Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Лапінський, В. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-28 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :196 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.10 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підвищення якості освіти
Содержание : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 378/В 53
Заглавие : Вісник : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 2
Выходные данные : К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002
Колич.характеристики :220 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примечания : Укр., рос., англ. мовами
Цена : 3.50 грн.
ГРНТИ : 14.37
ББК : 74.58я43
Предметные рубрики: Вчителі трудового навчання та технологій-- підготовка в вищій школі
Вчителі інформатики-- підготовка майбутнього вчителя
Сурдопедагоги-- підготовка
Дефектологія-- дефектологи-- підготовка
Дистанційна освіта
Музичне виховання
Викладання географії
Діти з особливими потребами-- порушення слуху
Викладання музики
Вірування та повір’я --УКРАЇНА
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність при навчанні математики
Содержание : Способи словотвору молодіжного сленгу/ В. Г. Дейнега. Телевізійне мовлення як об’єкт дослідження у сучасному мовознавстві/ Г. О. Денискіна. Організаційно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій/ Н. О. Деркачова. Роль мотивації в процесі формування творчих професійних умінь у студентів - майбутніх учителів/ О. В. Дикуха. Усвідомлення майбутніми спеціалістами шляхів і засобів особистісного зростання в процесі професійної підготовки/ Л. В. Долинська. Проблеми і перспективи сучасної цивілізації (соціологічний аспект)/ В. Т. Дорофей, Л. М. Зайченко. З історії дослідження української наукової термінології/ С. М. Дорошенко. Використання Internet в дистанційній підготовці студентів педагогічних закладів освіти/ Т. М. Дригота. Формування мотивації до занять фізичною культурою засобами оздоровчо-лікувального впливу у студентів із серцево-судинною патологією/ М. В. Євтушок. Становлення гендерних досліджень і освіти в Україні/ Т. М. Зелінська. Формування позитивної мотивації ставлення студентів до учіння/ Н. П. Зубалій. Дистанційна освіта як форма заочного навчання студентів педагогічних вузів/ А. В. Касперський, О. М. Кучменко. Роль музичного виховання в духовному відродженні нації/ Т. О. Кичановська. Розвиток пізнавальної діяльності студентів в процесі роботи над науковим текстом/ К. А. Кічан. Гуманістична спрямованість природоохоронної самоосвіти студентів/ С. П. Ковалишина, М. І. Пащенко. Технології соціальної роботи у Німеччині/ І. М. Ковчина, О. О. Шубка. Інтеграція знань як засіб вдосконалення змісту освіти в школі/ О. В. Кудря. Правовий статус безпритульних дітей згідно закону України "Про охорону дитинства"/ І. І. Куцим. Структурування шкільної освіти: західноєвропейський регіон.../ С. А. Кушнірук. Про доцільність курсу математичного моделювання/ Г. Л. Лагута. Поглиблення фахової підготовки учителя інформатики/ В. В. Лапінський, В. М. Дем’яненко. Історіософська концепція роману Юрія Липи "Козаки в Московії"/ Ю. В. Лисак. Грушевський М. С. про дохристиянські вірування українського народу/ О. Магеря. Використання нетрадиційних методів навчання для формування екологічних знань у майбутніх вчителів під час вивчення базових курсів на природничо-географічному факультеті/ С. Г. Макарова.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2008г.,N 5
Интересные статьи :
Глинський Я. М. Огляд стандарту програм з інформатики для загальноосвітніх навчальних закладів/ Я. М. Глинський, В. А. Ряжська (стр.3-6)
Антикуз О. В. Наукова організація праці вчителя засобами MS OFFICE/ О. В. Антикуз (стр.6-10)
Морзе Н. В. Структура електронного навчального курсу на базі платформи дистанційного навчання/ Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова (стр.11-18)
Карташова Л. А. Роль веб-технологій у підвищенні ефективності діяльності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів/ Л. А. Карташова (стр.19-21 (далі буде))
Алексович В. Ю. Урок фізики з комп’ютером/ В. Ю. Алексович (стр.22-25)
Руденко В. Д. Історія розвитку комп’ютерної техніки/ В. Д. Руденко (стр.26-32)
Лапінський В. В. Флеш-пам’ять, її будова, принципи функціонування і застосування/ В. В. Лапінський, В. М. Франчук (стр.33-36)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лапінський В. В., Франчук В. М.
Заглавие : Флеш-пам’ять, її будова, принципи функціонування і застосування
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2008. - N5. - С. 33-36 (Шифр КШС-2/2008/5)
Предметные рубрики: техніка електронна
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2008г.,N 7
Интересные статьи :
Лапінський В. В. Техніко- педагогічні характеристики сучасних програмно- апаратних засобів/ В. В. Лапінський (стр.30-33)
Руденко В. Д. Пошук інформації в Інтернеті/ В. Д. Руденко (стр.36-41)
Хачиров Т. С. Інтернет- технології у розв’язанні профорієнтації та/ Т. С. Хачиров (стр.46-50)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лапінський В. В.
Заглавие : Техніко- педагогічні характеристики сучасних програмно-апаратних засобів
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2008. - N7. - С. 30-33 (Шифр КШС-2/2008/7)
Предметные рубрики: комп’ютерні технології
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2011г.,N 3
Интересные статьи :
Про надання грифа навчальній літературі : Наказ МОН України №235 від 16.03.2011 (стр.2)
Використання комп’ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним (стр.3-12.)
Петухова Л. Є. Основні питання сучасної дидактики вищої школи/ Л. Є. Петухова, О. В. Співаковський (стр.13-15.)
Денисенко С. М. Психолого-педагогічні засади подання текстового матеріалу в електронних освітніх ресурсах/ С. М. Денисенко (стр.16-18.)
Муковіз О. П. Викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти MOODLE/ О. П. Муковіз (стр.19-21.)
Овчарук О. В. Моніторинг впровадження концепції "1 учень - 1 комп’ютер"/ О. В. Овчарук, І. В. Іванюк (стр.22-26.)
Лелетін В. Д. Навчальне середовище "1 учень - 1 комп’ютер" - досвід використання/ В. Д. Лелетін, О. М. Мацьоха, О. А. Сєдова (стр.27-29.)
Носенко Т. І. Соціальні мережеві сервіси в освітній діяльності/ Т. І. Носенко (стр.30-32.)
Білий О. В. Інсталяція Linux/ О. В. Білий (стр.33-36.)
Задачі XXIV Всеукраінської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування (стр.37-44.)
XXIV Всеукраїнська олімпіада з інформатики (стр.45-47.)
Курус І. Національний проект "Відкритий світ"/ І. Курус (стр.48-49.)
Лапінський В. В. Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти"/ В. В. Лапінський (стр.49.)
Державна підсумкова атестація з інформатики (стр.50.)
Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту (стр.51-52.)
Стартував інноваційний проект "Альфанетшкола" (стр.52.)
Алпеєв М. Чим Wіndow 7 може привабити користувачів Wіndow XP/ М. Алпеєв (стр.53-56.)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(4Укр)/Л 24
Автор(ы) : Лапінський В. В.
Заглавие : Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти"
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2011. - N 3. - С. 49. (Шифр КШС-2/2011/3)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Інноваційна діяльність-- навчальний заклад
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інноваційні процеси в освіті
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Биков В. Ю. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення/ В. Ю. Биков, В. В. Лапінський (стр.3-6.)
Дайко О. А. Організаційні засади реалізації Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків"/ О. А. Дайко (стр.7-11.)
Вілкул О. Ю. Соціальна значущість програми "Сто відсотків" для Дніпропетровщини/ О. Ю. Вілкул (стр.12-13.)
Лозовський Е. М. "Один учень - один комп’ютер" - Луганська інформаційна освітня перспектива/ Е. М. Лозовський (стр.14-15.)
Ходорковський О. А. Майбутнє української освіти - це школа і вчитель он-лайн/ О. А. Ходорковський (стр.16-17.)
Вєтров І. В. Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти Рівненщини/ І. В. Вєтров, М. А. Віднічук (стр.18-20.)
Чернікова Л. А. Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ/ Л. А. Чернікова (стр.21-25.)
Пушкарьова Т. О. Учень і вчитель в сучасному інформаційному просторі/ Т. О. Пушкарьова (стр.26-27.)
Ломаковська Г. В. Науково-педагогічний проект "ІТ-освіта" як складова системи підготовки фахівців для забезпечення потреб ІТ-індустрії України/ Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко (стр.28-29.)
Пасіхов Ю. Я. Всеукраїнські олімпіади школярів з інформатики з використанням можливостей Інтернету: десять років життя/ Ю. Я. Пасіхов (стр.30-32.)
Косик В. М. Проблеми безпечної роботи дітей в Інтернеті. Фільтрація несумісного з навчально-виховним процесом контенту / В. М. Косик (стр.33-35.)
Бородай М. О. Розумний світ/ М. О. Бородай (стр.36-37.)
Клокар Н. І. Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян/ Н. І. Клокар (стр.38-39.)
Казанцева О. П. Основні складники педагогічної майстерності вчителя інформатики/ О. П. Казанцева (стр.40-42.)
Мельник В. І. Підготовка до олімпіад з інформатики/ В. І. Мельник (стр.43-44.)
Шакотько В. В. Методологічні основи застосування комп’ютера в початковій школі/ В. В. Шакотько (стр.45-48.)
Палюшок Л. В. Інноваційні методики навчання інформатики вчителів Львівської області/ Л. В. Палюшок (стр.49-50.)
Гущина Н. І. Реалізація програми "Партнерство у навчанні" в Україні/ Н. І. Гущина, О. С. Свириденко (стр.51-54.)
Сизова О. Ф. Оптимізація інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу: ресурси Mikrosoft для керівника, учителя, учня/ О. Ф. Сизова (стр.55-57.)
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році (стр.58-59.)
Підсумки II Всеукраїнського конкурсу на кращий веб-сайт (стр.64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 73/Б 60
Автор(ы) : Биков В. Ю., Лапінський В. В.
Заглавие : Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2012. - N 2. - С. 3-6. (Шифр КШС-2/2012/2)
ББК : 73
Предметные рубрики: Електронні інформаційні ресурси
Інформаційні технології в освіті
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційно-комунікаційні технології--електронні освітні ресурси--ікт-навчання--комп’ютерна програма
Аннотация: В статті зазначено, що усю множину електронних інформаційних ресурсів, що використовуються в системі освіти, у сучасній педагогічній науці і практиці означають терміном електронні освітні ресурси (ЕОР). Це сукупність електронних інформаційних об'єктів, інформаційно-об'єктне наповнення електронних систем, призначених для інформаційного забезпечення функціонування і розвитку системи освіти.
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 53(075.29)/Л 24
Автор(ы) : Лапінський В. В., Терещук Б. М.
Заглавие : Фізика: Основні поняття та закони : навчальний посібник для учнів та абітурієнтів
Выходные данные : К.: АСК, 1998
Колич.характеристики :280 с
Цена : Б.ц.
ББК : 22.3я729
Экземпляры : всего 7: фб(1), фіз.(1)
Свободны : фб(1), фіз.(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2011
Колич.характеристики :532 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інтерактивні технології навчання
Інформаційна культура
Інформаційні технології в освіті
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Вища освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Польща-- освіта
Франція-- освіта
Іран-- освіта
Корея-- освіта
Канада-- освіта
Туреччина-- освіта
США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) ; Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня/ П. П. Автомонов. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України/ В. І. Бобрицька. Особливості мотиваційної сфери підлітків/ В. В. Драченко. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи/ Л. В. Кільдерова. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект/ О. С. Пюра. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій/ О. І. Шапран. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів/ Ю. П. Шапран. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів/ Г. Р. Шпиталевська. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ; Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти/ І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України/ О. М. Коваленко. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України/ Н. Б. Самойленко. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів/ П. О. Тадеєв. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ; Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих/ М. Я. Бердник. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс/ Ю. В. Гейко. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання/ Т. В. Григорчук. Освіта і нові комп’ютерні технології/ Т. М. Калюжна. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта/ В. В. Лапінський. Стратегія інформатизації в університетській освіті/ І. Ю. Мельник. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів/ В. М. Франчук.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2014г.,N 1
Интересные статьи :
Воробієнко П. П. Інформатизація загальноосвітніх закладів України/ П. П. Воробієнко, А. М. Гуржій, В. А. Коляденко (стр.3-6.)
Семакин И. Г. Современное состояние школьного предмета "Информатика" в России/ И. Г. Семакин, Е. К. Хеннер (стр.6-14.)
Лапінський В. В. Проблема вибору першої мови програмування - сьогоднішнє бачення/ В. В. Лапінський (стр.14-18.)
Білоусова Л. І. Краса простих задач або до питання про використання мов програмування у навчанні школярів інформатики/ Л. І. Білоусова (стр.18-23.)
Жуковський С. С. Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів/ С. С. Жуковський, О. В. Коротун (стр.23-26.)
Базурін В. М. Практичні завдання на тему "Текстовий редактор Word 2013"/ В. М. Базурін (стр.26-30.)
Ольховський Є. О. Мобільний додаток для підтримки вивчення англійської мови/ Є. О. Ольховський, С. С. Сальніков (стр.30-33.)
Сороко Н. В. Використання веб-технологій у професійній діяльності вчителів філологічної спеціальності/ Н. В. Сороко (стр.33-38.)
Литвинова С. Г. Хмарні технології - нова парадигма у розвитку логічного мислення та пам’яті учнів середньої школи/ С. Г. Литвинова, О. В. Тебенко (стр.38-43.)
Шевченко В. Л. Оцінка ефективності впровадження хмарних технологій в середній школі/ В. Л. Шевченко (стр.43-48.)
Петрова О. М. Використання можливостей ресурсу Learningapps. org під час створення віртуального класу/ О. М. Петрова (стр.46-48.)
Програма курсу за вибором "Операційні системи: теорія й практика (для організації профільного навчання у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів) (стр.48-53.)
Знов’як Ю. В. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2012-2013 навчальному році/ Ю. В. Знов’як [и др.] (стр.53-56.)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.183.4р10/Л 24
Автор(ы) : Лапінський В. В.
Заглавие : Проблема вибору першої мови програмування - сьогоднішнє бачення
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2014. - N 1. - С. 14-18. (Шифр КШС-2/2014/1)
ББК : 22.183.4р10
Предметные рубрики: Викладання інформатики в школі-- програмування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мова програмування--експертне оцінювання--алгоритмізація
Аннотация: На основі аналізу обговорення проблеми викладання розділу "Алгоритмізація та програмування" у пресі й із залученням результатів аналізу даних, отриманих у процесі проведення всеукраїнських олімпіад з програмування, зроблено висновки щодо необхідності налання вибору першої мови програмування вчителю.
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2014г.,N 4
Интересные статьи :
Кіт І. В. Розвиток STEM-освіти в школі/ І. В. Кіт, О. Г. Кіт (стр.3-5.)
Литвинова С. Г. Етапи, методологічні підходи та принципи розвитку хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу/ С. Г. Литвинова (стр.5-11.)
Чубарук О. В. Управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів української мови і літератури в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Чубарук (стр.11-16.)
Кочарян А. Б. Вимоги до професійної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища/ А. Б. Кочарян (стр.16-19.)
Косік В. М. Використання мобільних пристроїв та планшетів на базі ОС Android в навчальному процесі/ В. М. Косік, Т. А. Хомич, Ю. Є. Хомич (стр.19-22.)
Вакалюк Т. А. Переваги використання електронних посібників у навчальних закладах України/ Т. А. Вакалюк, Ю. О. Кончаківський (стр.22-25.)
Петрович О. Б. Використання інтерактивної мультимедійної дошки в позакласній роботі з літературно обдарованими учнями/ О. Б. Петрович, С. Д. Петрович (стр.25-29.)
Хомич С. Мультимедійні засоби навчання у початковій школі/ С. Хомич (стр.29-33.)
Костерна Л. В. Scratch як мова програмування для молодших класів/ Л. В. Костерна (стр.33-35.)
Лапінський В. В. Перші програмно керовані автомати й обчислювачі/ В. В. Лапінський (стр.35-38.)
Бондаренко В. В. Задачі XXVII Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування/ В. В. Бондаренко, Д. Мисак, Ш. Ягіяєв (стр.38-43.)
Знов’як Ю. В. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2012-2013 навчальному році/ Ю. В. Знов’як [и др.] (стр.43-48.)
Кузічев М. М. Завдання III Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. IV етап/ М. М. Кузічев, Я. В. Киричков (стр.48-56.)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.183.4р/Л 24
Автор(ы) : Лапінський В. В.
Заглавие : Перші програмно керовані автомати й обчислювачі
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2014. - N 4. - С. 35-38. (Шифр КШС-2/2014/4)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 22.183.4р
Предметные рубрики: Вчителі інформатики-- підготовка до уроків
Електронно-обчислювальн машини
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): програмно керований автомат--навчання інформатики--верстат жакарда--аналітична машина--машина холлерита
Аннотация: У статті коротко викладено відомості щодо використання Інтернет-ресурсів, які містять відомості про створення і використовування перших програмно керованих автоматів.
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2015г.,N 5
Интересные статьи :
Биков В. Ю. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: історія та сьогодення/ В. Ю. Биков, А. В. Яцишин (стр.3-10.)
Спірін О. М. Науково-методичний і координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору України/ О. М. Спірін, Т. Л. Новицька, Л. А. Лупаренко (стр.11-17.)
Дем’яненко В. М. Дослідно-експериментальна діяльність інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі навчальних закладів різних рівнів/ В. М. Дем’яненко [и др.] (стр.18-23.)
Нікулочкіна О. В. Особливості уроку інформатики в початковій школі/ О. В. Нікулочкіна (стр.24-32.)
Бондаренко В. В. Задачі XXVIII Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування/ В. В. Бондаренко, Д. П. Мисак, Ш. І. Ягіяєв (стр.33-37.)
Мисак Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2014-2015 навчальному році/ Д. П. Мисак, О. В. Рибак, О. Б. Рудик (стр.37-39.)
Коваленко В. В. Використання web-орієнтованих засобів у тренінгових заняттях для формування соціальної компетентності молодших школярів/ В. В. Коваленко (стр.40-44.)
Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році (стр.45-47.)
Лапінський В. В. Методичні поради щодо навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році/ В. В. Лапінський [и др.] (стр.47-56.)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.183.4р10/М 54
Автор(ы) : Лапінський В. В., Руденко В. Д., Глобін О. І.
Заглавие : Методичні поради щодо навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2015. - N 5. - С. 47-56. (Шифр КШС-2/2015/5)
ББК : 22.183.4р10
Предметные рубрики: Викладання інформатики в школі-- методичні матеріали для вчителів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчальні проекти--проектування--компетентнісний підхід--інформаційно-комунікаційна компетентність
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2015г.,N 8
Интересные статьи :
Тридцять років звершень і здобутків (стр.3-5.)
Гуржій А. М. Взаємозв’язок інформатизації суспільства й системи освіти/ А. М. Гуржій, В. В. Лапінський (стр.5-10.)
Лещенко М. П. Роль наукової школи академіка НАПН України В. Ю. Бикова в інформатизації освіти і науки України/ М. П. Лещенко, А. В. Яцишин (стр.10-18.)
Застело О. В. Аналіз методів визначення узгодженості думки групи експертів під час оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів/ О. В. Застело (стр.18-23.)
Петрович С. Д. Дослідження тренду "Інтернет речей" у коледжі/ С. Д. Петрович (стр.23-26.)
Пручинська М. В. Використання мультимедійних технологій на уроках ритміки в санаторній школі для дітей з особливими потребами/ М. В. Пручинська (стр.26-30.)
Єрмак І. О. Навчання майбутніх дизайнерів використання цифрових технологій/ І. О. Єрмак (стр.30-33.)
Войченко О. П. Мобільні технології в навчанні дорослих на прикладі подкастингу/ О. П. Войченко (стр.33-36.)
Кученьова Т. В. Підвищення пізнавальної активності учнів у навчання інформатики шляхом застосування нестандартних уроків/ Т. В. Кученьова (стр.36-40.)
Тарара А. М. Сучасні вимоги до навчання учнів технічному моделюванню/ А. М. Тарара, С. В. Лапінський (стр.40-45.)
Кіт І. В. Методичні особливості курсу "Технологія створення робототехнічних систем"/ І. В. Кіт, О. Г. Кіт (стр.45-47.)
Мельник О. М. Основи визначення ефективності використання електронних освітніх ресурсів і планшетів у навчально-виховному процесі початкової школи/ О. М. Мельник (стр.47-52.)
Носенко Ю. Г. Організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школі/ Ю. Г. Носенко, А. С. Сухіх (стр.52-56.)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 24р10/Г 95
Автор(ы) : Гуржій А. М., Лапінський В. В.
Заглавие : Взаємозв’язок інформатизації суспільства й системи освіти
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2015. - N 8. - С. 5-10. (Шифр КШС-2/2015/8)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 24р10 + 74.202.245
Предметные рубрики: Викладання інформатики в школі
Навчання-- методи-- форми-- засоби
Інформаційні технології навчання
Електронні освітні ресурси
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): електронні засоби навчання--дидактичні вимоги--програмування--проектування навчання
Аннотация: Розглянуто проблеми, пов'язані з упровадженням в систему освіти електронних освітніх ресурсів.
Найти похожие

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 64220
Число посетителей 1490
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя