Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Михайленко, О.@<.>
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.
373.2.034:373.216.95](477)
Z99


   
    Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька [та ін.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 15–23. - Зміст: Методичні рекомендації щодо використання ; Принципи використання ; Дод. 1 : Мама – найдорожча в світі людина : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. дошк. віку : (морал. путівник – лялька Наталочка) ; Дод. 2 : Що таке совість : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. дошк. віку : (морал. путівник – лялька Тарасик).
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   Дошкільна освіта--ігри--навчання грою

фывфывфыв:
моральне виховання -- ляльки -- моральні путівники -- методичні рекомендації -- конспекти занять -- старший дошкільний вік -- мама -- совість
Аннотация: У статті йдеться про використання ляльок, як путівників дошкільників у світі моральних якостей і добрих вчинків.


Доп.точки доступа:
Лохвицька, Л.; Михайленко, О.; Гнатенко, Т.; Єфіменко, Л.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
Шифр: ІПУ/2013/8
   Журнал

Історія та правознавство [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2013г. N 8
Содержание:
Судьєв, С. В. Проект "Хроноплавання" : методика формування мотивації вивчення історії / С. В. Судьєв. - С.2-4.
Баханов, К. О. Вихід із конфліктної ситуації / К. О. Баханов. - С.4-7.
Буланов, Ю. І. Експрес-контроль на уроках історії / Ю. І. Буланов. - С.7-9.
Горяїнова, Л. Є. Всесвітня історія (10 клас) у таблицях і схемах / Л. Є. Горяїнова. - С.9-11.
Нагорнюк, В. О. Україна в 1907-1914 рр. Земельна реформа П. Столипіна. Історія України. 9 клас / В. О. Нагорнюк. - С.11-14.
Пилипюк, Е. В. Революції 1848-1849 рр. в Європі. Всесвітня історія. 9 клас / Е. В. Пилипюк. - С.14-18.
Степура, С. М. Об’єднання Німеччини. Всесвітня історія. 9 клас / С. М. Степура. - С.18-22.
Сидоренко, Н. М. Видатні діячі та події в країнах Європи та Америки першої половини XIX ст. в історії та літературі. Всесвітня історія. 9 клас / Н. М. Сидоренко. - С.22-27.
Расулова, С. В. Тематичне оцінювання "Культура народів світу наприкінці XVIII - в XIX століттях". Всесвітня історія. 9 клас / С. В. Расулова. - С.27-28.
Підлипна, В. С. Український національний рух наприкінці 40-х років XIX ст. Кирило-Мефодіївське братство. Історія України. 9 клас / В. С. Підлипна. - С.28-30.
Звільнення за прогул. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 5. С. 16/1-16/2.
Нурєєва, О. С. Що робити, якщо дитина неуважна на уроці? / О. С. Нурєєва. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 5. С. 16/3-16/8.
Михайленко, О. В. Молодіжні субкультури / О. В. Михайленко. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 5. С. 16/9-16/16.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: ВМДЗ/2009/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2009г. N 7
Содержание:
Каплуновська, О. Організація екологічної освіти в сучасному дошкільному навчальному закладі / О. Каплуновська, О. Самсонова. - С.9-14
Михайленко, О. Екологічною стежиною- у світ природи / О. Михайленко. - С.28-38
Овдій, Л. Спільна діяльність педагогів і батьків у екологічно-освітньому процесі дощкільного навчального закладу / Л. Овдій, Т. Дяченко, Л. Каган. - С.43-47
Горбатих, В . Працюємо з інноваційними технологіями / В . Горбатих. - С.64-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: ВМДЗ/2010/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 8
Содержание:
Курочка, Н. Обов’язкова дошкільна освіта - з п’яти років / Н. Курочка. - С.4-8.
Гапяпа, М. Розвиток інтелектуальних здібностей дошкільників в ігротеці розвивальних ігор / М. Гапяпа, Н. Руднік. - С.13-25.
Михайленко, О. Готовність вихователів до формування логіко-математичної компетентності дошкільників / О. Михайленко. - С.26-35.
Сазонова, А. Особливості навчання старших дошкільників розв’язування арифметичних задач / А. Сазонова, Г. Шматченко. - С.36-47.
Коваленко, А. Експертиза якості освітнього процесу відповідно до Базової програми / А. Коваленко. - С.49-65.
Романюк, І. Фронтальний та підсумковий контроль у системі внутрішнього контролю / І. Романюк. - С.66-69.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2017/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2017г. N 5
Содержание:
Романюк, І. СМС для вихователів-методистів / Ірина Романюк, Світлана Боднарук. - С.4–8.
Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко. - С.9–14.
Лохвицька, Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко. - С.15–23.
Другие авторы: Михайленко О., Гнатенко Т., Єфіменко Л.
Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа. - С.24–31.
Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко. - С.32–39.
Клименко, Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар / Людмила Клименко. - С.40–48.
Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова. - С.49–53.
Кобякова, Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками : [інформ. стенд] / Д. Кобякова. - С.53–54.
День родини. - С.56–57.
Джемула, Г. Родина у кожного : сценарій родин. свята / Галина Джемула. - С.58–63.
Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.64–65.
Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів]. - С.66–67.
Особливості організації тренінгу. - С.68–69.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2018/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 1
Содержание:
Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна. - С.4–10.
Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко. - С.11–17.
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід. - С.18–20.
Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі. - С.[21].
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти. - С.22–23.
Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко. - С.24–26.
Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець. - С.27–35.
Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк. - С.36–40.
Соціально-економічне виховання дошкільників. - С.41–44.
Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття. - С.45.
Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова. - С.46–53.
День спонтанного прояву доброти. - С.54–55.
Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.56–60.
Михайленко, О. Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко. - С.61–64.
[Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів]. - С.[69–71].
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: ДШУ1/2006/12
   Журнал

Директор школи. Україна [Текстььь] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Выходит 8 раз в год
2006г. N 12
Содержание:
Кравченко, Т. Українська родина та соціалізація дитини / Т. Кравченко. - С.6-32
Пироженко, Л. Педагогічний портрет у номері: Іван Орлай / Л. Пироженко. - С.38-43
Мороз, Т. Ідеал педагога в сучасній системі освіти / Т. Мороз. - С.44-48
Михайленко, О. Нормативно-правове забезпечення нового змісту та структури навчання / О. Михайленко. - С.50-55
Аніскіна, Н. Управління наступністю / Н. Аніскіна. - С.56-61
Назаренко, В. Пріоритети у змісті та структурі сучасної початкової освіти / В. Назаренко. - С.62-66
Лога, Т. Законодавство України про освіту в контексті євроінтеграції: Рекомендаційний бібліографічний список літератури / Т. Лога. - С.68-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: ДтЗ/2024/1
   Журнал

Довкілля та здоров’я [Текстььь] : науковий журнал з проблем медичної екології, гігієни, охорони здоров’я та екологічної безпеки. - Вінниця : ТВОРИ, 1996 - . - Выходит ежеквартально
2024г. N 1
Содержание:
Хоменко, І. М. Інформаційно-комунікаційні технології у стратегії розвитку національної системи громадського здоров’я України / І. М. Хоменко, Я. М. Чешко. - С.4-10.
Михайленко, О. Кореляційний аналіз залежності здоров’я населення України від паління як чинника виникнення розвитку цукрового діабету / О. Михайленко. - С.11-17.
Гозак, С. В. Зв’язок способу життя і ментального здоров’я дітей міста Києва на другому році війни / С. В. Гозак [и др.]. - С.18-25.
Другие авторы: Єлізарова О. Т., Станкевич Т. В., Парац А. М.
Калиниченко, І. О. Суб’єктивна оцінка стану здоров’я педагогічними працівників з різними рівнями професійного вигорання в умовах соціальної ізоляції та воєнного стану / І. О. Калиниченко, Г. О. Латіна. - С.26-31.
Гуліч, М. П. Сучасний стан та просторово-часові тенденції аліментарно-залежної захворюваності дитячого населення України / М. П. Гуліч, О. Д. Петренко. - С.32-38.
Бандажевський, Ю. І. Regulatory connections of the folate cycle and pituitary-thyroid hormones in children from areas affected by the accident at the Chernobyl nuclear power plant / Ю. І. Бандажевський, Н. Ф. Дубова. - С.39-43.
Прикащикова, К. Є. Смертність через провідні непухлинні хвороби учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та мешканців радіоактивно забруднених територій у віддаленому періоді після аварії / К. Є. Прикащикова, О. А. Капустинська. - С.44-49.
Латіна, Н. О. Етіологія гнійно-запальних інфекцій у постраждалих внаслідок бойових дій та чутливість збудників до антимікробних препаратів / Н. О. Латіна, О. В. Сурмашева. - С.50-56.
Коршун, М. М. Наукове обґрунтування медико-санітарного нормативу у ґрунті нових стійких пестицидів - представників різних хімічних класів / М. М. Коршун, Ю. В. Мартіянова, О. М. Коршун. - С.57-65.
Черниченко, І. О. Аналіз нормативно-методичної бази країн ЄС та США з визначення гігієнічних нормативів канцерогенних речовин для робочої зони : (огляд літератури та нормативних документів) / І. О. Черниченко [и др.]. - С.66-74.
Другие авторы: Баленко Н. В., Гаркавий С. І., Литвиченко О. М.
Платонова, А. Г. Динаміка змін функціонального стану дітей молодшого шкільного віку під час роботи з підручниками, передбаченими реформою освіти "Нова українська школа” / А. Г. Платонова, Н. Я. Яцковська, К. С. Шкарбан. - С.75-80.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
88.36
М 69


    Михайленко, О. В.
    Молодіжні субкультури [Текст] / О. В. Михайленко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 5. С. 16/9-16/16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.36
Рубрики: Психологія поведінки
   Субкультура--молодіжні субкультури

фывфывфыв:
неформали -- хіпі -- репери -- хіп-хопери -- готи -- скінхеди -- фрики -- металісти -- байкери -- панки -- ванільки -- гопники -- емо -- ролевики -- растамани
Аннотация: У статті розповідається про одну з малознайомих для вчителів тем - молодіжні субкультури.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74
М 69


    Михайленко, О. Г.
    Тестова форма перевірки знань [Текст] / О. Г. Михайленко // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 2.
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   оцінювання,тестування у педагогіці

Аннотация: З історії тестової форми перевірки знань.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.200
М 69


    Михайленко, О. Г.
    Тестова форма перевірки знань [Текст] / О. Г. Михайленко // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 2-3.
ББК 74.200
Рубрики: оцінювання,тестування у педагогіці
   тестові завдання--на уроках

фывфывфыв:
ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ -- позитивні риси тестування знань -- негативні риси тестування знань


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Михайленко, О.
    Готовність вихователів до формування логіко-математичної компетентності дошкільників [Текст] / О. Михайленко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2010. - N 8. - С. 26-35.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта
   Математика--математична логіка

   компетентнісний підхід у навчанні

   Кафедра дошкільної освіти



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Михайленко, О.
    Екологічною стежиною- у світ природи [Текстььь] / О. Михайленко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N7. - С. 28-38
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
   Заклади дошкільної освіти--методична робота



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Михайленко, О.
    Кореляційний аналіз залежності здоров’я населення України від паління як чинника виникнення розвитку цукрового діабету [Текст] / О. Михайленко // Довкілля та здоров’я = Environment & Health : науковий журнал з проблем медичної екології, гігієни, охорони здоров’я та екологічної безпеки. - 2024. - N 1. - С. 11-17.
Рубрики: Медицина--хвороби людини--ендокринні захворювання
   Охорона здоров’я в Україні--шкідливі звички

фывфывфыв:
паління -- цукровий діабет -- предіабет -- інсулінорезистентність -- індекс Ноma -- серцево-судинні захворювання -- стан здоров’я


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Михайленко, О.
    Нормативно-правове забезпечення нового змісту та структури навчання [Текстььь] / О. Михайленко // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 50-55
Рубрики: освіта і законодавство
   освіта в Україні

Аннотация: Законодавство України про загальну середню школу. Наводиться перелік діючих нормативно-правових документів, які унормовують діяльність закладів загальної середньої освіти під час їхнього переходу на 12-річну школу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
376-056.2/.3(477)
М 69


    Михайленко, О.
    Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу [Текст] / О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 48–64 : табл. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення психофізіологічного розвитку--навчання
фывфывфыв:
реабілітація -- психофізіологічний розвиток -- індивідуальний підхід -- порушення розвитку -- психофізичний розвитк -- комплексні порушення -- порушення слуху -- корекційне навчання -- корекційна робота -- індивідуальний підхід -- методи комунікації -- корекційні прийоми -- психофізичні вади
Аннотация: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Охарактеризовано методи реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів з комплексними порушеннями в умовах багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
373.2.034(477)
М 69


    Михайленко, О.
    Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 61–64.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
фывфывфыв:
дошкільне виховання -- моральне виховання -- старший дошкільний вік -- люди з обмеженими можливостями -- толерантність -- доброта -- співчуття -- заняття


Доп.точки доступа:
Василенко, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Содержание:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

19.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 114 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.10 грн.
    Содержание:
Харьківська, А. А. Якість освіти в контексті європейського вибору України / А. А. Харьківська. - С .5-9
Дворник, Ю. Ф. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства / Ю. Ф. Дворник. - С .10-15
Плотников, С. А. Цель и важнейшие принципы православной педагогики / С. А. Плотников. - С .15-30
Дмитренко, В. В. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості / В. В. Дмитренко. - С .21-24
Пата, Л. П. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем / Л. П. Пата. - С .25-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення / О. В. Євсєєва. - С .32-35
Помігієва, Л. П. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови / Л. П. Помігієва. - С .36-38
Гулецька, Я. Г. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов / Я. Г. Гулецька. - С .39-41
Лотиш, А. І. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД / А. І. Лотиш. - С .42-44
Селюнін, С. М. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .45-47
Киричок, І. І. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. - С .48-51
Бутурлим, Т. І. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників) / Т. І. Бутурлим. - С .52-55
Деркач, Ю. В. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій / Ю. В. Деркач. - С .56-59
Сливко, С. А. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців / С. А. Сливко. - С .64-66
Лукашова, Н. І. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .67-72
Федорина, Н. І. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей / Н. І. Федорина. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти / В. В. Ревенчук. - С .77-79
Романюк, Ю. В. Фомування студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .80-84
Кукса, Б. В. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови / Б. В. Кукса. - С .85-88
Грона, Н. В. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи / Н. В. Грона. - С .89-91
Шугалій, Н. Є. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .92-95
Лісковацька, Х. М. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна / Х. М. Лісковацька. - С .96-99
Дубровська, Л. О. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровськи, В. В. Ковнер. - С .100-102
Сташевська, І. О. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху / І. О. Сташевська. - С .103-107
Михайленко, О. В. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні / О. В. Михайленко. - С .108-112
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: освіта в Україні
   Навчання--методи--форми--засоби

   викладання хімії

   Трудове виховання учнів

   Юридична освіта в Україні

   Музичне виховання--методика

   Виховання--підлітки

фывфывфыв:
засоби Multimedia


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Северин-Грундтвіг, Николай - Фредерік \о нем\; Ананьїн, С. А. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

20.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Содержание:
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .5-9
Кочерга, О. М. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .10-19
Возна, Ю. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема / Ю. Возна. - С .16-19
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи / О. В. Євсєєва. - С .20-22
Безносюк, О. О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості / О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. - С .23-25
Падун, Н. О. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці / Н. О. Падун. - С .26-29
Жуков, С. М. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва / С. М. Жуков. - С .30-35
Благінін, В. М. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці / В. М. Благінін. - С .36-38
Красновид, М. М. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму / М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. - С .39-40
Суховєєва, Н. М. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи / Н. М. Суховєєва. - С .41-44
Білоусова, Н. В. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .45-47
Прокопенко, С. Г. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів / С. Г. Прокопенко. - С .48-52
Харківська, А. А. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу / А. А. Харківська. - С .53-57
Лукашова, Н. І. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект / Н. І. Лукашова. - С .58-63
Шевчук, А. С. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи / А. С. Шевчук. - С .64-69
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами / Т. І. Бутурлим. - С .70-74
Булавенко, С. Д. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .75-79
Селюнін, С. М. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .80-82
Кабриль, К. В. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі / К. В. Кабриль. - С .83-85
Бєлкіна, Н. І. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкіна. - С .86-87
Шкодин, А. В. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання / А. В. Шкодин. - С .88-91
Передера, О. В. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді / О. В. Передера. - С .92-93
Ревенчук, В. В. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту / В. В. Ревенчук. - С .94-97
Чепела, О. О. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання / О. О. Чепела. - С .98-99
Трубавіна, І. М. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .100-102
Михайленко, О. В. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .103-107
Адамів, Г. С. Організація самостійної роботи учнів початкової школи / Г. С. Адамів. - С .108-112
Помігуєва, Л. П. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови / Л. П. Помігуєва. - С .113-116
Стрельнікова, Н. М. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності / Н. М. Стрельнікова. - С .117-119
Гончарова, О. Н. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов / О. Н. Гончарова. - С .120-122
Коваленко, О. Н. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов / О. Н. Коваленко, І. Данильченко. - С .123-127
Баленко, Н. М. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст. / Н. М. Баленко. - С .128-130
Самойленко, О. В. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування / О. В. Самойленко. - С .131-133
Ярмак, Н. О. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка / Н. О. Ярмак. - С .134-137
Павленко, О. М. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект) / О. М. Павленко. - С .138-141
Постригач, Н. О. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя / Н. О. Постригач. - С .142-144
Ларіна, Т. В. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США) / Т. В. Ларіна. - С .145-149
Сливка, В. П. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США) / В. П. Сливка. - С .150-153
Біла, Н. Л. Морально-естетичне виховання: історичний аспект / Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. - С .154-158
Зубалій, М. Д. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті / М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. - С .159-163
Пономаренко, О. В. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США / О. В. Пономаренко. - С .164-166
Дубровська, Л. О. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .167-172
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

 1-20    21-27 
 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 45860
Число посетителей 953
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя