Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Вітченко, А. О.@<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Заглавие журнала :Всесвітня література в середніх навчальних закладах України -2006г.,N 5
Интересные статьи :
Клименко Ж. В. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору/ Ж. В. Клименко (стр.13-18)
Вітченко А. О. Формування інтерпретаційної компетенції старшокласників засобами драматичного мистецтва/ А. О. Вітченко (стр.21-27)
Півнюк Н. О. Привернути увагу п’ятикласників до сучасної дитячої літератури/ Н. О. Півнюк (стр.34-41)
Бицько О.К. "Портрет" Н. В. Гоголя как зеркало художественных замыслов писателя/ О.К. Бицько (стр.46-50)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вітченко А. О.
Заглавие : Формування інтерпретаційної компетенції старшокласників засобами драматичного мистецтва
Место публикации : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2006. - N5. - С. 21-27. - ISSN 0205-47IX (Шифр ВЛСНЗУ1/2006/5). - ISSN 0205-47IX
Предметные рубрики: уроки літератури
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Всесвітня література в середніх навчальних закладах України -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Ніколенко О. М. Основні тенденції розвитку оновленої драматургії кінця XIX-початку XX століть/ О. М. Ніколенко (стр.9-12)
Кобзар О. І. Композиційний аналіз драматичного твору: Методологічні підвалини цього аналізу/ О. І. Кобзар (стр.12-15)
Троцик О. А. Виховний потенціал класицистичної комедії: Методична передмова до уроку-дослідження жанрових особливостей комедії Ж.-Б.Мольєра "Міщанин-шляхтич"/ О. А. Троцик (стр.21-23)
Радзивилл Г. А. Отойти от трафаретного изложения биографии: Два урока, посвященных творчеству М.Лермонтова/ Г. А. Радзивилл (стр.24-27)
Авдєєва І. Д. Через образ головного героя - до осягнення естетики "нової драми": Урок за п’єсою Г.Ібсена "Ляльковий дім" з використанням інтерактивних прийомів/ І. Д. Авдєєва (стр.27-32)
Конєва Т. М. Особливості конфлікту в "новій драмі": "Ляльковий дім" Г.Ібсена та "Вишневий сад" А.Чехова/ Т. М. Конєва (стр.33-37)
Ніколенко О. М. Б.Шоу: "Справжній прогрес стане можливим, якщо ми...зможемо створити нових людей": Про боротьбу драматурга за новий театр - дієвий засіб духовного перетворення світу, його художні відкриття/ О. М. Ніколенко, Н. О. Шахова (стр.38-41)
Вітченко А. О. "Парадокси самої дійсності": Система уроків по позакласний захід за темою "Б.Шоу. "Пігмаліон"/ А. О. Вітченко (стр.41-51)
Бойко І. Б. Театр, який спонукає задуматись над абсурдністю нашого життя: Конспект уроків за п’єсою "Носороги" Е.Йонеско/ І. Б. Бойко (стр.52-56)
Орлова О. В. На уламках класичного театру: Аналіз п’єси "Носороги" Е.Йонеско крізь призму правила трьох єдностей/ О. В. Орлова (стр.56-59)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вітченко А. О.
Заглавие : "Парадокси самої дійсності": Система уроків по позакласний захід за темою "Б.Шоу. "Пігмаліон"
Место публикации : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2006. - N4. - С. 41-51. - ISSN 0205-47IX (Шифр ВЛСНЗУ1/2006/4). - ISSN 0205-47IX
Предметные рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі-- вивчення драматичних творів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вивчення драматичних творів
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Всесвітня література в середніх навчальних закладах України -2006г.,N 10
Интересные статьи :
Ісаєва О. О. Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми у процесі вивчення літератури в школі/ О. О. Ісаєва (стр.8-10)
Волинець І. М. Якою має бути МАНівська робота: Поради щодо викладу її змісту та оформлення/ І. М. Волинець (стр.10-12)
Булаховська Ю. Л. Музичне мистецтво і урок літератури: Про особливості перекладу літературних творів мовою музики (на прикладі роману О.С.Пушкін "Євгеній Онегін" та однойменної опери П.І.Чайковського)/ Ю. Л. Булаховська, М. В. Соломко (стр.12-14)
Вітченко А. О. Організація інтерпретаційної діяльності старшокласників у процесі вивчення драматургії В.Шекспіра: Методичні засади/ А. О. Вітченко (стр.23-25; 36-52)
Невінчана Н. В. Основи теорії літератури: Програма спеціального курсу для 10-11 класів філологічного профілю загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. В. Невінчана (стр.26-32)
Сіптарова С. В. Тести - на моніторі комп’ютера: Контролююча комп’ютерна програма для тестування учнів історико-філологічного профілю з теми "Відродження"/ С. В. Сіптарова (стр.56-58)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вітченко А. О.
Заглавие : Організація інтерпретаційної діяльності старшокласників у процесі вивчення драматургії В.Шекспіра: Методичні засади
Место публикации : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2006. - N10. - С. 23-25; 36-52. - ISSN 0205-47IX (Шифр ВЛСНЗУ1/2006/10). - ISSN 0205-47IX
Предметные рубрики: викладання зарубіжної літератури
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :210 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 55.75 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Дошкільна освіта-- наступність у навчанні
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта
Заклади дошкільної освіти
підготовка педагогів дошкільної освіти
здоровий спосіб життя-- Студенти
Фізичне виховання дітей
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна занедбаність--наступність в навчанні
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ/ А. Василюк. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти/ Л. С. Руденко. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві/ А. Аніщук. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення/ Л. О. Груша. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку/ Д. О. Стадник. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти/ Н. О. Падун. ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Літературний канон і проблема програмотворення/ Ю. І. Бондаренко. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі/ О. В. Бурко. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко/ А. О. Вітченко. Напрямки розвитку мовної особистості/ І. О. Гаценко. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників/ Н. Б. Голуб. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу/ Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. Операційна діяльність учнів на уроках української мови/ Т. К. Донченко. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы/ Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів/ О. А. Жук. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури/ О. В. Забарнний. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня/ Л. І. Коткова. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі/ О. О. Лілік. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ Н. М. Логвіненко. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини/ О. П. Міхно. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі/ О. М. Моціяка. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень)/ В. І. Новосьолова. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови/ В. М. Пащенко. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка/ Н. В. Романишина. Інноваційні технології навчання на уроках української мови/ Т. П. Симоненкова. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики/ О. А. Слижук. На шляху методичних шукань/ В. П. Стеценко. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання/ Т. М. Чумак. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови/ Г. Т. Шелехова. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови/ А. В. Ярмолюк. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників/ Л. В. Іщенко. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США/ О. В. Михайленко. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку/ О. В. Варуха. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей/ В. Л. Дубровський. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Л. О. Дубровська. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку/ І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу/ Г. В. Марчук. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку/ В. І. Метелюк. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів/ Л. М. Завацька. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу/ С. О. Борисюк. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект)/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання.../ О. А. Осаволюк. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність/ І. Ю. Підлипняк. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування"/ О. Г. Платонова. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст./ В. В. Боровик. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Шлях освіти -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Тичина П. Квітучий луг і дощик золотий/ П. Тичина (стр.2-га с. обкл.)
Волик Л. В. Театралізація навчально-виховного процесу/ Л. В. Волик (стр.2-7)
Караманов О. В. Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні/ О. В. Караманов (стр.8-11)
Алексеєнко Т. Ф. Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості/ Т. Ф. Алексеєнко (стр.12-16)
Сташевська І. О. Методи порівняльної педагогіки/ І. О. Сташевська (стр.17-22)
Першукова О. О. Погляди зарубіжних учених на двомовну та багатомовну освіту школярів у країнах Європи/ О. О. Першукова (стр.23-27)
До відома авторів. Вимоги до рукописів статей (стр.27)
Харченко Т. Г. Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції/ Т. Г. Харченко (стр.28-33)
Савусин М. П. Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодження ролей його виконавців/ М. П. Савусин, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв (стр.34-36)
Вітченко А. О. До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури/ А. О. Вітченко (стр.37-40)
Коса Т. Г. Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій/ Т. Г. Коса (стр.41-43)
Арцишевський Р. А. Мислитель, педагог, гуманіст/ Р. А. Арцишевський (стр.44-47)
ХХІ Всеукраїнська науково-практична конференція (стр.3-тя с. обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/В 11
Автор(ы) : Вітченко А. О.
Заглавие : До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури
Место публикации : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 37-40 (Шифр ШО1/2012/2)
Примечания : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Студенти-- оцінювання знань студентів
Оцінювання знань студентів
Викладання зарубіжної літератури в ВНЗ
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Аннотация: Стаття присвячена актуальній проблемі оцінювання студентів ВНЗ ІІІ-ІV рівнів аккредитації в умовах кредитно-модульної системи навчання, дослідженню методологічних засад порушеної проблеми, розкриттю теоретико-технологічних підходів до розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури.
Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 69807
Число посетителей 967
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя