Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гончаренко, С.@<.>
Общее количество найденных документов : 75
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Заглавие газеты: Психолог. Шкільний світ -2005г.,N 3(січень)
Интересные статьи :
Захарова Л. Становлення особистісної й професійної спрямованості учнів в умовах школи мистецтв / Л. Захарова (стр.2-4.) фывфыв: життєва перспектива особистості
Хоменко Л. Читацькі інтереси та читацька активність школярів : психологічні аспекти проблеми/ Л. Хоменко (стр.5-6.) фывфыв: дитяче читання
Гончаренко С. Конфлікт. Шляхи подолання :Тренінг-курс для вчителів : Методичні рекомендації для практичних психологівЗОШ та шкіл-інтернатів/ С. Гончаренко (стр.1-40(Вкладка))
Боговарова О. Активне раціональне читання/ О. Боговарова (стр.7-10.) фывфыв: оглядове читання,психологія читання
Кульбачка Т. Дитина і здоров’я/ Т. Кульбачка (стр.11-12.)
Интересные статьи :
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гончаренко С.
Заглавие : Конфлікт. Шляхи подолання :Тренінг-курс для вчителів : Методичні рекомендації для практичних психологівЗОШ та шкіл-інтернатів
Место публикации : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2005. - N3(січень). - С. 1-40(Вкладка) (Шифр П2/2005/3(січень))
ГРНТИ : 15.41
ББК : 88.5
Предметные рубрики: Конфлікти
тренінг для педагогів
Практичні психологи
Шкільний психолог
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Шлях освіти -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Гончаренко С. Методологічні засади побудови педагогічної теорії/ С. Гончаренко (стр.2-10.)
Саух П. Освіта як підсистема культури/ П. Саух (стр.10-13.)
Сбруєва А. Лісабонська стратегія розвитку єдиного європейського простору неперервної освіти/ А. Сбруєва (стр.14-18.)
Овчарук О. Тенденції інформатизації освіти й використання ІКТ для поліпшення якості освіти/ О. Овчарук (стр.19-22.)
Білецька С. Педагогіка дитиноцентризму в суспільному вихованні США та Японії/ С. Білецька (стр.23-28.)
Островерхова Н. Діалектичні засади аналізу уроку як педагогічної системи/ Н. Островерхова (стр.29-33.)
Хайруліна В. Відповідальність як умова вільного вибору особистості/ В. Хайруліна (стр.33-37.)
Охрімчук Р. Погляд на піонерську організацію: допоки наше минуле з нами/ Р. Охрімчук (стр.37-41.)
Ничкало Н. Іван Огієнко про рідномовні обов’язки/ Н. Ничкало (стр.40-52.)
Федяєва В. Сім’я в науковому доробку Філіпа Ар’єса/ В. Федяєва (стр.53-55.)
Сухомлинська О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ О. Сухомлинська (стр.42-49.)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гончаренко С.
Заглавие : Методологічні засади побудови педагогічної теорії
Место публикации : Шлях освіти: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2007. - N2. - С. 2-10. (Шифр ШО1/2007/2)
Предметные рубрики: освіта в Україні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методологія освіти
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Рідна школа -2007г.,N 9
Интересные статьи :
Гончаренко С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг/ С. Гончаренко (стр.3-4)
Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей
Дічек Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського/ Н. Дічек (стр.14-16)
Антонець М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків/ М. Антонець (стр.17-19)
Бондар Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості/ Л. Бондар (стр.19-22)
Заліток Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського/ Л. Заліток (стр.22-24)
Буряк В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності/ В. Буряк (стр.25-27)
Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя/ Т. Саєнко (стр.28-31)
Шапран О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя/ О. Шапран (стр.31-33)
Щекатунова Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи/ Г. Щекатунова (стр.34-35)
Фатюшин Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля/ Ю. Фатюшин (стр.37-40)
Твердрхлєб М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів/ М. Твердрхлєб (стр.41-43)
Корсак К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті/ К. Корсак (стр.44-46)
Вішнікіна Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії/ Л. Вішнікіна (стр.47-49)
Вихрущ А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді/ А. Вихрущ, І. Стецько (стр.50-52)
Ануркіна О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі/ О. Ануркіна (стр.52-54)
Юник Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.54-56)
Лебединець Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища/ Н. Лебединець (стр.57-59)
Березівська Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984)/ Л. Березівська (стр.60-64)
Сипченко О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.)/ О. Сипченко (стр.64-66)
Чернишова Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст/ Є. Чернишова (стр.67-69)
Хміль Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст./ Н. Хміль (стр.69-71)
Павлюк С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів/ С. Павлюк (стр.72-75)
Степанов І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу/ І. Степанов (стр.75-77)
Печенко І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі/ І. Печенко (стр.78-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гончаренко С.
Заглавие : Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N9. - С. 3-4. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/9). - ISSN 0131-6788
Предметные рубрики: школи авторські
педагоги-новатори
творчий розвиток особистості
Креативність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): креативний розвиток особистості
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Шлях освіти -2007г.,N 3
Интересные статьи :
Гончаренко С. Методологічні знання як виявлення фундаменталізації професійної підготовки вчителя/ С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір (стр.2-8)
Більченко Є. Проблема тексту культури в змісті освіти/ Є. Більченко (стр.8-12)
Василюк А. Освітня політика Європейського Союзу/ А. Василюк (стр.13-17)
Музиченко Ю. Професійна мобільність учителя в умовах формування загальноєвропейського освітнього простору/ Ю. Музиченко (стр.17-21)
Першукова О. Реформи навчання іноземних мов у Європі - відповідь на виклики сучасності/ О. Першукова (стр.21-24)
Жорнова О. Культуротворча практика в університеті: досвід реалізації/ О. Жорнова (стр.25-30)
Наконечна Н. Особливості організації і проведення пластових виховних таборів/ Н. Наконечна (стр.30-34)
Грабовий А. Розвиток ідей про навчальний хімічний експеримент у вітчизняній педагогіці/ А. Грабовий (стр.35-38)
Кулікова Л. Традиції античної освіти у вітчизняних навчальних закладах ХVII - першої половини XIX ст./ Л. Кулікова (стр.39-45)
Шпарик О. Наукова біографія Конфуція як джерело реконструкції його світоглядних і освітніх ідей/ О. Шпарик (стр.45-50)
Побірченко Н. Авторська школа академіка Олександра Антоновича Захаренка/ Н. Побірченко (стр.50-55)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гончаренко С., Кушнір В., Кушнір Г.
Заглавие : Методологічні знання як виявлення фундаменталізації професійної підготовки вчителя
Место публикации : Шлях освіти: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2007. - N3. - С. 2-8 (Шифр ШО1/2007/3)
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
методологія педагогіки
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Шлях освіти -2008г.,N 1
Интересные статьи :
Гончаренко С. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип/ С. Гончаренко (стр.2-6)
Сухомлинська О. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. Сухомлинська (стр.12-18)
Сисоєва С. Напрями реалізації стандартів професійних кваліфікацій : досвід Республіки Польщі/ С. Сисоєва (стр.19-22)
Воронка Г. Академічне консультування в навчально-освітньому процесі Канади та Великобританії/ Г. Воронка (стр.27-30)
Су Сяо. Якість вищої освіти на тлі глобалізації : погляд китайських педагогів/ Сяо Су, Сунь Чуньмей (стр.30-33)
Волик Л. Соціокультурна освіта майбутнього педагога : теоретико-емпіричний аспект/ Л. Волик (стр.34-37)
Липова Л. Профільне навчання і проблеми соціалізації випускників/ Л. Липова, П. Замаскіна (стр.38-41)
Харченко Т. Гуманізм педагогіки Еміля Дюрркгейма/ Т. Харченко (стр.48-52)
Сипченко О. Структура основного (універсального) підручника з педагогіки ( друга половина XIX- початок XX ст.)/ О. Сипченко (стр.52-54)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гончаренко С.
Заглавие : Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип
Место публикации : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2008. - N1. - С. 2-6 (Шифр ШО1/2008/1)
Предметные рубрики: освіта і суспільство
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 137926
Число посетителей 737
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя