Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Забарний, О. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Колич.характеристики :240 с
Коллективы : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 11.30 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Свободны : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 40/Н 34
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Колич.характеристики :138 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 7.50 грн.
ГРНТИ : 16
ББК : 81.00
Содержание : МОВОЗНАВСТВО ; Необ’єктні конструкції з предикативами, утвореними від позиційно неперехідних та неперехідних дієслів, у пам’ятках XVI-XVIII ст. і фольклорі/ В. М. Пугач. Дієслівні флексії теперішнього часу в універсалах Івана Мазепи (1687-1709 рр.)/ Н. О. Примушко. Декодування лівобережнополіських діалектних мікросистем сіл Варвинського району/ В. М. Бережняк. Індетерміновані власні назви у структурі фразеологічних одиниць/ Н. М. Пасік. Комунікативно-прагматичний аспект оцінки у стилістичному прийомі іронії/ І. І. Волощук. Семантико-номінативна організація українських міфоромантичних концептів/ А. М. Василенко. Лінгвостилістична інтерпретація поезії Ліни Костенко "Ван Гог"/ А. І. Бондаренко. Соединительный бином "А" и "Б" в современном русском языке/ Н. Н. Арват. Роль языковой подготовки в процессе воспитания личности/ А. С. Белая. Наголос і культура нашого мовлення/ В. Ю. Гальчук. Роль метафори та базових образ-схем у розкритті специфіки когнітивного стилю М. Дребл/ С. П. Сборик. Принцип послідовності у лінгвокогнітивних дослідженнях (на матеріалі англійської мови)/ С. І. Потапенко. Композиційні схеми розгортання концепту "протидія" у заголовних комплексах (на матеріалі англомовних журнальних статей)/ О. Ф. Федорець. Ціннісні домінанти акцентуйованих мовних особистостей (на матеріалі сучасної американської художньої прози)/ Я. О. Бондаренко. Метонимический аспект семантики акустических прилагательных современного немецкого языка/ М. И. Блажко. Стратегії і тактики мовленнєвого втілення весілля в британській художній прозі ХХ сторіччя/ В. В. Якуба. Фразеологизмы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" и способы их передачи в немецком переводе произведения/ А. В. Ролик. Мовна ситуація в Туреччині в контексті глобалізації/ Т. М. Гриценко. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Образ Печорина: проблемы современной интерпретации (на материале русской и украинской периодики конца ХХ-началаХХІ века)/ Н. М. Жаркевич, Л. М. Коваленко. "Я всегда чувствовал в себе маленькую страсть к живописи" (Заметки об увлечении Гоголя живописью)/ Ю. В. Якубина. Концепт відьми у романтичну добу (на матеріалі творчості Миколи Гоголя і Натаніеля Готорна)/ Т. В. Михед. Між Богом та Вітчизною: еволюція громадянського вибору в поемі І. Франка "Іван Вишенський" (до проблеми громадянського виховання школярів засобами літератури)/ Ю. І. Бондаренко. Смех и сатира у В. Розанова и Н. Гоголя/ А. В. Чоботько. Фадеев А. и дискуссия 20-х гг. о классическом наследии/ Г. В. Самойленко. Екстремальність як ознака авнгардного наративу/ О. М. Капленко. Лукаш М. у становленні української школи художнього перекладу/ Ю. М. Хоменко. Вивчення у школі творів Юрія Збанацького/ О. В. Забарний.
Экземпляры : всего : аб(1), Гогол. центр(1), Ч.З.№3(1), фб(1), ав(1)
Свободны : аб(1), Гогол. центр(1), Ч.З.№3(1), фб(1), ав(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Література та культура Полісся : сборник научных трудов. Вип. 31 : Проблеми розвитку філології, історії та культури (до 200-річчя Ніжинської вищої школи)
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :248 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 8.15 грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР)5 + 63.3(4Укр)52
Географич. рубрики: Ніжин, місто-- культура, 1654-1764
Содержание : Пространственные особенности славянской языковой картины мира/ Ч. Ляхур. Научная школа Е. Ф. Карского в свете парадигмы конца ХХ столетия/ М. И. Конюшкевич. Словотвір віддієслівних іменників у працях історика мови А. В. Майбороди/ О. М. Петрик. Комбінаторні модифікації у системі консонантизму діалектної мікросистеми/ В. М. Пащенко, В. М. Бережняк. Євген Гребінка як фундатор української та російської літератур/ Л. М. Розанова. О "Сорочинской ярмарке" Гоголя/ Г. В. Самойленко. Кулжинский И. Г. в восприятии и оценке гоголеведов/ Ю. В. Якубина. Паремии как элементы народно-смеховой культуры в ранних повестях Н. Гоголя/ О. И. Приймачок. Понятие "русское" в произведениях Н. В. Гоголя/ Н. М. Арват. Как стать классиком, или По поводу примерки Достоевским Гоголевской шинели/ Л. М. Остапенко. Розанов в художественном методе Н. Гоголя/ О.В. Чоботько. Постмодернистские тенденции в повести А. Королева "Голова Гоголя"/ О. Д. Краснобаева. Метафізичніа чуттєвістьяк основа "філософії споглядання" (за оповіданням в. Винниченка "Контрасти")/ Н.І. Михальчук. Національно-патріотичні мотиви поезії літстудійців гоголівського вузу кінця 60-х - початку 70-х років ХХ століття/ О. В. Забарний. Справа ніжинських "вільнодумців": історіографічний аналіз проблеми (дореволюційна історіографія)/ Г. М. Дудченко. Політика українізації та динаміка етнічної структури студенства Ніжинської вищої школи в20-тих рр. ХХ ст./ Г. М. Дудченко, О. Дубовик. Діяльність студентів та викладачів Ніжинського інституту народної освіти в процесі українізації/ Н.О. Баранкова. Історичне літературознавство в Університеті Св. Володимира: виникнення наукової традиції (друга половина ХІХ-початок ХХ ст.)/ А. І. Чуткий. Демократизація Ніжинської вищої школи: проблеми і перспективи/ Л. М. Мицик. Проблеми античної культури в працях в працях ніжинських учених кінця ХіХ-початку ХХ століття/ Р. А. Дудка. Ніжинський інститут та національно-культурне будівництво Чернігівщини 20-30 рр.ХХст./ І. М. Конончук. Джерельна база вивчення розвитку культури Ніжина у 1654-1764 рр./ С. Г. Самойленко.
Экземпляры : всего : фб Гоголіана(1), Ч.З.№3(2), ав(1), ІБв(1)
Свободны : фб Гоголіана(1), Ч.З.№3(2), ав(1), ІБв(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 8(070.2)/М 54
Автор(ы) : Забарний, Олександр Вадимович
Заглавие : Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури : Науково-методичний збірник. Вип. 9
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :172 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: до 15-річчя кафедри методики викладання української мови та літератури
Цена : 6.20 грн.
ГРНТИ : 17
ББК : 83р10 + 81.2-9
Предметные рубрики: Викладання української мови в школі-- методичні посібники
Викладання української літератури в школі-- методичні посібники
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Содержание : Урок-конференція на тему "Лев Толстой і Україна" в системі уроків за романом Л. Толстого "Війна і мир"/ Г. В. Самойленко. Історична образність узагальнювального типу та методика її вивчення (на матеріалі оповідання Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною")/ Ю. Бондаренко. Виховання ціннісних орієнтацій у школярів під час вивчення творчості І. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Особистісно орієнтоване навчання на уроках української літератури/ О. В. Забарний. Краєзнавчі матеріали на уроках зарубіжної літератури/ Л. С. Лушник. Загадка А. А. Фета. Поэзия и судьба (урок по изучению лирики А. А. Фета)/ Н. М. Жаркевич. Формування духовних цінностей учнів 5-7 кл. у процесі вивчення загальних питань про мову/ Н. М. Голуб. Альтернація голосних звуків (на допомогу старшокласникам у процесі підготовки до зовнішнього оцінювання з української мови)/ В. М. Пащенко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№3(5), Ч.З.№2(1), аб(3)
Свободны : фб(1), Ч.З.№3(5), Ч.З.№2(1), аб(3)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Література та культура Полісся : сборник научных трудов. Вип. 34 : Проблеми історії, філології та культури в сучасних дослідженнях
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :259 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 8.25 грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Географич. рубрики: Ніжин, місто-- культура, 1654-1764
Содержание : Експресиви в системі художнього тексту/ Н. І. Бойко. Спостереження над специфікою вокалізму східнополіської системи діалектних мікросистем/ В. М. Пащенко, В. М. Бережняк. До питання про розвиток якісних значень у семантичних структурах відносних прикметників/ Л. І. Коткова. Специфічні особливості казкового тексту/ Т. В. Жук. Роман "Голяндія" Дмитра Бузька: метанаративний дискурс/ О. М. Капленко. Проблема щастя у ранній прозі В. Винниченка (Аналіз одного оповідання)/ О. О. Костенко. Пізня сповідь (Літературний портрет Василя Охріменка)/ О. В. Забарний. Теоретичні основи дослідження іронії/ І. І. Волощук. Антропологічний аспект тілесного міметизму в текстових стратегіях сучасної літератури/ Ф. М. Штейнбук. Християнські мотиви в народних історичних переказах про монголо-татарську навалу на Чернігівщині/ Ю. В. Кузьменко. Полеміка М. Погодіна - М. Костомарова про походження Русі на сторінках часопису "Современник"/ С. О. Кириленко. Національні переживання української молоді в 40-х рр. XIX ст. (студент Київського університету св. Володимира Г. Андрузький)/ Г. М. Дудченко. Іван Васильович Лашнюков - перший видатний історик в Ніжині/ О. Г. Самойленко. Промислова політика самодержавства пореформенної Росії: зміст поняття, сутність та наслідки/ О. В. Крупенко. Загальний нарис становища промисловості на Україні (друга половина XIX -початок XX ст.)/ М. М. Москалюк. Проект федерації Південних Радянських Республік - невдала спроба більшовицького державотворення на Україні/ О. О. Лейберов. Місце "економічної контрреволюції" в діяльності органів ВУНК-ДПУ УСРР в 1920-ті роки/ С. П. Лясковська. Правові форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у міжвоєнний період: аналіз нормативно-правових джерел УСРР/ О. С. Дудченко. До питання про створення військової підпільної організації Коменда Оборунців Польських в період 1939-1943 рр./ Ю. М. Давиденко. Два десятиріччя невтомної праці та подальшого зростання: сторінка з історії Чернігівського педінституту (1954-1974)/ Д. К. Гринь. Образотворче мистецтво на Чернігівщині у другій половині XVII-XVIII ст./ Г. В. Самойленко. Педагогічна діяльність вченого-історика Володимира Піскорського в Ніжинському історико-філологічному інституті кн. Безбородька/ О. М. В'яла. Динаміка етнокультурних процесів на Чернігівщині 1917 - на поч. 30-х рр. XX ст./ І. М. Конончук.
Экземпляры : всего : фб(1), ІБв(1), ав(1), Ч.З.№3(2)
Свободны : фб(1), ІБв(1), ав(1), Ч.З.№3(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :158 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 20.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Компетентний склад соціальної відповідальності майбутнього педагога/ О. М. Кочерга. Формування мотивації учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема/ І. О. Ростовська. До питання про теорію освітніх реформ/ А. В. Василюк. Сиріство як соціальне явище/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток професійно-технічної освіти як передумова здобуття освіти дорослим населенням/ Н. Ф. Федорова. Статеві особливості мовленнєвого самовираження старших дошкільників/ А. М. Аніщук. Урок музики як основа формування духовної культури школяра/ Т. В. Котирло. Організація навчальної діяльності майбутніх учителів музики за вимогами кредитно-модульної системи (на прикладі вивчення курсу "хорознавство та хорове аранжування")/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Інтеграція художніх знань як чинник творчого розвитку музиканта/ О. М. Щербініна. Формування музично-слухової активності виконавця в теорії та практиці музично-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Визначення музичних, танцювальних і ритмічних здібностей при прийманні дітей до хореографічної школи/ В. М. Кирилюк. Леонід Глібов "Журба" (до проблеми виразного читання)/ Л. І. Драчук. Соціально-педагогічна робота клубів для учнівськоїз молоді у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Роль педагогічної практики у формуванні професійних навичок студентів-філологів/ О. В. Забарний. Інтерактивне навчання як шлях удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів/ Н. М. Юрченко. Професійна преадаптація майбутніх учителів/ Н. В. Коваленко. Проблеми формування готовності до інструментально-виконавської діяльності у майбутніх учителів музики/ Л. В. Гусейнова. Професійна комунікативна компетентність спиеціалістів гуманітарного профілю та її значення у підготовці майбутніх андрагогів/ І. О. Зель. Проблема наукової організації праці у довідковій літературі з педагогіки (1995-2006 рр.)/ О. В. Аніщенко. Сучасні підходи до формування професійних пошукових умінь майбутніх учителів/ С. В. Кривець. Розвиток мистецько-педагогічного мислення майбутніх дизайнерів у процесі художньо-творчої діяльності/ С. В. Зінченко. Особистісно орієнтований підхід до інформатичної підготовки майбутніх економістів в умовах нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Софія Русова - фундатор вітчизняного дошкільного виховання/ Є. І. Коваленко. Зміст фізичного виховання школярів України в кінці ХІХ - початку ХХ століття/ В. В. Боровик. Творчі пошуки педагогів Ніжинського історико-філологічного інституту в професійній підготовці майбутнього вчителя (1875-1882 рр.)/ О. А. Лавріненко. Проблеми підготовки вчителів географії в педагогічній спадщині М. М. Баранського/ М. Г. Криловець. Музиченко О. Ф. Маловідомі сторінки біографії/ Н. О. Ярмак. З історії трудового виховання учнів у Чернігівському будинку для сиріт (друга половина ХІХ ст.)/ Д. П. Огієнко. Історико-педагогічний аспект розвитку валеологічних ідей/ Т. М. Давидова. Наукові засади організації навчального процесу у ПТНЗ художнього профілю (на прикладі підготовки майстрів народних ремесел)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні погляди Й. Ф. Гербарта крізь призму сучасної професійної діяльності вчителів/ Н. В. Абашкіна. Розвиток педагогічних ідей Дж. Дьюї у школах США (на початку ХХ століття)/ В. О. Коваленко. Система управління освітою у США/ Т. Г. Чувакова. Зростання суспільно-економічної ролі системи освіти: приклад Ірландії/ Ю. Кучер. Проблема соціалізації шкільної молоді в педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера/ Р. Г. Новгородський. Історична ретроспектива діяльності вчительських спілок у США з проблеми досконалості підготовки фахівців-педагогів/ Т. В. Ларіна. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу і Польщі/ Рената Новаковська-Сюта.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Література та культура Полісся . Вип. 43 : До 80-річчя від дня народження академіка Ф. С. Арвата
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :248 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 14.50, 15.00, грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52 + 83.3(4Рос)5-8 (Гоголь)
Содержание : Людина з великої літери/ О. Д. Бойко. Життя та творча доля академіка Ф. С. Арвата/ Г. В. Самойленко. Арват Ф. С. о переводах произведений Н. В. Гоголя в Украине (Иван Франко как переводчик поэмы "Мертвые души")/ Н. Н. Арват. Федір Арват і розвиток методичної думки на Україні/ О. В. Забарний. Микола Гоголя і поляки (про деякі проблеми вивчення)/ П. В. Михед. Наименования лиц в "Мертвых душах" Н. Гоголя и их перевод на украинский язык/ Н. А. Бондарь. Жестовое поведение персонажей (на материале произведений Н. В. Гоголя)/ Т. Ф. Бассак. Творчість Івана Величковського на контексті європейського бароко/ Т. О. Сидоренко. Європейський характер романтичної суб’єктивності Михайла Петренка/ О. М. Моціяка. Епітетні сполуки в ідіолекті В. Винниченка/ Л. І. Коткова. Фразеологічні одиниці із гендерним компонентом у творах Є. Гуцала/ Т. В. Рудюк. Маркована лексика в ідіолекті Марії Матіос/ Т. Л. Хомич. Звичаї та традиції українців у повісті Михайла Стельмаха "Гуси-лебеді летять" як засіб формування духовного багатства світу школярів/ Л. І. Драчук. Художнє мовомислення: до проблеми окреслення терміна/ А. І. Бондаренко. Проблема експресивної маркованості лексичних одиниць у працях українських мовознавців/ Н. І. Бойко. Новозапозичення в українській мові/ В. М. Бережняк. Давньоязичницький пантеон у слов’янській культурній традиції/ А. М. Кайдаш. Визначальні особливості керованого та усвідомленого оволодіння фонетикою та фонологією у вищому навчальному закладі/ В. М. Пащенко. Гіпо- та гіперсемантизація ономастичних компонентів у структурі фразеологічних одиниць/ Н. М. Пасік. Віддієслівні іменники опредметної дії: структурно-морфологічний аспект/ О. М. Петрик. Граматична адаптація субстантивних галліцизмів в українській мові (аспект родової маркованості)/ Ю. М. Топчій. Мотивація кличок в українській зооніміці/ В. М. Топтун. Пропозиційна мотивація англійських номенклатурних назв ссавців у когнітивно-ономасіологічному аспекті/ Н. С. Рибалка. Семантико-синтаксична характеристика каузальних відношень у структурі простого речення/ Г. М. Вакуленко. Складнопідрядні речення-афоризми/ Г. М. Чирва, М. С. Судденко. Проблема ідентифікації складнопідрядних речень із займенниково-означальними підрядними частинами/ М. С. Судденко. Украинско-русское двуязычие: миф и реальность/ Л. И. Гетман. Особливості відтворення українських фразеологізмів російською мовою/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Линвокультурологический аспект изучения русской фразеологии в вузе/ О. В. Данич. Українське ділове мовлення та проблеми перекладу/ Т. В. Жук. Готовність майбутніх вчителів-філологів до використання емпатії як умови розвивального впливу у міжособистісних стосунках/ І. І. Киричок. Роль комунітивно-ситуативних вправ у формуванні мовної особистості/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Вивчення стилістики у школі/ О. В. Банзерук. Форми інтерактивного навчання на уроках української літератури/ О. Міщенко. До питання про технологію самотворення себе як особистості (на матеріалі книги-самопрезентації І. А. Зязюна "Педагогіка добра: ідеали і реалії")/ В. Г. Кучерявець. Розвиток вищої педагогічної освіти в роки радянської влади/ О. А. Жук.
Экземпляры : всего : фб Гоголіана(1), Ч.З.№3(1), фб(1)
Свободны : фб Гоголіана(1), Ч.З.№3(1), фб(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Література та культура Полісся : збірник наукових праць. Вип. 47 : Віктор Забіла - поет-романтик (до 200-ліття від дня народження)
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :216 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 38.70 грн
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5-8 + 63.3(4Укр)52
Предметные рубрики: Історія України-- походження українського етносу
Содержание : Віктор Забіла у колі українських та російських культурних діячів ХІХ ст./ Г. В. Самойленко. Поетична творчість В. Забіли у розвитку української літератури першої половини - середини ХІХ ст./ М. П. Бондар. Суб’єктна організація та образний лад поезії Віктора Забіли/ Є. К. Нахлік. Своєрідність культу страждання в поезії Віктора Забіли/ О. М. Моціяка. Образ долі у поезії Віктора Забіли/ О. М. Капленко. Естетика поетичного простору в творчості В. Забіли (постбарокова ретроспекція)/ Т. О. Сидоренко. Ідіостиль Віктора Забіли в контексті міфологічної площини українського романтизму/ А. М. Кайдаш. Стилістичний потенціал поетичного слова В. М. Забіли/ В. М. Пащенко. Віктор Забіла і Гімназія вищих наук/ Ю. В. Якубіна. Постать Віктора Забіли в історико-краєзнавчому контексті Борзнянщини/ М. А. Москаленко. Вивчення творчості ВІктора Забіли у школі/ О. В. Забарний. Архівні джерела та стародруки про творчу спадщину В. Забіли/ Г. В. Самойленко. Віктор Забіла (некролог)/ П. Куліш. Із збірки "Хуторна поезія"/ П. Куліш. В. Н. Забелла/ М. И. Петров. К биографии В. Н. Забелы/ М. Комаров. Неизданное стихотворение В. Н. Забелы/ М. Комаров. Ненадруковані байки В. М. Забіли/ М. Комар. Забіла В. і єго жартобливе "посланіє" до Шевченка/ В. Лукич. Роман Віктора Забіли (з оповідань моєї матері)/ Полтавка Наталка. Споминки про ВІктора Михайловича Забілу (до 25-річчя з дня смерті). 1895 р./ Б. Грінченко. Рассказы старожилов [о поэме В. Забелы] ; Поезії Віктора Забіли/ І. Франко; В. Гнатюк. До біографії та характеристики В. Забіли/ В. Гнатюк; В. Мировець. До біографії В. Забіли/ В. Мировець; А. Лященко. Життя і твори Віктора Забіли/ А. Лященко; Є. Кирилюк. Шевченко Т. Г. і В. М. Забіла/ Є. Кирилюк. Невідома збірка творів Віктора Забіли/ Є. Кирилюк.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(2)
Свободны : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :206 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 70.40 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Содержание : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Заглавие : Література та культура Полісся : збірник наукових статей. Вип. 6 : Ніжинська вища школа і проблеми розвитку освіти, науки, літератури
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1995
Колич.характеристики :204 с
Коллективы : Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Цена : 10.00, 1.00, грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ніжинський вісник, газета
Содержание : Кукольник В. Г. и его роль в становлении Гимназии высших наук кн. Безбородко/ Е. Н. Михальський. Науково-педагогічна діяльність І. С. Орлая в Ніжині/ В. Г. Любченко. Нежинская Гимназия высших наук и культурные традиции начала ХІХ века/ А. С. Киченко. К проблеме создания летописи жизни и творчества Н. В. Гоголя/ З. В. Кирилюк, Н. М. Жаркевич. Проблема историзма в эпистолярном наследии Н. В. Гоголя-гимназиста/ О. В. Мишуков, С. Б. Вольский. Из разысканий о Н. Ю. Артынове, авторе воспоминаний о Н. В. Гоголе и Н. В. Кукольнике в Нежинской гимназии/ О. К. Супронюк. Базили К. и его очерки о Ближнем Востоке/ Ю. Н. Давиденко. Лавровський М. О. - реформатор вищої школи у Ніжині/ О. М. Ковальчук. Максимович М. А. и Нежинская филологическая школа : к проблеме творческих связей и полемических взаимодействий/ М. А. Карпенко. Роль Нежинской высшей школы в развитии лингвистических традиций/ А. С. Белая. Об эволюции методологических основ французской, русской и украинской историографии (70-е гг. ХІХ - начала 30-х гг. ХХ в.)/ Л. В. Таран. Розвиток історичної науки в Ніжині в ХІХ - І чверті ХХ в. (історико-бібліографічний огляд)/ О. Г. Самійленко. Ніжинська сторінка життя і діяльності В. К. Піскорського/ П. П. Моціяка. Щепкін Є. М. - видатний вчений-історик, педагог та громадський діяч/ О. Г. Самійленко. Педагогічні погляди П. О. Заболотського/ Н. О. Падун. Ніжинська вища школа у зв’язках із зарубіжжям/ Г. В. Самойленко. Участь викладачів і студентів Ніжинського історико-філологічного інституту кн. Безбородко в національно-демократичних перетвореннях 1917 р./ О. В. Ростовська. Події 1933 р. в Ніжинській вищій школі/ В. Ф. Кондрашов. Орнітологія в Ніжинській вищій школі/ І. В. Марисова. Монументальне мистецтво Ніжина у XVIII ст./ С. Г. Самойленко. Місцеві дослідники творчості І. Величковського/ Т. О. Сидоренко. Земські діячі Чернігівщини у боротьбі за впровадження української мови в початковій школі/ Т. П. Демченко, В. І. Оніщенко. Маловідомі сторінки життя Феддерсів/ Е. Л. Зільберман. Образ сучасника в творах студійців Ніжинського педагогічного інституту (1970 - 1990)/ О. В. Забарний. Про вірші Анатолія Шкуліпи/ П. М. Дробот. Газета "Ніжинський вісник"/ В. М. Пригоровський.
Экземпляры : всего 3: Ч.З.№3(3), фб(1), Ч.З.№2(1), ав(1), фб Гоголіана(2)
Свободны : Ч.З.№3(3), фб(1), Ч.З.№2(1), ав(1), фб Гоголіана(2)
Найти похожие

 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 38905
Число посетителей 1264
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя