Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Дічек, Н. П.@<.>
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-28 
1.
373.3/.5.042+[159.98:37](477)“199/200”
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (22 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація
фывфывфыв:
гуманізація освіти -- індивідуалізація навчально-виховного процесу в школі -- психологічна служба системи освіти -- шкільні (практичні) психологи
Аннотация: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
37.091
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Англомовна макаренкіана у XXI столітті: стан і методи інтерпретації [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 2. - С. 72-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (12 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Педагогіка України--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
фывфывфыв:
освітньо-виховні ідеї а. с. макаренка -- освітньо-виховні ідеї а. с. макаренка -- англомовна макаренкіана -- методи виховання -- ресоціалізація -- інтерпретаційні рефлексії -- інклюзивна дисципліна -- асоціальна молодь


Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

3.
74.03(4УКР)
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 40-46. - Бібліогр.: 27 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогіка України--історія, 20 ст. 20-30 рр.
фывфывфыв:
соціальне виховання -- дефективні діти -- діти індивідуального виховання -- диференційований підхід -- Київський лікарсько-педагогічний кабінет
Аннотация: У статті висвітлено діяльність одного з нових для українського шкільництва 20-х років науково-педагогічного закладу - Київського лікарсько-педагогічного кабінету - з утілення диференційованого підходу до організації дитинства в УСРР.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.


    Дічек, Н. П.
    Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень [Текстььь] / Н. П. Дічек // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 14-19
Рубрики: дослідження педагогічні
   герменевтика

фывфывфыв:
ДІАЛОГ КУЛЬТУР


Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
Шифр: ГН/2006/2
   Журнал

Гуманітарні науки [Текстььь] : Науково-практичний журнал. - Ялта : Педагогічна преса, 2000 - . - Выходит дважды в год
2006г. N 2
Содержание:
Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі / Т. С. Яценко. - С.8-13
Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.14-19
Андреев, А. С. Реформа образования с точки зрения психолога / А. С. Андреев. - С.20-26
Солодка, А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент / А. К. Солодка. - С.27-33
Антонюк, Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту / Р. І. Антонюк. - С.34-38
Усатенко, О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики / О. М. Усатенко. - С.40-45
Богдан, Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) / Т. В. Богдан. - С.46-50
Сульниченко, В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе / В. Н. Сульниченко. - С.51-55
Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка / Л. О. Фурсова. - С.56-61
Святка, О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі / О. О. Святка. - С.62-66
Лобач, О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье / О. М. Лобач. - С.67-71
Шевченко, В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму / В. М. Шевченко. - С.72-75
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.76-82
Матвєєва, Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти / Г. В. Матвєєва. - С.83-90
Варфоломеева, О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия / О. В. Варфоломеева. - С.92-100
Дударенко, І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу / І. С. Дударенко. - С.101-106
Пономарьов, О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації / О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко. - С.107-114
Шавальова, В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна. - С.116-121
Грищенко, Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі / Г. В. Грищенко. - С.122-126
Кожевников, В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів / В. М. Кожевников. - С.127-132
Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов / В. П. Каленская. - С.133-137
Литвинчук, И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий / И. Н. Литвинчук. - С.138-142
Чёрный, Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования / Е. В. Чёрный. - С.143-148
Шевчук, О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова / О. І. Шевчук. - С.150-159
Кудусов, Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року) / Д. А. Кудусов. - С.160-165 : портр
Ковалерист, Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури / Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко. - С.166-178
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Дічек, Н. П.
    До історії соціального виховання : школа радості Н. Шульмана і С. Рівеса (початок 20-х років XX ст.) [Текстььь] / Н.П. Дічек // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N4. - С. 93-109 . - ISSN 1817-3764
Рубрики: педагогіка соціальна--історія


Доп.точки доступа:
Шульман, Наум Мусійович (педагог) \о нем\; Рівес, Соломон Маркович (педагог) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.204
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.) [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 76-87. - Бібліогр.: с. 84-87 (33 назви) . - ISSN 2304-0629
ББК 74.204
Рубрики: навчально-виховний процес
   педагогічна психологія

фывфывфыв:
виховний процес -- індивідуалізація навчально-виховного процесу
Аннотация: Розкрито історію розвитку в Україні в 1960-1970-х рр. досліджень із педагогічної психології. Схарактеризовано тематику, методи й результати оприлюднених студій, визначено їхню роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у масштабному вивченні особистості, міжособистісних стосунків, упровадження розвивального навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 15-23. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: педагоги України
   виховання екологічне

фывфывфыв:
екологічна етика -- екофільна педагогіка -- етика постмодерну
Аннотация: У статті обґрунтовано значущість етико-екофільних ідей видатного українського педагога В. О. Сухомлинського для виховання молоді в суспільстві доби постпостмодерну.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.


    Дічек, Н. П.
    З історії соціального виховання: до започаткування в українському радянському шкільництві колективних форм організації життєдіяльності дітей [Текстььь] / Н. П. Дічек // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N3. - С. 71-82 . - ISSN 1817-3764
Рубрики: педагогіка соціальна--історія
   виховання соціальне



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 67-76.
ББК 74
Рубрики: Освіта--історія освіти
   Історико-педагогічні дослідження

фывфывфыв:
інтелектуальна історія -- інтердисциплінарність -- герменевтика -- історико-педагогічні дослідження


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Дічек, Н. П.
    Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ [Текстььь] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N4. - С. 70-81
Рубрики: історична наука


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

12.


    Дічек, Н. П.
    Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 4. - С. 35-49.
Рубрики: Історія освіти--Україна
фывфывфыв:
особистісно орієнтована парадигма -- освіта в українській школі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
Шифр: ПП1/2017/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2017г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи / О. В. Овчарук. - С.14-19.
Шитікова, С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / С. П. Шитікова. - С.20-27.
Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько. - С.28-38.
Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон. - С.40-48.
Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення / В. Г. Панок. - С.50-62.
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на псхологічне здоров’я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С.63-68.
Отич, Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології / Д. Д. Отич. - С.69-73.
Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть / Н. П. Дічек. - С.74-82.
Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта” - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України / Л. О. Хомич. - С.83-85.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: ПП1/2014/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2014г. N 4
Зміст:
Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Бібліогр.: с. 18-20 (18 назв) : табл.
Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (8 назв) : табл.
Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Бібліогр.: с. 35 (3 назви)
Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (16 назв)
Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С. М. Гаврилюк. - С.44-49. - Бібліогр.: с. 47-49 (17 назв)
Ткаченко, А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (11 назв)
Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (8 назв)
Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (6 назв)
Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (12 назв)
Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Бібліогр.: с. 84-87 (33 назви)
Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжевська. - С.88-100. - Бібліогр.: с. 96-100 (30 назв)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: ПП1/2008/3/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2008г. N 3/4
Содержание:
Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.7-14.
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26.
Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська. - С.34-44.
Супруненко, М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач / М. І. Супруненко. - С.45-52.
Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Д. Бех. - С.53-70.
Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім’ї / В. Г. Постовий. - С.71-77.
Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О.В. Безкоровайна. - С.77-87.
Ткаченко, О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів) / О. А. Ткаченко. - С.88-99.
Калюжна, Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" / Т. Г. Калюжна. - С.100-106.
Ларіна, Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді / Т. О. Ларіна, В. В. Посохова. - С.151-158.
Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.) / Грабовий. - С.132-140.
Годованюк, Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі" / Т. Л. Годованюк. - С.127-131.
М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології / П. А. М’ясоїд. - С.117-127.
Губа, А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі / А. В. Губа. - С.107-116.
Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей / Л. А. Найдьонова. - С.140-150.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: ПП1/2019/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2019г. N 4
Содержание:
Максименко, С. Д. Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті / С. Д. Максименко. - С.5-16.
Панок, В. Г. Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику / В. Г. Панок. - С.16-25.
Прохоренко, Л. І. Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід / Л. І. Прохоренко. - С.25-35.
Дічек, Н. П. Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації / Н. П. Дічек. - С.35-49.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: ПП1/2019/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2019г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2018 р. та завдання на 2019 р. / В. Г. Кремень. - С.5-15.
Биков, В. Ю. Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп’ютерно-технологічної платформи освіти і науки України / В. Ю. Биков. - С.15-22.
Литвинова, С. Г. Інформатизація і цифровізація загальної середньої освіти: ініціативи й освітнє впровадження / С. Г. Литвинова. - С.22-30.
Буров, О. Ю. Ергономіка / людський чинник в інформатизації освіти / О. Ю. Буров. - С.30-38.
Дементієвська, Н. П. Особливості використання комп’ютерних моделювань у шкільному курсі фізики / Н. П. Дементієвська [и др.]. - С.38-51.
Другие авторы: Пінчук О. П., Слободяник О. В., Соколюк О. М.
Зуб, С. С. Грід-технології в науці та освіті / С. С. Зуб, А. І. Прокопенко. - С.38-51.
Вакалюк, Т. А. Особливості використання ігрового симулятора Simse в освітньому процесі закладу вищої освіти / Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло. - С.56-64.
Панок, В. Г. Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / В. Г. Панок [и др.]. - С.64-72.
Другие авторы: Ткачук І. І., Острова В. Д., Лунченко Н. В., Бондарук Ю. С.
Дічек, Н. П. Тенденції шкільної освітньої політики в Україні у перше десятиріччя незалежності / Н. П. Дічек. - С.72-87.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: ПП1/2006/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2006г. N 4
Содержание:
Кремень, В. Г. Якісна освіта: сучасні вимоги / В. Г. Кремень. - С.5-17
Оржеховська, В. М. Стратегія педагогіки здорового способу життя / В. М. Оржеховська. - С.19-27
Ляшенко, О. І. Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення / О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська. - С.29-41
Горобець, Ю. І. Змістові та організаційні аспекти розвитку наукової діяльності технічних університетів / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С.42-54
Бичков, О. С. Автоматизація перевірки формульних виразів / О. С. Бичков, Є. В. Драган, Ю. С. Жаркіх. - С.55-62
Операйло, С. І. До концепції освітньої системи педагогічних університетів / С. І. Операйло. - С.62-70
Дічек, Н. П. Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ / Н. П. Дічек. - С.70-81
Аршава, І. Ф. Функціональни стани людини в процесі адаптації до екстремальних умов діяльності у парадигмі "Особистість-стан" / І. Ф. Аршава. - С.81-90
Лукашова, Н. І. Розвиток вітчизняної методики навчання хімії в період відродження української державності ( 1991р. - початок ХХІ ст.) / Н. І. Лукашова. - С.91-99
Вольфовська, Т. О. Вплив суспільнознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій / Т. О. Вольфовська. - С.99-108
Локшина, О. І. Світові тенденції розвитку оцінювання навчальних досягнень учнів / О. І. Локшина. - С.109-119
Матвієнко, О. В. Бібліотека навчального закладу в умовах інформатизації: проблеми й завдання / О. В. Матвієнко. - С.136-151
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
Шифр: ПП1/2012/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 3
Содержание:
Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім’ї та школи / Т. В. Кравченко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова. - С.11-22. - Бібліогр.: 16 назв.
Терентьєва, Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва. - С.22-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк. - С.27-31. - Бібліогр.: 11 назв.
Кожедуб, Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.32-36. - Бібліогр.: 10 назв.
Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор. - С.36-39. - Бібліогр.: 9 назв.
Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова. - С.40-48. - Бібліогр.: 14 назв.
Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтегрованої технології / К. І. Приходченко. - С.49-53. - Бібліогр.: 9 назв.
Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська. - С.53-60. - Бібліогр.: 6 назв.
Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок. - С.61-66. - Бібліогр.: 15 назв.
Вікторова, Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. В. Вікторова. - С.67-70. - Бібліогр.: 14 назв.
Дічек, Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХст. / Н. П. Дічек. - С.71-80. - Бібліогр.: 25 назв.
Скільський, Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський. - С.80-87. - Бібліогр.: 5 назв.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.88-92.
Карпенко, О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань. - С.93-98. - Бібліогр.: 40 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: ПП1/2013/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2013г. N 4
Содержание:
Кокерилл, Алан. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Бібліогр.: 12 назв.
Дічек, Н. П. Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Бібліогр.: 27 назв.
Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30. - Бібліогр.: 7 назв.
Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв.
Сидоренко, В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко. - С.35-41. - Бібліогр.: 11 назв.
Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Бібліогр.: 10 назв.
Луговий, В. І. Зв’язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58. - Бібліогр.: 31 назв.
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.58-64. - Бібліогр.: 3 назв.
Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Бібліогр.: 13 назв.
Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81. - Бібліогр.: 12 назв.
Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89. - Бібліогр.: 11 назв.
Карпенко, О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.90-96. - Бібліогр.: 22 назв.
Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.97-100.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 24.06.2024
Число запросов 15654
Число посетителей 229
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя