Поисковый запрос: <.>A=Охрімчук, Р.@<.> |
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Охрімчук Р. Про межі багатоликої любові. Матеріали для бесід із дітьми/Р. Охрімчук // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати).-С.96-112
|
>2.
| Охрімчук Р. Як навчитися запобігати агресії/Р. Охрімчук // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати).-С.113-127
|
>3.
| Охрімчук Р. Механізми знеособлення особистості та деякі аналогії/Р. Охрімчук // Шкільний світ, 2004,N N7(лютий).-С.1-7
|
>4.
| Охрімчук Р. Як влаштовані "важковиховувані" діти: Причини внутрішніх конфліктів/Р. Охрімчук // Шкільний світ, 2003,N N38/39.-С.3-6
|
>5.
| Охрімчук Р. Можливо , ваші діти оберуть пласт?/Р. Охрімчук // Початкова школа. -К.:Преса України, 2004,N N1.-С.61-62
|
>6.
| Охрімчук Р. Що перешкоджає вчителю чути учня/Р. Охрімчук // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати).-С.29-31
|
>7.
| Охрімчук Р. Ділова гра " Дитина у ситуації соціальної кризи"/Р. Охрімчук // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N4.-С.41-44
|
>8.
| Охрімчук Р. Погляд на піонерську організацію: допоки наше минуле з нами/Р. Охрімчук // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2007,N N2.-С.37-41.
|
>9.
| Охрімчук Р. "Дитина у ситуації соціальної кризи": Ділова гра/Р. Охрімчук; Т. Голінська; А. Владимирова // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N3.-С.55-57.
|
>10.
| Охрімчук Р. Як любити учнів/Р. Охрімчук // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати).-С.32-36
|
>11.
| Охрімчук Р. Дитячі громадські об’єднання як стратегічно значущий ресурс держави/Р. Охрімчук // Світ виховання. -К.:Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України", 2006,N N6.-С.9-12
|
>12.
| Охрімчук Р. Як упоратися зі стресом ?/Р. Охрімчук // Шкільний світ, 2003,N N10 (березень).-С.1-2
|
>13.
| Охрімчук Р. Бути суб’єктом вибору, а не об’єктом маніпуляції: Як захистити дитину від реклами/Р. Охрімчук // Шкільний світ, 2003. №12.-С.1, 6-7.
|
>14.
| Охрімчук Р. Щоб дитина була щасливою.../Р. Охрімчук; Р. Охрімчук // Шкільний світ, 2003,N N8(лютий).-С.1-2
|
>15.
| Охрімчук Р. Підліток у ситуації соціальної кризи: Ділова гра/Р. Охрімчук // Шкільний світ, 2003,N N4.-С.4-10
|
>16.
| Охрімчук Р. Багатолика агресія: як навчитись її запобігати/Р. Охрімчук // Шкільний світ, 2003,N N7 (лютий).-С.1-6.
|
>17.
| Охрімчук Р. Багатолика агресія/Р. Охрімчук // Початкова школа. -К.:Преса України, 2003,N N6.-С.4-7
|
>18.
| Охрімчук Р. З американського зошита/Раїса Охрімчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.39–41.
|
>19.
| Охрімчук Р. Моя "Початкова школа": сьогодні їй 50/Раїса Охрімчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.3.
|
>20.
| Охрімчук Р. Кілька критичних зауважень про школу-парк у м.Києві або Остап Бендер як конкурент Майстра/Р. Охрімчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2012,N N 3.-С.46-48
|
|
|