Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Нежива, Л.@<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нежива Л.
Заглавие : Сприймати літературу чуттєво, образно, осмислено : Методичні прийоми вивчення літературних напрямів класицизм, романтизм, реалізм
Место публикации : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах: науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К.: "Педагогічна преса", 2010. - N 10. - С. 46-54 (Шифр УМЛ:ШГЛК-1/2010/10)
ББК : 83.3(4Укр)р
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Українська література-- літературні течії
Класицизм
Романтизм
Реалізм
методична допомога вчителям Ніжина
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нежива Л.
Заглавие : Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 29-32 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- уроки-- нестандартні (нетрадиційні) уроки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): нестандартні уроки--формотворча основа--змістова наповненість--великі стилі--теоретико-літературні поняття
Аннотация: У статті обгрунтовано доцільність створення нестандартних уроків з урахуванням естетики літературних напрямів. Автор доповнює класифікацію уроків літератури за рівнем інноваційності новими формами. Впровадження в шкільну практику таких уроків забезпечуватиме глибоке проникнення старшокласників у тканину художнього твору, невимушене засвоєння ними складних теоретико-літературних понять.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кіраль, Сидір
Заглавие : Методичні моделі вивчення літературних напрямів : [рецензія]
Место публикации : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2018. - N 1. - С. 61-62. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2018/1). - ISSN 0130-5263
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- літературні напрями та течії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературні напрямки
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нежива Л.
Заглавие : Евристичні прийоми сенергетичного підходу при вивченні української літератури
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2010. - N 7/8. - С. 17-22 (Шифр УЛЗО/2010/7/8)
ББК : 83.3(4Укр)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Інноваційні технології навчання
Кафедра української літератури
методична допомога вчителям Ніжина
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): синергетичний підхід--літературний напрям--компетентність
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2010г.,N 7/8
Интересные статьи :
Слоньовська О. Культурологічні паралелі в сюжетних віршах Ліни Костенко Тематичного пласту "з чужого поля"/ О. Слоньовська (стр.6-12)
Зінченко Н. Образний світ поезії Богдана Бойчука/ Н. Зінченко, Ю. Чернусь (стр.12-14)
Нежива Л. Евристичні прийоми сенергетичного підходу при вивченні української літератури/ Л. Нежива (стр.17-22)
Логвіненко Н. У сміливих доля завжди прекрасна. Вивчення роману І. Баграного "Тигролови"/ Н. Логвіненко (стр.32-37)
Лілік О. "Жодна катастрофа не ставить хрест на меті"/ О. Лілік (стр.37-41)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах -2010г.,N 10
Интересные статьи :
Концепція літературної освіти в 11-річній загальноосвітній школі (стр.10-21)
Шльончик А. Людина-ти!/ А. Шльончик (стр.41-46)
Нежива Л. Сприймати літературу чуттєво, образно, осмислено/ Л. Нежива (стр.46-54)
Балагура Т. Література, що формує особистість і вчить самореалізації/ Т. Балагура (стр.54-68)
Петричук Н. Між реальністю та фантазією/ Н. Петричук (стр.68-77)
Мовчан Р. Література для дітей та юнацтва в системі історії української літератури XX століття/ Р. Мовчан (стр.77-85)
Побелян М. Завтра буде сонячно.../ М. Побелян (стр.88-96)
Шевченко З. Література як складова художньої культури/ З. Шевченко (стр.96-104)
Загнітко А. До найвищих вершин/ А. Загнітко (стр.107-117)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2013г.,N 5
Интересные статьи :
Романчук С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів/ С. Романчук (стр.2-4)
Маркотенко Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання/ Т. Маркотенко (стр.5-6)
Цінько С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань/ С. Цінько (стр.6-11)
Бондаренко Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників/ Ю. Бондаренко (стр.12-15)
Куцевол О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості/ О. Куцевол (стр.15-20)
Базиль Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти/ Л. Базиль (стр.20-25)
Лілік О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь")/ О. Лілік (стр.25-29)
Нежива Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури/ Л. Нежива (стр.29-32)
Компаній О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі/ О. Компаній (стр.32-34)
Семеног О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі/ О. Семеног (стр.35-38)
Хом’як І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів/ І. Хом’як (стр.38-41)
Кузнецова Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення/ Г. Кузнецова (стр.42-50)
Романишина Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики/ Н. Романишина (стр.51-55)
Дейниченко Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника/ Н. Дейниченко (стр.55-57)
Бабійчук Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу/ Т. Бабійчук (стр.57-60)
Кухарчук І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів/ І. Кухарчук (стр.60-64)
Корчова О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу/ О. Корчова (стр.64-67)
Самофал А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії)/ А. Самофал (стр.68-70)
Шелехова Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики)/ Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк (стр.71-72)
Интересные статьи :
Найти похожие


 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 87076
Число посетителей 998
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя