Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Вовк, Олена@<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У2/Л 64
Заглавие : Літературологія : Збірник наукових праць: До 70-річчя від дня народження Василя Іванишина. Вип. 1
Выходные данные : Дрогобич: Посвіт, 2013
Колич.характеристики :248 с.: портр.
ISBN, Цена 978-966-2763-86-7: 25.00 грн.
ББК : 83.3(4Укр)6я43
Предметные рубрики: Українська література, 20 ст.
Кафедра української літератури
Содержание : Українське хриситянство і національна ідея: досвід прочитання творів Василя Іванишина./ І. Гаваньо. Націоцентризм у наукових працях Василя Іванишина/ П. Іванишин. ОУН у концептах Дмитра Донцова та Василя Іванишина./ Б. Червак. Відгуки вісниківського неоромантизму у творчості Зореслава./ О. Баган. Особливості розвитку української літератури Чехословаччини після 1945 року./ Ю Бача. "Готуй нових борців, Холодний Яре!"( звичаї Національно-Визвольних Змагань у споминах Юрія Горліса-Горського " Холодний Яр")/ О. Вертій. GIoria et Мemoria у романах " Несмертельна слава" та " Amor Patriae (Любов до Батьківщини )" Панаса Феденка./ І. Набитович. Державотворчий аспект публіцистики Володимира Бірчака./ С. Новак. Ідейність літератури як фактор активізації національної свідомості й державотворчих процесів ( на матеріалі творчості Уласа Самчука)/ І. Руснак. Духовні виміри Євгена Маланюка: гармонія неспокою./ Т. Салига. Засоби порівняння у творчості поетів Рошфорської школи та їх українських сучасників./ Я. Стецько. Художня модерністська практика раннього Павла Тичини./ М. Ткачук. Інша література- інші наративи : творчість українських письменників на еміграії./ С. Андрусів. Неонародництво в критичних оцінках ХІХ - ХХ століття ( основні аспекти)/ О. Вовк. Національна ідея у творчості писменників - "логосівців"./ І. Дмитрів. Шекспірівський канон в українській еміграційній літературі : стратегії Т. Осьмачки./ Д. Дроздовський. Націологічні домінанти українського постколоніального літературознавства : основні аспети./ М. Іванишин. Тлумачення батьківщини в поезії Тараса Шевченка і вісниківців/ П. Іванишин. Національно-екзистенціальна інтенціональність як методологічна передумова пізнання творчості Олени Теліги/ Н. Писко. Професор Михайло Грушевський ( подав Петро Іванишин)/ М. Мухин. Життя і творчість Бориса Грінченка ( подав Петро Іванишин)/ В. Шаян.
Экземпляры :Ч.З.№3(1)
Свободны : Ч.З.№3(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 40/Н 34
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал. Кн. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Колич.характеристики :204 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Цена : 52.96 грн
ГРНТИ : 16
ББК : 81.00я5
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
Англійська мова-- переклад
Німецька мова-- переклад
Викладання німецької мови в ВНЗ
Викладання іноземної мови
Мовознавство-- переклад
Переклад
Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра української літератури
Кафедра української мови
Кафедра німецької мови
Кафедра англійської мови та методики викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): переклад драматичних творів
Содержание : МОВОЗНАВСТВО ; ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ; Переклад фразеологічних одиниць з соматичним компонентом як перекладацька проблема/ Н. М. Абабілова. Відтворення прагматичних особливостей розмовного компоненту сучасного французького художнього дискурсу/ А. А. Білас. Особливості перекладу драматичних творів/ Н. В. Возненко. Процесс семантической деривации и его отражение в переводе лингвистических терминов (на материале немецкого и английского языка)/ Т. С. Володина. Дискусійні проблеми процесу перекладу/ Л. О. Гончаренко. Адекватність відтворення ідіостилю: кореляція стилів перекладача і автора при перекладі фразеологічного рівня тексту/ Л. В. Данік, К. В. Година-Арюпіна. Оcобливості перекладу англійських компаративних фразеологізмів українською мовою/ Г. С. Дуднік. Архаизмы в “античной” поэзии Джона Китса: перевод и трансформации/ Т. Н. Жужгина-Аллахвердян. Перекладацький доробок херсонського тлумача творів дитячої літератури А. Євси/ А. Є. Здражко. Антропоніми у німецькому перекладі драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”/ Н. С. Лалаян. Критичний погляд на переклад як фах у системі української освіти/ О. В. Мазур. Неадекватність адекватних засобів перекладу/ І. Ю. Марченкова. Феномен ідіолекту та проблема його перекладу/ В. Ф. Муратова. Стилістичні особливості новели Георга Бюхнера “Ленц” та їх збереження в перекладі/ Ю. А. Ніколащенко. Квалітативне спостереження в методології досліджень медичного перекладу/ Р. В. Поворознюк. Особливості перекладу неологізмів соціокультурного середовища у романі Вільяма Гібсона “Нейромант”/ О. Ф. Свиридов. Функціонування фразеологічних одиниць у німецькомовній періодиці в перекладацькому аспекті/ З. В. Чепурна, Г. Л. Лисенко. Відтворення мовностилістичних особливостей "Енеїди" І. Котляревського в англомовних перекладах/ Н. Й. Четова, І. М. Кохановська. Англомовний заголовок: перекладацький аспект/ К. Ю. Шеремета. СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ ; Використання аутентичних коміксів у навчанні німецькій мові/ Ю. Б. Богдан. Особливості навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів вищих технічних навчальних закладів/ М. С. Бранецька. Архітектура когніції: формування ментального тезаурусу суб’єктів пізнання/ О. І. Вовк. Использование информационных технологий при дистанционном обучении профессиональному иностранному языку/ Н. П. Голованова. Друга іноземна мова – допомога чи камінь спотикання?/ Н. Ю. Голтвяниця, О. М. Хавкіна. Підвищення рівня загальнолінгвістичної компетенції студентів-філологів у курсі історії іноземної мови/ О. М. Голуб, О. О. Дубовик. К вопросу об особенностях обучения взрослых иностранному языку/ Т. А. Гончарова-Ильина. Полікультурний підхід до професійно-орієнтованого навчання в умовах глобалізації вищої освіти/ О. Є. Дем’яненко. Несформованість / незбіжність концептуальних структур онтологічних знань комунікантів як перешкода на шляху досягнення взаєморозуміння в межах навчального процесу (на матеріалі американського кінодискурсу)/ О. В. Дубцова. Новые сетевые технологии при обучении иностранному языку в условиях глобализации/ И. Р. Минаева. Рефлексивні методи автономного навчання німецької мови у вищій школі/ І. В. Михайлова. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов/ Т. О. Мороз. Формування граматичної компетенції у процесі навчання англійської мови у технічному ВНЗ/ О. О. Приходько. Використання змішаної форми навчання під час вивчення англійського словотворення у вищих навчальних закладах/ А. М. Сав’юк. Формированиe навыков письменного общения в деловой сфере/ Е. К. Статкевич. Навчальний переклад як розвиток професійного мовлення студентів ВНЗ/ Н. Л. Тоцька. Introducing Problem – Based Learning into ESP Context/ N. S. Fomenko. Проблеми контролю усного навчального перекладу з аркуша майбутніх філологів/ Л. М. Черноватий. Навчання діалогічного мовлення в умовах змішаної форми навчання на факультетах іноземних мов вищих навчальних закладів України/ І. В. Шевченко. Міжкультурна комунікація у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням у вищому навчальному закладі/ Т. В. Шиян. Применение учебных интернет-ресурсов при обучении иностранному языку студентов-менеджеров в техническом вузе/ И. А. Якушенко.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вовк Олена
Заглавие : Капці-мандрівники : інтегроване заняття для старших дошкільнят за казкою Галини Манів
Место публикации : Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 28-29. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2016/2). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.102
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- інтегровані заняття
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): графічний диктант--віртуальна подорож--бесіда про подорожі--читання казки
Аннотация: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят за казкою Галини Манів. Мета заняття - розвивати наочно-образне мислення, пам'ять, уяву та фантазію дітей; стимулювати інтерес до подорожей, прагнення до відкриття нового, мовленнєву активність; підводити до розуміння основної думки твору та вчити аргументувати свої відповіді; закріплювати знання назв видів ліній, уміння орінтуватися в просторі та на аркуші паперу.
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 40/Н 34
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал. Кн. 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Колич.характеристики :260 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Цена : 100.33 грн.
ГРНТИ : 16
ББК : 81.00я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Мовознавство
Філологічні науки-- збірники
Переклад
Текст-- інтерпретація тексту
Викладання іноземної мови у ВНЗ
Кафедра української мови
Кафедра німецької мови
Кафедра англійської мови та методики викладання
Кафедра слов’янської філології, компаративістики та перекладу
Содержание : МОВОЗНАВСТВО ; АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЕКСИКОЛОГІЇ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЇ ; Корпусна лінгвістика та германістика: теоретичні засади і перспективи/ Л. А. Ковбасюк. Функциональные комплексы с наречным компонентом в специальных текстах/ С. В. Короткова. Основні структурні моделі квазікомпозитів української та російської мов/ О. В. Самойленко. Особливості асиміляції англомовних запозичень у сучасній німецькій мові/ З. В. Чепурна, Г. Л. Лисенко. ПРОБЛЕМИ ГРАМАТИКИ ТА СИНТАКСИСУ ; Эмфатическая инверсия в структуре лирического текста/ Т. Н. Жужгина-Аллахвердян. Контекстна реалізація категорії суб’єкта в американському поетичному мовленні/ Н. В. Поторій. Синтаксичні засоби експлікації художнього порівняння в англомовних канадських поетичних текстах/ Я. М. Просяннікова. Синкретичні складнопідрядні речення з модифікованим семантичним значенням семи "причина – умова"/ Т. О. Шундель. ПРОБЛЕМИ НОМІНАЦІЇ ; Категоризація як базова когнітивна процедура/ О. О. Балабан. Classification of Idioms Describing People’s Individuality/ O. Vasylenko, O. Shestak. До проблеми дослідження емоційних універсальних концептів (на прикладі концепту "любов")/ Г. О. Кожухова. Темпоральні концептуалізації в англійській мові: діахронічний вимір/ Н. С. Кудрявцева. Аналіз вживання англійських термінологізмів у когнітивному аспекті/ І. В. Кузнєцова, К. П. Голованевська. Лексико-семантичні особливості номінації кондитерських виробів в англійській та українській мовах/ Г. Г. Морєва, В. С. Дорменєв. Лексико-фразеологічні номінації емоції радості в сучасній німецькій мові (на прикладі збірки казок "Märchen für Seele")/ Н. В. Романова. ПРОБЛЕМИ ТЕКСТУ І ДИСКУРСУ ; Передвиборчий дискурс Х. Клінтон: синтаксично-стилістичний аспект (на матеріалі виступу в Рено від 25.08.16 р.)/ Н. Г. Гуменюк. Засоби актуалізації оцінно-модальних значень поезії Р. Кіплінга/ О. В. Мазур, О. М. Трібушна. Когнітивно-семіотична природа метаморфози/ О. А. Москвичова. Текстотвірні потенції фразеологічних одиниць у заголовках публіцистичних текстів/ І. І. Орел. Дискурсивна стратегія спонукання й тактики її реалізації в персонажному мовленні неавторитарно-оптимістичного типу мовної особистості (на матеріалі новел О’Генрі)/ М. К. Рудик. Вияв мовної особистості детектива/ В. Г. Стрижак, С. В. Радецька. Стилістичні функції сленгу в газетному тексті/ К. Ю. Шеремета. ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ; Відтворення мови документів міжнародного права як перекладознавча проблема/ Н. М. Абабілова. Фонографічна стилізація у перекладі твору П. Маара "Пан Белло і блакитне диво"/ М. C. Арустамова, М. С. Дорофєєва. Еквівалентність та адекватність перекладу науково-технічних текстів/ Н. П. Башук. Способи перекладу кольоропозначень у текстах публіцистичного стилю/ М. Ю. Вінниченко. Колір в іспанських фразеологізмах у перекладацькому аспекті/ А. І. Воєхевич. Специфіка перекладу топонімів у романі М. Енде "Нескінченна історія" українською мовою/ Н. В. Возненко. Особливості відтворення концепту "кохання" у перекладі новели С. Цвайга "Письмо незнайомої" українською мовою/ Н. В. Возненко, А. Ю. Розова. Роль та особливості перекладу художньої метафори з німецької мови на українську в поетичних текстах (на матеріалі поезій Г. Гейне "Lyrisches Intermezzo" та їх перекладів Лесею Українкою)/ Р. А. Гончарук. Структурно-типологічні особливості складних німецьких комп’ютерних термінів та їх переклад українською мовою/ Н. П. Гура. Особливості відтворення культурно-специфічної інформації в технічних документах/ А. В. Еррера Мендісабаль. Особливості перекладу фільму "Eyes Wide Shut" ("З широко закритими очима") на українську мову за допомогою субтитрів/ Т. Т. Каліщак, С. В. Радецька. Відображення прагматичного потенціалу морфологічних особливостей німецькомовної реклами в українському перекладі/ І. С. Козоріз. Переклад фразеологізмів німецької літературної романтичної казки українською мовою/ Н. І. Лєпухова. Робота з оригіналом художнього тексту (секрети творчої майстерні перекладача А. В. Онишка)/ О. В. Мазур. Редагування оригіналу передакладачем та критика перекладу/ А. М. Науменко. Специфіка відтворення особливостей поетики Г. Гайне у перекладі А. Малишка/ Є. М. Петренко. Роль та відтворення просторової та анімалістичної символіки в художньому тексті/ К. С. Пісня, О. Ф. Свиридов. Жанрово-стилістичні особливості казки Е. Т. А. Гофмана "Крихітка Цахес" на лексичному рівні та їх відтворення у перекладі С. Сакидона/ О. В. Подвойська. Фразеологічна трансформація як засіб експресивної виразності в німецькій публіцистиці: перекладацький аспект/ О. В. Подвойська, А. С. Гаврюшенко. Деякі особливості складання та перекладу англійської та української ділової кореспонденції/ С. В. Радецька. Переклад термінології індустрії моди в текстах публіцистичного стилю/ С. В. Радецька, С. О. Колосова. Англомовні та україномовні медичні веб-сайти: вживання та переклад медичної термінології. Прагматична адаптація перекладу/ С. В. Радецька, К. С. Туряниця. СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ ; Принципи відбору країнознавчих матеріалів/ Т. В. Білозерська. Преимущества и недостатки использования тестовых методик контроля качества знаний студентов по иностранному языку в высших технических учебных заведениях/ М. С. Бранецкая. Foreign Language Acquisition: A Cognitive and Communicative Conceptual Framework/ O. I. Vovk. Basic Strategies of Teaching Adults Foreign Languages in Terms of Andragogy/ T. Honcharova-Ilina. German as the Second Language (Daz)/ N. Karpenkova. Використання "мозкового штурму" як ефективного засобу комунікації англійською мовою/ Ю. М. Несін. Деякі аспекти інтенсивного навчання студентів економічних спеціальностей професійно-орієнтованої англійської мови/ О. О. Приходько. Комплексный коммуникативный подход к тестированию/ Е. К. Статкевич. Міжкультурна комунікація студентів технічного ВНЗ/ Н. Л. Тоцька. К вопросу об обучении аудированию в техническом вузе/ И. А. Якушенко.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 40/Н 34
Автор(ы) : Vovk O. I., Вовк, Олена Іванівна
Заглавие : Foreign Language Acquisition: A Cognitive and Communicative Conceptual Framework
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки: Науковий журнал/ Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - Кн. 1. - С. 224-228 (Шифр 40/Н 34-188756)
ББК : 81.00я5
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оволодіння іноземною мовою--спіральний шлях пізнання
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вовк Олена
Заглавие : Море - дивовижний дім : інтегроване заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит"
Место публикации : Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 30-31. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2018/7). - ISSN 0321-1401
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- інтегровані заняття
Дошкільна освіта-- заняття з природознавства
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток мовлення--природознавче виховання--інтегровані заняття для дітей
Аннотация: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит". Мета його - формувати в дітей уявлення про море як дім для різних представників рослинного і тваринного світу, про порядок як правила життєвого устрою та закони природи; розширювати й конкретизувати знання про морських мешканців, активізувати пізнавальний інтерес до представників морської фауни; виховувати любов до природи, стимулювати бажання вчитися.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81'42:811.111:821/В 61-828144
Автор(ы) : Вовк, Олена Валеріївна
Заглавие : Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.02.04-германські мови
Выходные данные : Б.м., 2019
Колич.характеристики :21 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
УДК : 81'42:811.111:821.111
Предметные рубрики: Германські мови
дискурс англомовний
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоції жаху--мультимодальний дискурс
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 110638
Число посетителей 856
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя