Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Забарний, О. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 138 с. - 7.50 грн.
    Содержание:
МОВОЗНАВСТВО
Пугач, В. М. Необ’єктні конструкції з предикативами, утвореними від позиційно неперехідних та неперехідних дієслів, у пам’ятках XVI-XVIII ст. і фольклорі / В. М. Пугач. - С .5-8
Примушко, Н. О. Дієслівні флексії теперішнього часу в універсалах Івана Мазепи (1687-1709 рр.) / Н. О. Примушко. - С .9-14
Бережняк, В. М. Декодування лівобережнополіських діалектних мікросистем сіл Варвинського району / В. М. Бережняк. - С .15-18
Пасік, Н. М. Індетерміновані власні назви у структурі фразеологічних одиниць / Н. М. Пасік. - С .19-22
Волощук, І. І. Комунікативно-прагматичний аспект оцінки у стилістичному прийомі іронії / І. І. Волощук. - С .23-27
Василенко, А. М. Семантико-номінативна організація українських міфоромантичних концептів / А. М. Василенко. - С .28-32
Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація поезії Ліни Костенко "Ван Гог" / А. І. Бондаренко. - С .33-36
Арват, Н. Н. Соединительный бином "А" и "Б" в современном русском языке / Н. Н. Арват. - С .37-42
Белая, А. С. Роль языковой подготовки в процессе воспитания личности / А. С. Белая. - С .43-45
Гальчук, В. Ю. Наголос і культура нашого мовлення / В. Ю. Гальчук. - С .46-50
Сборик, С. П. Роль метафори та базових образ-схем у розкритті специфіки когнітивного стилю М. Дребл / С. П. Сборик. - С .51-55
Потапенко, С. І. Принцип послідовності у лінгвокогнітивних дослідженнях (на матеріалі англійської мови) / С. І. Потапенко. - С .56-61
Федорець, О. Ф. Композиційні схеми розгортання концепту "протидія" у заголовних комплексах (на матеріалі англомовних журнальних статей) / О. Ф. Федорець. - С .62-65
Бондаренко, Я. О. Ціннісні домінанти акцентуйованих мовних особистостей (на матеріалі сучасної американської художньої прози) / Я. О. Бондаренко. - С .66-70
Блажко, М. И. Метонимический аспект семантики акустических прилагательных современного немецкого языка / М. И. Блажко. - С .71-73
Якуба, В. В. Стратегії і тактики мовленнєвого втілення весілля в британській художній прозі ХХ сторіччя / В. В. Якуба. - С .74-77
Ролик, А. В. Фразеологизмы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" и способы их передачи в немецком переводе произведения / А. В. Ролик. - С .78-80
Гриценко, Т. М. Мовна ситуація в Туреччині в контексті глобалізації / Т. М. Гриценко. - С .81-85
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО . - С .4
Жаркевич, Н. М. Образ Печорина: проблемы современной интерпретации (на материале русской и украинской периодики конца ХХ-началаХХІ века) / Н. М. Жаркевич, Л. М. Коваленко. - С .86-93
Якубина, Ю. В. "Я всегда чувствовал в себе маленькую страсть к живописи" (Заметки об увлечении Гоголя живописью) / Ю. В. Якубина. - С .94-98
Михед, Т. В. Концепт відьми у романтичну добу (на матеріалі творчості Миколи Гоголя і Натаніеля Готорна) / Т. В. Михед. - С .99-102
Бондаренко, Ю. І. Між Богом та Вітчизною: еволюція громадянського вибору в поемі І. Франка "Іван Вишенський" (до проблеми громадянського виховання школярів засобами літератури) / Ю. І. Бондаренко. - С .103-107
Чоботько, А. В. Смех и сатира у В. Розанова и Н. Гоголя / А. В. Чоботько. - С .108-111
Самойленко, Г. В. Фадеев А. и дискуссия 20-х гг. о классическом наследии / Г. В. Самойленко. - С .112-124
Капленко, О. М. Екстремальність як ознака авнгардного наративу / О. М. Капленко. - С .125-130
Хоменко, Ю. М. Лукаш М. у становленні української школи художнього перекладу / Ю. М. Хоменко. - С .131-134
Забарний, О. В. Вивчення у школі творів Юрія Збанацького / О. В. Забарний. - С .135-137
ГРНТИ
ББК 81.00
РУБ 40


Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Мазепа, Іван \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Дребл, М. \о нем\; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Готорн, Натаніель \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Розанов, В. \о нем\; Фадеев, А. \о нем\; Лукаш, М. \о нем\; Збанацький, Юрій Оліферович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Свободны: аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Найти похожие

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 158 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 20.00 грн.
    Содержание:
Кочерга, О. М. Компетентний склад соціальної відповідальності майбутнього педагога / О. М. Кочерга. - С .5-11
Ростовська, І. О. Формування мотивації учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .12-15
Василюк, А. В. До питання про теорію освітніх реформ / А. В. Василюк. - С .16-21
Новгородська, Ю. Г. Сиріство як соціальне явище / Ю. Г. Новгородська. - С .22-25
Федорова, Н. Ф. Розвиток професійно-технічної освіти як передумова здобуття освіти дорослим населенням / Н. Ф. Федорова. - С .26-29
Аніщук, А. М. Статеві особливості мовленнєвого самовираження старших дошкільників / А. М. Аніщук. - С .30-34
Котирло, Т. В. Урок музики як основа формування духовної культури школяра / Т. В. Котирло. - С .35-37
Костенко, Л. В. Організація навчальної діяльності майбутніх учителів музики за вимогами кредитно-модульної системи (на прикладі вивчення курсу "хорознавство та хорове аранжування") / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .38-41
Щербініна, О. М. Інтеграція художніх знань як чинник творчого розвитку музиканта / О. М. Щербініна. - С .42-44
Сливко, С. А. Формування музично-слухової активності виконавця в теорії та практиці музично-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .45-47
Кирилюк, В. М. Визначення музичних, танцювальних і ритмічних здібностей при прийманні дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .48-49
Драчук, Л. І. Леонід Глібов "Журба" (до проблеми виразного читання) / Л. І. Драчук. - С .50-52
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота клубів для учнівськоїз молоді у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .53-55
Забарний, О. В. Роль педагогічної практики у формуванні професійних навичок студентів-філологів / О. В. Забарний. - С .56-58
Юрченко, Н. М. Інтерактивне навчання як шлях удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів / Н. М. Юрченко. - С .59-62
Коваленко, Н. В. Професійна преадаптація майбутніх учителів / Н. В. Коваленко. - С .63-66
Гусейнова, Л. В. Проблеми формування готовності до інструментально-виконавської діяльності у майбутніх учителів музики / Л. В. Гусейнова. - С .67-71
Зель, І. О. Професійна комунікативна компетентність спиеціалістів гуманітарного профілю та її значення у підготовці майбутніх андрагогів / І. О. Зель. - С .72-75
Аніщенко, О. В. Проблема наукової організації праці у довідковій літературі з педагогіки (1995-2006 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .76-80
Кривець, С. В. Сучасні підходи до формування професійних пошукових умінь майбутніх учителів / С. В. Кривець. - С .81-83
Зінченко, С. В. Розвиток мистецько-педагогічного мислення майбутніх дизайнерів у процесі художньо-творчої діяльності / С. В. Зінченко. - С .84-86
Гончарова, О. М. Особистісно орієнтований підхід до інформатичної підготовки майбутніх економістів в умовах нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .87-90
Коваленко, Є. І. Софія Русова - фундатор вітчизняного дошкільного виховання / Є. І. Коваленко. - С .91-94
Боровик, В. В. Зміст фізичного виховання школярів України в кінці ХІХ - початку ХХ століття / В. В. Боровик. - С .95-99
Лавріненко, О. А. Творчі пошуки педагогів Ніжинського історико-філологічного інституту в професійній підготовці майбутнього вчителя (1875-1882 рр.) / О. А. Лавріненко. - С .100-102
Криловець, М. Г. Проблеми підготовки вчителів географії в педагогічній спадщині М. М. Баранського / М. Г. Криловець. - С .103-105
Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. Маловідомі сторінки біографії / Н. О. Ярмак. - С .106-107
Огієнко, Д. П. З історії трудового виховання учнів у Чернігівському будинку для сиріт (друга половина ХІХ ст.) / Д. П. Огієнко. - С .108-113
Давидова, Т. М. Історико-педагогічний аспект розвитку валеологічних ідей / Т. М. Давидова. - С .114-117
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації навчального процесу у ПТНЗ художнього профілю (на прикладі підготовки майстрів народних ремесел) / О. В. Аніщенко. - С .118-121
Абашкіна, Н. В. Педагогічні погляди Й. Ф. Гербарта крізь призму сучасної професійної діяльності вчителів / Н. В. Абашкіна. - С .122-125
Коваленко, В. О. Розвиток педагогічних ідей Дж. Дьюї у школах США (на початку ХХ століття) / В. О. Коваленко. - С .126-131
Чувакова, Т. Г. Система управління освітою у США / Т. Г. Чувакова. - С .132-134
Кучер, Ю. Зростання суспільно-економічної ролі системи освіти: приклад Ірландії / Ю. Кучер. - С .135-139
Новгородський, Р. Г. Проблема соціалізації шкільної молоді в педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера / Р. Г. Новгородський. - С .140-143
Ларіна, Т. В. Історична ретроспектива діяльності вчительських спілок у США з проблеми досконалості підготовки фахівців-педагогів / Т. В. Ларіна. - С .144-149
Новаковська-Сюта, Рената. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу і Польщі / Рената Новаковська-Сюта. - С .150-158
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна \о ней\; Баранський, М. М. \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (етнограф і педагог) \о нем\; Гербарт, І. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Кершенштейнер, Георг \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Содержание:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

4.
159.9(06)
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 111 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 201.67 грн.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Дзюба, Н. В. Теоретичне обґрунтування впливу соціального контексту на розвиток молоді / Н. В. Дзюба. - С .7-16
Lisovets, O. Znajomość praw dziecka wśród sześciolatków / O. Lisovets [и др.]. - С .16-25
Другие авторы: Bejger H., Kowalczyk E., Bondarenko G.
Пихтіна, Н. П. Недисциплінованість у дошкільників: особливості вияву та чинники детермінації / Н. П. Пихтіна. - С .25-32
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Novgorodskyi, R. Motywy podejmowania kształcenia przez osoby dorosłe / R. Novgorodskyi [и др.]. - С .33-42
Другие авторы: Koval T., Vorona M., Szala A.
Субботенко, І. Ю. Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення педагога / І. Ю. Субботенко. - С .42-48
Ющенко, К. О. Відповідальна поведінка дошкільників як критерій ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей / К. О. Ющенко. - С .48-59
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, А. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. М. Аніщук. - С .59-68
Бондаренко, Ю. І. Оптимізація літературного навчання в середній школі / Ю. І. Бондаренко. - С .68-76
Голуб, Н. М. Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога / Н. М. Голуб, С. В. Цінько. - С .76-87
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Borisyuk, S. Mieczysław Łobocki – twórca współczesnej teorii wychowania / S. Borisyuk [и др.]. - С .87-97
Другие авторы: Novgorodska J., Khlyebik S., Rudzka A.
Забарний, О. В. Літературна освіта у Ніжинській вищій школі: історія і сьогодення кафедри української літератури / О. В. Забарний. - С .97-108
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Bondarenko, G.; Szala, A.; Rudzka, A.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 240 с. - Літ. в кінці статей. - 11.30 грн.
    Содержание:
Ростовський, О. Я. Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема / О. Я. Ростовський. - С .5
Коваленко, Є. І. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті / Є. І. Коваленко. - С .12
Мацей, Танась. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів / Танась Мацей. - С .19
Закатнов, Д. А. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников / Д. А. Закатнов. - С .26
Гроздовська, О. Г. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів / О. Г. Гроздовська. - С .33
Мацкевич, Ю. Р. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми / Ю. Р. Мацкевич. - С .37
Гармаш, О. В. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині / О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. - С .42
Суховєєва, Н. М. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності / Н. М. Суховєєва. - С .48
Останіна, Н. С. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива / Н. С. Останіна. - С .54
Грисюк, О. М. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості / О. М. Грисюк. - С .63
Коваль, О. В. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики / О. В. Коваль. - С .68
Носко, М. О. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді / М. О. Носко. - С .72
Ревенчук, В. В. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування / В. В. Ревенчук. - С .77
Іващенко, С. Г. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість" / С. Г. Іващенко. - С .82
Кочерга, О. М. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища / О. М. Кочерга. - С .86
Адамів, Г. С. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .91
Коваленко, С. О. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань / С. О. Коваленко. - С .95
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя / О. В. Євсєєва. - С .100
Забарний, О. В. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи / О. В. Забарний. - С .104
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .113
Котлінська, Л. Г. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів / Л. Г. Котлінська. - С .116
Падун, Н. О. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти / Н. О. Падун. - С .121
Аніщенко, В. О. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. - С .128
Зайченко, Н. І. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .141
Таран, О. М. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової / О. М. Таран. - С .153
Новгородський, Р. Г. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття / Р. Г. Новгородський. - С .159
Барило, О. А. Вільна школа Олександра Нілла / О. А. Барило. - С .165
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. як особистість і професіонал / М. Д. Бойправ. - С .170
Киричок, І. І. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова / І. І. Киричок. - С .175
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. - С .179
Козлакова, Г. О. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.) / Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. - С .186
Турчина, І. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення" / І. Турчина. - С .193
Даллада, Т. Г. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст. / Т. Г. Даллада. - С .197
Михаськова, М. А. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні / М. А. Михаськова. - С .200
Володченко, Ж. М. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно) / Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. - С .204
Карпова, О. О. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції / О.О. Карпова. - С .210
Гавриленко, Т. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст. / Т. Гавриленко. - С .214
Наконечна, В. М. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття / В. М. Наконечна. - С .221
Василюк, А. В. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду) / А. В. Василюк. - С .225
Дарійчук, Л. П. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .230
Видолоб, Н. О. Віра і ментальність українського народу / Н. О. Видолоб. - С .235
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 11
Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)
Найти похожие

6.
8(070.2)
М 54


   
    Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 11 / Відп. за вип. О. В. Забарний ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 239 с. - 38.00 грн.
    Содержание:
Кучеренко, О. О. Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба / О. О. Кучеренко. - С .6-11
Забарний, О. В. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби / О. В. Забарний. - С .11-18
Судденко, М. С. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба" / М. С. Судденко. - С .19-23
Юрова, І. Ю. Гоголівський "антіісторизм" і українська історична література / І. Ю. Юрова. - С .24-28
Головченко, Н. І. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя / Н. І. Головченко. - С .30-34
Кобзар, О. І. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля / О. І. Кобзар. - С .35-45
Школа, В. М. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини") / В. М. Школа. - С .46-52
Рева, Л. Г. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара) / Л. Г. Рева. - С .53-60
Підопригора, С. В. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного / С. В. Підопригора. - С .61-67
Дейна, Г. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край" / Г. Дейна. - С .68-74
Островська, Г. О. Біографія письменника як предмет дослідження / Г. О. Островська. - С .75-81
Родченко, Н. В. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя / Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. - С .82-87
Сандомирський, С. М. Содержание и смысл основных произведений Гоголя / С. М. Сандомирський. - С .88-101
Волченкова, Н. П. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя / Н. П. Волченкова. - С .102-104
Шашков, С. И. Питербург Н. В. Гоголя / С. И. Шашков. - С .105-108
Целехович, Т. П. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя / Т. П. Целехович. - С .109-112
Клеутина, И. Н. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь? / И. Н. Клеутина. - С .113-118
Сенина, В. К. Вечно живая классика / В. К. Сенина, И. П. Калинина. - С .119-123
Ольховская, Л. В. Гоголь и крест / Л. В. Ольховская. - С .124-125
Усольцева, Т. Н. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова / Т. Н. Усольцева. - С .126-131
Радченко, Нё Вё. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет" / Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. - С .132-134
Головачова, О. А. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / О. А. Головачова. - С .135-139
Логинова, И. М. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи / И. М. Логинова. - С .140-153
Голуб, Н. М. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .154-156
Пилипенко, О. В. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи) / О. В. Пилипенко. - С .156-160
Пащенко, В. М. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам) / В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. - С .172-175
Лілік, О. О. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи / О. О. Лілік. - С .183-188
Бронзенко, Т. А. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди" / Т. А. Бронзенко. - С .189-203
Дідик, Л. В. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури) / Л. В. Дідик. - С .204-208
Бондаренко, А. І. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка) / А. І. Бондаренко. - С .209-215
Пасік, Н. М. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань) / Н. М. Пасік. - С .215-220
Жук, Т. В. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі / Т. В. Жук. - С .221-225
Драчук, Л. І. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне / Л. І. Драчук. - С .226-227
Рудюк, Т. В. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць / Т. В. Рудюк. - С .228-233
Юрченко, Н. М. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умовах педагогічного коледжу / Н. М. Юрченко. - С .234-238
ГРНТИ
ББК 83р10 + 81.2-9
РУБ 8(070.2)
Рубрики: викладання української мови в школі--методичні посібники
   Викладання української літератури в школі--методичні посібники

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   Гоголезнавчий науково-методичний центр

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

фывфывфыв:
образ України


Доп.точки доступа:
Забарний, Олександр Вадимович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Маланюк, Євген Филимонович \о нем\; Бондоне, Джотто ди \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 10
фб Гоголіана (1), ав (1), Ч.З.№3 (8)
Свободны: фб Гоголіана (1), ав (1), Ч.З.№3 (8)
Найти похожие

7.
8(070.2)
М 54


   
    Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 9 / Відп. за вип. О. В. Забарний ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 172 с. - (до 15-річчя кафедри методики викладання української мови та літератури). - 6.20 грн.
    Содержание:
Самойленко, Г. В. Урок-конференція на тему "Лев Толстой і Україна" в системі уроків за романом Л. Толстого "Війна і мир" / Г. В. Самойленко. - С .8-24
Бондаренко, Ю. Історична образність узагальнювального типу та методика її вивчення (на матеріалі оповідання Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною") / Ю. Бондаренко. - С .24-28
Драчук, Л. І. Виховання ціннісних орієнтацій у школярів під час вивчення творчості І. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .28-34
Забарний, О. В. Особистісно орієнтоване навчання на уроках української літератури / О. В. Забарний. - С .34-56
Лушник, Л. С. Краєзнавчі матеріали на уроках зарубіжної літератури / Л. С. Лушник. - С .56-67
Жаркевич, Н. М. Загадка А. А. Фета. Поэзия и судьба (урок по изучению лирики А. А. Фета) / Н. М. Жаркевич. - С .67-74
Голуб, Н. М. Формування духовних цінностей учнів 5-7 кл. у процесі вивчення загальних питань про мову / Н. М. Голуб. - С .74-79
Пащенко, В. М. Альтернація голосних звуків (на допомогу старшокласникам у процесі підготовки до зовнішнього оцінювання з української мови) / В. М. Пащенко. - С .79-85
ГРНТИ
ББК 83р10 + 81.2-9
РУБ 8(070.2)
Рубрики: Викладання української мови в школі--методичні посібники
   Викладання української літератури в школі--методичні посібники

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів



Доп.точки доступа:
Забарний, Олександр Вадимович; Толстой, Л. Н. \о нем\; Коцюбинский, М. М. \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Фет, А. А. \о нем\; Плужник, Євген \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 10
фб (1), Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (1), аб (3)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (1), аб (3)
Найти похожие

8.
159.9(06)
Н 34


    Забарний, О. В.
    Літературна освіта у Ніжинській вищій школі: історія і сьогодення кафедри української літератури [Текст] / О. В. Забарний // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 4. - С. 97-108
УДК
Рубрики: Літературна освіта України
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія

   Кафедра української літератури--історія

фывфывфыв:
літературний процес -- літературознавчі дослідження -- літературна студія -- літературна критика -- позанавчальна робота


Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

9.
   80(06)
   Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 101. Серія "Філологічні науки". № 16 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 246 с. - (Філологічні науки ; № 16). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2520-6966. - 209.17 грн., 350.00 грн.
Збірник з 2013 року виходить двома серіями: "Історичні науки", "Філологічні науки"
    Содержание:
До 200-річчя Ніжинської вищої школи
Самойленко, Г. В. Про стан дослідження та популяризації спадщини Ніжинської вищої школи / Г. В. Самойленко. - С .5-15
Лебединская, Т. Н. Выпускники Гимназии высших наук и Лицея кн. А. А. Безбородко о Востоке / Т. Н. Лебединская. - С .15-23
Ленська, В. В. «Я осуждаю себя на странствие…»: жизнь Н. В. Гоголя в трёхмерном пространстве / В. В. Ленська. - С .23-39
Тверітінова, Т. І. Мемуарна спадщина Н. В. Кукольника: спогади про родину / Т. І. Тверітінова. - С .39-50
Літературознавство
Чумак, Т. До питання національно-духовної проблематики публіцистичного циклу Євгена Гуцала «Ментальність орди» / Т. Чумак. - С .50-65
Капленко, О. М. Художньо-образні моделі апокаліпсису в сучасній українській прозі / О. М. Капленко, А. В. Микитенко. - С .65-87
Остапенко, Л. М. Функціонування міфоло-гічних та історичних сюжетів у циклі романів Дж. Мартіна «Пісня льоду і полум’я» / Л. М. Остапенко, А. А. Насико. - С .87-98
Мовознавство
Вакуленко, Г. М. Исследования Е. Ф. Карского о языке восточных славян / Г. М. Вакуленко, Н. И. Клыпа. - С .98-107
Бондаренко, А. І. Лінгвокультурні коди в контрастивному вимірі / А. І. Бондаренко. - С .107-118
Пабат, В. В. Особливості функціонування неповних питальних речень у сучасному медійному дискурсі / В. В. Пабат. - С .118-125
Забарний, О. В. Публіцистична спадщина Арнольда Грищенка / О. В. Забарний. - С .125-133
Пасік, Н. М. Прагматика односкладних безособових речень із прислівниковими предикатами стану в малій прозі Євгена Гуцала / Н. М. Пасік. - С .133-143
Кайдаш, А. М. Ландшафтний код мовосвіту Олександра Олеся / А. М. Кайдаш, В. І. Хомич. - С .143-149
Цінько, С. Категорія жіночності в ідіостилі Олександра Довженка / С. Цінько. - С .149-162
Красавіна, В. В. Явище фразеологізації в історичному романі «Троща» В. Шкляра / В. В. Красавіна, Л. В. Зіневич. - С .162-175
Зеленько, О. А. Мемна структура внутрішньої форми члено-роздільної звукової мови – функційний аналог генного коду / О. А. Зеленько. - С .175-192
Історія культури
Криловець, М. Г. Видатний діяч культури та освіти із Чернігівщини / М. Г. Криловець. - С .192-201
Осіпова, Г. С. Сторінки історії: бібліотека Ніжинського фізико-математичного ліцею князя Безбородька (1832–1840 рр.) / Г. С. Осіпова. - С .201-228
Шовкопляс, Г. Є. Між модернізмом і постмодернізмом: експериментальний театр Юрія Тарнавського / Г. Є. Шовкопляс. - С .228-240
УДК
Рубрики: кафедра слов’янської філології, компаративістики та перекладу
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія

   Українська література--періодичні видання

   Мовознавство

   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови



Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 6
фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), ІБв (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Найти похожие

10.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 59. Спадщина П. Куліша і її роль у розвитку української мови, літератури та культури / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 204 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 30.83 грн.
    Содержание:
Бойко, Надія Іванівна. Репрезентація мегаконцепту-образу "Україна" в романі Пантелеймона Куліша "Чорна Рада" / Н. І. Бойко. - С .3-10
Коновалова, Н. Ю. Відображення концепту "Козаччина" у функціонально-семантичних полях епітетних словосполучень (на матеріалі історичного роману "Чорна Рада") / Н. Ю. Коновалова. - С .11-14
Банзерук, О. В. Військова лексика в історичній прозі П. Куліша / О. В., Шакура Ю. О. Банзерук О. В. - С .15-20
Соколова, С. В. Структурно-функціональні особливості антропонімів у романі П. Куліша "Чорна Рада" / С. В. Соколова. - С .21-28
Шевченко, С. П. Стилістична роль старокнижних елементів у романі П. Куліша "Чорна Рада" / С. П. Шевченко. - С .29-36
Циганок, Б. І. Концепт воля у поезії Т. Шевченка і П. Куліша / Б. І. Циганок. - С .37
Мацько, Л. І. Мова Тараса Шевченка в оцінці Пантелеймона Куліша / Л. І. Мацько. - С .44
Чирва, Г. М. Розмаїття синтаксичних структур у поезії Пантелеймона Куліша / Г. М. Чирва. - С .50-54
Козачук, Г. О. Особливості поетичного синтаксису Пантелеймона Куліша / Г. О. Козачук. - С .51-55
Бойко, Вікторія Миколаївна. Формули мовного етикету в епістолярії П. Куліша / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .56-63
Коваленко, В. Г. Діяльність П. Куліша в контексті становлення української літературної мови в другій половині XIX століття / В. Г. Коваленко. - С .69-76
Белая, А. С. Роль Пантелеймона Кулиша в истории славянской языковой культуры / А. С. Белая. - С .77-80
Владимирова, В. М. Пантелеймон Куліш - дослідник української літератури / В. М. Владимирова. - С .78-80
Пасік, Н. М. Народнозмовні елементи в художньому мовленні П. Куліша / Н. М. Пасік. - С .87-94
Симоненко, Л. О. Термінологічна лексика у мовотворчі П. Куліша / Л. О. Симоненко. - С .95-99
Кайдаш, Алла Миколаївна. Доробок П. Куліша в контексті вчення про міфоніми / А. М. Кайдаш. - С .100-107
Шрамко, Р. Г. Ієрархія морфологічної реалізаціі предикатів стану сучасної української мови на формально-граматичному рівні (на матеріалі мовної практики П. Куліша) / Р. Г. Шрамко. - С .101-108
Пащенко, В. М. Порівняння як стилістичний засіб актуалізації художніх образів (на матеріалі прозових творів П. Куліша) / В. М. Пащенко. - С .109-115
Кумеда, О. П. Форми іменників II відміни в мові першодруків П. Куліша / О. П. Кумеда. - С .116-122
Вакуленко, Галина Михайлівна. Прикметникова синоніміка в художньому мовленні П. Куліша / Г. М., Клипа Н. І. Вакуленко Г. М. - С .123-128
Сидоренко, Т. М. Семантична взаємодія префіксально-суфіксальної конструкції роз-...ся з дієслівними основами на позначення мовленнєвих актів (на матеріалі творів П. Куліша) / Т. М. Сидоренко, В. І. Хомич. - С .129-136
Пугач, В. М. Граматичні особливості функціонування предикативних форм на-но,-то у творах П. Куліша / В. М. Пугач. - С .137-142
Фесенко, Т. М. Паралельне функціонування сполучників і прийменників для вираження тотожних семантико-синтаксичних відношень (на матеріалі поетичних творів П. Куліша) / Т. М. Фесенко. - С .143-146
Зінченко, С. В. Ступені порівняння в тексті перекладу П. Куліша книг Мойсея / С. В. Зінченко. - С .147-155
Вишнівська С. В., Коновалова Н. Ю., Шкурко М. П.,. Чернігівське культурне оточення Пантелеймона Куліша / С. В., Коновалова Н. Ю., Шкурко М. П., Вишнівська С. В. - С .156-165
Забарний, О. В. Пантелеймон Куліш і Ніжинська вища школа / О. В. Забарний. - С .166-173
Голуб, Н. М. Роль педагогічної спадщини П. Куліша у формуванні духовного світу школярів / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .174-180
Бережняк, В. М. "Граматка" П. Куліша - перший підручник для школярів / В. М. Бережняк. - С .181-185
Овдійчук, Л. М. Вивчення життєпису Пантелеймона Куліша на уроках української літератури в школі / Л. М. Овдійчук. - С .186-194
ГРНТИ
ББК 83.3(4Укр)5-8 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ
Рубрики: Кафедра української літератури
   Кафедра світової літератури та історії культури



Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Куліш, Пантелеймон Олександрович (1819-1897) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб Гоголіана (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб Гоголіана (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2)
Найти похожие

 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 51099
Число посетителей 1012
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя