Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Морозова, О.@<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :216 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 29.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчителі музики-- підготовка
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Содержание : Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст./ О. Я. Ростовський. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття/ Г. Ю. Ніколаї. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу/ О. П. Щолокова. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ О. Є. Реброва. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти/ О. О. Кайдановська. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики/ Н. Г. Велінова. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації/ С. С. Горбенко. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті/ І. М. Алексєєва. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва/ З. М. Корінець. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації/ Л. П. Гончаренко. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу/ С. Ю. Пірошенко. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності/ А. Растригіна. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва"/ В. С. Вергунова. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США/ В. А. Поліщук. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента/ П. Б. Косенко. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії/ Лю Цяньцянь. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема/ О. В. Михайлюк. До сутності поняття "музична інтонація"/ О. В. Спіліоті. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти/ О. М. Щербініна. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента/ Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі/ Т. М. Пляченко. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи/ Л. М. Радковська. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору/ Г. В. Яківчук. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва/ О. О. Бондаренко. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни/ В. В. Михайлюк. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності/ З. В. Гуріч. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів/ І. М. Мужикова. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження)/ І. О. Ростовська. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі/ М. В. Мартинюк. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів/ О. В. Кривоносова. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів/ Т. В. Дорошенко. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді/ Т. В. Жигінас. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Плотникова. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.)/ Ю. М. Малежик. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури/ О. С. Алексійчук. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі/ Л. І. Паньків. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності/ С. М. Садовенко. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності/ А. В. Зайцева. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів/ Т. С. Казарцева. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики/ М. А. Михаськова. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики/ Т. М. Тімашева. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури/ Дянь Юнь Чжао. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо/ В. В. Юрчак. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття/ М. П. Назаренко. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи/ А. Захарченко. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи/ О. В. Хижко. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів/ М. П. Долматова. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв/ Л. В. Пушкар. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва/ Т. В. Саєнко. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень/ К. В. Ткачов. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва/ Т. В. Фурсикова. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання/ О. М. Грисюк. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді/ Я. Токар. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії/ О. В. Самойленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.013/П78
Заглавие : Проблеми мистецької освіти : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :243 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 27.00 грн.
ГРНТИ : 18.01.21
ББК : 74.200.55 + 74.58.055 + 85.31я43
Предметные рубрики: Майбутні вчителі музики-- підготовка
Содержание : Методика викладання фахових дисциплін у системі музично-педагогічної освіти/ О. Я. Ростовський, Ю. О. Ростовська. Музичні комп’ютерні технології як предмет педагогічних досліджень/ Ю. Ф. Дворник. Метод інтерпретаційно-педагогічного аналізу в музично-педагогічній підготовці/ В. М. Крицький. Організація навчальної взаємодії у класі музичного інструменту як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Діагностика стану сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Музично-слухова активність в інструментально-виконавському процесі/ С. А. Сливко. Етапи роботи над музичним твором у класі основного інструменту (фортепіано)/ Т. В. Ляшенко. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів при вивченні оперних сцен у класі хорового диригування/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. До проблеми виховання самостійності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська; Н. І. Семикліт. Виховання естетичної культури студентів у класі хорового диригування/ Н. І. Семикліт; Н. В. Строганова. До питання співтворчості концермейстера і студентта в процесі підготовки до виконавської діяльності в класі хорового диригування/ Н. В. Строганова. Особливості концертмейстерської роботи на уроках класичного танцю/ І. Є. Ваніна. До питання професійної підготовки майбутніх учителів музики в оркестровому класі/ М. О. Шумський. Стан сформованості музичних знань студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики/ М. А. Михаськова. Кобзарське мистецтво як засіб виховання майбутнього вчителя музики/ Н. В. Голуб. Сучасні вимоги до виховання бандуриста-співака у руслі пошуку нових тенденцій та перспектив розвитку бандурної творчості/ С. В. Овчарова. Народна пісня як засіб формування музичної культури майбутнього вчителя музики/ В. М. Курсон. До проблеми вивчення українських солоспівів у класі постановки голосу/ В. І. Коробка. Формування мотивації музичної діяльності як педагогічна проблема/ В. С. Вергунова. Педагогічна спрямованість як якісна характеристика особистості вчителя музики/ О. О. Морозова. До сутності поняття "творча самостійнсть"/ Т. М. Тімашева. Виховний потенціал дитячої фортепіанної музики/ О. М. Щербініна. Методика діагностики сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Проблема психолого-педагогічної діагностики музичних здібностей учнів загальноосвітньої школи/ О. В. Коваль. До проблеми музично-естетичного виховання учнів у позакласній роботі/ Я. В. Могильна. Естетична парадигма у навчанні англійської мови/ М. П. Долматова. Дослідження музичної інтонації як фундаментального явища музичної культури/ О. В. Спіліоті. До питання виконання старовинної музики/ Г. Г. Брюзгіна. До проблеми перекладення органних хоральних прелюдій Й.-С. Баха та подальшого розвитку сучасного бандурно-академічного репертуару/ С. В. Овчарова. Вокально-хорова творчість Кирила Стеценка: риси стилю/ З. В. Хоменко, О. Г. Мірошник. "Ліричні п’єси" Едварда Гріга/ О. Г. Скляр. Забіла-Врубель Н. І. - видатна представниця чернігівської мистецької родини/ А. Б. Хоменко. Оксана Петрусенко й українська народна пісня/ Н. В. Крутько. Музично-педагогічні ідеї Г. Сковороди/ М. Г. Батрак, Л. В. Костенко. Розвиток музичного виховання у закладах початкової освіти в Чернігівській губернії (60-80-і рр. ХІХ ст.)/ С. І. Матвієнко. Духовные концерты как фактор музыкального просвещения (страницы истории музыкальной жизни Чернигова начала ХХ века)/ Л. А. Дорохина. Митці Ніжина першої третини ХХ ст.: М. К. Заньковецька і Ф. Д. Проценко/ О. А. Кавунник. Стилістичні особливості танців Чернігівського Полісся/ О. М. Пархоменко.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), муз.(3)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), муз.(3)
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 40/Н 34
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал. Кн. 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :128 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Цена : 51.70 грн.
ГРНТИ : 16
ББК : 81.00я5
Предметные рубрики: Викладання німецької мови
Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра української літератури
Кафедра української мови
Содержание : Вплив М. В. Гоголя на українську та російську літератури/ Я. Купрата. Женщина в поэме Н. Гоголя "Мертвые души"/ Н. Н. Арват. "Значительное лицо" в житті й творчості Миколи Гоголя/ Ю. Якубіна. Формування творчого таланту Миколи Гоголя (деякі обставини юнацької біографії)/ М. М. Сич. Поетика українського неокласичного сонета у контексті ідей Тетяни Бугайко/ М. М. Турчин. Рецепція релігійно-романтичної традиції єнських романтиків у повісті І. С. Шмельова "Неупиваєма чаша"/ О. С. Анненкова. К вопросу о жанровой структуре и исихастском содержании рассказа о Николе Святоше в Киево-Печерском патерике/ С. М. Шумило. Лінгвостилістична інтерпретація новели Миколи Хвильового "Синій листопад"/ А. І. Бондаренко. Порушення чистоти української мови засобами масової інформації/ Т. В. Жук. Традиції формування фонетичного принципу українського правопису (на матеріалі рукописних пам’яток кінця ХVII - XVIII ст.)/ Т. Л. Видайчук. Відображення лексики сільського господарства у "Словарі української мови" за редакцією Б. Грінченка/ Г. М. Вакуленко, Н. І. Клипа. Ідентифікація складнопідрядних речень з атрибутивними відношеннями за різними науковими класифікаціями/ М. С. Судденко. Сучасні напрями розвитку зарубіжного термінознавства/ Н. В. Стрішенець. Загальні питання контрастивної фразеології (не матеріалі англійських та німецьких ФО з соматичним компонентом)/ А. В. Ролік. Ділова німецька мова: лінгвістичні та методичні проблеми викладання/ А. В. Капуш. Градуальний компонент семантики прикметників та дієприкметників сучасної німецької мови на позначення звучання/ М. І. Блажко. Дискурсивна одиниця неправди як продукт смислотворчої діяльності суб’єкта рефлекції/ О. І. Морозова. Реляційні конструкції сучасної англійської мови: лінгвокогнітивні принципи аналізу/ С. І. Потапенко. Перцептивні та ментальні дієслова як маркери точки зору в англомовному газетному дискурсі/ Т. В. Товстенко. Роль мовленнєвих стереотипів у формуванні іміджу американських та ураїнських політиків/ Л. Л. Славова. Інтертекстуальтні тропи в англомовних художнів і публіцистичних творах: функціональний аспект/ О. В. Ємець. Загальні проблеми німецької розмовної мови/ Л. В. Завальнюк. Дружба, закореневшая в недрах народа/ В. Г. Григорян. Грузино-украинские литературные взаимоотношения и маленькая статья, выражающая большую дружбу/ Н. Э. Кахашвили. Сопоставительный анализ "Завещания" Тараса Шевченко и "Завещания" Давида Гурамишвили/ С. Асатурова. Перекличка украинского и тушинского языков на типологическом уровне/ А. М. Бертлани. Отклик на произведения Дарьи Ведребисели в украинской пресе/ Н. О. Гудушаури. Анатоль Франц во французском литературоведении/ Э. З. Чичиашвили. Стратегии овладения и использования иностранным языком, выявленные после анализа ошибок/ М. Г. Метревели.
Экземпляры : всего : Гогол. центр(1), ав(1), Ч.З.№3(2), Ч.З.№2(1)
Свободны : Гогол. центр(1), ав(1), Ч.З.№3(2), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 63.3(4РОС)/М 80
Автор(ы) : Морозова О. М.
Заглавие : Николай Федорович Гикало
Место публикации : Вопросы истории: Ежемесячный журнал/ ООО "Редакция журнала "Вопросы истории"; Российская академия наук. - М.: Издательский дом "Красная звезда" МО РФ, 2011. - N 9. - С. 37-58. - ISSN 0042-8779 (Шифр ВИ-1/2011/9). - ISSN 0042-8779
ББК : 63.3(4РОС)
Предметные рубрики: Історія Росії, 20 ст.
історія Росії-- персоналії
Кафедра всесвітньої історії
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :138 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 50.42 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Вчителі музики-- підготовка у ВНЗ
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва
Естетичне виховання школярів-- засоби музичного мистецтва
Викладачі вищої школи-- музика
Содержание : Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення/ К. В. Герасимова. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики/ Н. І. Гречаник. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів/ В. С. Вергунова. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання/ С. С. Безпала. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти/ Т. Д. Грінченко. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. М. Василенко. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва/ Н. А. Сегеда. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах/ О. В. Єременко. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців/ О. О. Мергут. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу/ І. М. Назаренко. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки/ О. М. Павленко. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів/ Т. В. Раструба. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики/ Ю. Ф. Дворник. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы/ О. Г. Гроздовская. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти/ М. А. Михаськова. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки/ О. П. Прищепа. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі/ В. В. Ревенчук. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва/ В. В. Мішодченко. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання/ В. В. Гаснюк. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики/ Ю. М. Найда. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця/ С. А. Сливко. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти/ О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики/ Н. С. Ільницька. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу/ С. П. Чорний. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики/ Л. А. Бірюкова. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики/ К. В. Кабриль. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти/ Т. М. Тімашева. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти/ В. М. Токар. Розвиток гуманістично орієнтованої педагогічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст./ С. С. Горбенко. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики/ Л. М. Воєвідко. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект/ С. Л. Семчакович. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти/ Р. М. Силко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Вопросы истории -2011г.,N 9
Интересные статьи :
Искендеров А. А. История и мифы/ А. А. Искендеров (стр.20-37.)
Морозова О. М. Николай Федорович Гикало/ О. М. Морозова (стр.37-58.)
Фролова Е. И. Политический Красный Крест и советская Россия/ Е. И. Фролова (стр.71-86.)
Данилов А. Г. Ростовский период в истории Варшавского университета (1915-1917гг.)/ А. Г. Данилов (стр.86-98.)
Горин А. Г. Об имперском государственном устройстве Древней Руси X-XI вв./ А. Г. Горин (стр.110-117.)
Лунева Ю. В. Ближневосточный кризис 1895-1897 гг. и планы раздела Османской империи/ Ю. В. Лунева (стр.117-132.)
Тихонова А. В. Швейцарские учителя в России в первой половине XIX в./ А. В. Тихонова (стр.142-148.)
Залепеев В. Н. Немецкая пресса в первый месяц Великой Отечественной войны/ В. Н. Залепеев (стр.148-153.)
Абдимомынов Н. Т. Кипчакский фактор в истории Золотой Орды и Египта/ Н. Т. Абдимомынов (стр.153-158.)
Крючков И. В. Эдуард Таафе в политической истории дуалистической Австрии/ И. В. Крючков (стр.158-165.)
Новикова И. Н. Российско-шведские отношения периода первой мировой войны в отечественной историографии/ И. Н. Новикова (стр.165-172.)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 63.3(4Рос)6/М 80
Автор(ы) : Морозова О. М.
Заглавие : Большевистское подполье в тылу белых
Место публикации : Вопросы истории: Ежемесячный журнал/ ООО "Редакция журнала "Вопросы истории"; Российская академия наук. - М.: Издательский дом "Красная звезда" МО РФ, 2012. - N 9. - С. 105-111. - ISSN 0042-8779 (Шифр ВИ-1/2012/9). - ISSN 0042-8779
ББК : 63.3(4Рос)6
Предметные рубрики: Історія Росії, 20 ст. 20-ті рр.
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): більшовицьке підпілля
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Вопросы истории -2012г.,N 9
Интересные статьи :
Шевкун П. В. Укрепление православия в Западных губерниях Российской империи: присоединение униатов в 1830-х гг./ П. В. Шевкун (стр.3-14)
Беляков С. С. Гумилев Лев Николаевич/ С. С. Беляков (стр.15-39)
Тимофеева Т. Ю. Советский человек в Восточной Германии. Предприятие "Висмут" в 1945-1991 гг./ Т. Ю. Тимофеева (стр.40-73)
Яхновская С. В. Государственное регулирование личных подсобных хозяйств в 1953-1964 гг./ С. В. Яхновская (стр.98-104)
Морозова О. М. Большевистское подполье в тылу белых/ О. М. Морозова (стр.105-111)
Жарова Е. Ю. Университетское образование в Российской империи в XIX - начале XX в./ Е. Ю. Жарова (стр.112-122)
Пантелеев М. М. Деа Марсель и его "революционная эволюция"/ М. М. Пантелеев (стр.123-136)
Птицын А. Н. Венгерские специалисты в Российской империи/ А. Н. Птицын (стр.143-147)
Кидирниязов Д. С. Георгиевский договор 1802 г./ Д. С. Кидирниязов, К. З. Махмудова (стр.148-153)
Пронина Ю. А. Леклан Жан/ Ю. А. Пронина (стр.154-160)
Седова О. В. Колористическое своеобразие шумеро-аккадских религиозных представлений/ О. В. Седова (стр.161-168)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Морозова О.
Заглавие : НУШ очима дитини
Место публикации : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 6. - С. 62. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/6). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.091.33-027.22:792.026:37](477)
Предметные рубрики: Початкова школа-- виховні заходи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): шкільні свята--сценарій заходу--нова українська школа--самостановлення--перебування у школі--початкова школа--1 клас
Аннотация: У статті подано сценарій проведення шкільного заходу на тему: "Нова українська школа очима дитини" в 1 класі.
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Початкова школа -2018г.,N 6
Интересные статьи :
Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи (стр.1.)
Ночвінова О. Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів/ О. Ночвінова, О. Низковська (стр.1–4.)
Кононенко Ю. Г. Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи/ Ю. Г. Кононенко (стр.5–8.)
Седеревічене А. Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі/ А. Седеревічене (стр.9–10)
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році (стр.11–16.)
Чумарна М. Доброго ранку всім!/ М. Чумарна (стр.16–19.)
Ростикус Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів/ Н. Ростикус (стр.20–25.)
Жуганова О. Урок-подорож з української мови для 3 класу/ О. Жуганова (стр.25–27.)
Мартиненко В. Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій/ В. Мартиненко (стр.27–33)
Сидоренко Н. Бінарний урок з природознавства і англійської мови для 1 класу/ Н. Сидоренко, О. Пікалова (стр.33–34.)
Власюк Ю. Урок-дослідження з природознавства у 1 класі/ Ю. Власюк (стр.35–37)
Гнатюк Н. Подорож лісовою галявиною/ Н. Гнатюк (стр.38–39.)
Шевчук О. До кожного свята свої хлібенята/ О. Шевчук (стр.40–42)
Охрімчук Р. Як допомогти дітям "побути" у минулому заради майбутнього/ Р. Охрімчук (стр.43–46.)
Болтромюк Д. Міцна родина – життєвий затишок людини/ Д. Болтромюк (стр.47–49.)
Ярош Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі/ Н. Ярош (стр.50–52)
Бабаніна С. Виховувати креативну й успішну особистість/ С. Бабаніна (стр.52–53.)
Томаржевська І. Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці/ І. Томаржевська (стр.54–56)
Пастушенко Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!"/ Н. Пастушенко (стр.57–58)
Фалько Я. Семантика найновіших слів іноземного походження та проблеми слововживання/ Я. Фалько (стр.59–61)
Морозова О. НУШ очима дитини/ О. Морозова (стр.62.)
Стецюк Н. Буду я природі вірним другом/ Н. Стецюк (стр.63.)
Сєрой О. Літо у житті дитини/ О. Сєрой (стр.64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Миколайчик, Марек
Заглавие : [Рецензія]
Место публикации : Український історичний журнал: Науковий журнал/ НАН України; Інститут історії України; Інститут політичних і етнонаціональних досліждень ім. І.Ф.Кураса. - Київ: Редакція "УІЖ", 2020. - N 6. - С. 196-198. - ISSN 0130-5247 (Шифр УІЖ-1/2020/6). - ISSN 0130-5247
Предметные рубрики: Історія України, 20 ст. початок
Найти похожие

 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 1858
Число посетителей 292
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя