Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бондаренко, Юрій@<.>
Общее количество найденных документов : 129
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У(075.3)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі: теорія і практикум : посібник для студентів філологічного факультету [вищих навчальних закладів]
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Колич.характеристики :218 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 40.00, 40.00, грн.
ББК : 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
Предметные рубрики: Українська література-- аналіз художнього твору
Українська література-- образи, теми
Викладання української літератури в школі-- аналіз художнього твору
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Кафедра української літератури
Экземпляры : всего : ав(1), Ч.З.№3(19), аб(1)
Свободны : ав(1), Ч.З.№3(19), аб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У(070.2)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Вивчення української літератури на філософсько-історичних засадах : плани-конспекти уроків за творами І. Нечуя-Левицького, І. Франка, М. Коцюбинського, П. Загребельного, Л. Костенко, В. Стуса
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :139 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 5.00 грн.
ГРНТИ : 17.07.65
ББК : 83.3(4Укр)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- уроки за темами
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): плани-конспекти уроків--вивчення української літератури
Экземпляры : всего 65: фб(1), ав(1), Ч.З.№3(18), Каф. мет. укр. мов і літ.(20), аб(30)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(18), Каф. мет. укр. мов і літ.(20), аб(30)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій
Заглавие : Діти великої матері : оповідання
Место публикации : Літературний Чернігів: Щоквартальний мистецький журнал літературної спілки " Чернігів". - Чернігів: Літературна спілка "Чернігів", 2019. - N 3/87. - С. 78-84. (Шифр ЛЧ-1/2019/3/87)
Предметные рубрики: Українська література-- художні твори (проза)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): письменники ніжинщини--викладачі нду-письменники
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Бондаренко Ю. Особистісно зорієнтоване навчання: методико-літературні аспекти/ Ю. Бондаренко (стр.2-8.)
Друль О. Хто придумав мрію/ О. Друль (стр.26-34.)
Різників О. В обороні українського слова/ О. Різників, В. Шендеревський (стр.34-38.)
Максимів О. Відновник львівського сходознавства/ О. Максимів (стр.38-43.)
Білоус П. Художнє слово для "оздоби вітчизни нашої” / П. Білоус
Василенко В. Про міф на руїнах історії: сімейна сага "Сузір’я Лебедя” Юрія Косача/ В. Василенко
Юрчук О. Міфологеми стихій у збірці оповідань Катерини Калитко "Земля загублених, або Маленькі страшні казки”/ О. Юрчук
Сірук В. Інтегроване навчання на уроках української літератури у 8 клас/ В. Сірук, О. Сова (стр.60-62.)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2016г.,N 6
Интересные статьи :
Ковтуненко Л. Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури/ Л. Ковтуненко (стр.2-10.)
Корнієнко О. "Казки, казки... У світі їх багато..."/ О. Корнієнко (стр.10-15.)
Бондаренко Ю. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.15-19.)
Гречко О. Додержання лексичних та граматичних норм сучасної української літературної мови/ О. Гречко (стр.19-23.)
Макута О. Росяні перевесла Івана Війтенка/ О. Макута, А. Гавриленко (стр.23-27.)
Романенко Ю. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань/ Ю. Романенко (стр.27-29.)
Томіленко Л. Нове життя старих слів, або Семантичні зміни у структурі сучасної української лексики/ Л. Томіленко (стр.29-35.)
Кравець Л. "Сонце ясне, ти святе, ти прекрасне"/ Л. Кравець (стр.35-41.)
Царук А. Конфліктні вузли трагічної долі гетьмана Дорошенка/ А. Царук (стр.41-47.)
Беценко Т. Філологічний аналіз поезії Василя Голобородька "З дитинства: дощ"/ Т. Беценко (стр.47-52.)
Котик І. Право на забуття або Письменник, якого нема/ І. Котик (стр.52-60.)
Белімова Т. На балу чудовиськ, або Стрімкий і несподіваний перехід від мелодрами до горору/ Т. Белімова (стр.60-63.)
Літературно-меморіальний музей Олександра Довженка в Сосниці (стр.63-64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури (стр.2-8.)
Авраменко О. Короткий словник наголосів/ О. Авраменко, М. Блажко (стр.9-11.)
Борисенко Н. Навчання як маленька велика пригода (квести на уроках та в позакласній роботі)/ Н. Борисенко (стр.11-16.)
Рижук Л. Технологічна картка як форма планування навчальної діяльності/ Л. Рижук (стр.16-19.)
Бондаренко Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань/ Ю. Бондаренко (стр.19-25.)
Карпінчук Г. Михайло Новицький у шевченкознавстві 1920-1960-х років/ Г. Карпінчук (стр.32-38.)
Бутурлим Т. Роль позитивного мислення в життєвому сценарії Тараса й Ликерії/ Т. Бутурлим (стр.38-42.)
Назаренко І. Шевченків світ... Що ми про нього знаємо?/ І. Назаренко (стр.43-45.)
Черкас О. Маскулінні домінанти художньої моделі світу у шевченкознавчому космосі/ О. Черкас (стр.45-50.)
Калита О. Експресивність наукового стилю/ О. Калита (стр.50-54.)
Томіленко Л. Російсько-українські перекладні словники початку XX ст. як джерело вивчення українських прізвищ/ Л. Томіленко (стр.54-58.)
Матіяш Б. "Якщо ти щось любиш, то треба говорити про це найкращою мовою”/ Б. Матіяш ; брала інтерв’ю К. Девдера (стр.58-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Дроздовський Д. Виклики й перспективи реформування сучасної освіти в Україні/ Д. Дроздовський (стр.2-6.)
Крисюк В. Якою будеш ти, моя майбутня родино?/ В. Крисюк (стр.7-9.)
Бойко Н. Формування предметних компетентностей у процесі підготовки до ЗНО/ Н. Бойко (стр.10-16.)
Чайка Л. Узагальнення й систематизація знань із теми "Безсполучникове складне речення”/ Л. Чайка (стр.17-22.)
Бондаренко Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань/ Ю. Бондаренко (стр.23-27.)
Денискіна Г. Художня палітра Юрія Кобилецького: поєднання стандарту та образності/ Г. Денискіна (стр.28-34.)
Михно Л. Мовноестетична природа українських народних історичних пісень/ Л. Михно (стр.35-39.)
Брайко О. Кінематографічний темпоритм у прозі Євгена Гуцала для дітей/ О. Брайко (стр.40-45.)
Кошова І. Не біймося говорити про любов/ І. Кошова (стр.46-50.)
Соцька Т. Трактування проблем виховання особистості та формування креативу в тетралогії Анатолія Дімарова "На коні і під конем”/ Т. Соцька (стр.51-55.)
Фока М. Словесні портрети Павла Тичини на межі живопису та скульптури/ М. Фока (стр.56-60.)
Кіраль С. Методичні моделі вивчення літературних напрямів/ С. Кіраль (стр.61-62.)
Дроздовський Д. Науковець із "ферментом любові”/ Д. Дроздовський (стр.63-64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2016г.,N 12
Интересные статьи :
Романенко Ю. Нові програми - це важливо/ Ю. Романенко (стр.2-5.)
Губська О. "Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!.”/ О. Губська (стр.5-10.)
Трохимець Є. "Повість минулих літ” - найдавніший літопис нашого народу. Значення літописання для нащадків/ Є. Трохимець (стр.10-13.)
Маркова Н. Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/ Н. Маркова ; 7 клас (стр.13-16.)
Жирова Н. Контрольне тестування з української літератури/ Н. Жирова (стр.16-23.)
Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.23-28.)
Масенко Л. Слово "відщепенець” у лексиконі тоталітаризму/ Л. Масенко (стр.28-32.)
Мацько Л. Українська мова, культура й освіта в діяльності Михайла Грушевського/ Л. Мацько (стр.32-39.)
Тищенко О. Увага у мовному спілкуванні/ О. Тищенко (стр.39-42.)
Голосовська Г. 200 чоловік чи 200 людей, осіб, душ?/ Г. Голосовська (стр.42-46.)
Юрчук О. Порстколоніальні студії: теоретичні зауваги/ О. Юрчук (стр.46-50.)
Жигун С. Неореалізм у колі прозаїків "Ланки"/ С. Жигун (стр.50-56.)
Воронина Л. Леся Воронина: найважливіше для мене, щоб дитина, яка прочитала мою книжку, стала хоча б трохи добрішою і розумнішою/ Л. Воронина (стр.56-60.)
Токмань Г. Анатолій Градовський - український філолог, методист, євроінтегратор національної літературної освіти/ Г. Токмань (стр.60.)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Микитюк В. "Конечність реформи учіння української літератури...”/ В. Микитюк (стр.2-11.)
Пахаренко В. "Щоб слово пламенем взялось...”/ В. Пахаренко (стр.12-14.)
Бондаренко Ю. Предметоцентризм у викладанні літератури/ Ю. Бондаренко (стр.15-18.)
Цінько С. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови/ С. Цінько (стр.19-22.)
Микитюк В. Тестові завдання з української літератури/ В. Микитюк (стр.23-28.)
Стрельнікова І. Роль гумору в житті українців/ І. Стрельнікова (стр.33-37.)
Крутько В. Леонід Глібов. "Щука"/ В. Крутько (стр.38-39.)
Городенська К. Граматичні норми української літературної мови і сучасна практика професійної спільноти/ К. Городенська (стр.40-45.)
Задорожна О. Вербалізація змін в українському довкіллі, спричинених Чорнобильською аварією/ О. Задорожна (стр.46-48.)
Кравець Л. Трансформація мовної комунікації в інформаційну добу/ Л. Кравець (стр.49-52.)
Скорина Л. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика/ Л. Скорина (стр.53-63.)
Гресь Б. Про "тести з душею”/ Б. Гресь (стр.64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2017г.,N 5
Интересные статьи :
"Література” у школі: знищуємо поступово (стр.2-6.)
Нестеренко С. Формування етнокультурної компетентності старшокласників засобами громадянської лірики/ С. Нестеренко (стр.6-11.)
Бондаренко Ю. Дитиноцентризм у викладанні літератури/ Ю. Бондаренко (стр.11-15.)
Славич В. Шістдесятництво як явище соціальне і культурологічне/ В. Славич, М. Лукашенко (стр.15-19.)
Павленко О. Читацька конференція за твором Марії Матіос "Солодка Даруся”/ О. Павленко (стр.19-24.)
Передрій Т. Складні випадки правопису великої літери/ Т. Передрій (стр.24-27.)
Дроботенко А. Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні/ А. Дроботенко (стр.27-30.)
Беценко Т. Лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту: основні поняття/ Т. Беценко (стр.30-34.)
Калита О. "Свій” і "чужий”: лінгвістичний аспект концептів у поемі Тараса Шевченка "Гайдамаки”/ О. Калита (стр.34-38.)
Кулаковська О. Деякі зауваги щодо іменника/ О. Кулаковська (стр.38-40.)
Скорина Л. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика/ Л. Скорина (стр.45-51.)
Голик Р. Від романтизму до постмодернізму: лектура й література галицьких українців XIX -поч. XXI ст./ Р. Голик (стр.51-59.)
Володимир Рутківський: дещо з біографії (стр.59-61.)
Орлова Н. Літературно-меморіальний будинок-музей Тараса Шевченка/ Н. Орлова (стр.61-64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2016г.,N 10
Интересные статьи :
Кравець Л. Комунікативний кодекс освітянина/ Л. Кравець (стр.2-6.)
Петровчук Л. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови/ Л. Петровчук (стр.7-9.)
Гаєвська Р. "Запошую вас до міста"/ Р. Гаєвська (стр.10-13.)
Осадчук Г. Зразки власних висловлень старшокласників/ Г. Осадчук (стр.14-16.)
Цінько С. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ/ С. Цінько, А. Жаровська (стр.17-19.)
Бондаренко Ю. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.20-23.)
Голуб Н. Основні принципи української орфографії/ Н. Голуб (стр.24-28.)
Лавренюк В. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення/ В. Лавренюк (стр.29-34.)
Богдан С. "...Мені треба одежу, варту мого писательського стану"/ С. Богдан (стр.35-44.)
Радчук В. Право на дитячу мову/ В. Радчук ; розмову вела А. Здражко (стр.45-47.)
Ісіченко І. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X - XVIII ст./ І. Ісіченко (стр.48-51.)
Юречко О. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам’яна душа"/ О. Юречко (стр.52-54.)
Марченко Н. Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби/ Н. Марченко (стр.55-62.)
Пелепейченко Л. Мова реклами як об’єкт лінгвістичного дослідження/ Л. Пелепейченко (стр.63-64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2016г.,N 11
Интересные статьи :
Папушина В. Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів/ В. Папушина, Л. Шевчук (стр.2-10.)
Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.10-15.)
Гречко О. Пряма і непряма мова, розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах/ О. Гречко (стр.15-18.)
Кібкало Т. Прості односкладні речення (8 клас)/ Т. Кібкало (стр.18-21.)
Деркач Л. Українська рукописна книга - джерело духовної культури народу/ Л. Деркач (стр.21-27.)
Романцова Н. "Мовознай"/ Н. Романцова (стр.27-32.)
Задорожний В. Майже детективна історія з ділянки українського наголошення/ В. Задорожний (стр.32-35.)
Брайко О. Візуальна образність прози Григора Тютюнника в аспекті синтезу мистецтв/ О. Брайко (стр.35-41.)
Лущій С. Проза української діаспори другої половини XXстоліття та романістика Володимира Винниченка: до історії творчих взаємозв’язків/ С. Лущій (стр.41-47.)
Токмань Г. Літературні семінари про сучасну літературу: екзистенціально-діалогічне прочитання новел Василя Портяка і Євгенії Кононенко/ Г. Токмань (стр.47-54.)
Марина Павленко: Та, що живе... (стр.54-58.)
Дупляк М. Цінне дослідження Миколи Лесюка/ М. Дупляк (стр.63-64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Бондаренко Ю. Особистісно зорієнтоване навчання: методико-літературні аспекти/ Ю. Бондаренко (стр.2-8.)
Візінська М. Робота з текстом як засіб вивчення мови та підготовки до ЗНО/ М. Візінська (стр.8-15.)
Романов С. Можливості літератури і статус літератора бездержавної нації / С. Романов (стр.24-32.)
Левченко Г. Концепт божевілля як елемент шекспірівського коду в ліриці Лесі Українки/ Г. Левченко (стр.32-38.)
Друль О. Адескриптивна прескрипція/ О. Друль (стр.38-47.)
Бойко Н. Т. Четвертий із "Руської трійці”/ Н. Т. Бойко (стр.47-55.)
Мочернюк Н. Поезія і графіка Івана Крушельницького/ Н. Мочернюк (стр.55-63.)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2020г.,N 5
Интересные статьи :
Обговорюємо проєкт Державного стандарту базової середньої освіти (стр.2-11.)
Бондаренко Ю. Словесно-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.11-17.)
Кравець Л. Метафора в системі тропів/ Л. Кравець (стр.29-34.)
Сізова К. Німецькі сталі вислови в публіцистичних текстах: особливості функціонування/ К. Сізова, С. Сошенко (стр.34-38.)
Задорожний В. До питання вивчення творчої спадщини Пантелеймона Куліша/ В. Задорожний (стр.38-42.)
Брижицька С. Зарубіжні відвідувачі Тарасової гори про Тараса Шевченка/ С. Брижицька (стр.42-48.)
Сулима М. Повернення козака/солдата додому: витоки й трансформація сюжету/ М. Сулима (стр.48-53.)
Тарасюк Г. Свято "З Батьківщиною в серці” продовжується/ Г. Тарасюк (стр.53-57.)
Федунь М. Скріпив традицію боротьби за волю нації картинами далекого минулого”: Святомир Михайло Фостун - український письменник і громадський діяч, автор історичної прози/ М. Федунь (стр.57-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Лінійчук Т. Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання/ Т. Лінійчук (стр.7-10.)
Угніч Р. Створення рекламного буклета молодіжного вбрання/ Р. Угніч, О. Андрієнко (стр.10-15.)
Приходько О. Професіограма вчителя української мови й літератури в Контексті Нової української школи/ О. Приходько (стр.15-22.)
Бондаренко Ю. Узагальнення і систематизація на уроках літератури/ Ю. Бондаренко (стр.25-32.)
Струганець Л. З любов’ю до рідного слова/ Л. Струганець (стр.32-35.)
Семеног О. Мовний портрет наукового наставника у вимірах лінгвоперсонології/ О. Семеног (стр.35-39.)
Мафтин Н. Ідеал краси у творчості Лесі Українки/ Н. Мафтин (стр.39-46.)
Гнатюк М. Зі славного роду Старицьких.../ М. Гнатюк (стр.46-52.)
Михайлюк Ю. Специфіка вивчення масової літератури у школі/ Ю. Михайлюк (стр.52-55.)
Єсипенко Д. Плагіат: толерований і токсични/ Д. Єсипенко (стр.55-60.)
Микитюк В. Педагогічний роман про Івана Франка/ В. Микитюк (стр.60-64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2018г.,N 5
Интересные статьи :
Пометун О. Як розвивати критичне мислення в учнів/ О. Пометун (стр.2-5.)
Криворотенко О. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури/ О. Криворотенко (стр.6-11.)
Угніч Р. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку/ Р. Угніч (стр.12-19.)
Гайван В. Правопис складних прислівників/ В. Гайван (стр.20-23.)
Бондаренко Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань/ Ю. Бондаренко (стр.24-30.)
Мацько О. Основні правила етикетного спілкування/ О. Мацько (стр.31-35.)
Поворознюк С. Етнічні стереотипи татарського народу в творах Михайла Коцюбинського/ С. Поворознюк (стр.36-40.)
Ільницький М. "Ми так близько долетіли до чудес..."/ М. Ільницький (стр.41-48.)
Качак Т. Проза Степана Процюка для дітей та юнацтва/ Т. Качак (стр.49-55.)
Федоров В. "Собор" Олеся Гончара крізь призму часу/ В. Федоров (стр.56-59.)
Мія Марченко; всі помиляються, все швидкоплинне, тому живи, слухай своє серце, не дай страху поглинути тебе (стр.60-62.)
Кох А. Дітки з клітки: молоде покоління українців XX ст. у лабетах тоталітарної системи/ А. Кох (стр.63-64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2018г.,N 12
Интересные статьи :
Баган О. Роздуми над новою програмою з української літератури для 10-11 класів/ О. Баган (стр.2-11.)
Мовчан Р. Канон української класики, його функціонування в сучасній школі/ Р. Мовчан (стр.11-16.)
Карпельова І. Упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчості Олександра Довженка/ І. Карпельова, О. Шуневич (стр.16-26.)
Дроздовський Д. Всеукраїнський конкурс на шляху до Нової української школи/ Д. Дроздовський (стр.26-29.)
Кецмур О. Кроки до перемоги. Проекти показових уроків/ О. Кецмур (стр.29-37.)
Бондаренко Ю. Узагальнення і систематизація на уроках літератури/ Ю. Бондаренко (стр.37-43.)
Мазур Л. Ілля Киріяк і його "Сини землі” - повість про українське життя в Канаді/ Л. Мазур (стр.43-47.)
Тищенко О. Уявлення і уява в мовному спілкуванні/ О. Тищенко (стр.47-50.)
Скорина Л. Франкове слово в українському письменстві 1920-х років/ Л. Скорина (стр.53-60.)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій
Заглавие : Дитиноцентризм у викладанні літератури
Место публикации : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2017. - N 5. - С. 11-15. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2017/5). - ISSN 0130-5263
УДК : 371.32:821.161.2
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): принцип навчання--шкільний курс літератури--психологія дитини
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій
Заглавие : Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору
Место публикации : Укр. л-ра в загальноосвіт. шк.: наук.-метод. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - К.: Інститут педагогіки НАПН України, 2013. - № 7/8. - С. 28-31 (Шифр УЛЗО/2013/7/8)
Примечания : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.268.3(4Укр)-251
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- аналіз художнього твору
Аннотация: У статті запропоновано окремий шлях аналізу образів-персонажів на основі їхньої ціннісно-цільової програми.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бондаренко Юрій
Заглавие : Експериментальна робота учнів під час вивчення літератури
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2020. - № 5. - С. 10-14 (Шифр Умлш-1/2020/5)
Примечания : Бібліогр.: 5 назв.
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- експериментальна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературно-дослідницький експеримент--аналіз літературного твору--експериментальна робота учнів
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 79259
Число посетителей 977
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя