Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Мартиненко, С.@<.>
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-36 
1.
74.2
М 29


    Мартиненко, С.
    Методи навчання та їх класифікація [Текстььь] / С. Мартиненко, Л. Хоружа // Початкова освіта. - 2010. - N 24(липень). - С. 28-32
ББК 74.2
Рубрики: Початкова школа
   Методи навчання

   методична допомога вчителям Ніжина



Доп.точки доступа:
Хоружа, Л.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Мартиненко, С.
    Як формувати творчу особистість учня [Текстььь] / С. Мартиненко // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N23/24. - С. 22-24
Рубрики: творча особистість


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

3.


    Мартиненко, С.
    Діагностичний супровід професійної діяльності вчителя початкової школи [Текстььь] / С. Мартиненко; О. Кочерга; Г. Федуняк; В. Науменко; С. Дубовик; І. Городецька; М. Геник; А. Мовчун // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N7. - С. 27-29 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: вчитель почат.класів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Мартиненко, С.
    Орієнтовні методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі [Текстььь] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 39-41 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діагностика педагогічна
   адаптація учнів

фывфывфыв:
готовність дитини до навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Мартиненко, С.
    Зміст, форми і методи педагогічної діагностики вчителя початкових класів [Текстььь] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 50-53 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: вчитель початкових класів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Мартиненко, С.
    Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів [Текстььь] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N6. - С. 57-61 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: вчитель початкових класів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Мартиненко, С.
    Методи навчання та їх класифікація [Текстььь] / С. Мартиненко, Л. Хоружа // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 3 - 13
Рубрики: методи навчання


Доп.точки доступа:
Хоружа, Л.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

8.


    Мартиненко, С.
    Діагностичні методики вивчення навчально-пізнавальної діяльності учнів четвертого класу [Текстььь] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N6. - С. 37-40 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діагностика педагогічна
фывфывфыв:
діагностування розумових здібностей -- методики тестування кмітливості учнів -- анкети -- методики


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74.2
М 29


    Мартиненко, С.
    Педагогічна адаптація першокласників до навчання в школі : поради для батьків [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 59-61 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: Початкова школа
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
ПЕРШОКЛАСНИК -- АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ДО ШКОЛИ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.58
М 29


    Мартиненко, С.
    Особливості педагогічної взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності [Текст] / С. Мартиненко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 11. - С. 32-39 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: освіта вища педагогічна
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.1
М 29


    Мартиненко, С.
    Як розвивати в дитини бажання читати? [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 9. - С. 60-63. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.1
Рубрики: читання дитяче
   Дошкільна освіта--читання



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
74.04(3)
М 29


    Мартиненко, С.
    Особливості навчання молодших школярів у Польщі [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 38-41. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.04(3)
Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах
   Польща--початкова освіта
фывфывфыв:
молодші школярі -- початкова освіта в Польщі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
373.2.015.324(477)
М 29


    Мартиненко, С.
    Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 50–52. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
   Дошкільники--психологія

фывфывфыв:
психологія вихованців -- внутрішній стан -- діагностичні методики -- інтерпретація -- корекція внутрішнього стану -- індивідуальний розвиток
Аннотация: Стаття присвячена проблемам діагностування та корекції внутрішнього стану особистості, індивідуального розвитку її природних здібностей і обдарувань. Пропонуються розроблені й апробовані діагностичні методики ("Намалюй нашу сім'ю", "Школа тварин", "Вигадай казку", "Давай потанцюємо", "Зліпи живу істоту") , вони стануть у нагоді для з'ясування внутрішнього стану дитини, встановлення проблем та знаходження оптимальних рішень для їх подолання.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

14.
74.202
М 29


    Мартиненко, С.
    Особливості індивідуального підходу до учнів у навчально-пізнавальній діяльності [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 2-6. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202
Рубрики: Початкова школа--навчання--пізнавальна діяльність
фывфывфыв:
навчально-виховний процес -- дидактика -- характеристика учня


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
81.2
М 29


    Мартиненко, С.
    Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності [Текст] / С. Мартиненко, Н. Чернігівська // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 7/8. - С. 44-50. . - ISSN 1682-2366
ББК 81.2
Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання
   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови



Доп.точки доступа:
Чернігівська, Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
88
М 29


    Мартиненко, С. М.
    Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності [Текст] / С. М. Мартиненко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 57-68
ББК 88
Рубрики: підготовка вчителів початкових класів
   Діагностика педагогічна



Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

17.


    Мартиненко, С.
    Діагностичні методики вивчення особистісно-професійної готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 44-48. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: професійна підготовка вчителів
   Вчитель--професійна підготовка

фывфывфыв:
початкова освіта -- вчитель початкових класів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Содержание:
Олексюк, О. М. Ціннісно-смислове самовизначення студентів у окнтексті сучасної соціокультурної ситуації: погляд педагога / О. М. Олексюк. - С .5-8
Ніколаєва, В. І. Особливості соціально-педагогічної профілктики негативних явищ серед підлітків із сімей груп ризику / В. І. Ніколаєва. - С .9-11
Борисова, О. О. Музика як засіб впливу на функціональній стан дитини / О. О. Борисова. - С .12-15
Фурдуй, С. Б. Інтерактивні методики як шлях удосконалення соціально-педагогічних умов навчання та виховання обдарованих студентів у студентських колективах вищої школи / С. Б. Фурдуй. - С .16-19
Петрюк, І. Соціально-педагогічні основи подолання шкільної дезадаптації підлітків / І. Петрюк. - С .20-23
Жизномірська, О. Я. Конструктивні та деструктивні форми самоствердження підлітків / О. Я. Жизномірська. - С .24-27
Сватенков, О. В. Дослідження соціальної реклами про здоровий спосіб життя як теоретична та прикладна проблема / О. В. Сватенков. - С .28-31
Івченко, Н. В. Особенности деятельности фасилитатора в процессе социальной адаптации / Н. В. Івченко. - С .32-37
Сидор, І. П. Дозвіллєве спілкування як фактор розвитку особистості / І. П. Сидор. - С .38-40
Вайнола, Р. Х. Моделювання професійної підготовки майбутнього соціального педагога в контексті його особистого розвитку / Р. Х. Вайнола. - С .41-45
Мартиненко, С. М. Особливості педагогічного діагностування фізичної готовності дитини до навчання у школі / С. М. Мартиненко. - С .46-48
Сергеєва, Н. В. Комп’ютерні ігри як чинник формування особистоті підлітка / Н. В. Сергеєва. - С .49-51
Мірошниченко, О. В. Особистісно орієнтовані технології початкового навчання молодших школярів / О. В. Мірошниченко. - С .52-54
Зінченко, Т. В. Українські народні традиції формування здорового способу життя / Т. В. Зінченко. - С .55-58
Підлипська, С. Д. Молодіжний табір "Лю-злн" як альтернативний вид саморозвитку та відпочинку молоді / С. Д. Підлипська. - С .59-61
Аніщенко, О. В. Технології концентрованого навчання у контексті наукової організації праці школярів / О. В. Аніщенко. - С .62-66
Ростовська, І. О. Критерії та показники сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .67-70
Стрельникова, Н. М. Формування у студентів культури спілкування з батьками вихованців / Н. М. Стрельникова. - С .71-74
Наконечна, Н. С. Особливості фізичного виховання молодших школярів у національній скаутській організації України Пласт / Н. С. Наконечна. - С .75-77
Басюк, Т. П. Типологія та змістові характеристики соціальних проектів / Т. П. Басюк. - С .78-81
Конончук, А. І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з батьками наркозалежних підлітків / А. І. Конончук. - С .82-84
Новгородська, Ю. Г. Формування здорового способу життя у майбутніх учителів / Ю. Г. Новгородська. - С .85-90
Прихода, І. В. Професійна підготовка фахівця з фізичної реабілітації: проблеми і питання / І. В. Прихода. - С .90-92
Ващенко, І. В. Готовність учителя до використання здоров’я зберігаючих технологій у навчально-виховному процесі / І. В. Ващенко, С. Свириденко. - С .93-96
Лазько, А. М. Формування здорового способу життя студентів медичних коледжів / А. М. Лазько. - С .97-99
Бурова, О. Г. Шляхи підвищення готовності майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дошкільників / О. Г. Бурова. - С .100-
Лапшина, С. Озброєння студентів санітарно-гігієнічними знаннями - основа формування навичок здорового спосбу життя та практичної підготовки майбутніх педагогів / С. Лапшина. - С .104-107
Рось, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з формування здорового способу життя / Л. М. Рось. - С .108-110
Качалова, Т. В. Професійна самореабілітація як основа здорового способу життя педагога / Т. В. Качалова. - С .11-114
Логвиненко, О. Б. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування здорового способу життя дітей та молоді / О. Б. Логвиненко, Т. О. Логвиненко. - С .115-118
Васильєв, В. В. Професійне вигорання молодих фахівців системи соціального захисту населення / В. В. Васильєв, О. В. Литвин. - С .119-120
Тюріна, Д. М. Формування орієнтовної основи самостійної навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей / Д. М. Тюріна. - С .121-123
Михаськова, М. А. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / М. А. Михаськова. - С .124-127
Коваленко, Є. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування здорового способу життя / Є. І. Коваленко. - С .128-132
Заверико, Н. В. Формування здорового способу життя учнівської молоді: зарубіжний та вітчизняний досвід / Н. В. Заверико. - С .133-136
Давидова, Т. М. Збереження і зміцнення здоров’я школярів у навчально-виховному процесі: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. М. Давидова. - С .137-141
Новгородський, Р. Г. Григорій Ващенко про здоровий споіб життя як необхідну умову соціалізації особистості дитини / Р. Г. Новгородський. - С .142-145
Боровик, В. В. Здоровий спосіб життя у працях вітчизняних педагогів-новаторів кінця ХІХ - початку ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .146-148
Ляшенко, Т. В. Форми організації музичної освіти як фактор духовного збагачення українського народу початку ХХ ст. (на прикладі чернігівського регіону) / Т. В. Ляшенко. - С .149-151
Матвієнко, С. І. Використання музики в позаурочній роботі з унчівською молоддю Чернігівщини (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .152-155
Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. про формування у школярів здорового способу життя / Н. О. Ярмак. - С .156-158
Чернякова, А. В. Особливості шкільного середовища в США: причини поширення насильства серед учнівської молоді та стратегії його подолання / А. В. Чернякова. - С .159-163
Смелянська, В. В. Раннє вивчення іноземних мов у американській практиці: історичний погляд / В. В. Смелянська. - С .164-168
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

19.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 184 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн.
    Содержание:
Акімова, О. М. Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу / О. М. Акімова. - С .5-7
Гончарова, О. Н. Использование программ администрирования в процессе обучения / О. Н. Гончарова. - С .7-10
Кравченко, К. В. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників / К. В. Кравченко. - С .10-14
Лунькова, В. С. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій / В. С. Лунькова. - С .14-22
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми / О. В. Євсєєва. - С .22-26
Лукашова, Н. І. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .26-31
Стрельнікова, Н. М. Формування у студентів організаторських здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .31-34
Фізеші, О. Й. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Й. Фізеші. - С .34-37
Кириченко, І. М. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / І. М. Кириченко. - С .37-41
Сватенкова, Т. І. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів / Т. І. Сватенкова. - С .41-44
Розлуцька, Г. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки / Г. Розлуцька. - С .44-48
Бодрих, О. О. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу / О. О. Бодрих. - С .48-51
Дрижак, В. В. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів / В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. - С .51-54
Савельєва, К. Б. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога / К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. - С .54-57
Останіна, Н. С. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості / Н. С. Останіна. - С .57-60
Долматова, М. П. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови / М. П. Долматова, О. М. Нечваль. - С .60-63
Погорєлова, С. М. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. - С .63-67
Колодій, І. А. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси / І. А. Колодій. - С .67-70
Нікітіна, І. П. Дослідницька робота учнів / І. П. Нікітіна. - С .70-73
Дояр, Л. В. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі / Л. В. Дояр. - С .73-76
Ревенчук, В. В. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано / В. В. Ревенчук. - С .76-84
Щербініна, О. М. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. М. Щербініна. - С .84-87
Біла, Н. Л. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .87-90
Булавенко, С. Д. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури / С. Д. Булавенко. - С .90-93
Кирилюк, В. М. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії / В. М. Кирилюк. - С .93-98
Дудка, Р. А. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Р. А. Дудка. - С .98-101
Підлипська, С. Д. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ / С. Д. Підлипська. - С .101-105
Грохольська, Н. В. Использование метода проектов во время обучения в вузе / Н. В. Грохольська. - С .105-107
Симан, С. М. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки / С. М. Симан. - С .107-110
Мицик, Л. М. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії / Л. М. Мицик. - С .110-115
Зубко, О. М. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині / О. М. Зубко. - С .115-121
Каленський, А. А. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ / А. А. Каленський, О. С. Корняков. - С .121-125
Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес / К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна. - С .125-129
Бірюков, П. В. Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі / П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. - С .129-133
Панченко, В. Ф. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки / В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. - С .133-138
Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування / І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков. - С .138-142
Федосій, О. О. Екологічна освіта та виховання сучасної молоді / О. О. Федосій. - С .142-145
Долженко, В. О. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів / В. О. Долженко. - С .145-148
Долженко, М. В. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України / М. В. Долженко. - С .148-151
Коваленко, В. О. Виховний потенціал курсу "Країнознавство" / В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. - С .151-154
Мартиненко, С. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів / С. Мартиненко. - С .154-156
Кочерга, О. М. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .156-159
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін / Ю. Г. Новгородська. - С .159-162
Бойко, Л. П. Значення, що панує над змістом / Л. П. Бойко. - С .162-166
Борисюк, С. О. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників / С. О. Борисюк. - С .166-170
Падун, П. О. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста / П. О. Падун. - С .170-173
Білоусова, Н. В. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .173-178
Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников / Н. Н. Юрченко. - С .178-180
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

20.
Шифр: П456775/2010/24(липень)
   Газета

Початкова освіта. Шкільний світ. [Текст] : перша всеукраїнська газета для першого вчителя/ М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Шкільний світ, 1999 р. - . - Выходит дважды в месяц
2010г. N 24(липень)
Содержание:
Кравчук, Л. Урок-унікальна і неповторна дидактична форма навчання і виховання / Л. Кравчук. - С.3-18
Кондратюк, О. Організація уроку в системі розвивального навчання (Д. Ельконіна - В. Давидова) / О. Кондратюк, І. Толмачова, З. Шилкунова. - С.18-28
Мартиненко, С. Методи навчання та їх класифікація / С. Мартиненко, Л. Хоружа. - С.28-32
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-36 
 
Статистика
за 05.09.2024
Число запросов 40793
Число посетителей 1088
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя