Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Куліненко, Лілія@<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74/К90
Автор(ы) : Куліненко, Лілія Борисівна
Заглавие : Формування готовності старшокласників до свідомого вибору майбутньої професії типу "людина-техніка" в процесі навчально-виховної роботи : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки
Выходные данные : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова, 2002
Колич.характеристики :22 с.
Коллективы : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
УДК : 378.15
Предметные рубрики: Професійна освіта
автореферати дисертацій-- педагогіка
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2013г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів/ Віктор Андрущенко (стр.5-10)
Закревський В. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія/ Володимир Закревський (стр.11-16)
Прудченко І. Індивідуальний сенс педагогічної освіти/ Інна Прудченко (стр.17-22)
Онкович Г. Медіадидактика вищої школи: український досвід/ Ганна Онкович (стр.23-29)
Корсак К. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього/ Костянтин Корсак (стр.30-35)
Морозов В. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність/ Володимир Морозов (стр.36-41)
Смолінська О. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів/ Олеся Смолінська (стр.42-49)
Дем’яненко Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури/ Наталія Дем’яненко (стр.50-56)
Дмитрієв В. Маркетингова стратегія ВНЗ/ Валерій Дмитрієв (стр.57-62)
Куліненко Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід/ Лілія Куліненко (стр.63-68)
Похресник А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання/ Анатолій Похресник (стр.69-74)
Блохін О. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності/ Олег Блохін (стр.75-81)
Коваль Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір/ Людмила Коваль (стр.82-87)
Козієвська О. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном/ Олена Козієвська (стр.88-97)
Печко Н. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості/ Наталія Печко (стр.98-104)
Ярчук Ю. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування/ Юлія Ярчук (стр.105-111)
Луговий В. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу"/ Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жанна Таланова (стр.112-115)
Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая (стр.116)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Куліненко, Лілія
Заглавие : Педагогічна практика: компетентнісний підхід
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 63-68 (Шифр ВОУ1/2013/1)
Примечания : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.58.2
Предметные рубрики: Підготовка вчителів-- практична підготовка-- вища освіта
навчання студентів-- практика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна освіта--вища освіта--компетенції--педагогічна практика--компетентнісний підхід--майбутні вчителі--громадянська практика--громадянське виховання--громадянська компетентність--організаторські компетенції--трудові компетенції--метод проектів--проектна діяльність--підготовка до професійно-педагогічної діяльності
Аннотация: Компетентнісний підхід в організації педагогічної практики розглядається в реальних умовах формування майбутнього вчителя; особлива увага звертається на проблему формування громадянських, організаторських та трудових компетенцій майбутнього вчителя.
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2013г.,N 2
Интересные статьи :
Андрущенко В. Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)"/ Віктор Андрущенко (стр.5-7)
Кремень В. Що робить державу успішною в пору глобалізації?/ Василь Кремень (стр.8-10)
Обговорюємо проекти Закону України "Про вищу освіту"/ Леонід Губерський, Євген Суліма, Лілія Гриневич, Володимир Луговий, Віктор Андрущенко, Ростислав Рижков, Єлизавета Шепетильнікова, Володимир Литвин, Віль Бакіров, Петро Таланчук, Михайло Згуровський (стр.11-12)
Коцан І. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири/ Ігор Коцан (стр.13-19)
Василюк А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ/ Алла Василюк (стр.20-25)
Семенюк Н. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти/ Наталія Семенюк (стр.26-32)
Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості/ Лілія Куліненко (стр.33-39)
Скиртач В. Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади/ Віолета Скиртач, Олександр Періг (стр.40-47)
Шугалій Н. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL/ Наталія Шугалій (стр.48-53)
Морозов В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс/ Володимир Морозов (стр.54-58)
Олексенко Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти/ Роман Олексенко (стр.59-67)
Петько Л. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів/ Людмила Петько (стр.68-74)
Лук’янченко О. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії/ О. Лук’янченко ; Ольга Лук’янченко (стр.75-78)
Кузьмінський Є. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України/ Євген Кузьмінський, Катерина Щурська (стр.79-84)
Шаповал В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення/ Володимир Шаповал (стр.85-88)
Поляк О. Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг/ Ольга Поляк (стр.89-94)
Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти/ Світлана Калашнікова (стр.95-101)
Гаращук О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки/ Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль (стр.102-108)
Майборода В. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 рр.)/ Василь Майборода, Ганна Лесик (стр.109-113)
Кравчук В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ/ Віра Кравчук (стр.114-119)
Волинка Г. "Велич духовності"/ Григорій Волинка (стр.120-121)
Бойченко М. Рецензія на монографію В. Андрущенка "Світанок Європи : проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття". - К. : Знання України, 2011. - 1099 с./ Михайло Бойченко (стр.121-122)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Куліненко, Лілія
Заглавие : Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 2. - С. 33-39 (Шифр ВОУ1/2013/2)
Примечания : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта-- громадянсько-виховний потенціал
Освіта-- гуманізація освіти
Виховання-- громадянське виховання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--культура--громадянське виховання
Аннотация: Аналізуються актуальні проблеми освіти як чинника формування громадянських якостей особистості, феномен освіти як виховання; досліджується статус виховання в системі педагогічного процесу, виокремлюються основні функції і напрями виховання в системі освіти. Фундаментальним принципом дослідження є визнання глибинної, смислотворчої єдності освіти і виховання, що забезпечує гуманістичне спрямування розвитку освітньої системи загалом, а також людиноцентричні характеристики навчально-виховного процесу в кожному навчальному закладі.
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2016г.,N 8
Интересные статьи :
Інформатизація освіти - імператив її розвитку (стр.3-4.)
Пінчук О. П. Проблема формування ІК-компетентності учнів у відкритому інформаційно-освітньому середовищі: аспект використання соціальних мереж у навчанні/ О. П. Пінчук (стр.5-9.)
Сухіх А. С. Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи/ А. С. Сухіх (стр.10-14.)
Надтока В. О. Особливості структурування змісту інтерактивних електронних підручників в процесі компетентнісного навчання географії у восьмому класі/ В. О. Надтока, О. Ф. Надтока (стр.15-21.)
Собакар О. О. Формування національної свідомості учнів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках інформатики/ О. О. Собакар (стр.22-26.)
Чхало О. М. Використання мультимедійних технологій в навчанні аналітичної хімії майбутніх провізорів/ О. М. Чхало (стр.27-30.)
Стеценко І. Б. Обгрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці/ І. Б. Стеценко (стр.31-34.)
Колос К. Р. Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя/ К. Р. Колос (стр.35-38.)
Жуковський С. С. Задачі ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики в Житомирській області у 2016 році та рекомендації щодо їх розв’язування/ С. С. Жуковський, С. В. Матвійчук (стр.39-44.)
Куліненко Л. Б. Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій/ Л. Б. Куліненко (стр.45-49.)
Пономарьова Н. О. Профорієнтаційний аспект у практиці підготовки майбутнього вчителя інформатики/ Н. О. Пономарьова (стр.49-52.)
Андрєєва С. С. Гаджети для навчання/ С. С. Андрєєва (стр.53-55.)
Олександр Ігорович Глобін (стр.56.)
Середній школі села Яворів Косівського району Івано-Франківської області - 170 років (стр.С. 2-а обкладинки. : фот. цв.)
Дитяча інженерна академія, Київ (стр.С. 3-я обкладинки. : фот. цв.)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58(4Укр)/К 90
Автор(ы) : Куліненко, Лілія Борисівна
Заглавие : Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2016. - N 8. - С. 45-49. (Шифр КШС-2/2016/8)
Примечания : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Вчителі інформатики-- підготовка майбутнього вчителя
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогіна модель знань--компетентнісний підхід--майбутній учитель--навчання інформатики--планування навчання інформатики--вчитель технологій
Аннотация: У статті розглянуто проблему формування змісту навчання інформатики з урахуванням потреб суспільства, забезпечення неперервності навчання суб’єкта, якого навчають, і якості підготовки суб’єкта, який навчає. Обгрунтовується необхідність застосування системного підходу до планування змісту навчання інформатики на рівнях ЗНЗ і ВНЗ, який готує учителів.
Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 31832
Число посетителей 798
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя