Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гавриш, Наталія@<.>
Общее количество найденных документов : 77
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(075.3)/Б 74
Автор(ы) : Богуш, Алла Михайлівна, Гавриш, Наталія Василівна
Заглавие : Дошкільна лінгводидактика: Теорія і методика навчання дітей рідної мови в дошкільних навчальних закладах : Підручник [для студ. вищих пед. навч. закладів, які навч. за спец. "Дошкільне виховання"] . -2-е вид., доп.
Выходные данные : К.: СЛОВО, 2013
Колич.характеристики :704 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Цена 978-966-194-088-7: 86.00 грн.
ББК : 74.102я73
Предметные рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рідна мова в здо--методика розвитку мовлення дітей--навчання рідної мови
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(1), НМК ф-т ПСР(2)
Свободны : Ч.З.№2(1), НМК ф-т ПСР(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(075.3)/Б74
Автор(ы) : Богуш, Алла Михайлівна, Гавриш, Наталія Василівна
Заглавие : Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі : Підручник для студентів вищих навчальних закладів
Выходные данные : К.: СЛОВО, 2008
Колич.характеристики :408 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України
Примечания : Бібліогр.: с. 397-408
ISBN, Цена 978-966-8407-96-3: 42.00 грн.
ГРНТИ : 14.23
ББК : 74.102я73
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- ознайомлення з навколишнім середовищем
Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток мовлення дітей
Экземпляры : всего 45: фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(3), Ч.З.№2(15), аб(29)
Свободны : фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(3), Ч.З.№2(15), аб(29)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(075.3)/Б74
Автор(ы) : Богуш, Алла Михайлівна, Гавриш, Наталія Василівна, Котик Т.
Заглавие : Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах : Підручник для студентів вищих навчальних закладів
Выходные данные : К.: СЛОВО, 2006
Колич.характеристики :304 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України
Примечания : Бібліогр.: с. 299-302
ISBN, Цена 966-8407-52-0: 37.50, 15.00, грн.
ГРНТИ : 14.23
ББК : 74.102я73
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток мовлення дітей
Экземпляры : всего : фб(1), НМК ф-т ПСР(5), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(4)
Свободны : фб(1), НМК ф-т ПСР(5), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(4)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Богуш, Алла, Гавриш, Наталія
Заглавие : Мовленнєва робота з дошкільниками: шляхи оптимізації
Место публикации : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 3. - С. 4-13. (Шифр ВМДЗ/2013/3)
ББК : 74.102.12
Предметные рубрики: Дошкільники-- мовленнєвий розвиток
Аннотация: У статті надаються рекомендації для вихователя, щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять в ДНЗ.
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Вісник книжкової палати -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Фідельська А. Стан дотримання видавцями нормативних документів на основі аналізу оформлення вихідних відомостей у книжкових виданнях за 20011 рік/ А. Фідельська (стр.4-9)
Афонін О. Звіт про діяльність. Правління Благодійної організації "Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів" за період з 24 лютого 2011 року до 16 лютого 2012 року/ О. Афонін (стр.9-14)
Прибєга Н. Мистецтво "Мистецтва" творити книгу/ Н. Прибєга (стр.14-16)
Пилипенко А. Контент літературного журналу: принципи моделювання/ А. Пилипенко (стр.16-19)
Добровольська Л. Документознавство: словник-довідник термінів і понять/ Л. Добровольська (стр.19)
Карпенко О. Інформаційно-аналітична діяльність галузевих бібліотек України на прикладі Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського/ О. Карпенко (стр.20-24)
Зуб В. Окремі аспекти системи управління бібліотеками України/ В. Зуб (стр.25-28)
Подорож у казку, або Мрія бібліотекарів усіх країн (стр.28-29)
Жорнова О. Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищій школі: усталені нормативи та сучасні вимоги/ О. Жорнова, О. Жорнова (стр.29-32)
У рамках програми "Бібліоміст" (стр.32)
Гавриш Н. Бібліотечно-ресурсіні засоби забезпечення інформаційних потреб фахівців фармацевтичної галузі/ Н. Гавриш (стр.33-36)
Воротняк Т. Народний християнський часопис "Слово істини" та його роль в організації допомоги українським емігрантам/ Т. Воротняк (стр.37-40)
Бондар Ю. Книга і вибори/ Ю. Бондар (стр.40-44)
Повернення книгами (стр.44)
Федотова О. Політична цензура в УСРР - УРСР: практика обмеження друкованої продукції/ О. Федотова (стр.45-47)
Приходько А. Книгою покликані і мобілізовані/ А. Приходько (стр.48-49)
Скляренко Є. "Золота брама "Дніпра"/ Є. Скляренко (стр.49)
Панченко Є. Пройнята любов'ю до України/ Є. Панченко (стр.50-51)
Щеглов М. XIX Книжковий форум у Мінську - перший у новому році/ М. Щеглов (стр.51-52)
Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо доставляння обов’язкового безоплатного примірника документів (стр.3)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Вісник книжкової палати -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Поляков В. Обов’язкові примірники книжкової продукції державних видавництв сфери управління Держкомтелерадіо України у 2011 році: стан і проблеми контролю / В. Поляков, Т. Устіннікова (стр.3-5)
Пащенко М. Неперіодичні видання 2004-2010 років з питань книгознавства: книговидавнича справа/ М. Пащенко (стр.5-10)
Рогова П. Перше видання в українській бібліографії про Софію Русову/ П. Рогова (стр.10-14)
Ковальчук Т. Роль бібліотек в організації дозвілля студентської молоді/ Т. Ковальчук, Б. Опальчук (стр.14-18)
Добровольська В. Діяльність органів управління культурою як об’єкт керування документацією / В. Добровольська (стр.18-20)
Гавриш Н. Галузеві бібліотечно-інформаційні ресурси як комунікаційні засоби/ Н. Гавриш (стр.20-23)
Вовченко В. Доробок Миколи Левитського у становленні та розвитку кооперативного руху в Україні: історіографічний аспект/ В. Вовченко (стр.23-26)
Ковальчук В. Микола Баллін і його просвітницькі видавничі проекти за документами фондів Інституту рукопису Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського/ В. Ковальчук (стр.27-30)
Видавнича династія Кульженків (стр.30)
Российская книжная палата как центр государственного библиографического и статистического учета печатніх изданий отмечает 95-летие (стр.31-34)
Дубовик О. Пізнання світу через книгу/ О. Дубовик (стр.35)
Бондар Ю. Книга: пропагандист і агітатор/ Ю. Бондар (стр.36-40)
Гавеля О. Культурологічний аналіз читацьких інтересів обдарованої молоді вищих навчальних закладів України/ О. Гавеля (стр.40-43)
Рубан А. Дитяче читання в освітньо-культурному вимірі/ А. Рубан (стр.44-45)
Онищук М. Інформаційно-психологічне забезпечення застосування Збройних сил ФРН у міжнародних миротворчих операціях/ М. Онищук, М. Храбан (стр.46-48)
Щеглов М. Весняний книжковий відлік часу/ М. Щеглов (стр.48-50)
Електронні видання - нові підходи, нові вимоги (стр.50)
"Електронна бібліотека України: технології, що об’єднують людство" (стр.51)
Знайдено Луцьке Євангеліє - воно на 200 років старше за Пересопницьке (стр.51-52)
Українська книга: вікно в Європу (стр.52)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012г.,N 9
Интересные статьи :
Вогініч О. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток/ О. Вогініч (стр.4-8.)
Мулик Н. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я/ Н. Мулик (стр.9-17.)
Сидельникова О. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість/ О. Сидельникова (стр.18-25.)
Фурсова С. . Дитячі таланти та обдарованість/ С. Фурсова (стр.26-33.)
Гавриш Н. . Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей/ Н. Гавриш (стр.34-44.)
Самойлова С. Виявлення індивідуальних особливостей дітей/ С. Самойлова, О. Лисенко (стр.45-51.)
Малишева О. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів/ О. Малишева (стр.52-56.)
Малишева О. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом/ О. Малишева
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень (стр.62-64.)
Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році (стр.65.)
Аплодуємо переможщям (стр.66-67.)
Кононко О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця/ О. Кононко (стр.68-72.)
Свята та цікаві події жовтня (стр.73-74.)
Жижина І. Пригоди Павучка/ І. Жижина (стр.75-79.)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013г.,N 3
Интересные статьи :
Богуш А. Мовленнєва робота з дошкільниками: шляхи оптимізації/ А. Богуш, Н. Гавриш (стр.4-13.)
Пасічник А. Формування діамонологічної компетенції дошкільників у процесі театральної діяльності/ А. Пасічник, О. Проценко (стр.14-21.)
Полова І. Діагностика розвитку образного мовлення старших дошкільників/ І. Полова (стр.22-32.)
Романюк І. / І. Романюк, С. Бондарук (стр.33-39.)
Школа для "чомучок" (стр.40-41.)
Як навчити дітей ставити запитання по суті (стр.42.)
Мовленнєва робота з дошкільниками (стр.45.)
Панасюк Т. . Оформлення документації вихователя-методиста/ Т. Панасюк (стр.44-49.)
Крутій К. . Відкритий перегляд заняття як форма методичної роботи/ К. Крутій (стр.50-58.)
Орієнтовні питання короткого самоаналізу заняття (стр.57.)
Орієнтовний порядок аналізування заняття під час відкритого перегляду (стр.60.)
Крутій К. Аналізування заняття під час відкритого перегляду: крок за кроком/ К. Крутій (стр.61-64.)
Малишева О. Підвищення кваліфікації педагога, який суміщає посади вихователя та вихователя-методиста/ О. Малишева (стр.65-66.)
Малішева О. Присвоєння вихователю-методисту з нефаховою педагогічною освітою чергової кваліфікаційної категорії/ О. Малішева (стр.67-68.)
Куткова Л. Дівчина з косою мов трава з росою/ Л. Куткова, С. Мальованик (стр.69-75.)
Користуємося календарем (стр.76-77.)
Міжнародний день сім’ї у дитячому садку (стр.78-79.)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013г.,N 9
Интересные статьи :
Гавриш Н. Методичний конструктор у журналі "Методична скарбничка вихователя"/ Н. Гавриш, О. Безсонова, І. Вишневська (стр.4-14)
Сиротич Н. Попередження синдрому "соціокультурного споживача" засобами театралізованої гри/ Н. Сиротич (стр.15-19)
Олійник О. Удосконалення акторської майстерності педагогів/ О. Олійник (стр.20-26)
Методичні поради щодо організації театрально-ігрової діяльності дошкільників (стр.27.)
Технологія виготовлення театральних іграшок із солоного тіста (стр.28-29.)
Театрально-ігрова діяльність у дошкільному навчальному закладі (стр.30.)
Туженкова Ю. Духовно-моральне виховання дошкільників/ Ю. Туженкова (стр.31-36)
Михайліченко Т. Народознавство як засіб духовно-морального виховання, або Дерево мого родоводу/ Т. Михайліченко, Е. Кладієва, О. Шапаліна (стр.37-45)
Пилипенко Т. Музей просто неба "Батьківське дворище"/ Т. Пилипенко, Л. Резнік (стр.46-50)
Віншуємо переможців конкурсу! (стр.52-53.)
Крутій К. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників/ К. Крутій (стр.54-64)
Кравченко Т. Соціально-розвивальний відеопроект "Я сам"/ Т. Кравченко, Ольга Каракулова, О. Андрійчук (стр.65-72)
Джемула Г. Усмішка дарує радість/ Г. Джемула (стр.73-77.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2014г.,N 8
Интересные статьи :
Панасюк Т. Орієнтири розвитку дошкільної освіти у 2014/2015 році/ Т. Панасюк (стр.4-8.)
Перелік програм, що є чинними у 2014/2015 році (стр.9.)
Кіндрат І. Обираємо програму розвитку для роботи з дошкільниками/ І. Кіндрат (стр.10-12.)
Кононко О. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі: концептуальні засади/ О. Кононко (стр.14-23.)
Дятленко Н. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей/ Н. Дятленко (стр.24-28.)
Гавриш Н. Почуй мене, або Забезпечення ефективної діалогової взаємодії з дошкільниками/ Н. Гавриш (стр.29-36.)
Галяпа М. Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога/ М. Галяпа (стр.37-40.)
Козлова І. Незвичайний оркестр: майстри і музиканти/ І. Козлова (стр.41-45.)
Туженкова Ю. Методичне об’єднання - ефективна форма роботи з підвищення фахової майстерності вихователів/ Ю. Туженкова (стр.46-53.)
Борук О. У країні веселих пальчиків/ О. Борук (стр.54-59.)
Проведення пальчикових ігор з дітьми (стр.60.)
Ляшенко Л. Незнайко в дитячому садку/ Л. Ляшенко (стр.64-71.)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016г.,N 12
Интересные статьи :
Гавриш Н. Матриця професійних можливостей: перезавантаження/ Н. Гавриш (стр.4-9.)
Грицак Т. Зберігаєм гостроту зору дітей/ Т. Грицак, І. Гринчук (стр.9-15.)
Сварковська Л. Дихальна гімнастика - найкращі ліки для дітей зі ”слабкими" легенями/ Л. Сварковська (стр.15-23.)
Нерянова Д. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися/ Д. Нерянова (стр.23-27.)
Калмикова Л. Діагностика мовленнєвого розвитку/ Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко (стр.27-36.)
Савінова Н. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників/ Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна (стр.36-47.)
Бур’яновська Т. Ставаймо на лижі, сідаймо в санчата, або Особливості проведення зимових прогулянок/ Т. Бур’яновська (стр.47-55.)
Стрітення Господнє (стр.55-57.)
Терещенко К. Весна-полонянка/ К. Терещенко (стр.57-62.)
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на січень (стр.62-64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2019г.,N 12
Интересные статьи :
Ільченко Т. Грантрайтинг, або Як написати проєктну заявку на грант/ Т. Ільченко (стр.4-8.)
Тищенко Н. Грант для "Білосніжки”: як подавали заявку/ Н. Тищенко (стр.9-11.)
Лайфхаки для грантрайтера (стр.12-13.)
Гавриш Н. Від предмета до сюжету: складаємо розповідь разом/ Н. Гавриш (стр.14-18.)
Кондратюк С. Нон-фікшн для дітей: що, як, для чого/ С. Кондратюк (стр.19-22.)
Книжка без слів - "читаємо” разом (стр.23.)
Савченко А. Морально-етичне виховання на відмінно/ А. Савченко (стр.24-25.)
Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників (стр.26.)
Як підготувати педагогів до атестації та підбити підсумки (стр.27.)
Сам собі коуч (стр.28-29.)
Атестація наближається: що робити (стр.30-32.)
Зімнухова Л. Як зробити мультфільм власноруч/ Л. Зімнухова (стр.33-35.)
Дев’ять порад оператору-початківцю (стр.39.)
Клименко Л. Літературні твори в роботі з особливими дітьми/ Л. Клименко (стр.40-43.)
Григораш І. Ебру - малювати, щоб розмовляти/ І. Григораш (стр.44-47.)
Що варто знати про шепелявість (стр.48-49.)
Алергія на холод (стр.50-51.)
Як уберегти дитину від ялинки і ялинку від дитини (стр.52-53.)
Добрі справи власноруч (стр.54-55.)
Джемула Г. Хай живе добро!/ Г. Джемула (стр.56-59.)
Сиротич Н. Сценарій різдвяного вертепу для дітей старшого дошкільного віку/ Н. Сиротич (стр.60-62.)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020г.,N 10
Интересные статьи :
Бех І. Як формувати особистісну зрілість дошкільника/ І. Бех (стр.4-5.)
Крутій К. Що таке сенсорно збагачене середовище/ К. Крутій, О. Попович (стр.6-10.)
Крутій К. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку/ К. Крутій, О. Попович (стр.12-16.)
Гавриш Н. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку/ Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін (стр.20-26.)
Гавриш Н. Школа мислення для дошкільників/ Н. Гавриш (стр.30-31.)
Ліннік О. Як організувати проєктну діяльність дошкільників/ О. Ліннік (стр.32-35.)
Бадер С. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи/ С. Бадер (стр.38-41.)
Літіченко О. Гурток не для галочки/ О. Літіченко (стр.45-48.)
Бондар Л. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом/ Л. Бондар, О. Баран (стр.50-52.)
Карета А. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити/ А. Карета (стр.53-55.)
Гавриш Н. Про заборони та заохочення у вихованні/ Н. Гавриш (стр.56-60.)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Гавриш Н. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними/ Н. Гавриш (стр.4-7.)
Гавриш Н. Різновиди мовленнєвої комунікації з дітьми/ Н. Гавриш (стр.8-11.)
Гречишкіна І. Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика/ І. Гречишкіна (стр.13-15.)
Савінова Н. Слухати, щоб почути дитину/ Н. Савінова (стр.16-17.)
Савінова Н. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс/ Н. Савінова (стр.20-23.)
Дудинська Л. Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести/ Л. Дудинська, Л. Мацкевич (стр.24-27.)
Бондар Л. Розвиваємо комунікативну компетентність педагогів/ Л. Бондар (стр.28-30.)
Літіченко О. Спілкуємося з батьками вихованців онлайн: шість корисних сервісів/ О. Літіченко (стр.34-36.)
Омельяненко Н. Посадова інструкція: що варто знати вихователю-методисту/ Н. Омельяненко (стр.37-40.)
План реалізації річного завдання за мовленнєвим напрямом освітнього процесу (стр.41-43.)
Дубовик С. Навіщо "контейнерувати" емоції дитини та як це робити/ С. Дубовик (стр.46-48.)
Григор’єва І. Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі/ І. Григор’єва (стр.54-56.)
Внутрішня система забезпечення якості освіти: на що звернути увагу вихователю-методисту (стр.57-59.)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Нерянова С. Державний стандарт: аналізуємо зміни/ С. Нерянова (стр.4-8.)
Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти: що взяти до уваги (стр.14-15.)
Кіндрат І. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей/ І. Кіндрат (стр.22-25.)
Шкарупа Є. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось/ Є. Шкарупа (стр.26-29.)
Лисенко Г. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати/ Г. Лисенко, О. Цетковська (стр.30-33.)
Середенко О. Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти/ О. Середенко (стр.34-37.)
Черкес С. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників/ С. Черкес (стр.38-41.)
Дроб’язко О. Інтерактивна підлога для розвитку дитини/ О. Дроб’язко (стр.42-44.)
Терещенко І. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини/ І. Терещенко (стр.45-47.)
Бадер С. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест/ С. Бадер (стр.48-51.)
Види тестових завдань (стр.52-53.)
Як сформулювати коректне тестове завдання (стр.54.)
Стаєнна О. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами/ О. Стаєнна (стр.55-58.)
Філоненко О. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva/ О. Філоненко (стр.59-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Омельяненко Н. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту/ Н. Омельяненко (стр.4-7.)
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень (стр.8-9.)
План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників (стр.10-11.)
Шелестова Л. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків?/ Л. Шелестова (стр.12-13.)
Гавриш Н. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам/ Н. Гавриш (стр.14-17.)
Шелестова Л. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти/ Л. Шелестова (стр.18-22.)
Шелестова Л. Як організувати заняття з основ грамоти/ підгот. Л. Шелестова (стр.23.)
Гордієнко С. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти/ С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень (стр.24-26.)
Швайгерт Н. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку/ Н. Швайгерт (стр.27-30.)
Гавриш Н. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів/ Н. Гавриш (стр.32-35.)
Як підготувати та провести тренінг (стр.36-37.)
Скрипка Г. Тренувати, а не розповідати/ Г. Скрипка (стр.38-41.)
Савінова Н. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно/ Н. Савінова (стр.42-45.)
Гурковська Т. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти/ Т. Гурковська (стр.46-49.)
Бернацька О. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам/ О. Бернацька (стр.50-54.)
Як відпочити за один день (стр.55.)
Бишова. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста/ Ксенія Бишова (стр.56-58.)
Терновецька Х. Googl Календар - органайзер методичних заходів/ Х. Терновецька, С. Жолоб (стр.59-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2022г.,N 1
Интересные статьи :
Байєр О. Як оцінити рівень мовленнєвого розвитку дитини/ О. Байєр, Н. Погрібняк (стр.4-9.)
Листок експертного оцінювання рівня мовленнєвого розвитку дитини (стр.10-12.)
Гавриш Н. Організовуємо освітню роботу з дітьми на основі літературного тексту/ Н. Гавриш (стр.13-18.)
Робота з літературними творами: три прийоми (стр.19-21.)
План реалізації річного завдання з розвитку зв’язного мовлення дошкільників (стр.22-23.)
Савінова Н. Атестаційний лист: як офрмити та що зазначити/ Н. Савінова (стр.24-30.)
Савінова Н. Як скласти характеристику на педагога/ Н. Савінова (стр.31-33.)
Права педагога під час атестації (стр.34.)
Вимоги до документів про підвищення кваліфікації педагогів (стр.35.)
Кожелупенко Т. Педагогічний батл: прокачуємо професійну майстерність/ Т. Кожелупенко (стр.36-40.)
Карабаєва І. Як організувати роботу з гіперактивною дитиною/ І. Карабаєва (стр.41-43.)
У групі гіперактивна дитина: вісім правил для вихователя (стр.44-45.)
Ігри для роботи з гіперактивними дітьми (стр.46-47.)
Сварковська Л. Професійний портрет інструктора з фізкультури/ Л. Сварковська (стр.48-50.)
Бондар Л. Система фізкультурно-оздоровлювальної роботи в дитячому садку: досвід практиків/ Л. Бондар, О. Баран (стр.51-55.)
Васильєва С. Фізкультура для малюків: рухові завдання й тематичний план/ С. Васильєва, Л. Мацюк (стр.56-59.)
Вісім рухливих ігор для дітей раннього віку (стр.60-63.)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2022г.,N 2
Интересные статьи :
Байєр О. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини/ О. Байєр, Л. Шульга (стр.4-10.)
Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати (стр.10-15.)
Плекаймо обдарованість: поради для дорослих (стр.15-16.)
План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників (стр.16-18.)
Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми (стр.18-21.)
Бадер С. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги/ С. Бадер (стр.21-25.)
Структура діяльності педагогічної ради (стр.25-26.)
Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту (стр.26-28.)
Бєлєнька Г. Які види праці організовувати в дитячому садку/ Г. Бєлєнька (стр.28-31.)
Бєлєнька Г. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька (стр.31-36.)
Полянська В. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих/ В. Полянська (стр.36-41.)
Гавриш Н. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами/ Н. Гавриш, О. Безсонова (стр.41-47.)
Сварковська Л. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя/ Л. Сварковська (стр.50-54.)
Миронова С. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь/ С. Миронова, М. Буйняк (стр.54-58.)
Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах (стр.58-60.)
Які навички знадобляться дитині в школі (стр.60-62.)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2022г.,N 5/6
Интересные статьи :
Гавриш Н. Виховуємо патріотів змалечку/ Н. Гавриш (стр.4-8.)
План реалізації річного завдання за громадянсько-патріотичним напрямом освітнього процесу (стр.8-10.)
Навчаємо дітей спостерігати: два прийоми (стр.10-12.)
Бадер С. Експрес-перевірка готовності педагогів до роботи влітку/ С. Бадер (стр.12-16.)
Байєр О. Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання/ О. Байєр, Н. Погрібняк (стр.16-21.)
Діти й квіти, або Організовуємо роботу з дошкільниками у квітнику (стр.21-25.)
Бадер С. Організовуємо літні прогулянки з дітьми/ С. Бадер (стр.25-29.)
Проводимо тематичні прогулянки в дитячому садку: три пам’ятки для педагогів (стр.29-32.)
Як здійснювати освітню діяльність у режимі воєнного стану: рекомендації для педагогів (стр.32-35.)
Сварковська Л. Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою/ Л. Сварковська (стр.35-38.)
Сварковська Л. Проводимо рухливі ігри в обмеженому просторі/ Л. Сварковська (стр.38-42.)
Що врахувати під час добору рухливих ігор (стр.42-43.)
Гурковська Т. Щоб дитина не загубилася в школі: поради турботливим батькам/ Т. Гурковська (стр.43-46.)
Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу (стр.46-48.)
Лісіна Д. Методична робота на власному сайті/ Д. Лісіна (стр.48-52.)
Дистанційні заняття з дошкільниками: дев’ять нових ідей (стр.52-56.)
Як поліпшити дистанційні заняття з дітьми (стр.56-57.)
Савінова Н. Навчаємо дітей безпеки в побуті/ Н. Савінова (стр.57-61.)
Губрій І. Щенячий патруль в гостях у малят/ І. Губрій (стр.61-63.)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2023г.,N 10
Интересные статьи :
Шкарупа Є. Вивчаємо стан роботи з формування культурно-гігієнічних навичок у дітей/ Є. Шкарупа (стр.4-7.)
Стаєнна О. Освітній стартап - нова форма методичної роботи/ О. Стаєнна (стр.14-17.)
Коваленко Т. Як використовувати прийоми самоменеджменту під час професійної діяльності/ Т. Коваленко (стр.20-23.)
Гавриш Н. Кубики в роботі з дітьми: новий погляд на знайому іграшку/ Н. Гавриш, Л. Мартинюк (стр.25-31.)
Савінова Н. Цікава економіка, або Як формувати фінансову грамотність у дошкільників/ Н. Савінова (стр.32-37.)
Борисенко К. Конструктор економічної квест-гри для дошкільників/ К. Борисенко (стр.39-44.)
Що розповісти дітям про гроші: підказки батькам (стр.46-49.)
Дитина не хоче йти в дитячий садок : як реагувати на скаргу батьків (стр.50-53.)
Як допомогти педагогу впоратися з емоційними складнощами (стр.54-58.)
Нові корисні інструменти в е-журналі : закладки та онлайн-помічник (стр.59-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 53223
Число посетителей 1400
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя