Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Мисан, В.@<.>
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-24 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :196 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 58.90 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Професійна підготовка вчителя
Гендерне виховання
Содержание : Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін/ Н. І. Логвинюк. Взаємодія як міждисциплінарне поняття/ Н. В. Гагіна. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів/ Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі/ І. І. Тукач. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій/ Н. В. Сорокіна. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів/ О. М. Топузов. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів/ В. О. Степашко. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів/ С. В. Толочко. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів/ О. В. Пономаренко. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості/ Т. В. Отрошко. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми єдиного курсу шкільної історії/ В. О. Мисан. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів/ О. М. Попенко. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи)/ С. О. Кириченко. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю/ Н. П. Варущик. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку/ В. М. Кирилюк. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори/ Н. М. Одегова. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі/ Н. М. Стрельнікова. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі/ А. В. Шкодин. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою/ С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм/ І. В. Ляшенко. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників/ Д. М. Карюченко. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін/ Т. П. Федорина. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя/ Н. М. Юрченко. Софія Русова як історик педагогіки/ Є. І. Коваленко. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне/ В. М. Благінін. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр./ В. В. Боровик. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. І. Бутурлим. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка/ О. В. Орел. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття)/ Н. М. Демченко. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів/ Н. М. Авшенюк. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні/ А. А. Харківська. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї/ Н. Б. Катруца. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів/ Н. С. Журавська. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади/ А. С. Чирва. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках/ О. А. Жук. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть/ І. О. Сташевська. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст./ О. А. Лавріненко. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут/ О. І. Огієнко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Історія в середніх і вищих навчальних закладах України -2006г.,N 1
Интересные статьи :
Петронговський Р. Р. Поняття "патріотизм" у гуманітарних науках/ Р. Р. Петронговський (стр.2-7)
Федьков О. М. Партія соціалістів-революціонерів і селянство у Правобережній Україні у 1905 році/ О. М. Федьков (стр.8-12)
Комарніцький О. Б. Становище єврейських громад у добу гетьманату П.Скоропадського (на матеріалах містечок Правобережної України)/ О. Б. Комарніцький (стр.13-17)
Петров М. Б. Організація та розвиток внутрішньої торгівлі Кам'янця-Подільського у XV-XVIII cт./ М. Б. Петров (стр.17-22)
Трубчанінов С. В. Джерела історичної географії України та їх використання/ С. В. Трубчанінов (стр.23-26)
Плойгер Г. З історії ООН/ Г. Плойгер (стр.27)
Антоневська А. Чехія: Історія культури. Ч.I: Замок Сіхров/ А. Антоневська (стр.28-32)
Алехин А. Тадж Махал: Історія світової культури/ А. Алехин (стр.32-34)
Мисан В. Сучасний урок історії: тип, структура, характеристика, форми/ В. Мисан (стр.35-40)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисан В.
Заглавие : Сучасний урок історії: тип, структура, характеристика, форми
Место публикации : Історія в середніх і вищих навчальних закладах України/ Кам'янець-Подільський державний ун-т ім.І.Огієнка, вид-во "Антросвіт". - К.: "Антросвіт", 2006. - N1. - С. 35-40 (Шифр І249631/2006/1)
Предметные рубрики: Викладання історії
уроки історії
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Історія в школах України -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Мисан В. Сучасний урок історії : типологія, структура, характеристика форми / В. Мисан (стр.15-21)
Мокрогуз О. Чи впливає новий зміст оцінювання на навчальний процес, або Як сьогодні вчити історії?: Роздуми методистів./ О. Мокрогуз, К. Новик (стр.36-40)
Крижанівський О. Релігія, міфологія, література, архітектура і мистецтво Стародавнього Єгипту. ( Стаття друга)/ О. Крижанівський (стр.43-48)
Кульчицький С. Сталінський геноцид в Україні ( Стаття друга : "Як осмислювати Голодомор")/ С. Кульчицький (стр.50-56)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисан В.
Заглавие : Сучасний урок історії : типологія, структура, характеристика форми
Место публикации : Історія в школах України. - К.: "Педагогічна преса", 2006. - N2. - С. 15-21 (Шифр ІШУ-1/2006/2)
Предметные рубрики: Викладання історії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): типи уроків
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Історія в школі -2006г.,N 7/8
Интересные статьи :
Ластівка Є. Права дитини в Україні: 2006р. - рік захисту прав дитини в Україні/ Є. Ластівка (стр.1-3)
Коляда І. Образ гетьмана івана Виговського в оцінці і. Нечуя-Левицького/ І. Коляда, Ю. Макарчук (стр.4-6.)
Гончар О. Нюрберзький процес: фарс чи історична необхідність?/ О. Гончар (стр.10-14)
Шеремет М. До проблеми формування критичного мислення особистості/ М. Шеремет (стр.15-17.)
Мисан В. Особливості організації навчання історії у 5 класі/ В. Мисан (стр.23-26. Далі буде.)
Карлійчук Л. Розвиток учнівської творчості на уроках історії засобами образотворчого мистецтва (на прикладі учнівського проекту "Історико-художній портрет Івана Мазепи")/ Л. Карлійчук (стр.27-31.)
Войцеховський Ю. Змалювати Мазепу, або у затінку завдань шкільної історичної освіти/ Ю. Войцеховський (стр.32-38.)
Голованов С. Архітектура і скульптура Стародавньої Індії/ С. Голованов (стр.46-48)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисан В.
Заглавие : Особливості організації навчання історії у 5 класі
Место публикации : Історія в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Етносфера, 2006. - N7/8. - С. 23-26. Далі буде. (Шифр ІШ-1/2006/7/8)
Предметные рубрики: викладання історії України
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Історія в школах України -2006г.,N 7
Интересные статьи :
Зовнішнє сертифікаційне тестування з історії - 2006: завдання та відповіді (стр.2-6)
Мисан В. Курс "Вчимося бути громадянами" як складова сучасної шкільної громадянської освіти/ В. Мисан; Я. Баран (стр.6-7)
Концептуальні засади вивчення предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах (курси "Етика", "Основи християнської етики", "Основи релігійної етики") (стр.12-15)
Програма курсу "основи християнської етики" (Для учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів). Пояснювальна записка (стр.15-21)
Мисан В. Розподіл навчального часу на уроках історії як дидактична проблема/ В. Мисан (стр.22-29)
Комар В. Особливості проведення уроків узагальнення з історії в 5 класі/ В. Комар (стр.36-41)
Крижанівський О. Буденне життя, культура і релігія народів Ахеменідського Ірану (З циклу "Культура та релігія Стародавнього Сходу". Стаття шоста)/ О. Крижанівський (стр.46-51)
Баран Я. . Суспільний розвиток слов’ян у світлі етнографії, археології та історичних джерел/ Я. Баран (стр.52-56)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисан В., Вербицька П., Войтенко О.
Заглавие : Курс "Вчимося бути громадянами" як складова сучасної шкільної громадянської освіти
Место публикации : Історія в школах України. - К.: "Педагогічна преса", 2006. - N7. - С. 6-7 (Шифр ІШУ-1/2006/7)
Предметные рубрики: освіта громадянська
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисан В.
Заглавие : Розподіл навчального часу на уроках історії як дидактична проблема
Место публикации : Історія в школах України. - К.: "Педагогічна преса", 2006. - N7. - С. 22-29 (Шифр ІШУ-1/2006/7)
Предметные рубрики: уроки історії
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Історія в школах України -2007г.,N 7
Интересные статьи :
Євтушенко Р. І. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/2008 році . Історія. Етика та курси духовно-морального спрямування/ Р. Євтушенко (стр.3-11)
Основні інтернет-ресурси з історії стародавнього світу, історичні, педагогічні, загального характеру. Сайти музеїв світу, інформаційні вузли з політології (стр.8)
Про проведення Всеукраїнського конкурсу науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає": наказ Міністра освіти та науки України (стр.11)
Положення про Всеукраїнський конкурс науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає" (стр.12-13)
Положення про щорічну Всеукраїнську краєзнавчу акцію учнівської та студентської молоді "Колосок пам’яті" (стр.13-14)
Удод О. Про актуальні проблеми інтеграції історичної науки і освіти/ О. Удод (стр.14-18)
Терно С. Чи навчені наші учні мислити критично?/ С. Терно (стр.18-23)
Мисан В. До проблеми змісту курсів історії/ В. Мисан (стр.23-28)
Сотниченко В. Корекція результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів як педагогічна проблема/ В. Сотниченко (стр.29-31)
Малієнко Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків. Релігійно-церковне життя середньовічної Європи. Католицька церква у V-ХІІІ ст. Вершина могутності й занепад папства/ Ю. Малієнко (стр.32-35)
Єрмоленко А. Як працювати з джерелами інформації на уроках історії/ А. Єрмоленко (стр.35-38 (далі буде))
Єрмоленко А. Греція в ІІ-на початку І тисячоліть до н.е. Конспект уроку-узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок. Історія стародовнього світу. 6 клас/ А. Єрмоленко (стр.38-41)
Поляков В. Історія партизанського руху в Криму. Конспект уроку-лекції з теми "Наш край у роки Другої світової війни". Історія України. 11 клас/ В. Поляков (стр.42-46)
Дьомін О. Християнські реалії Візантії середини ІХ століття та виникнення слов’янської писемності/ О. Дьомін (стр.47-49)
Верменич Я. Адміністративно-територіальний устрій українських земель в історичній ретроспективі/ Я. Верменич (стр.50-55)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисан В.
Заглавие : До проблеми змісту курсів історії
Место публикации : Історія в школах України. - К.: "Педагогічна преса", 2007. - N7. - С. 23-28 (Шифр ІШУ-1/2007/7)
Предметные рубрики: Викладання історії
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Історія в школах України -2009г.,N 9
Интересные статьи :
Мисан В. Багатореспективність як засіб та методу у навчанні шкільного курсу історії України/ В. Мисан (стр.3-7)
Терно С. Методика розвитку критичного мислення учнів 8-9 класів на уроках історії/ С. Терно (стр.7-13)
Ковбасюк Т. Методичні прийоми використання писемних джерел у навчанні історії/ Т. Ковбасюк (стр.14-17)
Турченко Ф. Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини XIX ст. "Історія України". 9 клас (Матеріали до уроків)/ Ф. Турченко, В. Мороко (стр.22-28)
Бердичевський Я. Велика французька революція кінця XVIII ст. Європа в період наполеонівських війн. "Всесвітня історія". 9 клас (Матеріали до уроків)/ Я. Бердичевський, І. Щупак, Л. Морозова (стр.29-35)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 63р/М 65
Автор(ы) : Мисан В.
Заглавие : Багатореспективність як засіб та методу у навчанні шкільного курсу історії України
Место публикации : Історія в школах України. - К.: "Педагогічна преса", 2009. - N 9. - С. 3-7 (Шифр ІШУ-1/2009/9)
ББК : 63р
Предметные рубрики: Викладання історії в школі
Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Історія України. Бібліотека -2010г. т.січень,N 1
Интересные статьи :
Мисан В. Сучасний урок історії/ В. Мисан (стр.1-118)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие газеты: Історія України -2010г.,N 11(березень)
Интересные статьи :
Мисан В. Особливості організації навчального процесу в умовах реформування шкільної історичної иосвіти/ В. Мисан (стр.2-3)
Интересные статьи :
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания : 74.04(4Укр)/М 65
Автор(ы) : Мисан В.
Заглавие : Особливості організації навчального процесу в умовах реформування шкільної історичної иосвіти
Место публикации : Історія України. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 11(березень). - С. 2-3 (Шифр І220140/2010/11(березень))
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: урок сучасний
Навчальний процес
уроки історії
методична допомога вчителям Ніжина
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реформування освіти
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 63/М 65
Автор(ы) : Мисан В.
Заглавие : Сучасний урок історії : Навчально-методичний посібник
Место публикации : Історія України.Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2010. - Том січень, N 1. - С. 1-118 (Шифр І885842/2010/січень/1)
ББК : 63
Предметные рубрики: Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін
уроки історії
методична допомога вчителям Ніжина
Аннотация: Посібник укладений за розділами, що розкривають суть сучасного уроку історії та допомогають поглибити знанння з проблем: типології, форм уроку, розподілу навчального часу, використання різноманітних засобів, методів та прийомів навчання.
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Історія в сучасній школі -2012г.,N 5
Интересные статьи :
Раков С. Оцінювання результатів ЗНО за шкалою 100-200/ С. Раков, О. Соколов (стр.2-5)
Мисан В. Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога часу чи забаганка науковців?/ В. Мисан (стр.23-26)
Осмоловська О. Історія походження етруського народу/ О. Осмоловська, Н. Бурич (стр.42-47)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 63.3р10/М 65
Автор(ы) : Мисан В.
Заглавие : Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога часу чи забаганка науковців?
Место публикации : Історія в сучасній школі: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: "Педагогічна преса", 2012. - N 5. - С. 23-26 (Шифр ІВСШ-1/2012/5)
ББК : 63.3р10
Предметные рубрики: Викладання історії в школі
Кафедра історії України та політології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): шкільна історична освіта
Найти похожие

 1-20    21-24 
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 112255
Число посетителей 1227
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя