Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Коваленко, Олена@<.>
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8И(070.2)/К 56
Автор(ы) : Коваленко, Олена Володимирівна
Заглавие : Зарубіжна література. 5-11 класи : конспекти нестандартних уроків, сценарії виховних заходів, плани засідань літературного гуртка
Выходные данные : Тернопіль: Підручники і посібники, 2008
Колич.характеристики :128 с
ISBN, Цена 978-966-07-0924-9: 7.50, 8.00, грн.
ББК : 83.3(0)р10
Предметные рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
Викладання зарубіжної літератури в школі-- позакласна робота
Нестандартні уроки-- зарубіжна література
Сценарії позакласних заходів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уроки світової літератури--літературні гуртки
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№3(2)
Свободны : фб(1), Ч.З.№3(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8И(070.2)/К 56
Автор(ы) : Коваленко, Олена Володимирівна
Заглавие : Зарубіжна література: Літературні ігри : посібник
Выходные данные : Тернопіль: Підручники і посібники, 2008
Колич.характеристики :64 с
ISBN, Цена 978-966-07-0925-6: 5.00 грн.
ББК : 83.3(0)р10
Предметные рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
Сценарії позакласних заходів-- світова література
позакласна робота-- світова література
Викладання зарубіжної літератури в школі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ігри літературні--літературні ігри
Содержание : Літературний AQUA-бій "Мапа капітана Врунгеля" ; Літературно-пізнавальна гра "На землях Стародавньої Еллади" ("Найрозумніший") ; Пізнавально-розважальна гра "Античні символи" ; Літературна райдуга ; Літературна гра "Історико-літературні епохи" ("Слабка ланка")
Аннотация: Посібник містить сценарії літературно-пізнавальних ігор із зарубіжної літератури для учнів 5, 6, 9 класів.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :206 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 55.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дошкільна освіта-- професійна підготовка педагогів
Діти з особливими потребами
Освіта-- наступність в освіті
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
Дошкільна освіта-- наступність у навчанні
Заклади дошкільної освіти-- управління-- підготовка керівників
Дошкільна освіта в Україні-- історія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в навчанні--підготовка педагогів дошкільної освіти--діти дошкільного віку
Содержание : Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей/ Л. В. Артемова. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании/ Н. Б. Каталимова. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання/ Г. В. Бєлєнька. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти/ Є. І. Коваленко. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук/ В. М. Оржеховська. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку/ С. О. Довбня. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі/ О. А. Венгловська. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи/ О. В. Лобода. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів/ М. Є. Мішечкіна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи/ І. Є. Товкач. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника/ Р. В. Кондратенко. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід/ Л. В. Куземко. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників/ Г. О. Лопатіна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільників/ І. А. Онищук. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ Н. П. Пихтіна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей/ Т. Є. Федорченко. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині/ Н. М. Стрельнікова. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності/ Л. М. Тонконог. Відповідальність дошкільника: практичний аспект/ Т. С. Фасолько. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників/ Г. О. Шматченко. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями/ С. Р. Хлєбік. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу/ Л. В. Гаращенко. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти/ Г. І. Іванюк. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність/ О. В. Коваленко. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків/ С. О. Бадер. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці/ Т. В. Качалова. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності/ О. В. Ковшар. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку/ О. О. Ластівка. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору/ В. М. Вертугіна. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять/ Л. В. Біденко. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии/ Т. В. Сидоренко. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання"/ В. І. Журавель. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників/ О. А. Козлюк. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі/ О. В. Мартинчук. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів/ М. А. Машовець. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття)/ О. А. Лавріненко. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття/ М. Г. Криловець. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку/ Р. Г. Новгородський. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці/ А. Д. Січкар. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні/ О. С. Філоненко. Особливості японської дошкільної педагогічної практики/ Н. Б. Катруца.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 8
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :216 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 60.50 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Содержание : Теоретичні основи конструктивістського підходу до навчання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах/ Ю. В. Дегтярьова. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів: теоретичний аспект/ С. В. Виговська, О. В. Примак, Т. О. Івасик. Феномен критичного мислення у вітчизняних та зарубіжних наукових працях/ Л. І. Ткаченко. О некоторых особенностях экспериментальных исследований в области обучения иностранным языкам/ О. Б. Тарнопольський. Роль природоохоронної діяльності у формуванні екологічної компетентності студентів технологічного університету/ С. І. Ключка. Концептуальні засади організації експеренційного навчання іноземної мови професійного спрямування на І-ІІ курсах ВНЗ немовного профілю/ З. М. Корнєва. Проблема обдарованості у світлі ідей вітчизняних психологів і педагогів/ О. Д. Вєтрова. Соціальний захист безпритульних дітей як соціально-педагогічна проблема/ Т. П. Спірина. Ідентичність у сучасних дослідженнях/ Т. В. Потапчук. Особливості навчання професійно орієнтованої лексики при повному англомовному зануренні в економічному ВНЗ/ А. Д. Виселко. Использование компьютерных технологий в учебном процессе по иностранному языку (из опыта преподавания на языковом факультете)/ Н. М. Жилко, Г. С. Чекаль. Проектна технологія як засіб розвитку творчої діяльності учнів ліцею у процесі навчання англійської мови/ Л. М. Павлюк. Навчання студентів-економістів професійно орієнтованої преси англійською мовою/ І. І. Липська. Методи організації навчальної діяльності студентів у курсі країнознавства англомовних країн/ І. Й. Халимон. Організація самостійної роботи студентів при роботі з тісе-технологіями/ Ю. Є. Давиденко. Використання автентичних художніх фільмів у процесі формування соціокультурної компетенції у майбутніх філологів/ Ю. І. Трикашна. Формування професійних умінь пошуку інформації в системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Н. В. Мосьпан. До питання відбору і систематизації інтернет-ресурсів для навчання іспанської мови як другої іноземної після англійської/ О. А. Нестеренко. Творча реалізація ідей С. Русової в практиці освітян Чернігівщини/ О. А. Гальонка, Н. О. Ланько. Педагогічна спадщина Софії Русової в історико-педагогічному дискурсі/ Є. І. Коваленко. Софія Русова в українській бібліографії/ П. І. Рогова. Сенсорне виховання дітей засобами природи у педагогічній системі Софії Русової/ Т. Т. Андреєва. Права людини - наскрізна ідея громадсько-просвітницької і творчої спадщини Софії Русової/ Н. Б. Антонець. Роль рідної мови в національному вихованні дитини у поглядах Софії Русової та Якова Чепіги/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Вимоги до особистості вчителя в спадщині Софії Русової/ Н. М. Демченко. Ідеї С. Ф. Русової про навчанн дітей рідної мови/ С. Д. Дем’яненко. З досвіду використання ідей Софії Русової про моральне виховання в роботі Київського професійного ліцею транспорту/ О. В. Дьоміна. Особливості процесуальних уявлень дітей дошкільного віку в контексті ідей С. Русової/ Л. І. Зайцева. Ідеї Софії Русової про використання ручної праці у вихованні працелюбності дітей дошкільного віку/ Т. Л. Єськова. Видавнича і громадська діяльність С. Ф. Русової в умовах Російської імперії/ О. В. Коваленко. Використання здоров’яформуючих технологій у світлі ідей С. Русової/ Н. А. Кот, П. В. Баранова. Аналіз поглядів Софії Русової на проблему відповідальності вчителя/ О. М. Кочерга. Використання ідей С. Русової у розвитку дитячої танцювальної творчості засобами народної хореографії/ О. В. Мартиненко. Педагогічні ідеї в спадщині С. Русової та М. Монтессорі/ Г. С. Міленіна. Роль художнього слова в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової/ Г. О. Лопатіна. Софія Русова про організацію середовища для дітей дошкільного віку/ Л. В. Лохвицька. Гуманізм Софії Русової та сучасні виклики психології/ М. М. Наконечна. Використання лінгводидактичних ідей С. Русової в процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Внесок Софії Русової у виховний процес сьогодення/ Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. Хата радості за Софією Русовою/ Н. М. Примушко. "Сіємо добре, вічне в душі найменших" (з досвіду практичної реалізації педагогічних ідей С. Русової про виховання в дитини моральності і духовності"/ Г. О. Скомороха. Софія Русова про організацію сюжетних ігор дітей дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Проблема психологічного розвитку дитини в педагогічній спадщині С. Ф. Русової/ Н. М. Харченко. Християнські ідеї Софії Русової та духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку/ Н. Є. Химич. Софія Русова і українська національна система освіти/ В. І. Цина. Софія Русова та Олександр Музиченко: співставлення поглядів на підготовку вчителя початкової школи/ Н. О. Ярмак. Особливості розвитку приватної освіти на Волині (ХІХ-ХХ ст.)/ Т. О. Шахрай. Впровадження індивідуального підходу в навчально-виховний процес освітніх закладів другої половини ХІХ ст./ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Лавровський М. О. про Гімназію вищих наук князя Безбородька у Ніжині (1820-1832)/ Т. М. Фарбак. Перспективи впровадження прогресивного досвіду Швеції у професійній підготовці майбутніх вихователів в Україні/ М. П. Лещенко, Н. М. Карпенко. Становлення і розвиток професії працівника податкової служби у США/ Т. В. Пілюгіна.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013г.,N 2
Интересные статьи :
Піроженко Т. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"/ Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко (стр.4-9.)
Рома О. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку/ О. Рома (стр.10-17.)
Бондар Л. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи/ Л. Бондар, С. Гуцол (стр.18-26.)
Козлова Т. . Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору/ Т. Козлова, Н. Кондратенко (стр.27-32.)
Карабаєва І. . Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу/ І. Карабаєва (стр.33-38.)
Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі (стр.39.)
Візуал, аудіал, кінестетик - хто вони? (стр.40-41.)
Бєлєнька Г. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком/ Г. Бєлєнька
Шелудько О. . Подорожуємо "Комп’ютерними сходинками"/ О. Шелудько (стр.50-57.)
Ген Д. Місце консультування в системі методичної роботи/ Д. Ген, Л. Ненова (стр.58-65.)
Ільченко Л. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму/ Л. Ільченко (стр.66-70.)
Малишева О. . Атестація педагога-сумісника/ О. Малишева (стр.71-73.)
Міжнародний день птахів у дитячому садку (стр.74.)
Користуємося календарем (стр.72-73.)
Карачун В. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля/ В. Карачун, С. Артюшенко (стр.75-79.)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Піроженко, Тамара, Машовець, Марина, Коваленко, Олена
Заглавие : Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"
Место публикации : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 2. - С. 4-9. (Шифр ВМДЗ/2013/2)
ББК : 74.1
Предметные рубрики: Пізнавальний розвиток-- діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- пізнавальна діяльність
Кафедра дошкільної освіти
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :203 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 49.50 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Творча діяльність
Соціальний педагог
Професійна підготовка вчителів
Психологія дошкільника
Дошкільна освіта
Обдаровані діти
Географич. рубрики: США-- освіта
Сербія-- освіта
США-- освіта-- дошкільна освіта
Содержание : Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці/ І. П. Акіншева. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника/ О. Ю. Горбачова. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми/ В. В. Горбунова. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження/ Т. О. Даценко. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю/ О. Л. Кононко. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки/ Г. В. Локарєва, О. В. Філь. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема/ Н. П. Пихтіна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості/ Т. В. Потапчук. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі/ Л. В. Рень. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема/ М. А. Трухан. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді/ Т. М. Тюльпа. / Я. В. Хмелюк. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі/ М. С. Швед. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу/ Р. А. Шулигіна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку/ В. П. Антипець. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування"/ О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Т. Г. Веретенко. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми/ О. Д. Вєтрова. Мотивація та роль учителя в її підвищенні/ Н. Габашвілі. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ/ Н. М. Голота. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури/ Е. Каціашвілі. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку/ О. І. Мельничук. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання/ Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі/ Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя/ І. Г. Глухов. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти/ Н. В. Гордієнко. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога/ Г. Р. Зеркаліна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів/ А. Ю. Ізотова. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти/ О. В. Коваленко. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій/ М. М. Марій. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи)/ А. Ю. Рижкова. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами/ Л. М. Степаненко. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти/ Т. І. Шанскова. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю/ С. Л. Яблочніков. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства/ О. Г. Якименко. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.)/ І. О. Большакова. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.)/ С. О. Довбня. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування/ М. Б. Кандиба. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.)/ Н. М. Коляда. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США/ Т. Д. Кресан. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст./ Л. І. Меленець. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака/ Р. Г. Новгородський. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект/ Г. Г. Петрученя. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.)/ С. О. Томашевська-Прядун. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації/ Г. П. Щука. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича/ А. І. Левдер.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Дятленко Н. Малокомплектний дошкільний навчальний заклад: різновікові групи/ Н. Дятленко (стр.4-8)
Кіндрат І. І знову про наступність/ І. Кіндрат (стр.9-12)
Руснак Л. Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників/ Л. Руснак, Г. Гладка (стр.13-20)
Коваленко О. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників/ О. Коваленко (стр.21-26)
Целіщева І. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач/ І. Целіщева (стр.27-35)
Ільченко Т. Презентація дитини як засіб формування ціннісного ставлення до себе та світу/ Т. Ільченко (стр.36-39)
Михайліченко Т. Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання/ Т. Михайліченко, Г. Зюкіна, І. Гармаш (стр.40-47)
Шевченко Т. Педагогічний міст - інноваційна форма методичної роботи/ Т. Шевченко (стр.50-53)
Зубченко Т. Мистецтво розмальовування писанки: майстер-клас для педагогів та батьків/ Т. Зубченко (стр.54-57.)
Боровська О. Формування громадської компетентності дошкільників/ О. Боровська, Г. Токарєва (стр.58-64)
Тлостюк О. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей/ О. Тлостюк (стр.65-73)
Тертишна Н. Про Царівну Оксаночку, вередулю, несміяночку/ Н. Тертишна, Т. Міхова (стр.74-79)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.102/К 56
Автор(ы) : Коваленко, Олена
Заглавие : Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників
Место публикации : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014. - № 3. - С. 21-26: схеми. (Шифр ВМДЗ/2014/3)
ББК : 74.102
Предметные рубрики: Дошкільники-- сенсорно-пізнавальний розвиток
Дошкільники-- логіко-математичний розвиток
Аннотация: Розкрито сутність площинного та просторового моделювання як засобу логіко-математичного розвитку старших дошкільників. Розглянуто технологію конструювання фігур, що вигинаються, - флексагонів. Висвітлено організацію роботи з конструктором "Геоконт", розглянуто технологію виготовлення стрічки Мебіуса.
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Математика в рідній школі -2014г.,N 6
Интересные статьи :
Москаленко Ю. Використання тестових завдань як одного із засобів формування культури обчислень у школярів/ Ю. Москаленко, В. Марченко, К. Редчук (стр.2-6.)
Барболіна Т. Використання тестових завдань для повторення основних властивостей функцій/ Т. Барболіна, О. Москаленко, О. Коваленко (стр.7-12.)
Ленчук І. Задачі на побудову: комбінації рухів/ І. Ленчук (стр.12-15.)
Васильєва Д. Аксіологічна складова навчання математики у старшій профільній школі/ Д. Васильєва (стр.16-19.)
Мельник Г. Застосування математичних методів до задач економічного змісту/ Г. Мельник, Н. Баюн (стр.20-23.)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/М 74
Автор(ы) : Корсак, Костянтин Віталійович, Корсак, Юрій Костянтинович , Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна, Похресник, Анатолій Костянтинович, Козлакова, Галина Олексіївна, Гуржій, Андрій Миколайович, Манько, Володимир Миколайович, Коваленко, Олена Миколаївна, Кулик, Олексій Михайлович
Заглавие : Модернізація змісту вищої природничої і технічної освіти в умовах переходу до нанотехнологій : монографія
Выходные данные : К.: Педагогічна думка, 2012
Колич.характеристики :160 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия: Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми
ISBN, Цена 978-966-644-047-4: 40.00 грн.
ББК : 74.584(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Вища освіта-- історія
Вища освіта в зарубіжних країнах
Філософія освіти
Наука-- історія науки
Наука-- наукові кадри, вчені-- підготовка наукових кадрів
Географич. рубрики: Україна-- вища освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вища природнича освіта--вища технічна освіта
Экземпляры : всего : ав(1), фб(1), Ч.З.№2(3)
Свободны : ав(1), фб(1), Ч.З.№2(3)
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016г.,N 5
Интересные статьи :
Гончаренко А. Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття/ А. Гончаренко, Н. Дятленко (стр.4-12.)
Романюк І. Інтегроване заняття: поняття, особливості змісту та структури/ І. Романюк, О. Бороздіна (стр.13-21.)
Левковська Г. Формуємо життєву компетентність дошкільників під час інтегрованих занять/ Г. Левковська (стр.22-27.)
Гончаренко А. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я - киянин”: особливості та можливості впровадження/ А. Гончаренко (стр.28-30.)
Романюк І. Визначаємо та плануємо шляхи розв’язання пріоритетних завдань дошкільного закладу/ І. Романюк, С. Боднарук (стр.31-35.)
Леус І. Заглянемо до скрині творчості педагогів, або Конкурс педагогічної майстерності в дошкільному закладі/ І. Леус, О. Смаль (стр.38-43.)
Коваленко О. Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників/ О. Коваленко (стр.44-47.)
Цибуляк Н. Спостережливий вихователь: який він?/ Н. Цибуляк (стр.49-55.)
Карабаєва І. Визначаємо особливості індивідуального розвитку старших дошкільників під час експрес-діагностики/ І. Карабаєва (стр.56-65.)
Усесвітній день шоколаду (стр.66-67.)
Кондратенко Н. Таємниці шоколаду/ Н. Кондратенко, С. Виноградова (стр.68-70.)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.100.44/К 56
Автор(ы) : Коваленко, Олена
Заглавие : Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників
Место публикации : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016. - N 5. - С. 44-47. (Шифр ВМДЗ/2016/5)
ББК : 74.100.44
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- розвиток логіко-математичної компетентності
Дошкільна освіта-- індивідуалізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): індивідуальний підхід--індивідуалізація освітнього процесу--логіко-математична компетентність--дошкільники--гендерні відмінності
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Математика в рідній школі -2017г.,N 1
Интересные статьи :
Черкаська Л. Тестові завдання як засіб формування в школярів математичної компетентності/ Л. Черкаська, О. Москаленко, О. Коваленко (стр.2-7.)
Скворцова С. Методика формування в учнів 5 класу умінь розв’язати задачі на знаходження середнього арифметичного/ С. Скворцова (стр.8-12.)
Гетманенко Л. Симетрія. Складне чи цікаве?/ Л. Гетманенко (стр.12-15.)
Білотіл А. Художнє слово і математика/ А. Білотіл (стр.16-19.)
Акуленко І. Шифр Віженера та модульна арифметика у навчанні математики на поглибленому рівні/ І. Акуленко (стр.20-24.)
Гунько Л. Фінальний етап XIX Всеукраїнського турніру юних математиків імені професора М. Й. Ядренка/ Л. Гунько (стр.25-33.)
Власова І. Візуалізація навчального матеріалу в процесі навчання математики/ І. Власова (стр.34-40.)
Кушнір В. Maple-технологія при конструюванні ірраціональних рівнянь і нерівностей визначених видів з заздалегідь заданими властивостями/ В. Кушнір (стр.41-48.)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.1р10/Ч-48
Автор(ы) : Черкаська, Любов, Москаленко, Оксана, Коваленко, Олена
Заглавие : Тестові завдання як засіб формування в школярів математичної компетентності
Место публикации : Математика в рідній школі: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Педагогічна преса, 2017. - N 1. - С. 2-7. (Шифр М467300/2017/1)
ББК : 22.1р10
Предметные рубрики: Викладання математики в школі-- зовнішнє незалежне оцінювання-- підготовка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): математична компетентність школярів--тестові завдання з математики--нерівності--підготовка до зно
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.1р10/Б 24
Автор(ы) : Барболіна, Тетяна, Москаленко, Оксана, Коваленко, Олена
Заглавие : Використання тестових завдань для повторення основних властивостей функцій
Место публикации : Математика в рідній школі: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Педагогічна преса, 2014. - N 6. - С. 7-12. (Шифр М467300/2014/6)
ББК : 22.1р10
Предметные рубрики: Викладання математики в школі-- тести
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): основні властивості функцій--тестові завдання з математики--підготовка до зно з математики
Найти похожие

 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 44204
Число посетителей 1033
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя