Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Остапчук, Олена@<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Заглавие журнала :Рідна школа -2011г.,N 6
Интересные статьи :
IV українсько-польський форум (стр.2-а с. обкл.)
Пометун О. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів/ О. Пометун (стр.3-7)
Остапчук О. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності/ О. Остапчук (стр.8-14)
Васьківська Г. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі/ Г. Васьківська, В. Кизенко (стр.15-20)
Щекатунова Г. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього/ Г. Щекатунова (стр.21-27)
Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу (стр.28-38)
Бех І. Виховні закони у благодійному житті особистості/ І. Бех (стр.39-42)
Оржеховська В. Про безпеку дітей у Всесвітній мережі Інтернет/ В. Оржеховська (стр.43-45)
Столяренко О. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ/ О. Столяренко (стр.46-50)
Драч І. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом"/ І. Драч, Є. Чернишова (стр.51-54)
Кисільова-Біла В. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки/ В. Кисільова-Біла (стр.55-58)
Онопрієнко В. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету/ В. Онопрієнко (стр.59-64)
Ганжа О. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя/ О. Ганжа (стр.65-69)
Турчин Т. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі/ Т. Турчин (стр.69-73)
Білецький О. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині/ О. Білецький (стр.74-78)
Отич О. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки/ О. Отич (стр.79)
Кирій С. "Звуки квітів" Михайла Яремківа/ С. Кирій (стр.80)
Журавель І. Етнологія Черкаського краю - унікальна колекція скарбів дущі/ І. Журавель (стр.3-а с. обкл.)
Педагоги-митці : ними пишається Україна (стр.4-а с. обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/О-76
Автор(ы) : Остапчук, Олена
Заглавие : Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності
Место публикации : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 6. - С. 8-14. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/6). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 22 назв.
ББК : 74.2
Предметные рубрики: школа сучасності
Зміст освіти
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Аннотация: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність.
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :244 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 74.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географич. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Содержание : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення/ Г. З. Бейгер. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ Іванна Іванівна Парфанович І. І. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методи і прийоми управління творчою уявою/ Л. І. Шрагіна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.01/Н 15
Автор(ы) :
Заглавие : Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика: збірник науковизх праць/ НАПН України, Ін-т обдаров. дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. : Волощук І. С.]. Вип. № 1 (12), 2014
Выходные данные : К.: Інститут обдарованої дитини, 2014
Колич.характеристики :158 с.: іл., табл.
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини, Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примечания : Бібліогр. наприкінці ст.
ISBN, Цена 2310-1598: 66.26 грн.
ББК : 74.202.4я43
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- обдарованість дошкільників
Обдаровані діти-- навчання
Обдаровані діти-- виховання
Психологія обдарованості
Психологія старшокласника
Позашкільні заклади-- обдаровані діти-- творча особистість
Обдаровані діти-- дослідницька діяльність
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра загальної та практичної психології
Содержание : ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ ; Формування інформаційної культури учнів початкової школи в умовах інформаційного інтернет-середовища/ О. Онопченко. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку/ Л. Луценко, С. Самарченко. Роль сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення української мови лінгвістично обдарованими старшокласниками гімназії/ Якимчук, Микола Козяр. Творчість, структура і зміст творчого потенціалу/ І. Волощук, К. Сіпко. Дитяча обдарованість і самоідентифікація особистості: теоретико-педагогічний контекст/ Олена Остапчук. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття особистості/ Н. Аніщенко. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ; Деякі аспекти формування змісту позашкільного навчання фізики обдарованої молоді в умовах профільного навчання/ Б. Кремінський. Просвітницька діяльність у системі роботи з батьками обдарованих вихованців/ Лариса Тихенко, Наталія Сидоренко. Організаційно-педагогічні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в умовах позашкільного навчального закладу/ В. Заярна. ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ ; Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці/ Н. Павлик. Психологічна готовність до інноваційної діяльності та конкурентоздатність персоналу - головний ресурс організаційного розвитку/ В. Чудакова. Визначення показників розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків/ К. Постова. Вплив асоціативного навчання на творчий розвиток учнів молодших класів/ Мар’яна Лук’янчук. Специфіка підготовки майбутніх практичних психологів з ознаками обдарованості/ Д. Туркова. Обдарованість як складова частина формування особистості дитини/ Н. Василенко. Роль викладача у розвитку особистісних якостей дорослих учнів: творчий контекст/ Світлана Зінченко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2), НМК ф-т ПСР(1)
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Рідна школа -2017г.,N 11/12
Интересные статьи :
Аніщенко О. Неформальна освіта дорослих - освітній тренд XXI століття/ О. Аніщенко, Л. Лу'кянова, С. Прийма (стр.3-8.)
Остапчук О. Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях/ О. Остапчук (стр.9-15.)
Мариновська О. Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти/ О. Мариновська (стр.16-21.)
Даниленко Г. Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків/ Г. Даниленко, О. Щербакова (стр.22-25.)
Клокар Н. Освіта в об’єднаних територіальних громадах: нові підходи до управління в умовах децентралізації/ Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько (стр.27-31.)
Пятничук Т. Формування професійної компетентності робітників сфери послуг в умовах євроінтеграційних процесів/ Т. Пятничук (стр.32-37.)
Литвиненко Г. Управління проектами: сутність та особливості застосування в освіті/ Г. Литвиненко, Н. Клясен (стр.39-43.)
Журба К. Квест як засіб формування національно-культурної ідентичності підлітків/ К. Журба, І. Шкільна (стр.44-51.)
Філоненко О. Розвиток музичної освіти на Єлисаветградщині (друга пол. XIX - поч. XX ст.) в історико-педагогічних дослідженнях/ О. Філоненко (стр.53-57.)
Усатенко Т. Пробуджена думка академіка Семена Гончаренка/ Т. Усатенко, О. Кутова (стр.58-60.)
Сікорський П. Із когорти світочів української педагогічної науки/ П. Сікорський (стр.61-64.)
Панахид Г. Музейна педагогіка: сьогодення і перспективи розвитку/ Г. Панахид (стр.72-75.)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Остапчук, Олена
Заглавие : Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях
Место публикации : Рідна школа/ Науково-методичний журнал. - К.: Фенікс, 2017. - N 11/12. - С. 9-15. (Шифр РШ/2017/11/12)
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-- самореалізація вчителя
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самодетермінація--автономія особистості--професійно-творча самореалізація вчителя
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 305(477)(07)/П 59
Автор(ы) : Іваніна, Тетяна, Кисельова, Оксана, Колодій, Маріанна, Остапчук, Олена, Цюпа, Оксана
Заглавие : Порадник щодо застосуванняя ґендерно орієнтованого підходу в окремих галузях
Выходные данные : Київ: Віваріо, 2020
Колич.характеристики :48 с.: іл.
Коллективы : Міністерство фінансів України, Sverige, ҐОБ проєкт Ґендерне бюджетування в Україні
Разночтения заглавия :Загл., сост. каталогизатором: Порадник щодо застосуванняя гендерно орієнтованого підходу в окремих галузях
Цена : 15.00 грн.
УДК : 305(477)(07)
Предметные рубрики: Гендерні дослідження
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ґендерна рівність--ґендерне бюджетування--ґендерно орієнтований підхід
Экземпляры : всего 2: фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 336.14(477)/Г 34
Автор(ы) : Іваніна, Тетяна, Кисельова, Оксана, Колодій, Маріанна, Остапчук, Олена, Цюпа, Оксана
Заглавие : Гендерно орієнтований підхід у бюджетному процесі : практичний посібник
Выходные данные : Київ: Віваріо, 2020
Колич.характеристики :88 с.: іл.
Коллективы : Міністерство фінансів України, Sverige, ҐОБ проєкт Ґендерне бюджетування в Україні
Разночтения заглавия :Загл., сост. каталогизатором: Ґендерно орієнтований підхід у бюджетному процесі
Цена : 40.00 грн.
УДК : 336.144.027:305](477)(076) + 305(477)(076)
Предметные рубрики: Гендерні дослідження
Бюджетний процес
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ґендерна рівність--ґендерне бюджетування--ґендерно орієнтований підхід
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(2), фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 59205
Число посетителей 1388
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя