Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Данілавічютє, Е.@<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Заглавие журнала :Дефектологія -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Данілавічютє Е. "Читання" для 2-4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ Е. Данілавічютє (стр.5-9.)
Кобильченко В. Проведення групових занять з корекції психосоціального розвитку учнів 1-4 класів з порушенням зору/ В. Кобильченко (стр.10-13.)
Трикоз С. Корекційно-розвивальна спроямованість змісту курсу "Я і Україна" в загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей/ С. Трикоз (стр.14-16.)
Ардобацька К. Забезпечення корекційно-розвивальної спрямованості навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями на уроках математики/ К. Ардобацька (стр.16-19.)
Конопляста С. Проблеми корекції мовленнєвого розвитку дітей із вродженим незрощенням губи і піднебіння в системі комплексної реабілітації/ С. Конопляста (стр.35-38.)
Тарасюк С. Особливості особистісної агресії молодших підлітків із затримкою психічного розвитку/ С. Тарасюк (стр.38-42.)
Таран О. Системний підхід у розробці теоретичних засад дослідження Я-концепції слабозорих дошкільників/ О. Таран (стр.43-46.)
Качуровська О. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ/ О. Качуровська (стр.46-49.)
Кульбіда С. Освіта XXI століття: сучасні підходи до гуманізації навчання нечуючих осіб/ С. Кульбіда (стр.53-55.)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Данілавічютє Е.
Заглавие : "Читання" для 2-4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Место публикации : Дефектологія: Науково-методичний журнал. - К.: "Педагогічна преса", 2006. - N2. - С. 5-9. (Шифр ДФ1/2006/2)
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами
дефектологія
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.9/П 78
Заглавие : Програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення: "Корекція мовлення", "Корекція розвитку"
Выходные данные : Київ; Чернівці: Букрек, 2017
Колич.характеристики :152 с.: табл., рис.
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут спеціальної педагогіки
Примечания : Бібліогр.: с. 89-91 (63 назви)
ISBN, Цена 978-966-399-932-6: 56.13 грн.
УДК : 376-056.264(073)
ББК : 74.3
Предметные рубрики: Корекція мовлення-- молодші школярі
Корекція розвитку дітей-- психолого-педагогічна
Корекційно-розвивальна робота-- діти
Корекційна педагогіка-- програма
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки
Содержание : Корекція мовлення ; Корекція розвитку
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(2)
Свободны : Ч.З.№2(2)
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Особлива дитина: навчання і виховання -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Данілавічютє Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі/ Е. Данілавічютє (стр.7–19)
Лисенкова І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій/ І. Лисенкова (стр.20–27)
Соколова Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії/ Г. Соколова (стр.28–36)
Дробот О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови/ О. Дробот, А. Замша (стр.37–44)
Кунінець О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму/ О. Кунінець (стр.45–53)
Недозим І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра/ І. Недозим (стр.54–63)
Орлов О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви/ О. Орлов (стр.64–73)
Михновецька І. Особливості інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна/ І. Михновецька (стр.74–83)
Аль-Камізі Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі/ Д. Аль-Камізі (стр.84–95)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 376-056.2/.3(477)/Д 17
Автор(ы) : Данілавічютє Е.
Заглавие : Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - №3. - С. 7–19. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/3). - ISSN 23122781
Примечания : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.2/.3(477) + 37:001.32](477)
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивна освіта--діти з особливими потребами--інклюзивне освітнє середовище--класифікаційні ознаки--категорії дітей з особливими освітніми потребами--індивідуальна траєкторія розвитку--шкільна неуспішність--дизонтогенез--особистісно-орієнтований підхід--індивідуальні особливості--вікові особливості
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Особлива дитина: навчання і виховання -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/ Вадим Кобильченко (стр.7–14) фывфыв: емпатія,психологічне здоров’я,психологічне консультування
Кульбіда С. Конфігурація як компонент жесту/ Світлана Кульбіда (стр.15–31) фывфыв: жестова мова,жестова одиниця,жестове мовлення
Прохоренко Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку/ Леся Прохоренко (стр.32–39) фывфыв: мотивація,самоконтроль,рефлексія
Омельченко І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку/ Ірина Омельченко (стр.40–52) фывфыв: спілкування,комунікація,діалогічне спостереження
Данілавічютє Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі/ Еляна Данілавічютє (стр.53–64) фывфыв: інклюзивна освіта,інклюзивне навчання,діти з особливими освітніми потребами
Лещій Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку/ Наталія Лещій (стр.65–74) фывфыв: реабілітаційна робота,спортивно-оздоровча робота,діти з особливими потребами
Пахомова Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку/ Наталія Пахомова, Інна Баранець (стр.75–87) фывфыв: мовленнєва діяльність,пізнавальні процеси,моторна алалія
Некраш Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях/ Людмила Некраш (стр.88–95) фывфыв: раннє втручання,діагностика порушень,діти раннього віку
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 376-056.2/.3(477)/Д 17
Автор(ы) : Данілавічютє Е.
Заглавие : Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 53–64: мал. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 376-056.2/.3(477)
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами-- навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивна освіта--інклюзивне навчання--інклюзія--міжнародна класифікація функціонування--педагогічна підтримка--освітнє середовище--пристосувальне середовище--діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 62184
Число посетителей 1089
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя