Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Кузнецов, Ю. Б.@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У1/К 89
Автор(ы) : Кузнецов Ю. Б., Орлик П. і.
Заглавие : Слідами феї Моргани: Вивчення творчості М. М. Коцюбинського в школі : посібник для вчителя
Выходные данные : К.: Радянська школа, 1990
Колич.характеристики :207 с
Цена : 0.50 крб.
ББК : 83.3(2=УКр)1-8
Экземпляры : всего 31: Ч.З.№3(5), аб(32), фб(1)
Свободны : Ч.З.№3(5), аб(32), фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88.1/К 89
Автор(ы) : Кузнецов Ю. Б.
Заглавие : Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016. - N 4. - С. 65-72. (Шифр ПП1/2016/4)
ББК : 88.1
Предметные рубрики: психологи зарубіжних країн
Географич. рубрики: Австрія-- психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гіпноз--депресія
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2016г.,N 4
Интересные статьи :
Ляшенко О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України/ О. І. Ляшенко (стр.5-11.)
Сухомлинська О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти/ О. В. Сухомлинська (стр.11-14.)
Максименко С. Д. Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів/ С. Д. Максименко (стр.14-16.)
Топузов О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності формування освіти/ О. М. Топузов (стр.16-19.)
Засенко В. В. Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку/ В. В. Засенко (стр.19-24.)
Сорочан Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти/ Т. М. Сорочан (стр.24-32.)
Луговий В. І. Об’єктивне і суб’єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.32-41.)
Трофименко Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами/ Л. І. Трофименко (стр.41-47.)
Бабушко С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу/ С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей (стр.47-55.)
Музиченко І. В. Проблема співвідношення понять: "етнічна свідомість” та"національна свідомість”/ І. В. Музиченко (стр.55-61.)
Андросович К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища/ К. А. Андросович (стр.61-65.)
Кузнецов Ю. Б. Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу/ Ю. Б. Кузнецов (стр.65-72.)
Интересные статьи :
Найти похожие


 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 61319
Число посетителей 1393
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя