Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гавриш, Наталія@<.>
Общее количество найденных документов : 77
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гавриш Наталія
Заглавие : Інтегроване заняття: робота над помилками : методична кухня
Место публикации : Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 8-13. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2018/7). - ISSN 0321-1401
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- інтегровані заняття
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтегровані заняття--розробка інтегрованого заняття--розвиток мовлення--план-конспект інтегрованого заняття
Аннотация: Подано методичні поради щодо особливостей організації, планування та розробки інтегрованих занять. Представлено план-конспект інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвої діяльності.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 78.34(4Укр)/Г 12
Автор(ы) : Гавриш, Наталія
Заглавие : Бібліотечно-ресурсіні засоби забезпечення інформаційних потреб фахівців фармацевтичної галузі
Место публикации : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн. - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012. - № 2. - С. 33-36. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2012/2). - ISSN 2076-9326
Примечания : Бібліогр.: 24 назв.
ББК : 78.34(4Укр)
Предметные рубрики: Фармацевтика-- інформаціійні потреби
Національний фармацевтичний університет-- Інформаційні потреби-- Соціологічні дослідження --Харків
Аннотация: Проаналізовано інформаційні потреби фахівців фармацевтичної галузі. Визначено складові бібліотечно-ресурсних засобів їхнього забезпечення.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гавриш, Наталія
Заглавие : Від предмета до сюжету: складаємо розповідь разом
Место публикации : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2019. - N 12. - С. 14-18. (Шифр ВМДЗ/2019/12)
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- розвиток мовлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток мовлення--технологія колективного сюжетоскладання
Аннотация: Що робити, якщо дітям нецікаво складати описові розповіді та переказувати відомі казки? Як навчити дітей створювати власну розповідь? Адже мовленнєвотворча діяльність - “вузол”, у якому сходяться мислення, мовлення, уява та пам’ять. Пропонуємо скористатися технологією колективного сюжетоскладання.
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Вісник книжкової палати -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Фідельська А. Стан дотримання видавцями нормативних документів на основі аналізу оформлення вихідних відомостей у книжкових виданнях за 20011 рік/ А. Фідельська (стр.4-9)
Афонін О. Звіт про діяльність. Правління Благодійної організації "Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів" за період з 24 лютого 2011 року до 16 лютого 2012 року/ О. Афонін (стр.9-14)
Прибєга Н. Мистецтво "Мистецтва" творити книгу/ Н. Прибєга (стр.14-16)
Пилипенко А. Контент літературного журналу: принципи моделювання/ А. Пилипенко (стр.16-19)
Добровольська Л. Документознавство: словник-довідник термінів і понять/ Л. Добровольська (стр.19)
Карпенко О. Інформаційно-аналітична діяльність галузевих бібліотек України на прикладі Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського/ О. Карпенко (стр.20-24)
Зуб В. Окремі аспекти системи управління бібліотеками України/ В. Зуб (стр.25-28)
Подорож у казку, або Мрія бібліотекарів усіх країн (стр.28-29)
Жорнова О. Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищій школі: усталені нормативи та сучасні вимоги/ О. Жорнова, О. Жорнова (стр.29-32)
У рамках програми "Бібліоміст" (стр.32)
Гавриш Н. Бібліотечно-ресурсіні засоби забезпечення інформаційних потреб фахівців фармацевтичної галузі/ Н. Гавриш (стр.33-36)
Воротняк Т. Народний християнський часопис "Слово істини" та його роль в організації допомоги українським емігрантам/ Т. Воротняк (стр.37-40)
Бондар Ю. Книга і вибори/ Ю. Бондар (стр.40-44)
Повернення книгами (стр.44)
Федотова О. Політична цензура в УСРР - УРСР: практика обмеження друкованої продукції/ О. Федотова (стр.45-47)
Приходько А. Книгою покликані і мобілізовані/ А. Приходько (стр.48-49)
Скляренко Є. "Золота брама "Дніпра"/ Є. Скляренко (стр.49)
Панченко Є. Пройнята любов'ю до України/ Є. Панченко (стр.50-51)
Щеглов М. XIX Книжковий форум у Мінську - перший у новому році/ М. Щеглов (стр.51-52)
Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо доставляння обов’язкового безоплатного примірника документів (стр.3)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Вісник книжкової палати -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Поляков В. Обов’язкові примірники книжкової продукції державних видавництв сфери управління Держкомтелерадіо України у 2011 році: стан і проблеми контролю / В. Поляков, Т. Устіннікова (стр.3-5)
Пащенко М. Неперіодичні видання 2004-2010 років з питань книгознавства: книговидавнича справа/ М. Пащенко (стр.5-10)
Рогова П. Перше видання в українській бібліографії про Софію Русову/ П. Рогова (стр.10-14)
Ковальчук Т. Роль бібліотек в організації дозвілля студентської молоді/ Т. Ковальчук, Б. Опальчук (стр.14-18)
Добровольська В. Діяльність органів управління культурою як об’єкт керування документацією / В. Добровольська (стр.18-20)
Гавриш Н. Галузеві бібліотечно-інформаційні ресурси як комунікаційні засоби/ Н. Гавриш (стр.20-23)
Вовченко В. Доробок Миколи Левитського у становленні та розвитку кооперативного руху в Україні: історіографічний аспект/ В. Вовченко (стр.23-26)
Ковальчук В. Микола Баллін і його просвітницькі видавничі проекти за документами фондів Інституту рукопису Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського/ В. Ковальчук (стр.27-30)
Видавнича династія Кульженків (стр.30)
Российская книжная палата как центр государственного библиографического и статистического учета печатніх изданий отмечает 95-летие (стр.31-34)
Дубовик О. Пізнання світу через книгу/ О. Дубовик (стр.35)
Бондар Ю. Книга: пропагандист і агітатор/ Ю. Бондар (стр.36-40)
Гавеля О. Культурологічний аналіз читацьких інтересів обдарованої молоді вищих навчальних закладів України/ О. Гавеля (стр.40-43)
Рубан А. Дитяче читання в освітньо-культурному вимірі/ А. Рубан (стр.44-45)
Онищук М. Інформаційно-психологічне забезпечення застосування Збройних сил ФРН у міжнародних миротворчих операціях/ М. Онищук, М. Храбан (стр.46-48)
Щеглов М. Весняний книжковий відлік часу/ М. Щеглов (стр.48-50)
Електронні видання - нові підходи, нові вимоги (стр.50)
"Електронна бібліотека України: технології, що об’єднують людство" (стр.51)
Знайдено Луцьке Євангеліє - воно на 200 років старше за Пересопницьке (стр.51-52)
Українська книга: вікно в Європу (стр.52)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гавриш, Наталія, Крутій, Катерина
Заглавие : Вітаємо з ювілеєм постійну авторку журналу! : [до 80-річчя від дня народження А. М. Богуш, академіка НАПН України]
Место публикации : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2019. - N 10. - С. 2-га стор. обкл. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2019/10). - ISSN 0321-1401
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- персоналії педагогів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): персоналії педагогів-дошкільників
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гавриш Наталія
Заглавие : Вітаємо з ювілеєм постійну авторку журналу! [Алла Михайлівна Богуш]
Место публикации : Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 2 обкладинки. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д0013-ЖУ/2019/10). - ISSN 0321-1401
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гавриш, Наталія
Заглавие : Вивчаємо з дітьми універсальні якості й властивості ліхтаря як джерела світла
Место публикации : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2023. - N 8. - С. 38-42. (Шифр ВМДЗ/2023/8)
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- розвивальне середовище
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ліхтар--джерело світла--розвивальне середовище--війна і діти
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Гавриш Н. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними/ Н. Гавриш (стр.4-7.)
Гавриш Н. Різновиди мовленнєвої комунікації з дітьми/ Н. Гавриш (стр.8-11.)
Гречишкіна І. Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика/ І. Гречишкіна (стр.13-15.)
Савінова Н. Слухати, щоб почути дитину/ Н. Савінова (стр.16-17.)
Савінова Н. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс/ Н. Савінова (стр.20-23.)
Дудинська Л. Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести/ Л. Дудинська, Л. Мацкевич (стр.24-27.)
Бондар Л. Розвиваємо комунікативну компетентність педагогів/ Л. Бондар (стр.28-30.)
Літіченко О. Спілкуємося з батьками вихованців онлайн: шість корисних сервісів/ О. Літіченко (стр.34-36.)
Омельяненко Н. Посадова інструкція: що варто знати вихователю-методисту/ Н. Омельяненко (стр.37-40.)
План реалізації річного завдання за мовленнєвим напрямом освітнього процесу (стр.41-43.)
Дубовик С. Навіщо "контейнерувати" емоції дитини та як це робити/ С. Дубовик (стр.46-48.)
Григор’єва І. Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі/ І. Григор’єва (стр.54-56.)
Внутрішня система забезпечення якості освіти: на що звернути увагу вихователю-методисту (стр.57-59.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Нерянова С. Державний стандарт: аналізуємо зміни/ С. Нерянова (стр.4-8.)
Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти: що взяти до уваги (стр.14-15.)
Кіндрат І. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей/ І. Кіндрат (стр.22-25.)
Шкарупа Є. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось/ Є. Шкарупа (стр.26-29.)
Лисенко Г. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати/ Г. Лисенко, О. Цетковська (стр.30-33.)
Середенко О. Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти/ О. Середенко (стр.34-37.)
Черкес С. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників/ С. Черкес (стр.38-41.)
Дроб’язко О. Інтерактивна підлога для розвитку дитини/ О. Дроб’язко (стр.42-44.)
Терещенко І. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини/ І. Терещенко (стр.45-47.)
Бадер С. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест/ С. Бадер (стр.48-51.)
Види тестових завдань (стр.52-53.)
Як сформулювати коректне тестове завдання (стр.54.)
Стаєнна О. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами/ О. Стаєнна (стр.55-58.)
Філоненко О. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva/ О. Філоненко (стр.59-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020г.,N 10
Интересные статьи :
Бех І. Як формувати особистісну зрілість дошкільника/ І. Бех (стр.4-5.)
Крутій К. Що таке сенсорно збагачене середовище/ К. Крутій, О. Попович (стр.6-10.)
Крутій К. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку/ К. Крутій, О. Попович (стр.12-16.)
Гавриш Н. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку/ Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін (стр.20-26.)
Гавриш Н. Школа мислення для дошкільників/ Н. Гавриш (стр.30-31.)
Ліннік О. Як організувати проєктну діяльність дошкільників/ О. Ліннік (стр.32-35.)
Бадер С. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи/ С. Бадер (стр.38-41.)
Літіченко О. Гурток не для галочки/ О. Літіченко (стр.45-48.)
Бондар Л. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом/ Л. Бондар, О. Баран (стр.50-52.)
Карета А. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити/ А. Карета (стр.53-55.)
Гавриш Н. Про заборони та заохочення у вихованні/ Н. Гавриш (стр.56-60.)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2019г.,N 12
Интересные статьи :
Ільченко Т. Грантрайтинг, або Як написати проєктну заявку на грант/ Т. Ільченко (стр.4-8.)
Тищенко Н. Грант для "Білосніжки”: як подавали заявку/ Н. Тищенко (стр.9-11.)
Лайфхаки для грантрайтера (стр.12-13.)
Гавриш Н. Від предмета до сюжету: складаємо розповідь разом/ Н. Гавриш (стр.14-18.)
Кондратюк С. Нон-фікшн для дітей: що, як, для чого/ С. Кондратюк (стр.19-22.)
Книжка без слів - "читаємо” разом (стр.23.)
Савченко А. Морально-етичне виховання на відмінно/ А. Савченко (стр.24-25.)
Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників (стр.26.)
Як підготувати педагогів до атестації та підбити підсумки (стр.27.)
Сам собі коуч (стр.28-29.)
Атестація наближається: що робити (стр.30-32.)
Зімнухова Л. Як зробити мультфільм власноруч/ Л. Зімнухова (стр.33-35.)
Дев’ять порад оператору-початківцю (стр.39.)
Клименко Л. Літературні твори в роботі з особливими дітьми/ Л. Клименко (стр.40-43.)
Григораш І. Ебру - малювати, щоб розмовляти/ І. Григораш (стр.44-47.)
Що варто знати про шепелявість (стр.48-49.)
Алергія на холод (стр.50-51.)
Як уберегти дитину від ялинки і ялинку від дитини (стр.52-53.)
Добрі справи власноруч (стр.54-55.)
Джемула Г. Хай живе добро!/ Г. Джемула (стр.56-59.)
Сиротич Н. Сценарій різдвяного вертепу для дітей старшого дошкільного віку/ Н. Сиротич (стр.60-62.)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016г.,N 12
Интересные статьи :
Гавриш Н. Матриця професійних можливостей: перезавантаження/ Н. Гавриш (стр.4-9.)
Грицак Т. Зберігаєм гостроту зору дітей/ Т. Грицак, І. Гринчук (стр.9-15.)
Сварковська Л. Дихальна гімнастика - найкращі ліки для дітей зі ”слабкими" легенями/ Л. Сварковська (стр.15-23.)
Нерянова Д. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися/ Д. Нерянова (стр.23-27.)
Калмикова Л. Діагностика мовленнєвого розвитку/ Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко (стр.27-36.)
Савінова Н. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників/ Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна (стр.36-47.)
Бур’яновська Т. Ставаймо на лижі, сідаймо в санчата, або Особливості проведення зимових прогулянок/ Т. Бур’яновська (стр.47-55.)
Стрітення Господнє (стр.55-57.)
Терещенко К. Весна-полонянка/ К. Терещенко (стр.57-62.)
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на січень (стр.62-64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Омельяненко Н. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту/ Н. Омельяненко (стр.4-7.)
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень (стр.8-9.)
План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників (стр.10-11.)
Шелестова Л. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків?/ Л. Шелестова (стр.12-13.)
Гавриш Н. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам/ Н. Гавриш (стр.14-17.)
Шелестова Л. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти/ Л. Шелестова (стр.18-22.)
Шелестова Л. Як організувати заняття з основ грамоти/ підгот. Л. Шелестова (стр.23.)
Гордієнко С. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти/ С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень (стр.24-26.)
Швайгерт Н. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку/ Н. Швайгерт (стр.27-30.)
Гавриш Н. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів/ Н. Гавриш (стр.32-35.)
Як підготувати та провести тренінг (стр.36-37.)
Скрипка Г. Тренувати, а не розповідати/ Г. Скрипка (стр.38-41.)
Савінова Н. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно/ Н. Савінова (стр.42-45.)
Гурковська Т. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти/ Т. Гурковська (стр.46-49.)
Бернацька О. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам/ О. Бернацька (стр.50-54.)
Як відпочити за один день (стр.55.)
Бишова. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста/ Ксенія Бишова (стр.56-58.)
Терновецька Х. Googl Календар - органайзер методичних заходів/ Х. Терновецька, С. Жолоб (стр.59-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2023г.,N 10
Интересные статьи :
Шкарупа Є. Вивчаємо стан роботи з формування культурно-гігієнічних навичок у дітей/ Є. Шкарупа (стр.4-7.)
Стаєнна О. Освітній стартап - нова форма методичної роботи/ О. Стаєнна (стр.14-17.)
Коваленко Т. Як використовувати прийоми самоменеджменту під час професійної діяльності/ Т. Коваленко (стр.20-23.)
Гавриш Н. Кубики в роботі з дітьми: новий погляд на знайому іграшку/ Н. Гавриш, Л. Мартинюк (стр.25-31.)
Савінова Н. Цікава економіка, або Як формувати фінансову грамотність у дошкільників/ Н. Савінова (стр.32-37.)
Борисенко К. Конструктор економічної квест-гри для дошкільників/ К. Борисенко (стр.39-44.)
Що розповісти дітям про гроші: підказки батькам (стр.46-49.)
Дитина не хоче йти в дитячий садок : як реагувати на скаргу батьків (стр.50-53.)
Як допомогти педагогу впоратися з емоційними складнощами (стр.54-58.)
Нові корисні інструменти в е-журналі : закладки та онлайн-помічник (стр.59-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2023г.,N 8
Интересные статьи :
Гавриш Н. Моя країна - Україна, або Виховуємо патріотів змалечку/ Н. Гавриш (стр.4-8.)
Гавриш Н. Пригоди пана Коцького: реалізуємо літературний проєкт/ Н. Гавриш (стр.9-12.)
Кирсань О. З україною в серці, або Як ми організовуємо роботу з патріотичного виховання дошкільників/ О. Кирсань (стр.13-17.)
Ващенко А. Розвиваємо емоційний інтелект за допомогою літературних текстів/ А. Ващенко, О. Міняйло, О. Кривенко (стр.18-21.)
Кизименко Ю. Формуємо в немовленнєвих дітей з РАС уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії/ Ю. Кизименко (стр.22-26.)
Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів (стр.27-29.)
Чередніченко. Обираємо методичні та дидактичні матеріали для роботи з дітьми/ Світлана Чередніченко (стр.30-33.)
Гавриш Н. Вивчаємо з дітьми універсальні якості й властивості ліхтаря як джерела світла/ Н. Гавриш (стр.38-42.)
Стаєнна О. Річні завдання: опановуємо новий сервіс для професійної діяльності/ О. Стаєнна (стр.43-45.)
Рейпольська О. Гаджети: заборонити не можна дозволити/ О. Рейпольська (стр.46-49.)
Як вибрати комп’ютерну гру для дитини (стр.50-51.)
Федорова Г. Як захистити особисті кордони: практичні поради/ Г. Федорова (стр.52-56.)
Як протистояти маніпуляціям під час ділового спілкування (стр.57-60.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2023г.,N 12
Интересные статьи :
Бадер С. Як оцінити рівень професійної компетентності вихователів/ С. Бадер, Т. Коваленко (стр.4-7.)
Стаєнна О. Як провести методичний захід у формі професійної майстерності/ О. Стаєнна (стр.13-18.)
Савінова Н. Формуємо уміння застосовувати активне слухання під час конфлікту/ Н. Савінова (стр.19-25.)
Гречишкіна І. Реагуємо на претензії батьків: п’ять типових ситуацій/ І. Гречишкіна (стр.29-32.)
Борисенко К. Експресивні етюди для розвитку емоційного інтелекту дітей/ К. Борисенко (стр.33-37.)
Кіндрат І. Реалізовуємо педагогіку партнерства через роботу в мікрогрупах/ І. Кіндрат (стр.38-43.)
Гавриш Н. Що допоможе перетворити п’ятницю на особливий день у дитячому садку/ Н. Гавриш (стр.48-53.)
Хох Т. Як підготувати інтерактивну розвагу для дітей без репетицій/ Т. Хох, Н. Вишинська (стр.54-58.)
Кулішко Т. Святкові форс-мажори, або Рятуємо новорічні ранки/ Т. Кулішко (стр.59-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2023г.,N 11
Интересные статьи :
Бадер С. Вивчаємо стан роботи щодо соціалізації дітей/ С. Бадер (стр.4-7.)
Литвин І. Соціалізація малюків: на що звернути увагу під час спостереження/ І. Литвин (стр.10-12.)
Літвінова Н. Культура добросусідства в дитячому садку: готуємо педагогів до впровадження/ Н. Літвінова (стр.14-18.)
Нерянова С. Позачергова атестація педагогів: що зробити до 20 грудня/ С. Нерянова (стр.19-21.)
Літіченко О. Вирушаємо на Марс, або Віртуальна екскурсія в дитячому садку/ О. Літіченко (стр.27-31.)
Гавриш Н. Три технології для розвитку монологічного мовлення дошкільників/ Н. Гавриш (стр.32-37.)
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь/ І. Гречишкіна, Є. Шкарупа (стр.38-41.)
Бушанова Т. Заримуй, малюче! або Виправляємо вимову за допомогою римівок/ Т. Бушанова, С. Зарва (стр.43-46.)
Ільченко Т. . Як налагодити ефективну взаємодію в педагогічному колективі/ Т. Ільченко (стр.48-53.)
Гурковська Т. П’ять методів самоменеджменту для планування роботи/ Т. Гурковська (стр.54-56.)
Кляпець О. Когнітивний потенціал педагогів під час війни/ О. Кляпець (стр.57-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2023г.,N 7
Интересные статьи :
Підготовка групових приміщень до нового навчального року (стр.6.)
Організація діяльності дитячих садків у літній період в умовах воєнного стану (стр.7-9.)
Інстументарій оцінювання готовності старших дошкільників до навчання в умовах реформування української школи (стр.10-11.)
Борисенко К. Комахи з нашого подвір’я: реалізуємо проєкт/ К. Борисенко (стр.13-18.)
Пасікова О. STREAM-освіта дошкільників у інтеграційному мейкер-просторі/ О. Пасікова, Р. Трикалюк (стр.19-24.)
Тоцька Т. Формуємо в дітей поняття про добро і зло за допомогою творів Василя Сухомлинського/ Т. Тоцька (стр.25-28.)
Єрмоленко Ю. Дидактична книжка - універсальний посібник за творами Василя Сухомлинського/ Ю. Єрмоленко (стр.29-31.)
Гавриш Н. Чим може бути мотузка під час занять та ігор з дітьми/ Н. Гавриш (стр.32-36.)
Біла І. Психологічна підтримка дітей в умовах травмівних подій: відповіді на запитання батьків і педагогів/ І. Біла (стр.37-42.)
Оржеховська Н. П’ять ефективних арт-технік для внутрішньої саморегуляції/ Н. Оржеховська (стр.43-45.)
Половіна О. Артосвіта малюків: орієнтири для вихователя/ О. Половіна (стр.46-52.)
Гурковська Т. Як підготувати дитину до дитячого садка/ Т. Гурковська (стр.54-57.)
Гурковська Т. Які уміння та навички допоможуть дитині швидше адаптуватися до дитячого садка/ Т. Гурковська (стр.58-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2022г.,N 2
Интересные статьи :
Байєр О. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини/ О. Байєр, Л. Шульга (стр.4-10.)
Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати (стр.10-15.)
Плекаймо обдарованість: поради для дорослих (стр.15-16.)
План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників (стр.16-18.)
Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми (стр.18-21.)
Бадер С. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги/ С. Бадер (стр.21-25.)
Структура діяльності педагогічної ради (стр.25-26.)
Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту (стр.26-28.)
Бєлєнька Г. Які види праці організовувати в дитячому садку/ Г. Бєлєнька (стр.28-31.)
Бєлєнька Г. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька (стр.31-36.)
Полянська В. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих/ В. Полянська (стр.36-41.)
Гавриш Н. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами/ Н. Гавриш, О. Безсонова (стр.41-47.)
Сварковська Л. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя/ Л. Сварковська (стр.50-54.)
Миронова С. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь/ С. Миронова, М. Буйняк (стр.54-58.)
Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах (стр.58-60.)
Які навички знадобляться дитині в школі (стр.60-62.)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 25772
Число посетителей 759
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя