Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Дічек, Н. П.@<.>
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-28 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. - Київ: Пед. преса, 2017. - N 2. - С. 74-82. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2017/2). - ISSN 2304-0629
Примечания : Бібліогр.: с. 80-81 (22 назви)
УДК : 373.3/.5.042+[159.98:37](477)“199/200”
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- навчання-- індивідуалізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гуманізація освіти--індивідуалізація навчально-виховного процесу в школі--психологічна служба системи освіти--шкільні (практичні) психологи
Аннотация: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 37.091/Д 11
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : Англомовна макаренкіана у XXI столітті: стан і методи інтерпретації
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. - Київ: Пед. преса, 2018. - N 2. - С. 72-82. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2018/2). - ISSN 2304-0629
Примечания : Бібліогр.: с. 80-82 (12 назв)
УДК : 37.091
Предметные рубрики: Педагогіка України-- історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітньо-виховні ідеї а. с. макаренка--освітньо-виховні ідеї а. с. макаренка--англомовна макаренкіана--методи виховання--ресоціалізація--інтерпретаційні рефлексії--інклюзивна дисципліна--асоціальна молодь
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/Д 11
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття
Место публикации : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 40-46 (Шифр ШО1/2012/3)
Примечания : Бібліогр.: 27 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: Педагогіка України-- історія, 20 ст. 20-30 рр.
Аннотация: У статті висвітлено діяльність одного з нових для українського шкільництва 20-х років науково-педагогічного закладу - Київського лікарсько-педагогічного кабінету - з утілення диференційованого підходу до організації дитинства в УСРР.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень
Место публикации : Гуманітарні науки: Науково-практичний журнал. - Ялта: "Педагогічна преса ", 2006. - N2. - С. 14-19 (Шифр ГН/2006/2)
Предметные рубрики: дослідження педагогічні
герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діалог культур
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Гуманітарні науки -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Яценко Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі/ Т. С. Яценко (стр.8-13)
Дічек Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень/ Н. П. Дічек (стр.14-19)
Андреев А. С. Реформа образования с точки зрения психолога/ А. С. Андреев (стр.20-26)
Солодка А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент/ А. К. Солодка (стр.27-33)
Антонюк Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту/ Р. І. Антонюк (стр.34-38)
Усатенко О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики/ О. М. Усатенко (стр.40-45)
Богдан Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання)/ Т. В. Богдан (стр.46-50)
Сульниченко В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе/ В. Н. Сульниченко (стр.51-55)
Фурсова Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка/ Л. О. Фурсова (стр.56-61)
Святка О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі/ О. О. Святка (стр.62-66)
Лобач О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье/ О. М. Лобач (стр.67-71)
Шевченко В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму/ В. М. Шевченко (стр.72-75)
Березівська Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.)/ Л. Д. Березівська (стр.76-82)
Матвєєва Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти/ Г. В. Матвєєва (стр.83-90)
Варфоломеева О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия/ О. В. Варфоломеева (стр.92-100)
Дударенко І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу/ І. С. Дударенко (стр.101-106)
Пономарьов О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації/ О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко (стр.107-114)
Шавальова В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур/ В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна (стр.116-121)
Грищенко Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі/ Г. В. Грищенко (стр.122-126)
Кожевников В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів/ В. М. Кожевников (стр.127-132)
Каленская В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов/ В. П. Каленская (стр.133-137)
Литвинчук И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий/ И. Н. Литвинчук (стр.138-142)
Чёрный Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования/ Е. В. Чёрный (стр.143-148)
Шевчук О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова/ О. І. Шевчук (стр.150-159)
Кудусов Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року)/ Д. А. Кудусов (стр.160-165)
Ковалерист Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури/ Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко (стр.166-178)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дічек Н.П.
Заглавие : До історії соціального виховання : школа радості Н. Шульмана і С. Рівеса (початок 20-х років XX ст.)
Место публикации : Соціальна педагогіка: теорія та практика/ Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008. - N4. - С. 93-109. - ISSN 1817-3764 (Шифр СП-1/2008/4). - ISSN 1817-3764
Предметные рубрики: педагогіка соціальна-- історія
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.204/Д 11
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.)
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Пед. преса, 2014. - N 4. - С. 76-87. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2014/4). - ISSN 2304-0629
Примечания : Бібліогр.: с. 84-87 (33 назви)
ББК : 74.204
Предметные рубрики: навчально-виховний процес
педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): виховний процес--індивідуалізація навчально-виховного процесу
Аннотация: Розкрито історію розвитку в Україні в 1960-1970-х рр. досліджень із педагогічної психології. Схарактеризовано тематику, методи й результати оприлюднених студій, визначено їхню роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у масштабному вивченні особистості, міжособистісних стосунків, упровадження розвивального навчання.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/Д 11
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України/ Нац. акад. пед. наук України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 4. - С. 15-23. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2013/4). - ISSN 2304-0629
Примечания : Бібліогр.: 27 назв.
ББК : 74
Предметные рубрики: педагоги України
виховання екологічне
Аннотация: У статті обґрунтовано значущість етико-екофільних ідей видатного українського педагога В. О. Сухомлинського для виховання молоді в суспільстві доби постпостмодерну.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : З історії соціального виховання: до започаткування в українському радянському шкільництві колективних форм організації життєдіяльності дітей
Место публикации : Соціальна педагогіка: теорія та практика/ Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008. - N3. - С. 71-82. - ISSN 1817-3764 (Шифр СП-1/2008/3). - ISSN 1817-3764
Предметные рубрики: педагогіка соціальна-- історія
виховання соціальне
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/Д 11
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2014. - N 2. - С. 67-76. (Шифр ПП1/2014/2)
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта-- історія освіти
Історико-педагогічні дослідження
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелектуальна історія--інтердисциплінарність--герменевтика--історико-педагогічні дослідження
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2006. - N4. - С. 70-81 (Шифр ПП1/2006/4)
Предметные рубрики: історична наука
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дічек Н. П.
Заглавие : Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2019. - N 4. - С. 35-49. (Шифр ПП1/2019/4)
Предметные рубрики: Історія освіти --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісно орієнтована парадигма --освіта в українській школі
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2017г.,N 2
Интересные статьи :
Кремень В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку/ В. Г. Кремень (стр.5-13.)
Овчарук О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи/ О. В. Овчарук (стр.14-19.)
Шитікова С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні/ С. П. Шитікова (стр.20-27.)
Редько В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі/ В. Г. Редько (стр.28-38.)
Смульсон М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності/ М. Л. Смульсон (стр.40-48.)
Панок В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення/ В. Г. Панок (стр.50-62.)
Коваленко-Кобилянська І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на псхологічне здоров’я у старості/ І. Г. Коваленко-Кобилянська (стр.63-68.)
Отич Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології/ Д. Д. Отич (стр.69-73.)
Дічек Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть/ Н. П. Дічек (стр.74-82.)
Хомич Л. О. "Професійна і неперервна освіта” - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України/ Л. О. Хомич (стр.83-85.)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2014г.,N 4
Интересные статьи :
Кремень В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/ В. Г. Кремень (стр.5-10)
Луговий В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.11-20)
Панок В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології/ В. Г. Панок (стр.21-29)
Ляшенко О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований (стр.30-35)
Телелим В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень/ В. М. Телелим, Ю. І. Приходько (стр.36-43)
Гаврилюк С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів/ С. М. Гаврилюк (стр.44-49)
Ткаченко А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду/ А. В. Ткаченко (стр.50-57)
Гриньова М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини/ М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко (стр.57-63)
Жданова-Неділько О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка/ О. Г. Жданова-Неділько (стр.63-70)
Шеверун Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині/ Н. В. Шеверун (стр.71-75)
Дічек Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.)/ Н. П. Дічек (стр.76-87)
Карпенко О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжевська (стр.88-100)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2008г.,N 3/4
Интересные статьи :
Дічек Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу/ Н. П. Дічек (стр.7-14.)
Музика О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей/ О. Л. Музика (стр.15-26.)
Полонська Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ Т. К. Полонська (стр.34-44.)
Супруненко М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач/ М. І. Супруненко (стр.45-52.)
Бех І. Д. Психомаяки у виховному процесі/ І. Д. Бех (стр.53-70.)
Постовий В. Г. Філософія сучасної української сім’ї/ В. Г. Постовий (стр.71-77.)
Безкоровайна О.В. Особистість: аспекти наукового осмислення/ О.В. Безкоровайна (стр.77-87.)
Ткаченко О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів)/ О. А. Ткаченко (стр.88-99.)
Калюжна Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності"/ Т. Г. Калюжна (стр.100-106.)
Ларіна Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді/ Т. О. Ларіна, В. В. Посохова (стр.151-158.)
Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.)/ Грабовий (стр.132-140.)
Годованюк Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі"/ Т. Л. Годованюк (стр.127-131.)
М’ясоїд П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології/ П. А. М’ясоїд (стр.117-127.)
Губа А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі/ А. В. Губа (стр.107-116.)
Найдьонова Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей/ Л. А. Найдьонова (стр.140-150.)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Максименко С. Д. Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті/ С. Д. Максименко (стр.5-16.)
Панок В. Г. Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику/ В. Г. Панок (стр.16-25.)
Прохоренко Л. І. Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід/ Л. І. Прохоренко (стр.25-35.)
Дічек Н. П. Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації/ Н. П. Дічек (стр.35-49.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Кремень В. Г. Про діяльність НАПН України у 2018 р. та завдання на 2019 р./ В. Г. Кремень (стр.5-15.)
Биков В. Ю. Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп’ютерно-технологічної платформи освіти і науки України/ В. Ю. Биков (стр.15-22.)
Литвинова С. Г. Інформатизація і цифровізація загальної середньої освіти: ініціативи й освітнє впровадження/ С. Г. Литвинова (стр.22-30.)
Буров О. Ю. Ергономіка / людський чинник в інформатизації освіти/ О. Ю. Буров (стр.30-38.)
Дементієвська Н. П. Особливості використання комп’ютерних моделювань у шкільному курсі фізики/ Н. П. Дементієвська [и др.] (стр.38-51.)
Зуб С. С. Грід-технології в науці та освіті/ С. С. Зуб, А. І. Прокопенко (стр.38-51.)
Вакалюк Т. А. Особливості використання ігрового симулятора Simse в освітньому процесі закладу вищої освіти/ Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло (стр.56-64.)
Панок В. Г. Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ В. Г. Панок [и др.] (стр.64-72.)
Дічек Н. П. Тенденції шкільної освітньої політики в Україні у перше десятиріччя незалежності/ Н. П. Дічек (стр.72-87.)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Кремень В. Г. Якісна освіта: сучасні вимоги/ В. Г. Кремень (стр.5-17)
Оржеховська В. М. Стратегія педагогіки здорового способу життя/ В. М. Оржеховська (стр.19-27)
Ляшенко О. І. Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення/ О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська (стр.29-41)
Горобець Ю. І. Змістові та організаційні аспекти розвитку наукової діяльності технічних університетів/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев (стр.42-54)
Бичков О. С. Автоматизація перевірки формульних виразів/ О. С. Бичков, Є. В. Драган, Ю. С. Жаркіх (стр.55-62)
Операйло С. І. До концепції освітньої системи педагогічних університетів/ С. І. Операйло (стр.62-70)
Дічек Н. П. Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ/ Н. П. Дічек (стр.70-81)
Аршава І. Ф. Функціональни стани людини в процесі адаптації до екстремальних умов діяльності у парадигмі "Особистість-стан"/ І. Ф. Аршава (стр.81-90)
Лукашова Н. І. Розвиток вітчизняної методики навчання хімії в період відродження української державності ( 1991р. - початок ХХІ ст.)/ Н. І. Лукашова (стр.91-99)
Вольфовська Т. О. Вплив суспільнознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій/ Т. О. Вольфовська (стр.99-108)
Локшина О. І. Світові тенденції розвитку оцінювання навчальних досягнень учнів/ О. І. Локшина (стр.109-119)
Матвієнко О. В. Бібліотека навчального закладу в умовах інформатизації: проблеми й завдання/ О. В. Матвієнко (стр.136-151)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2012г.,N 3
Интересные статьи :
Кравченко Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім’ї та школи/ Т. В. Кравченко (стр.5-10)
Кофанова О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів/ О. В. Кофанова (стр.11-22)
Терентьєва Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір/ Н. О. Терентьєва (стр.22-27)
Стецюк К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів/ К. В. Стецюк (стр.27-31)
Кожедуб Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів/ Л. Г. Кожедуб (стр.32-36)
Самбор А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор (стр.36-39)
Щекатунова Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього/ Г. Д. Щекатунова (стр.40-48)
Приходченко К. І. Феноменологія проективної методики як інтегрованої технології/ К. І. Приходченко (стр.49-53)
Жовтянська В. В. Міфологія моди в просторі культури/ В. В. Жовтянська (стр.53-60)
Набок М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти/ М. В. Набок (стр.61-66)
Вікторова Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі/ Л. В. Вікторова (стр.67-70)
Дічек Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХст./ Н. П. Дічек (стр.71-80)
Скільський Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання/ Д. М. Скільський (стр.80-87)
Гоштанар І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу/ І. В. Гоштанар (стр.88-92.)
Карпенко О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань (стр.93-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2013г.,N 4
Интересные статьи :
Кокерилл А. Сухомлинський і ХХІ століття/ А. Кокерилл (стр.5-15)
Дічек Н. П. Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики/ Н. П. Дічек (стр.15-23)
Сметанський М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського/ М. І. Сметанський (стр.23-30)
Деркач В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів/ В. Ф. Деркач (стр.31-34)
Сидоренко В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах/ В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко (стр.35-41)
Бех І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.42-49)
Луговий В. І. Зв’язок складності та самостійності в освіті/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.50-58)
Гуржій А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.58-64)
Романенко Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань/ Ю. А. Романенко (стр.65-73)
Величко Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога/ Л. П. Величко, М. М. Савчин (стр.74-81)
Шамне А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології/ А. В. Шамне (стр.82-89)
Карпенко О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова (стр.90-96)
Зозуля С. М. Вихід у світ термінологічного словника/ С. М. Зозуля (стр.97-100.)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-28 
 
Статистика
за 08.07.2024
Число запросов 57533
Число посетителей 1241
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя