Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Мельник, Юрій Степанович@<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 9
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :230 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 67.33 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів
Переклад
Гімназія
Освіта-- Зарубіжний досвід
вчитель початкових класів
Содержание : К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры/ Л. И. Богатикова. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів/ Л. В. Бондар. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема/ В. С. Вергунова. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков/ С. П. Грушко. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови/ С. П. Деркач. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу)/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти/ О. В. Євсєєва. К вопросу о преподавании второго языка/ З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего/ А. А. Кирюшкина. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах/ М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема/ О. В. Михайленко. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови/ О. Є. Місечко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия/ Н. Г. Новицкая. Лінгвістичні особливості творчого мовлення/ М. В. Паустовська. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах/ Л. В. Туркіна. Как маленькие дети изучают быстрое чтение/ М. Асланишвили. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови/ О. П. Биконя. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі/ І. А. Біжко. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів/ Ю. І. Бондаренко. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів/ Я. В. Бялківська. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин/ Р. І. Вікович. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами/ О. А. Гришина. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК)/ В. М. Гутник. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови/ Є. О. Дегтярьова. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської/ І. В. Дубко. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення/ С. М. Жуков. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі/ О. Г. Квасова. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту/ Ю. С. Мельник. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Н. В. Мосьпан. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования/ М. Ю. Раевская. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма/ Е. В. Сажина, М. С. Захарова. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі/ Н. С. Саєнко. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників/ В. М. Тименко. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов/ Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю/ А. В. Бичок. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови/ О. А. Мацнєва. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки/ О. М. Попенко. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей/ І. О. Сімкова. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів/ Л. І. Ткаченко. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах/ О. С. Філоненко. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України/ Н. І. Бєлкіна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст./ С. І. Дітківська. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст./ О. В. Самойленко. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде , М. Буибас, П. Сердюков; Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса/ В. М. Поляков. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана/ С. А. Ревуцька. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії/ О. В. Сергєєва. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі/ Н. В. Шеверун.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 53(070.2)/М 48
Автор(ы) : Мельник, Юрій Степанович
Заглавие : Задачі прикладного змісту з фізики у старшій школі : навч.-метод. посібник
Выходные данные : К.: Педагогічна думка, 2013
Колич.характеристики :117, [1] с.: рис., табл.
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примечания : Дод.: с. 111-117
ISBN, Цена 978-966-644-340-6: 55.00 грн.
ББК : 22.3р10-215
Предметные рубрики: Викладання фізики в школі-- збірники задач для ЗНЗ
Кафедра фізики
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): задачі з фізики--прикладні задачі з фізики--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--дидактичні вимоги--дидактические требования--експериментальні прикладні задачі--экспериментальные прикладные задачи--дистанційне навчання--дистанционное обучение--творчі задачі--творческие задачи
Аннотация: Обгрунтовано дидактичні вимоги до змісту фізичних задач прикладного характеру, охарактеризовано загальні й часткові способи їх розв'язування. Використання посібника забезпечуватиме оволодіння учнями системою фізичних знань, практичних умінь і навичок.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Комп’ютер у школі та сім’ї -2015г.,N 7
Интересные статьи :
Підгорна Т. В. Вивчення хімічних редакторів у школі/ Т. В. Підгорна (стр.3-8.)
Біляй І. М. Застосування комп’ютера в процесі навчання стохастики/ І. М. Біляй (стр.9-12.)
Япринець Т. С. Ресурси мережі Інтернет як засіб формування природоохранних знань учнів у процесі навчання фізичної географії/ Т. С. Япринець (стр.13-17.)
Мельник Ю. С. Комп’ютерне моделювання в процесі розв’язування фізичних задач/ Ю. С. Мельник (стр.18-25.)
Мукосєєнко О. А. Конспекти-сходинки як засіб побудови молодшими школярами багатоступінчастих карт пам’яті на уроках інформатики/ О. А. Мукосєєнко (стр.26-29.)
Колос К. Р. Зміст і особливості організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос, Л. А. Лупаренко (стр.30-38.)
М’ясоїд Г. І. Методична дилема: які засоби наочності використовувати, традиційні чи електронні?/ Г. І. М’ясоїд, Т. І. Юсипіва (стр.39-45.)
Дементієвська Н. П. Формування навичок критичного оцінювання веб-ресурсів і проблема безпеки учнів в Інтернеті/ Н. П. Дементієвська (стр.46-51.)
Потієнко В. О. Очний етап Всеукраїнського дистанційного турніру з інформаційних технологій 2014-2015 навчального року/ В. О. Потієнко (стр.52-56.)
Круглий стіл з обговорення проекту програми курсу інформатики дл 5-9-их класів ЗНЗ (стр.1-2-га стор. обкл.)
Відділ математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України провів виїзний круглий стіл з учителями-експериментаторами Великодимерського НВК (стр.3-я стор. обкл.)
Методичні рекомендації щодо навчання основних навчальних предметів за оновленими навчальними програмами у 2015/2016 навчальному році з коментарем провідних фахівців Інституту педагогіки НАПН України (стр.4-та стор. обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.3р10/М 48
Автор(ы) : Мельник, Юрій Степанович
Заглавие : Комп’ютерне моделювання в процесі розв’язування фізичних задач
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2015. - N 7. - С. 18-25. (Шифр КШС-2/2015/7)
ББК : 22.3р10
Предметные рубрики: Викладання фізики в школі-- інформаційно-комп’ютерні технології
Викладання фізики в школі-- розв’язування задач-- комп’ютерне моделювання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): алгоритм розв’язування задач--інтерактивне навчальне середовище--фізичні задачі--комп’ютерне моделювання--конструктор віртуальних експериментів--педагогічне програмне забезпечення
Аннотация: У статті розкрито сутність методу комп’ютерного моделювання. Здійснено аналіз інтерактивних середовищ розв’язування фізичних задач із застосуванням відповідних моделей. Розроблено алгоритм конструювання моделей у різноманітних проектних середовищах.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Мельник, Юрій Степанович
Заглавие : Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - № 9. - С. 121-124 (Шифр 15/Н 34-491034)
ББК : 88я5 + 74я5
Найти похожие

 
Статистика
за 19.10.2024
Число запросов 15827
Число посетителей 311
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя