Поисковый запрос: <.>A=Карабаєва, І.@<.> |
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Карабаєва І. І. Взаємозв’язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці/І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова // Обдарована дитина. -К.:"Социс", 2008,N N10.-С.51-55
|
>2.
| Карабаєва І.І. Комплексний підхід у вивченні обдарованих дітей старшого дошкільного віку/І.І. Карабаєва // Обдарована дитина. -К.:"Социс", 2008,N N8.-С.23-28
|
>3.
| Карабаєва І. І. Обдаровані дошкільники: методи ознайомлення з буквеними знаками на образній основі/І. І. Карабаєва // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2007,N N9.-С.44-47
|
>4.
| Карабаєва І. Пісочні фантазії/І. Карабаєва // Дитячий садок. Шкільний світ. -київ, 2011,N N 1.-С.2-3
|
>5.
| Карабаєва І. Інтерактивні методи в роботі вихователя-методиста та практичного психолога/І. Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009,N N3.-С.26-30.
|
>6.
| Карабаєва І. Режисерські ігри дошкільників: організація і педагогічна підтримка/І. Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009,N N1.-С.34-39
|
>7.
| Карабаєва І.І. Педагогічна підтримка як механізм розвитку творчого спрямованого фантазування дітей старшого дошкільного віку/І.І. Карабаєва // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2006,N N4.-С.13-20.
|
>8.
| Карабаєва І. Фантазії наших дітей/І. Карабаєва // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N36 (вересень).-С.25-27
|
>9.
| Карабаєва І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 3.-С.61–68.
|
>10.
| Карабаєва І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 2.-С.52–58.
|
>11.
| Карабаєва І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 2.-С.62–64.
|
>12.
| Карабаєва І. Лови виховний момент! або Формуємо цінності дошкільників у дитячому садку/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 10.-С.17–22.
|
>13.
| Карабаєва І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 3.-С.69–71.
|
>14.
| Карабаєва І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 5.-С.58–61.
|
>15.
| Карабаєва І. Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 9.-С.9–16.
|
>16.
| Карабаєва І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 5.-С.54–57.
|
>17.
| Карабаєва І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 4.-С.29–32.
|
>18.
| Карабаєва І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 4.-С.33–35.
|
>19.
| Індивідуалізація виховання дошкільника/С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко, О. О. Вовчик-Блакитна, І. І. Карабаєва та ін.. - 2007
|
>20.
| Взаємозв’язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості/Р. О. Семенова [та інші] ; за ред. Р. О. Семенової. - 2008
|
|
|