Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бричок, Світлана@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Заглавие журнала :Історико-педагогічний альманах -2010г.,N 2
Интересные статьи :
Адаменко О. Аналіз семантичного спектра назв публікацій і дисертацій з проблем дидактики другої половини XX століття/ О. Адаменко (стр.4-7.)
Кравченко Т. Радянська педагогіка другої половини XX століття про статеве виховання школярів/ Т. Кравченко (стр.8-10.)
Хміль Н. Періодизація розвитку засобів наукової комунікації в педагогічній науці в Україні в другій половині XX століття/ Н. Хміль (стр.11-15.)
Бєлан Г. Особливості розгляду педагогічної персоналії у радянському дискурсі/ Г. Бєлан (стр.16-19.)
Бричок С. Інноваційні підходи до вивчення спадщини В. Сухомлинського та О. Захаренка в курсі "Історія педагогіки"/ С. Бричок (стр.20-23.)
Ковальчук Г. Кершенштейнер Г. про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра/ Г. Ковальчук (стр.24-28.)
Кочубей Т. Сковорода Григорій: радянська доба і сучасність/ Т. Кочубей (стр.29-31.)
Майструк О. Науково-просвітницькі ідеї В. Н. Каразіна та їх оцінка з боку радянських дослідників/ О. Майструк (стр.32-35.)
Бондаренко Т. Розвиток краєзнавства за радянської доби/ Т. Бондаренко (стр.36-39.)
Войтова Л. Історіографія дослідження розвитку шкільного краєзнавства у загальноосвітніх навчальних закладах України (20-30-ті роки XX століття)/ Л. Войтова (стр.40-44.)
Бондаренко Г. Зародження елементів реальної освіти в контексті шкільних реформ у першій половині XIX століття/ Г. Бондаренко (стр.45-54.)
Зайченко І. Дещо про дослідження проблем дошкільної освіти в сучасній українській педагогічній науці/ І. Зайченко (стр.55-58.)
Кірдан О. Роль попечителя Київського учбового округу в управлінні університетом Св. Володимира (1832-1839 рр.)/ О. Кірдан (стр.59-63.)
Куліш Т. Українізація шкільної освіти в період національного відродження 20-х років XX ст.: причини, проблеми, шляхи реалізації/ Т. Куліш (стр.64-67.)
Литньова Т. Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. XX ст. - початок XXI ст.)/ Т. Литньова (стр.68-72.)
Мушка О. Дискусія між Наркомосом УСРР і Наркомосом РСФРР щодо розвитку шкільної освіти: історіографія дослідження (1920 р. - поч. 30-х рр. XX ст.)/ О. Мушка (стр.73-76.)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/Б 87
Автор(ы) : Бричок, Світлана
Заглавие : Інноваційні підходи до вивчення спадщини В. Сухомлинського та О. Захаренка в курсі "Історія педагогіки"
Место публикации : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2010. - N 2. - С. 20-23. (Шифр ІПА-1/2010/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991
викладання історії педагогіки у ВНЗ
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Історико-педагогічний альманах -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Сухомлинська О. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики/ О. Сухомлинська (стр.6-12.)
Побірченко Н. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років/ Н. Побірченко (стр.13-17.)
Троцко А. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття)/ А. Троцко, Л. Штефан (стр.18-21.)
Кузьміна С. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках/ С. Кузьміна (стр.22-26.)
Петренко О. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.)/ О. Петренко (стр.27-35.)
Завгородня Т. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки/ Т. Завгородня, І. Стражнікова (стр.36-39.)
Кочубей Т. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст./ Т. Кочубей, О. Штик (стр.40-43.)
Кузь В. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення/ В. Кузь (стр.44-47.)
Богуславский М. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения/ М. Богуславский (стр.48-54.)
Калініченко Н. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів/ Н. Калініченко (стр.55-59.)
Зайченко І. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967)/ І. Зайченко (стр.60-64.)
Фадєєва В. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952)/ В. Фадєєва (стр.65-67.)
Шоробура І. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років/ І. Шоробура, А. Качур (стр.68-70.)
Бондар Л. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження)/ Л. Бондар (стр.71-74.)
Половка С. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження)/ С. Половка, О. Осадчий (стр.75-79.)
Дічек Н. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст./ Н. Дічек (стр.80-86.)
Радул О. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть/ О. Радул (стр.87-93.)
Роєнко С. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття)/ С. Роєнко (стр.98-102.)
Місечко О. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.)/ О. Місечко (стр.104-108.)
Адаменко О. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття/ О. Адаменко (стр.109-113.)
Регейло І. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.)/ І. Регейло (стр.114-120.)
Мельничук С. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів/ С. Мельничук, А. Рацул (стр.121-124.)
Пироженко Л. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст./ Л. Пироженко (стр.125-128.)
Бричок С. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст./ С. Бричок (стр.129-132.)
Гавриленко Т. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках/ Т. Гавриленко (стр.133-136.)
Степанович А. К вопросу о положении частной средней школы/ А. Степанович (стр.137-139.)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/Б 87
Автор(ы) : Бричок, Світлана
Заглавие : Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст.
Место публикации : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2012. - N 2. - С. 129-132. (Шифр ІПА-1/2012/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): початкова школа--реформування освіти--комплексне навчання
Найти похожие

 
Статистика
за 08.09.2024
Число запросов 3527
Число посетителей 300
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя