Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бондаренко, Юрій@<.>
Общее количество найденных документов : 129
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У2/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Алла Іванівна, Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Час вибору: Вивчення творчості Василя Стуса в школі : посібник
Выходные данные : К.: Академія, 2003
Колич.характеристики :232 с
Серия: Відкритий урок
ISBN, Цена 966-580-153-8: 6.00, 6.00, грн.
ГРНТИ : 17.09
ББК : 83.3(4УКР)6-8
Экземпляры : всего 25: Ч.З.№2(5), Ч.З.№3(22), ав(2), фб(1), аб(1)
Свободны : Ч.З.№2(5), Ч.З.№3(22), ав(2), фб(1), аб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(070.3)/П 24
Заглавие : Педагогічна практика студентів : Методичні рекомендації для студентів філологічного факультету
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :170 с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Л-ра: с. 168-169
Цена : 4.40, 4.50, грн.
ГРНТИ : 14
ББК : 74р30
Экземпляры : всего 95: Ч.З.№2(25), фб(1), ав(1), пед.(20), аб(53)
Свободны : Ч.З.№2(25), фб(1), ав(1), пед.(20), аб(53)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У(073.3)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Шкільні курси з української і зарубіжної літератури та методика їх викладання : програма для студ. філолог. ф-ту
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :31 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 1.60 грн.
ГРНТИ : 17.09
ББК : 83.3(4Укр)р30-211 + 83.3(0)р30-211
Экземпляры : всего 56: фб(1), аб(15), Ч.З.№3(25), Каф. мет. укр. мов і літ.(15)
Свободны : фб(1), аб(15), Ч.З.№3(25), Каф. мет. укр. мов і літ.(15)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У(070.2)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Вивчення української літератури на філософсько-історичних засадах : плани-конспекти уроків за творами І. Нечуя-Левицького, І. Франка, М. Коцюбинського, П. Загребельного, Л. Костенко, В. Стуса
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :139 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 5.00 грн.
ГРНТИ : 17.07.65
ББК : 83.3(4Укр)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- уроки за темами
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): плани-конспекти уроків--вивчення української літератури
Экземпляры : всего 65: фб(1), ав(1), Ч.З.№3(18), Каф. мет. укр. мов і літ.(20), аб(30)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(18), Каф. мет. укр. мов і літ.(20), аб(30)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У(070.2)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Теорія і практика навчання української літератури на філософсько-історичних засадах у старших класах загальноосвітньої школи : монографія
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :351 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Цена 978-966-7391-73-7: 50.70 грн.
ББК : 83.3(4Укр)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Кафедра методики викладання української мови та літератури-- праці викладачів
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№3(3), аб(6)
Свободны : фб(1), Ч.З.№3(2), аб(6)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бондаренко Ю.
Заглавие : Про першопочатки історії людства у повісті "Тіні збутих предків" Михайла Коцюбинського: Розвиток історичної свідомості школярів засобами літератури
Место публикации : Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - К.: Редакція журналу "Дивослово", 2006. - N12. - С. 4-10 (Шифр ДС1/2006/12)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
виховання засобами літератури
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : У2/З-36
Заглавие : Заспів: Поетична антологія літературної студії Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя : збірник
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2000
Колич.характеристики :270 с
ISBN, Цена 966-7391-18-3: 6.00 грн.
ББК : 84(4Укр)6
Предметные рубрики: Українська література-- художня література (поезія)
Содержание : Поезія/ В. Риженко. Поезія/ В. Пригоровський. По хвилях пам’яті/ Д. С. Наливайко. Поезія/ Є. П. Гуцало. Три дні з Євгеном Гуцалом: Пам’яті майстра ; Поезія/ В. Телепченко. / А. Драбкіна. Поезія/ В. Г. Мордань. Поезія/ В. І. Вовк. Поезія/ В. Х. Абузяров. Поезія/ Л. Дмитренко. Поезія/ Л. Н. Горлач. Поезія/ П. В. Пулінець. Поезія/ В. Гірич. Поезія/ В. П. Щербонос. Поезія/ М. Кушніренко. Поезія/ П. Громовий. Поезія/ В. Хоменко. Поезія/ В. І. Нікітін. Поезія/ Л. Будько. Поезія/ В. Л. Дворецька. Поезія/ М. Побелян. Поезія/ С. Охріменко. Поезія/ В. Власенко. Поезія/ А. К. Мойсієнко. Поезія/ О. Самійленко. Спогади літературного критика/ П. В. Михед. Поезією зачаровані/ П. О. Сердюк. Поезія/ О. О. Нестеренко. Поезія/ В. М. Сапон. Поезія/ В. І. Сенцовський. Поезія/ Т. Шаповаленко. Поезія/ Л. Кольга. Поезія/ В. В. Кашка. Поезія/ К. Дурас. Поезія/ Н. Папуш. Поезія/ К. Санатов. Поезія/ Х. Есанов. / В. Григоренко. Поезія/ В. М. Струтинський. Поезія/ Т. Комашко. Поезія/ В. Примостко. Поезія/ Т. Хоменко. Поезія/ А. Мельник. Поезія/ О. Г. Петькун. Поезія/ Г. Процько. Поезія/ В. Попок. Поезія/ М. М. Луговик. Поезія/ А. Г. Шкуліпа. Поезія/ Іван Герасимович Просяник. Поезія/ Н. Федоренко. Поезія/ Л. Кириченко. Поезія/ В. Михайленко. Поезія/ Т. Кліщенко. Поезія/ Т. Ковбаса. Поезія/ М. Шкура. Поезія/ О. Лисий. Поезія/ О. Тимошенко. Поезія/ В. Касьян. Поезія/ О. В. Забарний. Поезія/ В. Темченко. Поезія/ І. М. Забіяка. Поезія/ А. Ісаєнко. Поезія/ В. І. Кузьменко. Поезія/ Т. Борзих. Поезія/ Л. Макеєва. Поезія/ Г. Киричок. Поезія/ Ф. Євсєєв. Поезія/ О. Хоменко. Поезія/ Л. Примостко. Поезія/ І. Рудик. Поезія/ Т. Овчаренко. Поезія/ М. Руденко. Поезія/ Н. Семенченко. Поезія/ Я. Круцяк. Поезія/ М. Сербовеликов. Поезія/ Г. Шинкаренко. Поезія/ Н. Данилевська. Поезія/ О. Є. Гадзінський. Поезія/ М. Москаленко. Поезія/ О. Шульжинський. Поезія/ В. Глущенко. Поезія/ Г. М. Васильченко. Поезія/ С. Виловатий. Поезія/ С. Циба. Поезія/ Н. Курач. Поезія/ Ю. Бондаренко. Поезія/ А. Бондаренко. Поезія/ Л. Шльонська. Поезія/ В. Ріпа. Поезія/ В. Бабініна. Поезія/ Н. Радченко. Поезія/ О. Сидоренко. Поезія/ Г. Чирва. Поезія/ А. В. Ролік. Поезія/ Л. Дроботущенко. Поезія/ Н. Булова. Поезія/ Н. Головань. Поезія/ С. Іллюченко. Поезія/ І. Гора. Поезія/ Н. Марчук. Поезія/ О. Драчук. Про студію художнього перекладу/ О. Жомнір. Літературна студія (1986-1996 рр.): психологічний паспорт покоління/ О. Г. Астаф’єв. Поезія/ А. Деркач. Поезія/ С. Косько. Поезія/ М. Столяр. Поезія/ М. Семко. Поезія/ М. Бобіков. Поезія/ А. Донченко. Поезія/ Н. Огієнко. Поезія/ П. Касьяненко. Поезія/ В. Гільчук. Поезія/ О. Нечваль. Про Руслана Личманенка і його вірші ; Поезія/ Р. Личманенко. Поезія/ Л. Сорока. Поезія/ О. Хист. Поезія/ В. Найдьонова. Поезія/ О. Алексєєва. Поезія/ І. Москалець. Поезія/ В. Литовченко. Поезія/ В. П. Голован. Поезія/ А. О. Дністровий. Поезія/ А. Іванов. Поезія/ С. Коноваленко. Поезія/ В. Грабовська. Поезія/ Н. Арендар. Поезія/ І. Мосіч. Поезія/ О. Маслов. Поезія/ Л. Гніп. Поезія/ О. Денисов. Поезія/ Х. Ткач. Поезія/ М. Лисенко. Поезія/ О. Сафонова. Поезія/ М. Саора. Літературна студія 90-х ; Поезія/ В. Лушник. Поезія/ Я. Фощан. Поезія/ О. Турчин. Поезія/ Г. Дудченко. Поезія/ О. В. Желіба. Поезія/ Т. Сінєєва. Поезія/ С. Кварта. Поезія/ С. Корецький. Поезія/ Т. Калініченко. Поезія/ Н. Войтенко. Поезія/ О. Зуєва. Поезія/ І. Свирид. Поезія/ Т. Федоренко. Поезія/ Ю. Кладій. Поезія/ Я. Хомич. Поезія/ О. Марченко. Поезія/ С. Садовський. Поезія/ Л. Хавлюк. Поезія/ І. Карапута. Поезія/ О. Білоцвіт. Поезія/ В. Сториця. Поезія/ Р. Лисенко. Поезія/ О. Куліш. Поезія/ Л. Марченко. Поезія/ О. Бойко. Поезія/ В. Михед. Поезія/ О. Коротя. Поезія/ Ю. Коваленко. Поезія/ Я. Гадзінський. Поезія/ Л. Явір.
Экземпляры : всего 1: Ч.З.№3(10), фб(2), дир.(1), ав(2), пед.(1), аб(3), ІБв(1), КСХ(1)
Свободны : Ч.З.№3(10), фб(2), дир.(1), ав(2), пед.(1), аб(3), ІБв(1), КСХ(1)
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 2
Интересные статьи :
Голуб Н. Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя)/ Н. Голуб (стр.2-7. Далі буде.)
Мамчур Л. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених/ Л. Мамчур (стр.8-12.)
Подлевська Н. Культура спілкування в мережі Інтернет/ Н. Подлевська (стр.13-17.)
Бондаренко Ю. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі : на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholigue"/ Ю. Бондаренко (стр.22-25.)
Тригуб І. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором/ І. Тригуб (стр.26-29.)
Яценко Т. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. Яценко (стр.29-33.)
Василенко М. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови/ М. Василенко (стр.42-46.)
Копусь О. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції/ О. Копусь (стр.46-51.)
Конструювання і змістове наповнення електронних підручників (стр.52-54.)
Мацько Л. Видатна особистість української лінгводидактики : на честь Марії Іванівни Пентилюк/ Л. Мацько (стр.61-63.)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(4Укр)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій
Заглавие : Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі : на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholigue"
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 2. - С. 22-25. (Шифр Умлш-1/2011/2)
ББК : 83.3(4Укр)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- вивчення творчості письменників, поетів
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
аналіз худож.твору в школі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тематика твору--методичний алгоритм--сюжетний план--метод синтезу--метод аналізу
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :176 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 50.75 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Болонський процес
професійна підготовка студентів
Викладання німецької мови в ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освіта у світі
Содержание : Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП/ Л. О. Манжос. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі/ Л. М. Мицик. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки/ М. І. Пальчук. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки/ А. Ю. Волкова. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею/ І. Рябуха. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей/ В. Г. Базелюк. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів/ Т. М. Сергієнко. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи/ Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови/ О. П. Биконя. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу/ В. М. Благінін. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів/ О. О. Першукова. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань/ Л. М. Потапюк. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору/ Ю. І. Бондаренко. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми/ О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв/ Н. М. Костриця. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання/ М. П. Долматова. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху/ Н. К. Удовиченко. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу/ Л. П. Помігуєва. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів/ Г. Є. Чепорова. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти/ Л. Д. Грицяк. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки/ О. Л. Канюк. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти/ М. Г. Шемуда. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою/ Н. С. Саєнко. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови/ Н. П. Нікітіна. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ О. В. Карасьова. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя/ Н. М. Демченко. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід/ О. В. Листопад. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії/ Н. В. Нікольська. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян/ А. Ю. Теодорович. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах/ І. С. Постоленко. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст./ Д. О. Медведовська. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту/ Т. І. Шалімова. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції/ І. С. Лаухіна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів/ В. І. Павлюк. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН/ І. Б. Бойчевська. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки/ Г. П. Іванчук. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції/ Л. Г. Мовчан. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі/ Н. Б. Катруца.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 6
Интересные статьи :
Голуб Н. Система вправ з риторики/ Н. Голуб (стр.2-9.)
Подлевська Н. Методичні аспекти формування культури спілкування в учнів основної школи на уроках української мови / Н. Подлевська (стр.14-18.)
Шелехова Г. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників/ Г. Шелехова (стр.19-22.)
Галаєвська Л. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі/ Л. Галаєвська (стр.22-27.)
Бондаренко Ю. І. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету/ Ю. Бондаренко (стр.32-35.)
Глеб О. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня"/ О. Глеб (стр.36-39.)
Тиндикевич І. Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольрові миші" : урок української літератури в 6 класі/ І. Тиндикевич (стр.40-43.)
Овсієнко Л. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів/ Л. Овсієнко (стр.46-48.)
Руденко В. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання/ В. Руденко (стр.48-50.)
Козій О. Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція/ О. Козій (стр.51-55.)
Потапенко О. Нова методологія навчання української мови/ О. Потапенко (стр.64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(4Укр)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 6. - С. 32-35. (Шифр Умлш-1/2011/6)
ББК : 83.3(4Укр)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- аналіз художнього твору
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ-персонаж--сттатистичний характер--послідовний аналіз
Аннотация: У статті описано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету.
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 8
Интересные статьи :
Голуб Н. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами/ Н. Голуб (стр.2-9.)
Ладоня К. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови (дистанційне спілкування)/ К. Ладоня (стр.9-14.)
Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/ Г. Васьківська (стр.14-19.)
Бондаренко Н. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови/ Н. Бондаренко (стр.20-27.)
Симоненкова Т. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності/ Т. Симоненкова (стр.27-32.)
Галаєвська Л. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення/ Л. Галаєвська (стр.33-38.)
Бондаренко Ю. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.38-41.)
Шевченко З. Вивчення творчості М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.42-47.)
Скрипник Л. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного/ Л. Скрипник, М. Панченко (стр.51-55.)
Поліщук І. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства/ І. Поліщук, А. Білоног (стр.55-58.)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2012г.,N 3
Интересные статьи :
Тимошенко Ю. Лицар вітчизняної науки : Анатолію Градовському - 60!/ Ю. Тимошенко, О. Киченко (стр.2-3)
Іванишин П. В. Художній світ : трансформація мегаобразів Тараса Шевченка у поезії вісниківців/ П. Іванишин (стр.4-9)
Ткаченко Р. Постать вченого у романах В. Домонтовича" Доктор Серафікус" і В. Набокова "Пнін" : спільне і відмінне/ Р. Ткаченко (стр.10-12)
Бондаренко Ю. Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло")/ Ю. Бондаренко (стр.13-16)
Назаренко Л. Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури : теоретичний і практичний аспекти/ Л. Назаренко (стр.17-20)
Петровська Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання/ Т. Петровська (стр.21-23)
Беценко Т. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту/ Т. Беценко (стр.24-29)
Нікітченко Л. Образ солов’я як утілення творчої особистості : за твором Костянтини Малицької "Соловей")/ Л. Нікітченко (стр.30-32)
Конончук Н. Ейдетика у навчанні літератури : конспект уроку за твором Івана Малковича "Свічечка букви Ї"/ Н. Конончук (стр.33-36)
Болюк О. "Слово о полку Ігоревім" - шедевр давньоруської літератури/ О. Болюк (стр.37-38)
Барановська В. Урок за твором Лесі Українки "Давня казка" 8 клас/ В. Барановська (стр.39-41)
Бондаренко Л. Тестові завдання за нововведеними до програми ЗНО поетичними творами/ Л. Бондаренко (стр.42-44)
Сокол Т. Творчість Остапа Вишні періоду заслання (1933-1944 рр.)/ Т. Сокол (стр.45-48)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 9
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :230 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 67.33 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів
Переклад
Гімназія
Освіта-- Зарубіжний досвід
вчитель початкових класів
Содержание : К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры/ Л. И. Богатикова. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів/ Л. В. Бондар. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема/ В. С. Вергунова. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков/ С. П. Грушко. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови/ С. П. Деркач. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу)/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти/ О. В. Євсєєва. К вопросу о преподавании второго языка/ З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего/ А. А. Кирюшкина. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах/ М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема/ О. В. Михайленко. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови/ О. Є. Місечко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия/ Н. Г. Новицкая. Лінгвістичні особливості творчого мовлення/ М. В. Паустовська. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах/ Л. В. Туркіна. Как маленькие дети изучают быстрое чтение/ М. Асланишвили. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови/ О. П. Биконя. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі/ І. А. Біжко. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів/ Ю. І. Бондаренко. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів/ Я. В. Бялківська. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин/ Р. І. Вікович. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами/ О. А. Гришина. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК)/ В. М. Гутник. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови/ Є. О. Дегтярьова. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської/ І. В. Дубко. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення/ С. М. Жуков. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі/ О. Г. Квасова. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту/ Ю. С. Мельник. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Н. В. Мосьпан. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования/ М. Ю. Раевская. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма/ Е. В. Сажина, М. С. Захарова. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі/ Н. С. Саєнко. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників/ В. М. Тименко. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов/ Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю/ А. В. Бичок. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови/ О. А. Мацнєва. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки/ О. М. Попенко. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей/ І. О. Сімкова. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів/ Л. І. Ткаченко. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах/ О. С. Філоненко. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України/ Н. І. Бєлкіна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст./ С. І. Дітківська. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст./ О. В. Самойленко. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде , М. Буибас, П. Сердюков; Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса/ В. М. Поляков. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана/ С. А. Ревуцька. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії/ О. В. Сергєєва. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі/ Н. В. Шеверун.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Літературний Чернігів -2012г.,N 1(57)
Интересные статьи :
Ткач М. Я ліплю твою подобу/ М. Ткач (стр.3-17.)
Стеценко Т. Парад надвечір'я ; Сподівання дива ; 3-зимно ; Соловейкова пісня/ Т. Стеценко (стр.18-25.)
Костюк Н. Шепочуть втаємничені слова/ Н. Костюк (стр.26-30.)
Жеревчук С. На лавочці/ С. Жеревчук (стр.31-42.)
Москаленко Д. Поезія/ Д. Москаленко (стр.43-45.)
Бондаренко Ю. І. Кишеня/ Ю. І. Бондаренко (стр.46-51.)
Павлюк І. Із циклу весняне/ І. Павлюк (стр.53-65.)
Брагіна Г. Афганське відлуння/ Г. Брагіна (стр.66-68.)
Кравченко І. Зламане серце ; Осіння сповідь ; Одинадцята зірка/ І. Кравченко (стр.69-73.)
Ткач Л. Мінорні мотиви/ Л. Ткач (стр.74-79.)
Гайовий Г. Сум’яття горобцеподібних/ Г. Гайовий (стр.80-89.)
Пфайфер Г. Блудний син/ Г. Пфайфер ; пер. А. В. Ролік (стр.90-100.)
Кузькін С. Слов’янских криниць джерелиця/ С. Кузькін ; пер. М. Лелюк (стр.101-106.)
Наш вернісаж (стр.вкладка)
Кривенко С. Жанрова своєрідність роману "Честь" Михайла Могилянського/ С. Кривенко (стр.107-117.)
Гольцов В. Світ театру: дати і стереотипи/ В. Гольцов (стр.118-122.)
Маринчик С. Стежиною поступу/ С. Маринчик (стр.123-133.)
Кузьменко В. Атлант українського літературознавства/ В. Кузьменко (стр.134-140.)
Калініченко В. "Слово о полку Ігоревім" - руське Євангеліє, бо в читанні невичерпне"/ В. Калініченко (стр.145-152.)
Шудря М. Віще слово княжої доби/ М. Шудря (стр.153-158.)
Лелюк М. Вірші "навиворіт"/ М. Лелюк (стр.159-160.)
Забарний О. В. Стрепенулась незрадлива висота/ О. В. Забарний (стр.161-169.)
Брик О. Пастельні кольори/ О. Брик (стр.169-172.)
Власенко Г. Хліб і кохання/ Г. Власенко (стр.173-188.)
Виставка "Зустріч зі "Словом" (стр.189.)
Павлюк І. Названо лауреатів літературно-мистецької премії імені Пантелеймона Куліша за 2012 рік/ І. Павлюк (стр.190-191.)
Ткач М. Названо лауреатів Чернігівської обласної літературної премії імені Леоніда Глібова за 2012 рік/ М. Ткач (стр.191-192.)
Забарний О. В. Відроджений із небуття/ О. В. Забарний (стр.193-196.)
Шумський М. О. Поліський край/ М. О. Шумський, О. В. Забарний (стр.197-199.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(4УКР)р10/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій
Заглавие : Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло")
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2012. - N 3. - С. 13-16 (Шифр УЛЗО/2012/3)
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Українська література-- образи, теми
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): "мина мазайло", критика--системи уроків--концептуально-образний аналіз--концептуально-мовний аналіз--сюжетно-концептуальний аналіз
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83р10/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій
Заглавие : Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 8. - С. 38-41. (Шифр Умлш-1/2011/8)
ББК : 83р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- аналіз художнього твору
Кафедра методики викладання української мови та літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): семантичне декодування--компетентність
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Кишеня : казкове оповідання
Место публикации : Літературний Чернігів: Щоквартальний мистецький журнал літературної спілки " Чернігів". - Чернігів: Літературна спілка "Чернігів", 2012. - N 1(57). - С. 46-51.: фот. (Шифр ЛЧ-1/2012/1(57))
Предметные рубрики: Українська література-- художня література (проза)
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- викладачі, студенти, випускники-- творчість
Географич. рубрики: Чернігівщина-- література-- художні твори (проза)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У(075.3)/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій Іванович
Заглавие : Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :144 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Цена 978-617-527-047-9: 15.75 грн.
ББК : 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
Предметные рубрики: Кафедра методики викладання української мови та літератури
Викладання української літератури в школі
Экземпляры : всего 46: фб(1), Ч.З.№3(30), аб(16), ав(2)
Свободны : фб(1), Ч.З.№3(30), аб(16), ав(2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 7444
Число посетителей 581
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя