Поисковый запрос: <.>A=Бєлєнька, Ганна@<.> |
Общее количество найденных документов : 50
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.53 Б 11
Бєлєнька, Ганна Відповідальність формуємо змалку [Текст] / Ганна Бєлєнька; Гання Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 11. - С. 12-17
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100.53 Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання фывфывфыв: виховання радістю -- формування відповідальності -- моральна поведінка Аннотация: Подано методичні поради для педагогів і батьків та оповідання для роздумів і бесід з дітьми щодо формування відповідальності у дошкільнят - одного з ключових напрямів морального виховання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна Дошкільний заклад і родина: співпраця заради дитини [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 3-6
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--дошкільний заклад і сім’я фывфывфыв: якість освіти -- батьки в освітньому процесі -- співпраця педагогів і батьків -- батьківські збори в дитсадку Аннотация: "З чого починати знайомство з батьками вихованців, щоб установити з ними довірчі відносини і налагодити співпрацю? Як переконати скептків і перетворити їх з "контролерів" та "замовників освітніх послуг" на соратників? У пригоді стануть практичні й методичні поради фахівця".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна Експериментально-дослідницька діяльність у природі: уточнюємо поняття, актуалізуємо завдання [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 2-7
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем фывфывфыв: етапи експериментально-дослідницької діяльності -- алгоритм проведення досліду -- експериментування Аннотация: "Від народження дитина прагне пізнати все, що її оточує. Спершу малюк обстежує світ органами чуття - роздивляється, обмацує, пробує "на зуб", згодом проводить цілеспрямовані експерименти, на кшалат, які речі тонуть у ванні тощо. Старшому дошкільнику вже по силах здійснювати складніші досліди: висувати гіпотези, перевіряти їх, аналізувати результати, робити висновки. Завдання дорослого - підтримувати пізнавальний інтерес дітей і створювати умови для розвитку їхніх дослідницьких умінь". Даний випуск "ДВ" присвячений цій темі.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100 Б 11
Бєлєнька, Ганна Кімнатні рослини в дитячому садку : консультує фахівець [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 7-9
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання фывфывфыв: санітарні норми -- навчально-матеріальна база -- вазони у груповій кімнаті -- небезпечні кімнатні рослини -- розподіл вазонів за віковими групами Аннотация: Подано консультацію фахівця щодо розміщення та використання кімнатних рослин у різних вікових групах дитсадка.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна Кожен день - у радість. Сучасні підходи до організації життєдіяльності дітей у закладах дошкільної освіти [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 2-6
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--організація роботи фывфывфыв: якість дошкільної освіти Аннотация: В статті представлено сучасні підходи до організації життєдіяльності дітей у закладах дошкільної освіти. Виділено ключові орієнтири в роботі у новому навчальному році, а саме: орієнтація на зміст і завдання як Базового компонента дошкільної освіти, так і Нової української школи - з огляду на принцип безперервності освіти; посилення роботи в напрямі просвіти батьків задля забезпечення єдності підходів і виховних впливів на дитину з боку родини й закладу освіти; введення гнучкого розпорядку дня для створення комфортних умов перебування дитини у дошкільному закладі; відмова від заняття як основної форми організації освітнього процесу; забезпечення дітям можливості вільного вибору діяльності; збереження позитивного налаштування педагога на зміни в освіті та соціумі як запоруки емоційного комфорту та успішності дітей в оволодінні необхідною життєвою компетентністю.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 3-5
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--сучасний педагог фывфывфыв: якість освіти -- особистість педагога -- вихователь -- педагогічна майстерність -- професійна компетентність -- саморозвиток педагога Аннотация: "Яким має бути сучасний педагог, аби досягти успіху в обраній справі? Які риси він має в собі плекати? На які вектори саморозвитку варто звернути увагу? Яким хочуть бачити вихователя ниніші дошкільнята і їхні батьки?" Відповіді на ці запитання дає автор статті.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.102.18 Б 11
Бєлєнька, Ганна П’ятирічні: на фінішній прямій до школи [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 4-6
. - ISSN 0321-1401ББК 74.102.18 Рубрики: Дошкільний вік--діти 5-го року Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи фывфывфыв: п’ятирічні діти -- логічне мислення -- готовність дитини до школи Аннотация: В статті йдеться про особливості підготовки п'ятирічних дітей до шкільного життя. Наголошується на перевазі використання гри перед будь-яким іншим видом діяльності для найсприятливішого розвитку всіх пізнавальних процесів: мислення, мови, уяви, пам'яті. Подано показники готовності п'ятирічної дитини до шкільного навчання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна Сучасна дитина у світі казки, або Невже покоління Z не читатиме? [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 2-5
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--залучення дітей до книжки фывфывфыв: кліпове мислення -- розумове виховання -- слухання аудіокниг -- розвиток мовлення -- особистість дитини Аннотация: В статті розглядаються актуальні проблемні питання щодо того, як зацікавити дітей друкованою книгою, казкою. Представлено рекомендований прелік казок для різних вікових груп.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 15 Н 34
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника [Текст] / Г. В. Бєлєнька> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 19-24
ББК 88я5 + 74я5 РУБ 15 Рубрики: професійна компетентність Вища освіта--університетська освіта Випускники ВНЗ--компетенції
Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах:
всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Б 11
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах ступеневої підготовки [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.08 - дошкільна педагогіка / Г. В. Бєлєнька ; Інститут проблем виховання НАПН України. - К. : ІПВ АПН України, 2012. - 38 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Дошкільна освіта--вихователі--професійна підготовка в ЗВО Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: професійна компетентність педагога
Доп.точки доступа: Інститут проблем виховання НАПН України
Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.105 Б 11
Бєлєнька, Ганна. Відкриваймо горизонти життя разом [Текст] : співпраця педагогів і батька / Г. Бєлєнька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2016. - N 6. - С. 2-4.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.105 Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками фывфывфыв: взаємодія днз з сім’єю -- родина для дитини -- правила взаємодії батьків і вихователя
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна. Діти, яких ми виховуємо [Текст] / Г. Бєлєнька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 2. - С. 3-9.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--особистість дитини фывфывфыв: покоління Альфа -- мовчазне покоління -- покоління Х -- покоління Z -- покоління Y -- “бемі-бумери”
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.1 Б 11
Бєлєнька, Ганна. Екологічна казка у житті сучасної дитини / Ганна Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 17-24.
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Казкотерапія--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: казки природознавчого характеру -- авторські казки -- виховання казкою -- казки про природу -- роль вихователів Аннотация: Стаття про екологічний розвиток дошкільників засобами казки природознавчого змісту.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна. Експериментально-дослідницька діяльність дітей у природі як технологія пізнавального розвитку / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 10-21.
ББК 74.105 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника фывфывфыв: пізнавальний розвиток -- значення та зміст -- особливості пізнавального розвитку -- методи експериментування -- досліди -- структура дослідів -- технологічні карти дослідів -- експериментально-дослідницька діяльність -- технології пізнавального розвитку
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.5 Б 11
Бєлєнька, Ганна. Найліпший мотив до діяльності, або Давай зробимо це разом / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 26-29 : фотогр.
ББК 74.100.5 Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання фывфывфыв: взаємодія з дорослими -- партнерство у грі -- партнерська взаємодія -- спілкування -- трудова діяльність -- залучення до праці -- інтерес до праці -- робота з батьками -- поради батькам -- ігрова діяльність Аннотация: У статті висвітлено роль сім'ї у формуванні та розвитку особистості дитини. Розглянуто процес партнерської взаємодії дорослого і дошкільника в результаті спільної діяльності, зокрема ігрової. Подано поради батькам щодо залучення дітей в усі доступні їхнім силам і віковим можливостям види діяльності.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2 : 42-49.
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: покроковий алгоритм -- навчальна діяльність -- цілеспрямоване навчання -- процес пізнання -- планування -- старші дошкільники -- особливості навчання -- ключоввий метод -- пізнавальна діяльність -- авторські казки Аннотация: У статті йдеться мова про дотримання певної послідовності дій в системі роботи, щодо ознайомлення дітей з певними явищами чи об'єктоми в природі.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна. Ознайомлюємо дошкільників зі складними природними явища [Текст] / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 6. - С. 41-44.
Рубрики: Дошкільна освіта--методи навчальної роботи Дошкільне виховання--екологічне виховання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.52 Б 11
Бєлєнька, Ганна. Осінні радощі та турботи біля квітника [Текст] / Г. Бєлєнька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 8. - С. 20-22.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100.52 Рубрики: Дошкільне виховання--трудове виховання фывфывфыв: трудова діяльність дошкільнят -- природознавчі бесіди
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна. Освітня лінія "Дитина у природному довкіллі" / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 4-9.
ББК 74.100 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання фывфывфыв: ставлення до природи -- відповідальність за природу -- природничо-екологічна компетентність -- взаємодія з природним довкіллям -- методи ознайомлення з природою -- підготовка до школи Аннотация: У статті подано матеріал про ціннісне ставлення дошкільників до природи та формування у них природничо-екологічної компетентності.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 2 Б 11
Бєлєнька, Ганна. Природничі науки у казках, запитаннях, завданнях, дослідах [Текст] / Г. Бєлєнька> // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 9. - 1-123с.
ББК 2 Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Дошкільна освіта--заняття з природознавства
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|