Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гончарук, Т.@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гончарук Т.
Заглавие : Порівняльний аналіз персоналізму Олександра Кульчицького та екзистенціалізму Богдана Цимбалістого
Место публикации : Мандрівець: Видання Національного університету "Києво-Могилянська академія". - Тернопіль: Журнал "Мандрівець", 2005. - N5. - С. 71-74 (Шифр М1/2005/5)
Предметные рубрики: філософія українська
Філософи України
Аннотация: Стаття присвячена аналізу поглядів на людину таких представників української філософії 19 ст., як О.Кульчицький та Б.Цимбалістий.
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Мандрівець -2005г.,N 5
Интересные статьи :
Краєзнавчи веди Миколи Галичанця (стр.3-18)
Семенюк Л. Селянське питання в програмних документах Української партії соціалістів-революціонерів/ Л. Семенюк (стр.17-22)
Гуцал П. Уряд Західно-Української Народної Республіки в екзилі та українська діаспора Північної Америки/ П. Гуцал (стр.23-28)
Штокало В. Роль української військової організації у зриві польської насильної конскрипції в окупованій Східній Галичині 1921 року/ В. Штокало (стр.29-35)
Кислюк О. Походження та рання історія козацтва в хроніці Самуеля Грондського/ О. Кислюк (стр.36-41)
Підгорна Л. Микола Костомаров в еволюції міфологічних студій/ Л. Підгорна (стр.42-49)
Голод Р. Елементи сюрреаоізму в художній творчості Івана Франка/ Р. Голод (стр.50-53)
Демидюк Л. Мотиви індивідуальної есхатології у поетичному циклі Миколи Воробйова "Енергія кінця світу"/ Л. Демидюк (стр.54-61)
Чумак Л. Системний підхід у вивченні словникового складу мови/ Л. Чумак (стр.67-70)
Гончарук Т. Порівняльний аналіз персоналізму Олександра Кульчицького та екзистенціалізму Богдана Цимбалістого/ Т. Гончарук (стр.71-74)
Довгань А. Оптимістичність міркувань як сутнісна риса української філософії/ А. Довгань (стр.75-81)
Кислюк К. Перегони української історіософії XVI - першої половини XVII ст./ К. Кислюк (стр.82-86)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09)(4УКР)/Н 53
Заглавие : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Выходные данные : К., 2001
Колич.характеристики :392 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Цена 966-593-235-7: 28.50 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметные рубрики: освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Содержание : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 1892
Число посетителей 341
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя