Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гавриш, Наталія@<.>
Общее количество найденных документов : 77
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.


    Гавриш, Наталія
    Інтегроване заняття: робота над помилками : методична кухня [Текст] / Наталія Гавриш; Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 8-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
фывфывфыв:
інтегровані заняття -- розробка інтегрованого заняття -- розвиток мовлення -- план-конспект інтегрованого заняття
Аннотация: Подано методичні поради щодо особливостей організації, планування та розробки інтегрованих занять. Представлено план-конспект інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвої діяльності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
78.34(4Укр)
Г 12


    Гавриш, Наталія.
    Бібліотечно-ресурсіні засоби забезпечення інформаційних потреб фахівців фармацевтичної галузі / Н. Гавриш // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 2. - С. 33-36. - Бібліогр.: 24 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78.34(4Укр)
Рубрики: Фармацевтика--інформаціійні потреби
   Національний фармацевтичний університет--Інформаційні потреби--Соціологічні дослідження--Харків

фывфывфыв:
інформаційні потреби -- фармацевтична інформація -- бібліотечні ресурси -- інтернет-ресурси -- анкетування -- Національний фармацевтичний університет -- НФаУ -- бібліотека ВНЗ -- соціологічне дослідження
Аннотация: Проаналізовано інформаційні потреби фахівців фармацевтичної галузі. Визначено складові бібліотечно-ресурсних засобів їхнього забезпечення.


Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.


    Гавриш, Наталія.
    Від предмета до сюжету: складаємо розповідь разом [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 14-18.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
фывфывфыв:
розвиток мовлення -- технологія колективного сюжетоскладання
Аннотация: Що робити, якщо дітям нецікаво складати описові розповіді та переказувати відомі казки? Як навчити дітей створювати власну розповідь? Адже мовленнєвотворча діяльність - “вузол”, у якому сходяться мислення, мовлення, уява та пам’ять. Пропонуємо скористатися технологією колективного сюжетоскладання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
Шифр: В948662/2012/2
   Журнал

Вісник книжкової палати [Текстььь] : науково-практичний журнал. - К. : Книжкова палата України імені Івана Федорова, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2012г. N 2
Содержание:
Фідельська, Аліса. Стан дотримання видавцями нормативних документів на основі аналізу оформлення вихідних відомостей у книжкових виданнях за 20011 рік / А. Фідельська. - С.4-9. - Бібліогр.: 13 назв.
Афонін, Олександр. Звіт про діяльність. Правління Благодійної організації "Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів" за період з 24 лютого 2011 року до 16 лютого 2012 року / О. Афонін. - С.9-14
Прибєга, Ніна. Мистецтво "Мистецтва" творити книгу / Н. Прибєга. - С.14-16
Пилипенко, Анна. Контент літературного журналу: принципи моделювання / А. Пилипенко. - С.16-19. - Бібліогр.: 8 назв.
Добровольська, Людмила. Документознавство: словник-довідник термінів і понять / Л. Добровольська. - С.19
Карпенко, Олександр. Інформаційно-аналітична діяльність галузевих бібліотек України на прикладі Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського / О. Карпенко. - С.20-24. - Бібліогр.: 30 назв.
Зуб, Володимир. Окремі аспекти системи управління бібліотеками України / В. Зуб. - С.25-28. - Бібліогр.: 16 назв.
Подорож у казку, або Мрія бібліотекарів усіх країн. - С.28-29
Жорнова, Олена. Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищій школі: усталені нормативи та сучасні вимоги / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.29-32. - Бібліогр.: 18 назв.
У рамках програми "Бібліоміст". - С.32
Гавриш, Наталія. Бібліотечно-ресурсіні засоби забезпечення інформаційних потреб фахівців фармацевтичної галузі / Н. Гавриш. - С.33-36. - Бібліогр.: 24 назв.
Воротняк, Тетяна. Народний християнський часопис "Слово істини" та його роль в організації допомоги українським емігрантам / Т. Воротняк. - С.37-40. - Бібліогр.: 13 назв.
Бондар, Юрій. Книга і вибори / Ю. Бондар. - С.40-44. - Бібліогр.: 20 назв.
Повернення книгами. - С.44
Федотова, Оксана. Політична цензура в УСРР - УРСР: практика обмеження друкованої продукції / О. Федотова. - С.45-47. - Бібліогр.: 16 назв.
Приходько, Алла. Книгою покликані і мобілізовані / А. Приходько. - С.48-49
Скляренко, Євген. "Золота брама "Дніпра" / Є. Скляренко. - С.49
Панченко, Євгенія. Пройнята любов'ю до України / Є. Панченко. - С.50-51
Щеглов, Микола. XIX Книжковий форум у Мінську - перший у новому році / М. Щеглов. - С.51-52
Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо доставляння обов’язкового безоплатного примірника документів : Закон України від 12 січ. 2012 р. № 4319-VI. - С.3
Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: В948662/2012/4
   Журнал

Вісник книжкової палати [Текстььь] : науково-практичний журнал. - К. : Книжкова палата України імені Івана Федорова, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2012г. N 4
Содержание:
Поляков, Віталій. Обов’язкові примірники книжкової продукції державних видавництв сфери управління Держкомтелерадіо України у 2011 році: стан і проблеми контролю / В. Поляков, Т. Устіннікова. - С.3-5. - Бібліогр.: 7 назв.
Пащенко, Марина. Неперіодичні видання 2004-2010 років з питань книгознавства: книговидавнича справа / М. Пащенко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Рогова, Павла. Перше видання в українській бібліографії про Софію Русову / П. Рогова. - С.10-14. - Бібліогр.: 16 назв.
Ковальчук, Тамара. Роль бібліотек в організації дозвілля студентської молоді / Т. Ковальчук, Б. Опальчук. - С.14-18. - Бібліогр.: 9 назв.
Добровольська, Вікторія. Діяльність органів управління культурою як об’єкт керування документацією / В. Добровольська. - С.18-20. - Бібліогр.: 3 назв.
Гавриш, Наталія. Галузеві бібліотечно-інформаційні ресурси як комунікаційні засоби / Н. Гавриш. - С.20-23. - Бібліогр.: 30 назв.
Вовченко, Вікторія. Доробок Миколи Левитського у становленні та розвитку кооперативного руху в Україні: історіографічний аспект / В. Вовченко. - С.23-26. - Бібліогр.: 34 назв.
Ковальчук, Володимир. Микола Баллін і його просвітницькі видавничі проекти за документами фондів Інституту рукопису Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського / В. Ковальчук. - С.27-30. - 29
Видавнича династія Кульженків. - С.30
Российская книжная палата как центр государственного библиографического и статистического учета печатніх изданий отмечает 95-летие. - С.31-34
Дубовик, Олена. Пізнання світу через книгу / О. Дубовик. - С.35
Бондар, Юрій. Книга: пропагандист і агітатор / Ю. Бондар. - С.36-40. - Бібліогр.: 11 назв.
Гавеля, Оксана. Культурологічний аналіз читацьких інтересів обдарованої молоді вищих навчальних закладів України / О. Гавеля. - С.40-43. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубан, Алла. Дитяче читання в освітньо-культурному вимірі / А. Рубан. - С.44-45. - Бібліогр.: 4 назв.
Онищук, Михайло. Інформаційно-психологічне забезпечення застосування Збройних сил ФРН у міжнародних миротворчих операціях / М. Онищук, М. Храбан. - С.46-48. - Бібліогр.: 8 назв.
Щеглов, Микола. Весняний книжковий відлік часу / М. Щеглов. - С.48-50
Електронні видання - нові підходи, нові вимоги. - С.50
"Електронна бібліотека України: технології, що об’єднують людство". - С.51
Знайдено Луцьке Євангеліє - воно на 200 років старше за Пересопницьке. - С.51-52
Українська книга: вікно в Європу. - С.52
Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Гавриш, Наталія.
    Вітаємо з ювілеєм постійну авторку журналу! [Текст] : [до 80-річчя від дня народження А. М. Богуш, академіка НАПН України] / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2019. - N 10. - 2-га стор. обкл. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--персоналії педагогів
фывфывфыв:
персоналії педагогів-дошкільників


Доп.точки доступа:
Крутій, Катерина; Богуш, Алла Михайлівна (фундаторка вітчизняної дошкільної лінгводидактики. Д-р пед. наук (1986), проф. (1987). Дійсний член НАПН України (1995). Заслужений діяч науки і техніки України (2009) ; 1939 р. н.) \о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Гавриш, Наталія
    Вітаємо з ювілеєм постійну авторку журналу! [Алла Михайлівна Богуш] [Текст] / Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - 2 обкладинки . - ISSN 0321-1401

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

8.


    Гавриш, Наталія.
    Вивчаємо з дітьми універсальні якості й властивості ліхтаря як джерела світла [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 8. - С. 38-42.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвивальне середовище
фывфывфыв:
ліхтар -- джерело світла -- розвивальне середовище -- війна і діти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
Шифр: ВМДЗ/2021/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2021г. N 1
Содержание:
Гавриш, Наталія. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними / Н. Гавриш. - С.4-7.
Гавриш, Наталія. Різновиди мовленнєвої комунікації з дітьми / Н. Гавриш. - С.8-11.
Гречишкіна, Ірина. Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика / І. Гречишкіна. - С.13-15.
Савінова, Наталія. Слухати, щоб почути дитину / Н. Савінова. - С.16-17.
Савінова, Наталія. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс / Н. Савінова. - С.20-23.
Дудинська, Лариса. Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести / Л. Дудинська, Л. Мацкевич. - С.24-27.
Бондар, Лариса. Розвиваємо комунікативну компетентність педагогів / Л. Бондар. - С.28-30.
Літіченко, Олена. Спілкуємося з батьками вихованців онлайн: шість корисних сервісів / О. Літіченко. - С.34-36.
Омельяненко, Ніна. Посадова інструкція: що варто знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.37-40.
План реалізації річного завдання за мовленнєвим напрямом освітнього процесу. - С.41-43.
Дубовик, Світлана. Навіщо "контейнерувати" емоції дитини та як це робити / С. Дубовик. - С.46-48.
Григор’єва, Інна. Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі / І. Григор’єва. - С.54-56.
Внутрішня система забезпечення якості освіти: на що звернути увагу вихователю-методисту. - С.57-59.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: ВМДЗ/2021/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2021г. N 2
Содержание:
Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова. - С.4-8.
Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти: що взяти до уваги. - С.14-15.
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25.
Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось / Є. Шкарупа. - С.26-29.
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Г. Лисенко, О. Цетковська. - С.30-33.
Середенко, Олена. Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37.
Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41.
Дроб’язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб’язко. - С.42-44.
Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47.
Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51.
Види тестових завдань. - С.52-53.
Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.54.
Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58.
Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
Шифр: ВМДЗ/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2020г. N 10
Содержание:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5.
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10.
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16.
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26.
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31.
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35.
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41.
Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48.
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52.
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55.
Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
Шифр: ВМДЗ/2019/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 12
Содержание:
Ільченко, Тамара. Грантрайтинг, або Як написати проєктну заявку на грант / Т. Ільченко. - С.4-8.
Тищенко, Наталія. Грант для "Білосніжки”: як подавали заявку / Н. Тищенко. - С.9-11.
Лайфхаки для грантрайтера : пам’ятка. - С.12-13.
Гавриш, Наталія. Від предмета до сюжету: складаємо розповідь разом / Н. Гавриш. - С.14-18.
Кондратюк, Світлана. Нон-фікшн для дітей: що, як, для чого / С. Кондратюк. - С.19-22.
Книжка без слів - "читаємо” разом : поради. - С.23.
Савченко, Анна. Морально-етичне виховання на відмінно / А. Савченко. - С.24-25.
Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників : лист... від 4 листопада 2019 року № 1/9-683. - С.26.
Як підготувати педагогів до атестації та підбити підсумки : пам’ятка. - С.27.
Сам собі коуч. - С.28-29.
Атестація наближається: що робити : [методичний супровід]. - С.30-32.
Зімнухова, Людмила. Як зробити мультфільм власноруч : [працюємо з вихователями] / Л. Зімнухова. - С.33-35.
Дев’ять порад оператору-початківцю : пам’ятка. - С.39.
Клименко, Людмила. Літературні твори в роботі з особливими дітьми / Л. Клименко. - С.40-43.
Григораш, Ірина. Ебру - малювати, щоб розмовляти : [поради батькам] / І. Григораш. - С.44-47.
Що варто знати про шепелявість : [поради батькам]. - С.48-49.
Алергія на холод : [пам’ятка для вихователя]. - С.50-51.
Як уберегти дитину від ялинки і ялинку від дитини : [буклет]. - С.52-53.
Добрі справи власноруч : до Дня спонтанного прояву доброти. - С.54-55.
Джемула, Галина. Хай живе добро! : сценарій розваги для дітей старшої групи до Дня спонтанного прояву доброти / Г. Джемула. - С.56-59.
Сиротич, Наталія. Сценарій різдвяного вертепу для дітей старшого дошкільного віку / Н. Сиротич. - С.60-62.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
Шифр: ВМДЗ/2016/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 12
Содержание:
Гавриш, Наталія. Матриця професійних можливостей: перезавантаження / Н. Гавриш. - С.4-9.
Грицак, Тамара. Зберігаєм гостроту зору дітей / Т. Грицак, І. Гринчук. - С.9-15.
Сварковська, Ліна. Дихальна гімнастика - найкращі ліки для дітей зі ”слабкими" легенями / Л. Сварковська. - С.15-23.
Нерянова, Дар’я. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися / Д. Нерянова. - С.23-27.
Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-36.
Савінова, Наталія. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників / Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.36-47.
Бур’яновська, Тетяна. Ставаймо на лижі, сідаймо в санчата, або Особливості проведення зимових прогулянок / Т. Бур’яновська. - С.47-55.
Стрітення Господнє. - С.55-57.
Терещенко, Катерина. Весна-полонянка : сценарій свята для дітей середнього та старшого дошкільного віку / К. Терещенко. - С.57-62.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на січень. - С.62-64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: ВМДЗ/2021/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2021г. N 3
Содержание:
Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9.
План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11.
Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13.
Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17.
Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22.
Як організувати заняття з основ грамоти / підгот. Л. Шелестова. - С.23.
Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26.
Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.27-30.
Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35.
Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37.
Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41.
Савінова, Наталія. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45.
Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49.
Бернацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Бернацька. - С.50-54.
Як відпочити за один день. - С.55.
Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / Ксенія Бишова. - С.56-58.
Терновецька, Христина. Googl Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: ВМДЗ/2023/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2023г. N 10
Содержание:
Шкарупа, Єлизавета. Вивчаємо стан роботи з формування культурно-гігієнічних навичок у дітей / Є. Шкарупа. - С.4-7.
Стаєнна, Олена. Освітній стартап - нова форма методичної роботи / О. Стаєнна. - С.14-17.
Коваленко, Тамара. Як використовувати прийоми самоменеджменту під час професійної діяльності / Т. Коваленко. - С.20-23.
Гавриш, Наталія. Кубики в роботі з дітьми: новий погляд на знайому іграшку / Н. Гавриш, Л. Мартинюк. - С.25-31.
Савінова, Наталія. Цікава економіка, або Як формувати фінансову грамотність у дошкільників / Н. Савінова. - С.32-37.
Борисенко, Карина. Конструктор економічної квест-гри для дошкільників / К. Борисенко. - С.39-44.
Що розповісти дітям про гроші: підказки батькам. - С.46-49.
Дитина не хоче йти в дитячий садок : як реагувати на скаргу батьків. - С.50-53.
Як допомогти педагогу впоратися з емоційними складнощами. - С.54-58.
Нові корисні інструменти в е-журналі : закладки та онлайн-помічник. - С.59-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: ВМДЗ/2023/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2023г. N 8
Содержание:
Гавриш, Наталія. Моя країна - Україна, або Виховуємо патріотів змалечку / Н. Гавриш. - С.4-8.
Гавриш, Наталія. Пригоди пана Коцького: реалізуємо літературний проєкт / Н. Гавриш. - С.9-12.
Кирсань, Олена. З україною в серці, або Як ми організовуємо роботу з патріотичного виховання дошкільників / О. Кирсань. - С.13-17.
Ващенко, Алла. Розвиваємо емоційний інтелект за допомогою літературних текстів / А. Ващенко, О. Міняйло, О. Кривенко. - С.18-21.
Кизименко, Юлія. Формуємо в немовленнєвих дітей з РАС уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії / Ю. Кизименко. - С.22-26.
Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів. - С.27-29.
Чередніченко, Світлана. Обираємо методичні та дидактичні матеріали для роботи з дітьми / Світлана Чередніченко. - С.30-33.
Гавриш, Наталія. Вивчаємо з дітьми універсальні якості й властивості ліхтаря як джерела світла / Н. Гавриш. - С.38-42.
Стаєнна, Олена. Річні завдання: опановуємо новий сервіс для професійної діяльності / О. Стаєнна. - С.43-45.
Рейпольська, Ольга. Гаджети: заборонити не можна дозволити / О. Рейпольська. - С.46-49.
Як вибрати комп’ютерну гру для дитини. - С.50-51.
Федорова, Галина. Як захистити особисті кордони: практичні поради / Г. Федорова. - С.52-56.
Як протистояти маніпуляціям під час ділового спілкування. - С.57-60.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: ВМДЗ/2023/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2023г. N 12
Содержание:
Бадер, Світлана. Як оцінити рівень професійної компетентності вихователів / С. Бадер, Т. Коваленко. - С.4-7.
Стаєнна, Олена. Як провести методичний захід у формі професійної майстерності / О. Стаєнна. - С.13-18.
Савінова, Наталія. Формуємо уміння застосовувати активне слухання під час конфлікту / Н. Савінова. - С.19-25.
Гречишкіна, Ірина. Реагуємо на претензії батьків: п’ять типових ситуацій / І. Гречишкіна. - С.29-32.
Борисенко, Карина. Експресивні етюди для розвитку емоційного інтелекту дітей / К. Борисенко. - С.33-37.
Кіндрат, Інна. Реалізовуємо педагогіку партнерства через роботу в мікрогрупах / І. Кіндрат. - С.38-43.
Гавриш, Наталія. Що допоможе перетворити п’ятницю на особливий день у дитячому садку / Н. Гавриш. - С.48-53.
Хох, Тетяна. Як підготувати інтерактивну розвагу для дітей без репетицій / Т. Хох, Н. Вишинська. - С.54-58.
Кулішко, Тетяна. Святкові форс-мажори, або Рятуємо новорічні ранки / Т. Кулішко. - С.59-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: ВМДЗ/2023/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2023г. N 11
Содержание:
Бадер, Світлана. Вивчаємо стан роботи щодо соціалізації дітей / С. Бадер. - С.4-7.
Литвин, Інна. Соціалізація малюків: на що звернути увагу під час спостереження / І. Литвин. - С.10-12.
Літвінова, Наталія. Культура добросусідства в дитячому садку: готуємо педагогів до впровадження / Н. Літвінова. - С.14-18.
Нерянова, Світлана. Позачергова атестація педагогів: що зробити до 20 грудня / С. Нерянова. - С.19-21.
Літіченко, Олена. Вирушаємо на Марс, або Віртуальна екскурсія в дитячому садку / О. Літіченко. - С.27-31.
Гавриш, Наталія. Три технології для розвитку монологічного мовлення дошкільників / Н. Гавриш. - С.32-37.
Гречишкіна, Ірина. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа. - С.38-41.
Бушанова, Тетяна. Заримуй, малюче! або Виправляємо вимову за допомогою римівок / Т. Бушанова, С. Зарва. - С.43-46.
Ільченко, Тамара. Як налагодити ефективну взаємодію в педагогічному колективі / Т. Ільченко. - С.48-53.
Гурковська, Тетяна. П’ять методів самоменеджменту для планування роботи / Т. Гурковська. - С.54-56.
Кляпець, Ольга. Когнітивний потенціал педагогів під час війни / О. Кляпець. - С.57-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
Шифр: ВМДЗ/2023/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2023г. N 7
Содержание:
Підготовка групових приміщень до нового навчального року. - С.6.
Організація діяльності дитячих садків у літній період в умовах воєнного стану. - С.7-9.
Інстументарій оцінювання готовності старших дошкільників до навчання в умовах реформування української школи. - С.10-11.
Борисенко, Карина. Комахи з нашого подвір’я: реалізуємо проєкт / К. Борисенко. - С.13-18.
Пасікова, Олена. STREAM-освіта дошкільників у інтеграційному мейкер-просторі / О. Пасікова, Р. Трикалюк. - С.19-24.
Тоцька, Тетяна. Формуємо в дітей поняття про добро і зло за допомогою творів Василя Сухомлинського / Т. Тоцька. - С.25-28.
Єрмоленко, Юлія. Дидактична книжка - універсальний посібник за творами Василя Сухомлинського / Ю. Єрмоленко. - С.29-31.
Гавриш, Наталія. Чим може бути мотузка під час занять та ігор з дітьми / Н. Гавриш. - С.32-36.
Біла, Ірина. Психологічна підтримка дітей в умовах травмівних подій: відповіді на запитання батьків і педагогів / І. Біла. - С.37-42.
Оржеховська, Наталія. П’ять ефективних арт-технік для внутрішньої саморегуляції / Н. Оржеховська. - С.43-45.
Половіна, Олена. Артосвіта малюків: орієнтири для вихователя / О. Половіна. - С.46-52.
Гурковська, Тетяна. Як підготувати дитину до дитячого садка / Т. Гурковська. - С.54-57.
Гурковська, Тетяна. Які уміння та навички допоможуть дитині швидше адаптуватися до дитячого садка / Т. Гурковська. - С.58-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: ВМДЗ/2022/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2022г. N 2
Содержание:
Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10.
Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15.
Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16.
План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18.
Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21.
Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25.
Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26.
Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28.
Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31.
Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36.
Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41.
Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47.
Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54.
Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58.
Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60.
Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 82711
Число посетителей 982
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя