Поисковый запрос: <.>A=Кіщук, Н.@<.> |
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| 74.202.242 Г 81
Гречук, В. Змістова лінія "Робота з даними" як системоутворювальний компонент змісту початкового курсу математики [Текст] / В. Гречук, Н. Кіщук> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 14-18.
ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова школа--уроки математики фывфывфыв: графічні об’єкти -- предметні об’єкти
Доп.точки доступа: Кіщук, Н. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 74.202 Г 81
Гречук, В. Шляхи вдосконалення математичної підготовки молодших школярів [Текст] / В. Гречук, Н. Кіщук> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 25-31.
. - ISSN 0131-5358ББК 74.202 Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Доп.точки доступа: Кіщук, Н. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 373.3.016:51](477) К 11
Кіщук, Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 35–41. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--окремі теми фывфывфыв: методика викладання математики -- образно-графічний рівень -- уявлення про дріб -- образні числа -- арифметичні дії -- початкова школа Аннотация: У статті продемонстровано методику формування уявлення про дріб як про міру зв’язку між величинами на образно-графічному рівні.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
|
Кіщук, Н. Особливості навчання молодших школярів побудови математичних моделей [Текст] / Н. Кіщук> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 8-15.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання математики фывфывфыв: навчання математики в початковій школі -- побудова математичних моделей
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 373.3.016:51](477) К 11
Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 27–32. - Бібліогр.: 2 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики фывфывфыв: уроки математики -- методика викладання -- рівняння -- образно-графічний рівень -- розв’язування рівнянь -- нерівності -- вправи -- початкова школа Аннотация: Мета статті – розробити методику формування поняття рівняння та навичок розв’язування рівнянь на образно-графічному рівні.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 373.3.016:51](477) К 11
Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 43–48.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--арифметичні дії фывфывфыв: уроки математики -- методика викладання -- арифметичні дії -- числові вирази -- кількісні відношення -- початкова школа Аннотация: Метою статті є розкриття методики формування уявлень про арифметичнії дії з позиції кількісних відношень.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 373.3.016:51](477) К 11
Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 26–30. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--арифметичні дії фывфывфыв: уроки математики -- методика викладання -- арифметичні дії -- таблиця множення -- множення -- ділення -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про ознайомлення молодших школярів із арифметичними діями. Необхідність проаналізувати з учнями, як побудовано послідовність результатів таблиць множення.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 373.3.016:51]:371.31 К 11
Кіщук, Н. Системний підхід до формування поняття натурального числа / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 38–43. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--системний підхід фывфывфыв: математика -- натуральне число -- системний підхід -- лічба -- образно-графічний рівень -- образне число -- початкова школа -- 1 клас Аннотация: Завданням даної статті є представлення образно-графічної математичної мови для формування поняття натурального числа у першокласників.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
| 373.3.016:51](477) К 11
Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 27–30.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання математики фывфывфыв: викладання математики -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- сенсорний рівень -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- початкова школа -- 1–2 класи Аннотация: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на першому циклі початкової школи (1–2 класи).
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
| 373.3.016:51](477) К 11
Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 21–23. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--обчислювальні прийоми фывфывфыв: математика -- методика викладання -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- множення -- ділення -- початкова школа Аннотация: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на образно-графічному рівні на першому циклі початкової школи (1–2 класи).
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|