Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Джемула, Г.@<.>
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-32 
1.
373.2.016:614](477)
Д 40


    Джемула, Г.
    Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 60–63.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
фывфывфыв:
безпека життєдіяльності -- пожежна безпека -- День пожежної охорони, свято


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
373.2.091.33-027.22:792.026:398.332.416](477)
Д 40


    Джемула, Г.
    Віночок новорічно-різдвяних свят [Текст] : сценарій розваги для дітей ст. групи / Галина Джемула // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 11. - С. 62–66.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
фывфывфыв:
інсценування -- новорічно-різдвяні свята -- сценарії новорічно-різдвяних свят -- розваги -- старший дошкільний вік
Аннотация: Сценарій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
373.2.091.33-027.22:78/79](477)
Д 40


    Джемула, Г.
    Веселі ґудзики [Текст] : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Галина Джемула // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 65–69.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- культурно-мистецькі заходи -- сценарії -- Національний день ґудзика -- розваги -- старший дошкільний вік
Аннотация: Сценарій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
Шифр: ВМДЗ/2019/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 5
Содержание:
Гавриш, Н. Середовищна модель – панацея? Ламаємо стереотипи / Надія Гавриш. - С.4–1.
Кляшторна, Г. Ловці хмаринок, або Метеостанція у закладі дошкільної освіти / Ганна Кляшторна, Тетяна Амбражевич. - С.11–15.
Афанасьєва, О. Як працюють "знайки": дослідна лаб. в дитячому садку / Олена Афанасьєва, Ольга Чаюн. - С.16–21.
Кононко, О. Досвід особистості – ключове поняття оновленої програми "Я у Світі" / Олена Кононко. - С.22–26.
Готуємося до літнього оздоровчого періоду: що робить вихователь : [чек-ліст]. - С.[27–29].
Швидка методична допомога в літній період. - С.[30].
Бойко, Н. Дистанційне навчання педагогів, або Віртуальний кабінет Google Classroom за 10 років / Наталія Бойко. - С.31–38.
Лахненко, І. Lightshot: зробіть скриншот без зайвих рухів / Ірина Лахненко. - С.39–42.
Уникаємо ознак "комп’ютерного обличчя". - С.[43].
Емоційне вигорання педагогів. - С.[44–45].
Як позбутися темних кіл під очима. - С.[46].
Безсонова, О. Вчимося діяти у конфліктах із батьками / Ольга Безсонова. - С.47–50.
Вільгоцька, Н. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька. - С.51–55.
Бойко, О. Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / Олена Бойко. - С.56–58.
Ясентюк, С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / Світлана Ясентюк, Алла Котненко. - С.59–64.
Хто ховається в слоні? : до Міжнар. дня шахів. - С.65–66.
Джемула, Г. Пригода у Шаховому королівстві / Галина Джемула. - С.67–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2019/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 3
Содержание:
Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12.
Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16.
Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24.
Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32.
Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35.
Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44.
Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49.
Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54.
Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61].
Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65.
Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67.
Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71.
Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59].
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61].
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2018/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 11
Содержание:
Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко. - С.4–7.
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко. - С.8–15.
Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко. - С.16–17.
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]. - С.[18–20].
Термінологічний путівник інклюзивною освітою. - С.21.
Якщо дитина народилася особливою : [пам’ятка для батьків]. - С.[21].
Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка]. - С.[23].
Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк. - С.24–29.
Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко. - С.30–38.
Стягунова, О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва. - С.39–48.
Панфілова, М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно / Марія Панфілова, Наталія Подкур. - С.49–55.
Увага! Корисні знаки. - С.[56].
Бєлєнька, Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення / Ганна Бєлєнька. - С.57–61.
Малишева, О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.62–63.
Малишева, О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.63.
Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу. - С.65–66.
Джемула, Г. Хай живе сніг! : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: ВМДЗ/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 2
Содержание:
Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12.
Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20.
Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29.
Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31.
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33].
Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34].
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37.
Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40.
Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45.
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47].
Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51.
Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57.
Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63.
Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66.
Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71].
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: ВМДЗ/2019/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 9
Содержание:
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців / Ольга Безсонова. - С.4–16.
Дроб’язко, О. Рецепти від шефа методисту-початківцю / Олександр Дроб’язко . - С.17–19.
Корисні лайфхаки для методичної служби. - С.[20].
Савінова, Н. Стратегія неформальної та інформальної освіти: як ефективно самовдосконалюватися / Н. Савінова. - С.21–26.
Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків : [пам’ятка]. - С.[27–30].
Терещенко, І. Міське методичне об’єднання – навчаємо неформально / Ірина Терещенко. - С.31–34.
Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога / Ольга Безсонова. - С.35–36.
Бура, О. QR-код – оптимізатор методичної роботи / Олена Бура. - С.37–39.
"Обліко морале" педагога: чого не можна робити в соцмережі. - С.[40].
Гавриш, Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом / Н. Гавриш. ; Наталія Гавриш. - С.41–44.
Мамонов, Є. Як здолати "внутрішнього ворога / Євген Мамонов. - С.45–48.
Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів / Марія Панфілова, Інна Панова. - С.49–52.
Лохвицька, Л. Тематичний проєкт як засіб морального виховання / Любов Лохвицька. - С.53–56.
Нерянова, С. Духовно-моральне виховання на християнських цінностях у ЗДО / Світлана Нерянова. - С.57–58.
Окерешко, О. До дитсадка готові? або Полегшуємо адаптацію дітей раннього віку / Олена Окерешко. - С.59–62.
Модна застібка з глибини віків: до Національного дня ґудзика. - С.63–64.
Джемула, Г. Веселі ґудзики : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Г. Джемула. - С.65–69.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2019/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 11
Содержание:
Дятленко, Н. Усе, що ви хотіли б знати про педагогічний експеримент / Наталія Дятленко. - С.4–10.
Назарук, Н. Участь у педагогічному експерименті: погляд вихователя-методиста / Наталія Назарук. - С.11–16.
Кутеньова, Н. BarCamp – зроби конференцію сам! / Наталія Кутеньова. - С.17–20.
Довгушко, О. Методична робота: міфи та реальність / Ольга Довгушко. - С.21–23.
Форми і методи методичної роботи для професійного кейсу вихователя-методиста. - С.[24–25].
Буракова, Ю. Аналізуємо педагогічний проєкт: готовий інструментарій / Буракова Ю. - С.26–29.
Коваль, С. Педагогічна ВікіСтудія – опановуємо інновації / Світлана Коваль. - С.30–33.
Стаєнна, О. Методичні онлайн-ігри для педагогів / Олена Стаєнна. - С.34–38.
Радченко, І. Як ми здолали гіподинамію / Інна Радченко, Світлана Данильченко. - С.39–43.
Ганчо, О. Зроби тренажер сам / Олена Ганчо. - С.44–46.
Бондар, Л. Народні ігри для оздоровлення дитини / Лариса Бондар. - С.48–51.
Якименко, Н. Оле-оле-оле! Футбол у ЗДО / Наталія Якименко. - С.52–55.
Фізкультура без синців. - С.[56–57].
Що потрібно знати про грип і ГРВІ. - С.[58–59].
Стежками українського вертепу. - С.60–61.
Джемула, Г. Віночок новорічно-різдвяних свят : сценарій розваги для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.62–66.
Джемула, Г. Вчимося дякувати : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку до Всесвіт. дня "Спасибі" / Галина Джемула. - С.67–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: ВМДЗ/2019/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 8
Содержание:
Засєкіна, Т. Як готувати дошкільників до реального життя: компетентнісний підхід / Тетяна Засєкіна. - С.4–9.
Формування особистісної компетентності старших дошкільників: основні завдання педагога. - С.[10].
Чинні освітні програми на 2019/2020 рік. - С.[11].
Піроженко, Т. "Впевнений старт" для дітей середнього дошкільного віку / Тамара Піроженко. - С.12–14.
Організація діяльності закладів освіти у новому навчальному році: документи за 5 хвилин. - С.[15–18].
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році : лист М-ва освіти і науки України від 10 черв. 2019 № 1/9-365. - С.19.
Низковська, О. Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище / Олегна Низковська. - С.20–26.
Носачова, Т. Інклюзивна освіта у ЗДО: що має знати вихователь-методист / Тетяна Носачова. - С.27–31
Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. - С.[32–34].
Сліпченко, С. Казкова фізкультура на фітболах / Світлана Сліпченко. - С.35–39.
Геращенко, Л. Шикуватись не можна стояти, або Як оптимізувати рухову діяльність дітей / Лариса Геращенко, Наталія Савінова. - С.40–45.
Золоті правила фітбол-гімнастики. - С.[46].
Як провести медико-педагогічний контроль занять з фізкультури. - С.[47–50].
До нового навчально року готові? : організовуємо конкурс-огляд груп. - С.[51–52].
Швайгерт, Н. Вибрати не можна: як навчити дітей любити Батьківщину / Наталія Швайгерт, Марина Муравська. - С.53–58.
Ніколіна, Т. Підсумкове заняття як віртуальна мандрівка рідним містом / Тетяна Ніколіна, Людмила Штанько, Марина Сергійчук. - С.59–64.
Мій лист вже прямує до тебе: до Всесвітнього дня пошти. - С.65–66.
Джемула, Г. З днем народження, пошто! : сценарій розваги для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
Шифр: ВМДЗ/2019/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 6
Содержание:
Панченко, О. Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]. - С.4–10.
Другие авторы: Піроженко Т., Кабанцева А., Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко. - С.11–13.
Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва. - С.14–19.
Емоції, стан, поведінка: основні терміни та поняття : [глосарій]. - С.20–21.
Ура! Екскурсія, або Вихователь дбає про безпеку : [пам’ятка]. - С.[22–24].
Грицишина, Т. Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина. - С.25–28.
Зеніч, Т. "Морські пригоди", або Фізкультурний квест у середній групі / Тетяна Зеніч. - С.29–33.
Почніть загартовувати дитину влітку. - С.[34–35].
Дроб’язко, О. Як проводити перші батьківські збори-Незбори в дитячому садку / О. Дроб’язко ; Олексчандр Дробязко. - С.36–40.
Батьківські збори: як підготувати та провести. - С.[41].
Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій батьків. - С.[42–45].
Адаптація до дитячого садка: 14 порад для батьків майбутніх вихованців. - С.[46–49].
Безсонова, О. Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова. - С.50–53.
Стій, готуйсь, рушай: кольорові пригоди до Міжнародного для світлофора. - С.54–55.
Джемула, Г. Світлофор і його друзі : сценарій розваги для дітей ст. групи до Дня світлофора / Галина Джемула. - С.56–60.
Іваненко, І. Закон про державну мову: що має знати вихователь-методист / І. Іваненко ; Ірина Іванченко, Ганна Степанець. - С.61–66.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
Шифр: ВМДЗ/2019/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 4
Содержание:
Шаповал, Н. Вітер змін, або Оновлення векторів у методичній роботі / Наталія Шаповал. - С.4–11.
Літвінова, Н. PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова. - С.12 –20.
Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат. - С.21–27.
Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора. - С.[28].
Складаємо план роботи на рік: чек-ліст. - С.[29–32].
Дідура, Л. Магічні коди, або Ласкаво просимо на QR-квест / Любов Дідура, Олена Кривенко, Олена Міняйло. - С.33–38.
Лютко, О. Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко. - С.39–44.
Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко. - С.45–48.
Філософія для дітей : [глосарій]. - С.49.
Як навчати дітей ставити запитання по суті : [пам’ятка для батьків]. - С.[50–51].
Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки : [пам’ятка для батьків]. - С.[52–54].
Охорона праці та безпека життєдіяльності у ЗДО: вивчаємо документ за 5 хвилин : [поради щодо роботи з офіц. документами] / [56–58].
Розшукується безпечна іграшка: на які написи звернути увагу : [пам’ятка]. - С.[59–61].
Як убезпечити життя дітей : [тест для педагогів з метою самодіагностики]. - С.62–63.
Ночвінова, О. Умілі рученята готують подарунки до свята / Олена Ночвінова. - С.64–65.
Мій найліпший друг : до Міжнар. дня друзів. - С.66–67.
Джемула, Г. Подружити всіх : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку до Дня друзів / Галина Джемула. - С.68–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
Шифр: ВМДЗ/2018/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 1
Содержание:
Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна. - С.4–10.
Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко. - С.11–17.
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід. - С.18–20.
Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі. - С.[21].
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти. - С.22–23.
Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко. - С.24–26.
Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець. - С.27–35.
Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк. - С.36–40.
Соціально-економічне виховання дошкільників. - С.41–44.
Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття. - С.45.
Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова. - С.46–53.
День спонтанного прояву доброти. - С.54–55.
Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.56–60.
Михайленко, О. Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко. - С.61–64.
[Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів]. - С.[69–71].
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: ВМДЗ/2018/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 3
Содержание:
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4–10.
Молчанюк, К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк. - С.11–17.
Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова. - С.18–24.
Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька. - С.25–33.
Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Лана Чернишова. - С.[34–35].
Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк. - С.36–42.
Як поліпшити апетит дитини. - С.43.
Якщо дитина відмовляється від їжі. - С.44.
Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно. - С.45–47.
Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула. - С.48–53.
Всесвітній день перелітніх птахів. - С.54–55.
Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня перелі. птахів / Галина Джемула. - С.56–60.
Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.61–68.
Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.69–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: ВМДЗ/2017/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2017г. N 5
Содержание:
Романюк, І. СМС для вихователів-методистів / Ірина Романюк, Світлана Боднарук. - С.4–8.
Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко. - С.9–14.
Лохвицька, Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко. - С.15–23.
Другие авторы: Михайленко О., Гнатенко Т., Єфіменко Л.
Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа. - С.24–31.
Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко. - С.32–39.
Клименко, Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар / Людмила Клименко. - С.40–48.
Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова. - С.49–53.
Кобякова, Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками : [інформ. стенд] / Д. Кобякова. - С.53–54.
День родини. - С.56–57.
Джемула, Г. Родина у кожного : сценарій родин. свята / Галина Джемула. - С.58–63.
Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.64–65.
Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів]. - С.66–67.
Особливості організації тренінгу. - С.68–69.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: ВМДЗ/2009/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2009г. N 6
Содержание:
Гавриш, Н. Зрозуміти іншого, щоб наблизитися до себе: Методична робота з вихователями / Н. Гавриш, В. Желанова. - С.7-13
Корнєєва, О. Використання інтерактивних технологій у методичній роботі / О. Корнєєва. - С.14-22
Лохвицька, Л. "Пізнайки" навколо нас: розвиток пізнавальної активності у дошкільників / Л. Лохвицька. - С.27-34
Герасименко, Л. Навчаємося читати з "Кубиками Зайцева": Переваги методика Миколи Зайцева / Л. Герасименко. - С.35-39
Джемула, Г. Наступність у формуванні навчальних умінь / Г. Джемула. - С.40-45
Адаменко, Л. Портфоліо дошкільника як інструмент комплексної діагностики / Л. Адаменко. - С.46-49
Неменуща, О. Театралізація англійських казок для дошкільників / О. Неменуща. - С.50-58
Лещенко, С. Використання народної казки в музичному вихованні дошкільників / С. Лещенко. - С.59-65
Горбатих, В. Готуємося до школи...з конструктором / В. Горбатих. - С.66-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: ВМДЗ/2012/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2012г. N 4
Содержание:
Ладивір, Світлана. Сьогодення дошкілля / С. Ладивір. - С.4-12.
Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Т. Гурковська. - С.13-18.
Морозова, Людмила. Аналітичні аспекти планування роботи дошкільного навчальног закладу / Л. Морозова. - С.19-28.
Морозова, Людмила. Складання аналізу роботи закладу за минулий рік:: крок за кроком / Л. Морозова. - С.29-32.
Косачова, Тетяна. Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період / Т. Косачова, І. Резніченко. - С.33-44.
Галяпа, Марія. Планування й організація оздоровчої роботи з дітьми в літку / М. Галяпа. - С.45-50.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на травень. - С.51-52.
Садова, Надія. Створюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.53-57.
Кучеренко, Марина. Ніколи не пізно: вчимося мислити / М. Кучеренко. - С.58-65.
Дитячий журнал "Малятко" - інструмент виховання дитини. - С.66-67.
Клименко, Антоніна. Тривалість робочого часу вихователя-методиста / А. Клименко. - С.68-69.
Свята та цікаві події червня. - С.70-71.
Джемула, Г. День захисту дітей: дошкільникам про права дитини / Г. Джемула. - С.72-79.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: ВМДЗ/2018/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 6
Содержание:
Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11.
Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15.
Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви.
Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33.
Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41.
Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46.
Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51.
Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58.
Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60.
Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61.
Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63]
Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65.
Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
373.2.015.31:17](477)
Д 40


    Джемула, Г.
    Вчимося дякувати [Текст] : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку до Всесвіт. дня "Спасибі" / Галина Джемула // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 11. - С. 67–71.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
   Дошкільне виховання--морально-етичне виховання

фывфывфыв:
моральне виховання -- розваги -- сценарії -- Всесвітній день Спасибі, свято -- старший дошкільний вік


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
74.1
Д 40


    Джемула, Г.
    День захисту дітей: дошкільникам про права дитини / Галина Джемула // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 4. - С. 72-79.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
фывфывфыв:
сценарії розваг -- театралізовані розваги -- дошкільники -- День захисту дітей, сценарій
Аннотация: Сценарій свята для дітей старшого дошкільного віку.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 109329
Число посетителей 1285
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя