Поисковый запрос: <.>A=Жила, С.@<.> |
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 83.3(4УКР)р10/Z99
Заглавие : [Вивчення творчості Т. Г. Шевченка в школі]
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2011. - N 2. - С. 2-27, 31-44 (Шифр УЛЗО/2011/2)
ББК : 83.3(4УКР)р10 Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі Українська література, 19 ст. Содержание : Місце творів Тараса Шевченка у сучасній програмі та особливості їх прочитання/ Н. Дига. Розвиток критичного мислення школярів під час вивчення творів Т. Шевченка/ Н. Скоморовська. "А залишаюся я живим серцем свого народу...": сторінки підручника для 8 класу про Т. Шевченка/ С. Жила. Від фантастичного до реального: надраціонально-національне образотворче в баладі "Лілея" Т. Шевченка. Матеріали до уроку в 9 класі/ О. Єременко, В. Кравченко. "Заповіт" Т. Шевченка - твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє/ М. Кондирєва. Історія України в містерії Т. Шевченка "Великий льох"/ В. Бойко. Світличний - сповідувач Шевченкового слова/ В. Кравченко, О. І. Єременко. Інтерпретація змісту балад Т. Шевченка "Причинна" і "Тополя"/ О. Глеб. Шевченкові автопортрети/ Г. Шокодько. Фототипічні, факсимільні та репринтні видання творів Т. Шевченка/ Н. Глоба.
Найти похожие
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Всесвітня література та культура в навчальних закладах України -2007г.,N 6 Интересные статьи : Тиханська Т. М. Роль і місце фонових знань у процесі вивчення зарубіжної літератури/ Т. М. Тиханська (стр.11-13) Скрипник Т. М. Сугестопедична технологія: використання музичних творів на уроках літератури/ Т. М. Скрипник (стр.13-16) Жила С. Вивчення драми Володимира Винниченка "Чорна Пантера і Білий Медвідь" у ВНЗ і школі. Практичні аспекти взаємозв’язків мистецтв/ С. Жила (стр.21-26) Интересные статьи : Найти похожие
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 821.161.2/Ж72
Автор(ы) : Жила С. О.
Заглавие : Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи
: Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання (українська література)
Выходные данные : Б.м.,Б.г. Коллективы :
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
ГРНТИ : 17 УДК : 821.161.2 + 373.6 ББК : 83.3(4Укр)р + 74.26 Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- методи та форми навчання художнє сприймання міжпредметні зв’язки автореферати дисертацій-- психологія фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): взаємозв’язки мистецтв--художнє сприймання
Экземпляры :ІБв(1) Свободны : ІБв(1) Найти похожие
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : Вивчення драми Володимира Винниченка "Чорна Пантера і Білий Медвідь" у ВНЗ і школі. Практичні аспекти взаємозв’язків мистецтв
Место публикации : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України: Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - київ, 2007. - N6. - С. 21-26 (Шифр ВЛКНЗУ/2007/6)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Найти похожие
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : Вивчення роману-притчі "Вогненні стовпи" Романа Іваничука в школі
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N7. - С. 15-18 (Шифр УЛЗО/2006/7)
Найти похожие
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : "Засвідчила перед усім світом великі можливості української нації": 500-річному ювілеєві Роксолани присвячується
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N10. - С. 28-32: портр (Шифр УЛЗО/2006/10)
Предметные рубрики: історія України, 14-18 ст. жінки в історії України
Найти похожие
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : "Кожна любов - інша...": Літературно-мистецька вітальня як форма позакласного читання за романом Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2009. - N2. - С. 25-29. (Шифр УЛЗО/2009/2)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- позакласне читання
Найти похожие
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : Магнетичні поля суміжних мистецтв у процесі вивчення повісті Богдана Лепкого "Мотря"
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N5. - С. 2-8 (Шифр УЛЗО/2006/5)
Найти похожие
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : "Меч - то лиш сила, а пісня - то невмирущість": Вивчення новели О.Гончара "Фантазія місячної ночі". 8 клас
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N11. - С. 21-24 (Шифр УЛЗО/2006/11)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Найти похожие
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : "Народ маліє тоді, коли втрачає духовність..." Діалог історії й сучасності : До проблеми вивчення історичного роману "Орда" Романа Іваничука у ВНЗ
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2008. - N11. - С. 14-17 (Шифр УЛЗО/2008/11)
Предметные рубрики: Українська література-- 20 ст.
Найти похожие
|
11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 83.3(4Укр)/Ж 72
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : Олекса Стороженко : сторінки підручника для 8 класу
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2011. - N 1. - С. 13-16 (Шифр УЛЗО/2011/1)
ББК : 83.3(4Укр) Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра української літератури
Найти похожие
|
12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : Поліський заповідник древлянської землі
Место публикации : Берегиня: Всеукраїнський народознавчий квартальник. - К.: "Педагогічна преса", 2006. - N2. - С. 23-30 (Шифр Бер- 1/2006/2)
Предметные рубрики: заповідники, парки України
Найти похожие
|
13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 83.3(4Укр)/Ж 72
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : "Світ сповнений самотності..." Вивчення роману Теодозії Зарівної "Вербовая дощечка"
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2013. - N 1. - С. 18-24. (Шифр УЛЗО/2013/1)
ББК : 83.3(4Укр) Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вербовая дощечка", критика
Найти похожие
|
14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : "Трагедія адекватна історія": роман Марії Матіос "Солодка Даруся" та читацька конференція за цим твором
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N3. - С. 6-12 (Шифр УЛЗО/2007/3)
Предметные рубрики: Українська література, 20 ст.
Найти похожие
|
15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 82.3(4Укр)/Ж 72
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : Українській народній пісні колись Україна повинна поставити пам’ятник і за зміст, - і за музичні мотиви
: фольклорні і методичні матеріали до вивчення ліричної пісні в школі
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2010. - N 6. - С. 23-27(далі буде) (Шифр УЛЗО/2010/6)
ББК : 82.3(4Укр) Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі Фольклор український фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): українська народна пісня--лірична пісня
Найти похожие
|
16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Жила С.
Заглавие : "Як ластівки перед відлетом..." Вивчення новели Василя Стефаника "Камінний хрест" у взаємозв’язку з кіномистецтвом. 10 клас
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N2. - С. 22-24 (Шифр УЛЗО/2007/2)
Предметные рубрики: Викладання літератури фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): камінний хрест (новела, критика)
Найти похожие
|
17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки
: Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009 Колич.характеристики :206 с
Коллективы :
Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 70.40 грн.
ГРНТИ : 15.81.21 ББК : 88я5 + 74я5 Предметные рубрики: Болонський процес --Україна Содержание : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2) Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2) Найти похожие
|
18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 8(075.3)/Н 34
Автор(ы) : Волошина Н. Й., Бандура О. М., Гальонка О. А., Градовський А. В., Гречинська В. С., Жила С. О., Мазуркевич О. Р., Цимбалюк В. І., Шевченко З. О.
Заглавие : Наукові основи методики літератури
: Посібник для студ. вузів
Выходные данные : К.: Ленвіт, 2002 Колич.характеристики :344 с
Примечания : Літ.: с. 339-344
ISBN, Цена 966-7043-44-4: 14.00 грн.
ГРНТИ : 17.01.45 ББК : 83я73 + 83р10 Предметные рубрики: Кабінет літератури Содержание : МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ ЯК НАУКА ; ЛІТЕРАТУРА ЯК ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ ; ВИДИ ЛІТЕРАТУРНИХ ЗАНЯТЬ ; МЕТОДИ, ФОРМИ І ЗАСОБИ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ; ПІДВИЩЕННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ; МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ; УЧИТЕЛЬ ЛІТЕРАТУРИ ; УЧЕНЬ І ЛІТЕРАТУРА ; ПИСЬМЕННИК І ЛІТЕРАТУРА В ШКОЛІ ; ПІДРУЧНИКИ І ПОСІБНИКИ З ЛІТЕРАТУРИ ; КАБІНЕТ ЛІТЕРАТУРИ
Экземпляры : всего 44: Ч.З.№2(2), ав(2), фб(1), аб(20), Ч.З.№3(24) Свободны : Ч.З.№2(2), ав(2), фб(1), аб(20), Ч.З.№3(24) Найти похожие
|
19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2006г.,N 10 Интересные статьи : Кудрявцев М. Ідея як домінуючий фактор в образах-символах історичної драматургії Івана Кочерги/ М. Кудрявцев (стр.4-10) Приймак І. Любов Яновська: штрихи до портрета: До 145-річчя від дня народження/ І. Приймак (стр.11-13) Бабійчук Т. Роль відеофрагментів (міні-екранізацій) у розв’язанні педагогічних завдань на заняттях з української літератури/ Т. Бабійчук (стр.16-20) Жила С. "Засвідчила перед усім світом великі можливості української нації": 500-річному ювілеєві Роксолани присвячується/ С. Жила (стр.28-32) Литвин Л. Витязь нової української поезії: Вивчення творчості Василя Симоненка. Система уроків/ Л. Литвин (стр.32-36) Верготі Л. Вивчаємо творчість Тараса Шевченка: Система уроків/ Л. Верготі (стр.36-40 (далі буде)) Логвіненко Н. "Я вибираю красу": Вивчення фольклорних джерел творів О.Довженка. 7 клас/ Н. Логвіненко (стр.41-46) Балаян В. Вивчення українсько-вірменських літературно-мистецьких взаємозв’язків/ В. Балаян, О. Вертій (стр.47-53) Интересные статьи : Найти похожие
|
20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2006г.,N 11 Интересные статьи : Голобородько Я. Речник апокатастасису: Есе про Григорія Гусейнова - лауреата Національної премії імені Тараса Шевченка 2006 року/ Я. Голобородько (стр.3-5) Медведєва О. Народнопоетична основа художньої мови новели Марка Черемшини "Туга"/ О. Медведєва (стр.5-7) Дідківський В. Ідейно-художні особливості образів-архетипів у творчості Петра Розвозчика/ В. Дідківський (стр.7-12) Мацько Л. "Слово, що ліки...": Мовна особистість Олександра Захаренка: До 70-річчя від дня народження видатного педагога/ Л. Мацько, О. Семеног (стр.13-16) Халін В. Психолого-педагогічні аспекти сприймання творів художньої літератури/ В. Халін (стр.17-19) Бабійчук Т. Відеофрагмент (міні-екранізація) як результат літературного проекту/ Т. Бабійчук (стр.19-20) Жила С. "Меч - то лиш сила, а пісня - то невмирущість": Вивчення новели О.Гончара "Фантазія місячної ночі". 8 клас/ С. Жила (стр.21-24) Головецька Н. Природа в поезії Михайла Стельмаха: Урок-презентація. 6 клас/ Н. Головецька, Т. Солошенко (стр.36-40) Сокур-Фарина Т. Створення перших шкільних підручників з української літератури (20-30-ті роки ХХ ст.)/ Т. Сокур-Фарина (стр.41-44) Кучинська І. Основні шляхи розвитку громадянського виховання у 1905-1920 рр./ І. Кучинська (стр.45-48) Підгреб'я Н. "Усі мої думки тобі, народе вільний, і пісня серця, музика душі тобі!": Сценарій літературно-мистецького вечора, присвяченого 143-й річниці від дня народження О.Ю.Кобилянської/ Н. Підгреб'я, І. Пішко (стр.49-53) Интересные статьи : Найти похожие
|
|
|