Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Вайнтрауб, М.@<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2010г.,N 4
Интересные статьи :
Ляшенко О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей/ О. І. Ляшенко (стр.5-10)
Чичановський А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти/ А. А. Чичановський (стр.11-15)
Химинець В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти/ В. В. Химинець (стр.15-24)
Монастирський А. П. Інформаційні технології підтримки/ А. П. Монастирський, І. А. Дзюба (стр.25-30)
Ткаченко Л. І. Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості/ Л. І. Ткаченко (стр.31-40)
Галів М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка/ М. Д. Галів (стр.40-51)
Зубалій М. Д. О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки/ М. Д. Зубалій (стр.51-56)
Лосєва Н. М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу/ Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт (стр.57-65)
Єгорова Є. Феномен емоційного та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти/ Є. Єгорова (стр.66-74)
Добровська Л. М. Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю/ Л. М. Добровська (стр.74-86)
Вайнтрауб М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій/ М. Вайнтрауб (стр.86-91)
Пам’ятка авторові (стр.92)
Мітрясова О. П. Проблеми комп’ютеризації навчання/ О. П. Мітрясова (стр.93-99)
Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї (стр.99-110)
Курбатов С. В. Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі/ С. В. Курбатов (стр.111-121)
Пам’ятка авторові (стр.122)
Локшина О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США/ О. І. Локшина (стр.123-129)
Бондар Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ Л. С. Бондар (стр.130-142)
Павленко Т. С. Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського/ Т. С. Павленко (стр.143-147)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 331.543(477)/В 14
Автор(ы) : Вайнтрауб М.
Заглавие : Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - № 4. - С. 86-91 (Шифр ПП1/2010/4)
Примечания : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 331.543(477)
ББК : 74.6
Предметные рубрики: Професійна освіта
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Аннотация: Обгрунтована необхідність появи нових, інтегрованих професій, при формуванні яких необхідно дотримуватись принципів: фундаментальності, науковості, об'єктивності, гуманізації, технологічності, економічності.
Найти похожие

 
Статистика
за 25.07.2024
Число запросов 16042
Число посетителей 495
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя