Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гуменюк, О.@<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-38 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4УКР)/Н 73
Заглавие : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 32
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2002
Колич.характеристики :228 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 966-597-072-0: 7.60 грн.
ГРНТИ : 14.35.07
ББК : 74.58(4УКР)
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Содержание : Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України/ І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. Довгострокове планування - програма дій/ О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект/ Р. І. Антонюк. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці/ О. В. Шарапова. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці/ О. В. Шарапова. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки/ Т. Г. Величко. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США/ О. О. Демидова. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США/ О. М. Коваль. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем/ О. В. Матвієнко. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи/ О. Б. Кобзар. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ/ С. О. Кубіцький. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму/ Л. П. Мельник. Нова соціальна роль університетської бібліотеки/ Н. М. Терещенко. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст"/ О. В. Черних. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні/ В. В. Дерлеменко. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу/ Н. М. Флегонтова. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога/ О. М. Гуменюк. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності/ Т. М. Демиденко. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ/ М. В. Головко. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи)/ А. П. Тараканова. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи/ Н. П. Кравець. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку/ М. О. Супрун. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи/ Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд)/ В. К. Федорченко. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей/ Н. А. Негруца.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Колич.характеристики :182 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 6.74 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Лідерство-- підлітки
Мовлення-- дошкільнята
Моральне виховання
Адиктивна поведінка-- молодь-- профілактика
Спілкування-- іншомовне-- студенти
Я - теорія
Вчитель майбутній-- формування
Дошкільники-- навчання
Освіта в Україні-- історія, 20 ст. 20-ті рр.
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів хімії
Освіта в Україні-- історія-- жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.
Диференційоване навчання-- біологія
Творчість-- суть
Молодші школярі-- моральне формування
Музичні твори-- інтерпретація
Музична культура-- школярі
Музичні здібності
Футбольна техніка
Старшокласники-- індивідуальність
Вчитель майбутній-- формування
Конфлікт-- психологія
Психолог вузу
Коледж
Студентська група-- адаптація
Адаптація студентів до ВНЗ
Географич. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): жіноча сільськогосподарська освіта
Содержание : Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів/ В. М. Крицький. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим"/ С. В. Походенко. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці/ В. С. Савельєва. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки/ Н. П. Пихтіна. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів/ Л. П. Дарійчук. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда/ Т. Д. Кричковська. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя/ С. В. Олійник. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації/ В. В. Плохіх. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції/ Казімеж Хиц. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід)/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму/ О. Кивлюк. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693)/ Т. Гавриленко. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами/ Н. А. Олійник. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості/ Ю. А. Репецький. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах/ Ю. Л. Луценко. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Практика як основа підготовки соціального педагога/ Н. В. Заверико. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії/ Н. І. Лукашова. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін/ Н. О. Падун. До питання про сутність творчості/ Є. І. Коваленко. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу/ З. В. Хоменко. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання/ В. В. Мішедченко. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності/ О. В. Коваль. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів/ С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників/ М. В. Папуча. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми/ С. О. Борисюк. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи/ О. М. Таран. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях/ О. М. Гуменюк. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу/ О. П. Щотка. Український коледж - школа самореалізації/ Ю. Г. Новгородська. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем/ О. М. Ковальчук. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи/ Л. М. Жалдак.
Экземпляры : всего : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Свободны : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 36(05)/М12
Заглавие : Магістеріум . Вип. 15 : Соціальна робота і охорона здоров’я
Выходные данные : К.: КМ Академія, 2004
Колич.характеристики :92 с
Коллективы : Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Серия: Магістерські програми
Примечания : укр. та англ. мовами
Цена : 3.00 грн.
ГРНТИ : 06.01
ББК : 65.272я5 + 5я5
Содержание : Розуміння бездомності: підходи до вивчення/ І. Грига, Н. Кабаченко. Підходи до подолання наслідків насильства над жінками в сім’ях, де чоловіки зловживають алкоголем/ О. Савчук. Система охорони здоров’я: соціальна нерівність та роль держави у забезпеченні рівності в охороні здоров’я/ О. Голіченко. Соціальне страхування: чому (ні)?/ В. Гроот, І. Грига. Дослідження дітей вулиці в Києві/ М. Керфут. Соціальні чинники, які впливають на вживання молоддю тютюну та наркотиків/ О. Гуменюк. Жорстоке поводження з дітьми в українських сім’ях: чинники та приклади/ І. Подсевак. Вулична соціальна робота як метод профілактики ВІЛ/СНІДу/ Д. Богдан, С. Філь. Аналіз системи охорони здоров’я США/ А. Симкович.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2002г.,N 3/4
Интересные статьи :
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема/ А. Фурман (стр.20-58) фывфыв: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин/ О. Гуменюк (стр.59-82) фывфыв: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Комісаров В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування/ В. Комісаров (стр.83-104) фывфыв: модульно-розвивальна система,інноваційні моделі,ЗДІБНОСТІ
Тімотін А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі/ А. Тімотін (стр.105-123) фывфыв: ПОВЕДІНКА,НАВЧАННЯ,СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/ Н. Бамбурак (стр.124-141) фывфыв: психосоціальний розвиток
Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі/ Я. Бугерко (стр.142-159) фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ,МИСЛЕННЯ,УЯВЛЕННЯ
Ященко Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання/ Е. Ященко (стр.160-169) фывфыв: ПАРАДИГМА
Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/ А. Лазарук (стр.170-186) фывфыв: ЦІННОСТІ,аксіогенез,емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти (стр.277-284)
Бригадир М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак (стр.187-200) фывфыв: ІННОВАЦІї,ДІАГНОСТИКА
Ребуха Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак (стр.201-216)
Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/ А. Гірняк ; С. Сівак (стр.217-241) фывфыв: Психодидактика
Сівак С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи/ С. Сівак (стр.242-262) фывфыв: психопрактика,КОНСУЛЬТУВАННЯ,МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік (стр.286-290)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк О.
Заглавие : Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 59-82. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 15.81
ББК : 88.840
Предметные рубрики: навчання інноваційне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): парадигма--модульно-розвивальна система
Аннотация: Загально-визнано, що в сучасній психології наявні три стратегії та відповідні парадигми психологічного впливу ( реактивна-імперативна, акціональна - маніпулятивна, діалогічна - розвивальна), а також описані різноманітні способи, види, принципи і механізми зазначеного діяння.
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2003г.,N 1
Интересные статьи :
Боришевський М. Сергій Максименко: генетична психологія у проблемному контексті навчання, виховання і розвитку: Фундатори української психології/ М. Боришевський, Н. Чепелєва, Г. Куценко; С. Тищенко, А. Шатирко (стр.4-12.)
Романенко Ю. Психофрактали як метапрограми функціонування та розвитку соціальних спільнот/ Ю. Романенко (стр.13-33.) фывфыв: фрактал,етнопсихологія,аутоаннігіляція
Гуменюк О. Концепції психологічного впливу в сучасній психології: Загальна психологія/ О. Гуменюк (стр.34-89.) фывфыв: навіювання,маніпуляція, макіавеллізм,наслідування
Зелінська Т. Маскулінність та батьківська амбівалентність/ Т. Зелінська (стр.90-102.) фывфыв: андрогінія,гомофобія, компульсивна поведінка,алекситимія
Якимчук Т. Профілактика та корекція негативних психічних станів особистості в установах виконання покарань: Експериментальна психологія/ Т. Якимчук (стр.119-123.) фывфыв: агресивність, тривожність,психокорекція
Карпенко З. Світ гуманістичної психології, або Недовільні асоціації з прикметної нагоди: Критика на книгу: Гуманістична психологія: Антологія: Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів: У 3-х т. / Упорядники й наукові редактори Роман Трач і Георгій Балл. - К.,2001/ З. Карпенко (стр.124-130.)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк О.
Заглавие : Концепції психологічного впливу в сучасній психології: Загальна психологія
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N1. - С. 34-89. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/1). - ISSN 966-654-090-8
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88.3 + 88.5
Предметные рубрики: психологічний вплив
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навіювання, наслідування, мода--маніпуляція, макіавеллізм--психологічний вплив
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Практична психологія та соціальна робота -2003г.,N 5
Интересные статьи :
Ложкин Г.В. Психолог спорта в измерении профессиональной подготовки/ Г.В. Ложкин (стр.1-3) фывфыв: Акмеологічні інваріанти,Конфлікти
Зубкова І.Ю. Психологічні особливості Я-образу вчителя-професіонала за структурними компонентами цілісної моделі/ І.Ю. Зубкова, (стр.4-11)
Рудомьоткіна О.А. Психологічна культура старшокласників як соціально-педпгогічна умова розвитку психічної суб’єктності особистості старшокласника/ О.А. Рудомьоткіна (стр.12-16)
Цыбур Е.Н. Теоретические подходы к исследованию феномена любовных аддикаций (зависимостей) в зарубежной и отечественной психологии и психотерапии/ Е.Н. Цыбур (стр.17-22)
Гуменюк О.Є. Маніпуляція як різновид психологічного впливу/ О.Є. Гуменюк (стр.23-26)
Хомик В.С. Моральний вимір свідомості юнаків: український досвід/ В.С. Хомик (стр.27-34)
Заика Е. В. Методики исследования эмоций в клинической психологии/ Е. В. Заика, М. Ю. Лотоцкая (стр.35-53)
Мізерна О.О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків/ О.О. Мізерна (стр.54-60)
Суровцев В.В. Формування у молодших школярів виконавської майстерності засобами театральної педагогіки/ В.В. Суровцев (стр.61-67)
Романовська Д.Д. Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки/ Д.Д. Романовська (стр.68-74)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк О.Є.
Заглавие : Маніпуляція як різновид психологічного впливу
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота. - К.: Компанія "СОЦИС", 2003. - N5. - С. 23-26 (Шифр ПП/2003/5)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 15.21.31
ББК : 88.32
Предметные рубрики: Маніпуляція
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2003г.,N 3
Интересные статьи :
Рибалка В. Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості Олександра Лазурського/ В. Рибалка (стр.4-16)
М’ясоїд П. Психогенетична проблема і моністичний принцип у психології розвитку/ П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд (стр.17-77)
Гуменюк О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків/ О. Гуменюк (стр.78-96)
Коваль О. Егоїзм як першопричина людських учинків/ О. Коваль, (стр.97-106)
Ткачук С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції/ С. Ткачук (стр.107-113)
Надвинична Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема/ Т. Надвинична (стр.114-122)
Головіна Н. Чинник часу та інтелектуальний потенціал особистості/ Н. Головіна (стр.123-132)
Мороз Л. Принципи організації та проведення тренінгу професійно-психологічного спрямування/ Л. Мороз (стр.133-140)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк О.
Заглавие : Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N3. - С. 78-96. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/3). - ISSN 966-654-090-8
ГРНТИ : 15
ББК : 88
Предметные рубрики: індивідуальність
Менталітет
Мотивація
Самовплив
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): простір-час
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2003г.,N 4
Интересные статьи :
Гуменюк О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу/ О. Гуменюк (стр.10-28) фывфыв: самореалізація,Я-концепція
Мединська Ю. Чотири виміри міфу/ Ю. Мединська (стр.29-36) фывфыв: міфологія,ритуал,лібідо
Лазарук А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук (стр.37-45)
Бугерко Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі/ Я. Бугерко (стр.46-53)
Буян І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема/ І. Буян (стр.54-60)
Ложкін Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах/ Г., Лазорко О. Ложкін Г. (стр.61-74)
Ребуха Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу/ Л. Ребуха (стр.75- 95 )
Ревасевич І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, (стр.96- 109 )
Комар Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями/ Т. Комар (стр.110-118 )
Павліченко А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів/ А. Павліченко (стр.119-127 )
Гірняк А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника/ А. Гірняк (стр.128-136 )
Сагач Г. Павло Флоренський про магічність слова/ Г. Сагач (стр.137-140)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк О.
Заглавие : Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N4. - С. 10-28. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/4). - ISSN 966-654-090-8
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметные рубрики: Духовність
Самотворення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самореалізація--я-концепція
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2004г.,N 1
Интересные статьи :
Зелінська Т. Концептуалізація феномена амбівалентності атитюдів особистості/ Т. Зелінська (стр.43-55)
Орбан-Лембрик Л. Залежність поведінки особистості від впливу проблемгенного соціуму/ Л. Орбан-Лембрик (стр.71-82)
Прісняков В. Моделювання стану творчої особистості/ В. Прісняков, Л. Пріснякова (стр.83-89)
Болтівець С. Теорія і методика педагогічної психогігієни/ С. Болтівець (стр.90-111)
Гуменюк О. Авторська програма курсу "Психологія Я-концепції"/ О. Гуменюк (стр.119-124)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк О.
Заглавие : Авторська програма курсу "Психологія Я-концепції"
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2004. - N1. - С. 119-124. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2004/1). - ISSN 966-654-090-8
ГРНТИ : 15
ББК : 88р
Предметные рубрики: викладання психології в ВНЗ
Я-концепція
підготовка практичного психолога
психологія вищої школи
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2004г.,N 2
Интересные статьи :
Казміренко В. Соціально-психологічна регуляція діяльності організацій/ В. Казміренко (стр.5-29)
Мединська Ю. Колективне несвідоме як глибинна детермінанта етнічного менталітету/ Ю. Мединська (стр.50-117)
Гуменюк О. Я-концепція у плині соціального довкілля/ О. Гуменюк (стр.125-143)
Довгань О. Специфіка кризи особистості у юнацькому віці/ О. Довгань (стр.144-150)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк О.
Заглавие : Я-концепція у плині соціального довкілля
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2004. - N2. - С. 125-143. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2004/2). - ISSN 966-654-090-8
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметные рубрики: Я-концепція
самосвідомість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): індивідуалізм--колективізм--я-структура--локус контролю--концепція самоефективності
Найти похожие

18.

Заглавие газеты: Психолог. Шкільний світ -2005г.,N 7(лютий)
Интересные статьи :
Гуменюк О. Проблематика "Я" у психоаналітичній теорії Зигмунда Фрейда / О. Гуменюк (стр.3-7.)
Сіроштан С. психологічна просвіта педпрацівників/ С. Сіроштан (стр.8-11.) фывфыв: психологія вищої школи
Полякова Г. Підвищення творчої активності підлітків: Школа нашої сучасності/ Г. Полякова (стр.12-14.)
Павленко Л. Я - людина серед людей: Урок-роздум на інтегративній основі/ Л. Павленко (стр.14-17.) фывфыв: психологія особистості дитини
Чаюк М. Формування психологічної готовності випускників школи до дорослого життя / М. Чаюк (стр.18-21.) фывфыв: самосприйняття особистості,реалізація свого "Я",психологія підлітка
Урбанська Л. Мовленнєві порушення в дітей з ускладненими дефектами розвитку / Л. Урбанська (стр.22-29.) фывфыв: розумово відсталі діти,діти-інваліди
Щербакова Д. Чарівна сила мислення/ Д. Щербакова (стр.29-31.) фывфыв: казкотерапія
Формування навичок профілактики ВІЛ-інфекції в майбутніх педагогів (стр.Вкладка "ІнфОсвіт", № 5) фывфыв: валеологічна освіта,здоровий спосіб життя,попередження девіантної поведінки
Интересные статьи :
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк О.
Заглавие : Проблематика "Я" у психоаналітичній теорії Зигмунда Фрейда
Место публикации : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2005. - N7(лютий). - С. 3-7. (Шифр П2/2005/7(лютий))
ГРНТИ : 15.01.09
ББК : 88.1
Предметные рубрики: Психологи
психоаналіз
Я-концепція
Найти похожие

20.

Заглавие газеты: Психолог. Шкільний світ -2005г.,N 13(квітень)
Интересные статьи :
Артихович В. Розвиток образного мислення - основа формування творчо-дослідницьких навичок/ В. Артихович (стр.9-12) фывфыв: творча уява
Артихович В. Сходинки творчого мислення/ В. Артихович (стр.Вкладка)
Гуменюк О. Структурно-функціональна модель глобальної Я-концепції в науковому підході Роберта Бернса:складові психологічної самоорганізації у сфері самосвідомості людини/ О. Гуменюк (стр.3-8)
Ємельянова Т. Емпатія - основа взаємодії(уроки психології)/ Т. Ємельянова (стр.13-14)
Интересные статьи :
Найти похожие

 1-20    21-38 
 
Статистика
за 25.08.2024
Число запросов 87164
Число посетителей 1304
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя