Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Михайленко, О.@<.>
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Колич.характеристики :254 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 12.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Содержание : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(1), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(1), фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :172 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 24.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема/ Ю. Возна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи/ О. В. Євсєєва. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості/ О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці/ Н. О. Падун. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва/ С. М. Жуков. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці/ В. М. Благінін. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму/ М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи/ Н. М. Суховєєва. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів/ С. Г. Прокопенко. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу/ А. А. Харківська. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект/ Н. І. Лукашова. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи/ А. С. Шевчук. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі/ К. В. Кабриль. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкіна. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ А. В. Шкодин. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді/ О. В. Передера. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту/ В. В. Ревенчук. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання/ О. О. Чепела. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Організація самостійної роботи учнів початкової школи/ Г. С. Адамів. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови/ Л. П. Помігуєва. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності/ Н. М. Стрельнікова. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов/ О. Н. Гончарова. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов/ О. Н. Коваленко, І. Данильченко. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст./ Н. М. Баленко. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування/ О. В. Самойленко. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка/ Н. О. Ярмак. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект)/ О. М. Павленко. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя/ Н. О. Постригач. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США)/ Т. В. Ларіна. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США)/ В. П. Сливка. Морально-естетичне виховання: історичний аспект/ Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті/ М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США/ О. В. Пономаренко. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :206 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 70.40 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Содержание : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :114 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 55.10 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: освіта в Україні
Навчання-- методи-- форми-- засоби
викладання хімії
Трудове виховання учнів
Юридична освіта в Україні
Музичне виховання-- методика
Виховання-- підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): засоби multimedia
Содержание : Якість освіти в контексті європейського вибору України/ А. А. Харьківська. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства/ Ю. Ф. Дворник. Цель и важнейшие принципы православной педагогики/ С. А. Плотников. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості/ В. В. Дмитренко. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем/ Л. П. Пата. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення/ О. В. Євсєєва. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови/ Л. П. Помігієва. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов/ Я. Г. Гулецька. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД/ А. І. Лотиш. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників)/ Т. І. Бутурлим. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій/ Ю. В. Деркач. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців/ С. А. Сливко. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей/ Н. І. Федорина. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти/ В. В. Ревенчук. Фомування студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови/ Б. В. Кукса. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи/ Н. В. Грона. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна/ Х. М. Лісковацька. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровськи, В. В. Ковнер. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху/ І. О. Сташевська. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні/ О. В. Михайленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Директор школи. Україна -2006г.,N 12
Интересные статьи :
Кравченко Т. Українська родина та соціалізація дитини/ Т. Кравченко (стр.6-32)
Пироженко Л. Педагогічний портрет у номері: Іван Орлай/ Л. Пироженко (стр.38-43)
Мороз Т. Ідеал педагога в сучасній системі освіти/ Т. Мороз (стр.44-48)
Михайленко О. Нормативно-правове забезпечення нового змісту та структури навчання/ О. Михайленко (стр.50-55)
Аніскіна Н. Управління наступністю/ Н. Аніскіна (стр.56-61)
Назаренко В. Пріоритети у змісті та структурі сучасної початкової освіти/ В. Назаренко (стр.62-66)
Лога Т. Законодавство України про освіту в контексті євроінтеграції: Рекомендаційний бібліографічний список літератури/ Т. Лога (стр.68-70)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Михайленко О.
Заглавие : Нормативно-правове забезпечення нового змісту та структури навчання
Место публикации : Директор школи. Україна: Науково-методичний журнал. - К.: Видавництво "Плеяди", 2006. - N12. - С. 50-55 (Шифр ДШУ1/2006/12)
Предметные рубрики: освіта і законодавство
освіта в Україні
Аннотация: Законодавство України про загальну середню школу. Наводиться перелік діючих нормативно-правових документів, які унормовують діяльність закладів загальної середньої освіти під час їхнього переходу на 12-річну школу.
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2009г.,N 7
Интересные статьи :
Каплуновська О. Організація екологічної освіти в сучасному дошкільному навчальному закладі/ О. Каплуновська, О. Самсонова (стр.9-14)
Михайленко О. Екологічною стежиною- у світ природи/ О. Михайленко (стр.28-38)
Овдій Л. Спільна діяльність педагогів і батьків у екологічно-освітньому процесі дощкільного навчального закладу/ Л. Овдій, Т. Дяченко, Л. Каган (стр.43-47)
Горбатих В . Працюємо з інноваційними технологіями/ В . Горбатих (стр.64-70)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Михайленко О.
Заглавие : Екологічною стежиною- у світ природи
Место публикации : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009. - N7. - С. 28-38 (Шифр ВМДЗ/2009/7)
ББК : 74.1
Предметные рубрики: Дошкільне виховання-- екологічне виховання
Заклади дошкільної освіти-- методична робота
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Фізика в школах України -2010г.,N 5
Интересные статьи :
Михайленко О. Г. Тестова форма перевірки знань/ О. Г. Михайленко (стр.2.)
Фоміненко Л. Р. Україна - космічна держава/ Л. Р. Фоміненко (стр.3-5.)
Гопко З. Г. Екскурсія в космос/ З. Г. Гопко (стр.6-8.)
Глубенок С. В. Струм у металах. Основні положення електронної теорії провідності металів/ С. В. Глубенок (стр.18-25.)
Смирнов В. А. Про радіацію, радіаційні ефекти й ризики/ В. А. Смирнов (стр.вкладка "Школа для вчителя".)
Глубенок С. В. Струм у металах. Розв’язування задач/ С. В. Глубенок (стр.26-31.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/М 69
Автор(ы) : Михайленко О. Г.
Заглавие : Тестова форма перевірки знань
Место публикации : Фізика в школах України: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2010. - N 5. - С. 2. (Шифр ФШУ/2010/5)
ББК : 74
Предметные рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
оцінювання,тестування у педагогіці
Аннотация: З історії тестової форми перевірки знань.
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2010г.,N 8
Интересные статьи :
Курочка Н. Обов’язкова дошкільна освіта - з п’яти років/ Н. Курочка (стр.4-8.)
Гапяпа М. Розвиток інтелектуальних здібностей дошкільників в ігротеці розвивальних ігор/ М. Гапяпа, Н. Руднік (стр.13-25.)
Михайленко О. Готовність вихователів до формування логіко-математичної компетентності дошкільників/ О. Михайленко (стр.26-35.)
Сазонова А. Особливості навчання старших дошкільників розв’язування арифметичних задач/ А. Сазонова, Г. Шматченко (стр.36-47.)
Коваленко А. Експертиза якості освітнього процесу відповідно до Базової програми/ А. Коваленко (стр.49-65.)
Романюк І. Фронтальний та підсумковий контроль у системі внутрішнього контролю/ І. Романюк (стр.66-69.)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Фізика в школах України -2011г.,N 2
Интересные статьи :
Михайленко О. Г. Тестова форма перевірки знань/ О. Г. Михайленко (стр.2-3.)
Рева Ю. В. Швидкість, економічність, маневреність, які запозичені з живої природи/ Ю. В. Рева, Т. Є. Міщук (стр.13-16.)
Стрілець Л. Г. Політ на інші планети/ Л. Г. Стрілець (стр.39-43.)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.200/М 69
Автор(ы) : Михайленко О. Г.
Заглавие : Тестова форма перевірки знань
Место публикации : Фізика в школах України: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2011. - N 2. - С. 2-3. (Шифр ФШУ/2011/2)
ББК : 74.200
Предметные рубрики: оцінювання,тестування у педагогіці
тестові завдання-- на уроках
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): перевірка знань--позитивні риси тестування знань--негативні риси тестування знань
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Михайленко О.
Заглавие : Готовність вихователів до формування логіко-математичної компетентності дошкільників
Место публикации : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2010. - N 8. - С. 26-35. (Шифр ВМДЗ/2010/8)
ББК : 74.1
Предметные рубрики: Дошкільна освіта
Математика-- математична логіка
компетентнісний підхід у навчанні
Кафедра дошкільної освіти
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :210 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 55.75 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Дошкільна освіта-- наступність у навчанні
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта
Заклади дошкільної освіти
підготовка педагогів дошкільної освіти
здоровий спосіб життя-- Студенти
Фізичне виховання дітей
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна занедбаність--наступність в навчанні
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ/ А. Василюк. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти/ Л. С. Руденко. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві/ А. Аніщук. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення/ Л. О. Груша. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку/ Д. О. Стадник. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти/ Н. О. Падун. ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Літературний канон і проблема програмотворення/ Ю. І. Бондаренко. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі/ О. В. Бурко. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко/ А. О. Вітченко. Напрямки розвитку мовної особистості/ І. О. Гаценко. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників/ Н. Б. Голуб. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу/ Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. Операційна діяльність учнів на уроках української мови/ Т. К. Донченко. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы/ Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів/ О. А. Жук. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури/ О. В. Забарнний. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня/ Л. І. Коткова. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі/ О. О. Лілік. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ Н. М. Логвіненко. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини/ О. П. Міхно. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі/ О. М. Моціяка. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень)/ В. І. Новосьолова. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови/ В. М. Пащенко. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка/ Н. В. Романишина. Інноваційні технології навчання на уроках української мови/ Т. П. Симоненкова. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики/ О. А. Слижук. На шляху методичних шукань/ В. П. Стеценко. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання/ Т. М. Чумак. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови/ Г. Т. Шелехова. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови/ А. В. Ярмолюк. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників/ Л. В. Іщенко. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США/ О. В. Михайленко. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку/ О. В. Варуха. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей/ В. Л. Дубровський. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Л. О. Дубровська. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку/ І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу/ Г. В. Марчук. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку/ В. І. Метелюк. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів/ Л. М. Завацька. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу/ С. О. Борисюк. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект)/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання.../ О. А. Осаволюк. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність/ І. Ю. Підлипняк. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування"/ О. Г. Платонова. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст./ В. В. Боровик. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Історія та правознавство -2013г.,N 8
Интересные статьи :
Судьєв С. В. Проект "Хроноплавання" : методика формування мотивації вивчення історії/ С. В. Судьєв (стр.2-4.)
Баханов К. О. Вихід із конфліктної ситуації/ К. О. Баханов (стр.4-7.)
Буланов Ю. І. Експрес-контроль на уроках історії/ Ю. І. Буланов (стр.7-9.)
Горяїнова Л. Є. Всесвітня історія (10 клас) у таблицях і схемах/ Л. Є. Горяїнова (стр.9-11.)
Нагорнюк В. О. Україна в 1907-1914 рр. Земельна реформа П. Столипіна. Історія України. 9 клас/ В. О. Нагорнюк (стр.11-14.)
Пилипюк Е. В. Революції 1848-1849 рр. в Європі. Всесвітня історія. 9 клас/ Е. В. Пилипюк (стр.14-18.)
Степура С. М. Об’єднання Німеччини. Всесвітня історія. 9 клас/ С. М. Степура (стр.18-22.)
Сидоренко Н. М. Видатні діячі та події в країнах Європи та Америки першої половини XIX ст. в історії та літературі. Всесвітня історія. 9 клас/ Н. М. Сидоренко (стр.22-27.)
Расулова С. В. Тематичне оцінювання "Культура народів світу наприкінці XVIII - в XIX століттях". Всесвітня історія. 9 клас/ С. В. Расулова (стр.27-28.)
Підлипна В. С. Український національний рух наприкінці 40-х років XIX ст. Кирило-Мефодіївське братство. Історія України. 9 клас/ В. С. Підлипна (стр.28-30.)
Звільнення за прогул (стр.Вкладка "Актуальні діалоги" № 5. С. 16/1-16/2.)
Нурєєва О. С. Що робити, якщо дитина неуважна на уроці?/ О. С. Нурєєва (стр.Вкладка "Актуальні діалоги" № 5. С. 16/3-16/8.)
Михайленко О. В. Молодіжні субкультури/ О. В. Михайленко (стр.Вкладка "Актуальні діалоги" № 5. С. 16/9-16/16.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88.36/М 69
Автор(ы) : Михайленко О. В.
Заглавие : Молодіжні субкультури
Место публикации : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013. - N 8. - С. Вкладка "Актуальні діалоги" № 5. С. 16/9-16/16. (Шифр ІПУ/2013/8)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 88.36
Предметные рубрики: Психологія поведінки
Субкультура-- молодіжні субкультури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): неформали--хіпі--репери--хіп-хопери--готи--скінхеди--фрики--металісти--байкери--панки--ванільки--гопники--емо--ролевики--растамани
Аннотация: У статті розповідається про одну з малознайомих для вчителів тем - молодіжні субкультури.
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2017г.,N 5
Интересные статьи :
Романюк І. СМС для вихователів-методистів/ Ірина Романюк, Світлана Боднарук (стр.4–8.)
Дятленко Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі/ Наталія Дятленко (стр.9–14.)
Лохвицька Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників/ Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко (стр.15–23.)
Лук’янова С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище/ С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа (стр.24–31.)
Кононко О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість/ Олена Кононко (стр.32–39.)
Клименко Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар/ Людмила Клименко (стр.40–48.)
Варфоломєєва Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі/ Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова (стр.49–53.)
Кобякова Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками/ Д. Кобякова (стр.53–54.)
День родини (стр.56–57.)
Джемула Г. Родина у кожного/ Галина Джемула (стр.58–63.)
Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст (стр.64–65.)
Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу (стр.66–67.)
Особливості організації тренінгу (стр.68–69.)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лохвицька Л., Михайленко О., Гнатенко Т., Єфіменко Л.
Заглавие : Іграшки – "моральні путівники" дошкільників
Место публикации : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 5. - С. 15–23. (Шифр ВМДЗ/2017/5)
Примечания : Зміст: Методичні рекомендації щодо використання ; Принципи використання ; Дод. 1 : Мама – найдорожча в світі людина : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. дошк. віку : (морал. путівник – лялька Наталочка) ; Дод. 2 : Що таке совість : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. дошк. віку : (морал. путівник – лялька Тарасик).
УДК : 373.2.034:373.216.95](477)
Предметные рубрики: Дошкільне виховання-- моральне виховання
Дошкільна освіта-- ігри-- навчання грою
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): моральне виховання--ляльки--моральні путівники--методичні рекомендації--конспекти занять--старший дошкільний вік--мама--совість
Аннотация: У статті йдеться про використання ляльок, як путівників дошкільників у світі моральних якостей і добрих вчинків.
Найти похожие

20.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Половіна О. Педагог для дошкільника: хто він?/ Олена Половіна (стр.4–10.)
Святенко О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста/ Олена Святенко (стр.11–17.)
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід (стр.18–20.)
Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі (стр.[21].)
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста (стр.22–23.)
Алєксєєнко К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат!/ Катерина Алєксєєнко (стр.24–26.)
Бєлєнька Г. Ранок радісних зустрічей/ Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець (стр.27–35.)
Черешнюк О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників/ Олена Черешнюк (стр.36–40.)
Соціально-економічне виховання дошкільників (стр.41–44.)
Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття (стр.45.)
Корнєєва О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих/ Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова (стр.46–53.)
День спонтанного прояву доброти (стр.54–55.)
Джемула Г. Хай живе доброта!/ Галина Джемула (стр.56–60.)
Михайленко О. Співчуття і доброта здатні творити дива/ Оксана Михайленко, Анастасія Василенко (стр.61–64.)
[Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів] (стр.[69–71].)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-27 
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 71984
Число посетителей 1400
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя