Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Редько, Валерій@<.>
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Заглавие журнала :Рідна школа -2011г.,N 1/2
Интересные статьи :
Освіта України (стр.1-2-а с. обкл.)
Бех І. Совість/ І. Бех (стр.3-7)
Андрущенко Т. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі/ Т. Андрущенко (стр.8-12)
Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін/ В. Ципко (стр.13-17)
Захаренко С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка/ С. Захаренко, О. Захаренко (стр.18-22)
Клокар Н. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону/ Н. Клокар (стр.23-29)
Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників (стр.29)
Ільман В. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи/ В. Ільман (стр.30-32)
Курило В. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу (до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка/ В. Курило, А. Климов (стр.33-39)
Бенера В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ В. Бенера (стр.40-44)
Крутько О. Навчальне телебачення/ Крутько (стр.44-48)
Дем’яненко Н. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі/ Н. Дем’яненко (стр.49-53)
Редько В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов/ В. Редько (стр.54-55)
Липова Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи/ Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна (стр.56-60)
Громадська В. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей/ В. Громадська (стр.61-63)
Орішак Л. Організація освіти педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн/ Л. Орішак (стр.64-66)
Глушко О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії/ О. Глушко (стр.67-71)
Секіріна В. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури/ В. Секіріна (стр.71-73)
Россихіна О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію/ О. Россихіна (стр.74-76)
Ковтун Н. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури/ Н. Ковтун (стр.77-80)
Мистецтво художньої кераміки - дітям (стр.80)
Портфоліо сучасної школи (стр.3-а с. обкл.)
Педагоги-митці (стр.4-а с. обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/Р 33
Автор(ы) : Редько, Валерій
Заглавие : Сучасний підхід до навчання іноземних мов
Место публикации : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 1/2. - С. 54-55. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/1/2). - ISSN 0131-6788
ББК : 74
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Підготовка вчителів іноземної мови
Кафедра іноземних мов
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Рідна школа -2011г.,N 8/9
Интересные статьи :
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік" (стр.3.)
Савченко О. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти/ О. Савченко (стр.4-8)
Бех І. Рефлексія у духовному "Я" особистості/ І. Бех (стр.9-14)
Бойко А. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики/ А. Бойко (стр.15-22)
Пометун О. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо?/ О. Пометун (стр.23-27)
Редько В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови/ В. Редько (стр.28-36)
Трухан О. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії/ О. Трухан (стр.36-40)
Скиба М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас)/ М. Скиба (стр.41-44)
Червінська Л. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ/ Л. Червінська (стр.45-47)
Петрова А. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки/ А. Петрова (стр.48-52)
Лукашів В. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку/ В. Лукашів (стр.53-57)
Кабан Л. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області/ Л. Кабан (стр.58-64)
Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" (стр.65-66.)
Горлач Т. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує/ Т. Горлач, Г. Назаренко (стр.66-68)
Бондар Л. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.)/ Л. Бондар (стр.69-74)
Березівська Л. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки)/ Л. Березівська (стр.75-80)
Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу (стр.27)
Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті" (стр.75)
Відкриття пам’ятника видатному українцю (стр.3-а с. обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/Р 33
Автор(ы) : Редько, Валерій
Заглавие : Інтерактивні технології навчання іноземної мови
Место публикации : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 8/9. - С. 28-36: портр. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/8/9). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови
Кафедра іноземних мов
Аннотация: У статті розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується, що ці технології є ефективною формою стимулювання іншомовної мовленнєвої діяльності учнів.
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Іноземні мови в сучасній школі -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2012/2013 навчальному році (стр.2-8.)
Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл (стр.9-15.)
Змагання державного значення (стр.16-18.)
ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови (стр.19-27.)
Буренко В. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти/ В. Буренко, В. Редько (стр.28-33)
Сафарян С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання/ С. Сафарян (стр.34-36.)
Ромашкіна Г. Розвиток творчої компетентності особистості шляхом застосування інноваційних технологій/ Г. Ромашкіна, А. Васильченко (стр.37-40)
Власюк О. Ток-шоу "You are what you eat"/ О. Власюк, Я. Корницька, Є. Константинова (стр.41-47.)
Постол О. The Internet/ О. Постол (стр.48-50.)
Гарькавець І. Geographical Outlook. English-speaking Countries/ І. Гарькавець (стр.51-54.)
Торутько О. Our Leisure Time: Visiting Museums/ О. Торутько (стр.55-62.)
Мотрук В. La crise de la societe contemporaine a travers la chanson engagee/ В. Мотрук (стр.63-65.)
Штевіна Т. Reading the Variety of Life/ Т. Штевіна (стр.66-69)
Левченко Л. Poetry as a Creative Process of comprehending English/ Л. Левченко (стр.70-71.)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/Б 91
Автор(ы) : Буренко, Валентина, Редько, Валерій
Заглавие : Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти
Место публикации : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 28-33 (Шифр ІМВСШ-1/2012/4)
Примечания : Бібліогр.: 20 назв.
ББК : 74.2
Предметные рубрики: Іноземні мови-- зміст освіти-- комунікативна діяльність
Кафедра іноземних мов
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): зміст освіти--комунікативна діяльність--розвиток освіти--стратегічні напрями--іншомовна освіта--мовна особистість--інтерактивні методи навчання--діяльнісна форма навчання--оновлення змісту навчання--молодші школярі--дидактичні принципи--методичні принципи
Аннотация: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту.
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Рідна школа -2012г.,N 12
Интересные статьи :
Бех І. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості/ І. Бех (стр.3-7)
Сисоєва С. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку/ С. Сисоєва (стр.8-12)
Редько В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи/ В. Редько (стр.13-20.)
Пасічник О. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови/ О. Пасічник (стр.21-27)
Онопрієнко В. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки/ В. Онопрієнко (стр.28-32)
Цвєткова Г. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи/ Г. Цвєткова (стр.33-38)
Шапран Ю. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології/ Ю. Шапран (стр.39-43)
Прокоф’єва М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів/ М. Прокоф’єва ; М. Прокоф’єва (стр.44-48)
Набока О. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів/ О. Набока (стр.48-53)
Кравченко О. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії/ О. Кравченко (стр.54-56)
Піддубна О. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек"/ О. Піддубна (стр.57-61)
Практичний педагогічний марафон (стр.62-64.)
Дубасенюк О. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл/ О. Дубасенюк, О. Антонова (стр.65-71.)
ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри" (стр.72.)
Корпанюк М. Гідне продовження вітчизняної сковородіани/ М. Корпанюк, О. Волочай (стр.73-74.)
Брижак П. Невичерпність краси земної - на вишитих полотнах/ П. Брижак (стр.75.)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Рідна школа -2013г.,N 4/5
Интересные статьи :
Табачник Д. Дмитро Табачник: "Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей"/ Д. Табачник (стр.3-6.)
Кремень В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти/ В. Кремень (стр.7-12.)
Слюсаревський М. Медіаорієнтаційна фукція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби/ М. Слюсаревський (стр.13-19)
Бех І. Ідентифікація у вихованні особистості/ І. Бех (стр.20-25)
Хоружа Л. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення/ Л. Хоружа, В. Киричок (стр.26-32)
Кириленко С. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти/ С. Кириленко (стр.33-40)
Редько В. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов/ В. Редько (стр.41-52)
Гупан Н. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень/ Н. Гупан (стр.53-56)
Решетова І. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ/ І. Решетова (стр.57-62)
Онищенко Н. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір/ Н. Онищенко (стр.63-67)
Рудько С. IV Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013"/ С. Рудько, В. Сокол, Л. Харитонова (стр.68-73.)
Кирій С. Через синтез мистецтв і наук/ С. Кирій (стр.74.)
Півстоліття - на педагогічній ниві (стр.75.)
Вчений, викладач, дослідник, лідер!. (стр.76-77.)
Розвиток творчих здібностей школярів/ [упоряд. С. В. Кирій] (стр.78-79.)
Гардашук С. "Колись прадавня оріянка вмістила Всесвіт на яйці. Й тепер сучасна оріянка прадавні створює взірці"/ С. Гардашук (стр.80.)
Ткаченко Л. Інноваційні проекти співробітництва тривають/ Л. Ткаченко (стр.3-тя с. обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Редько, Валерій
Заглавие : Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 4/5. - С. 41-52. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/4/5). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 38 назв.
ББК : 81.2-9
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови
Аннотация: У статті розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня. Теоретичні положення ілюструються практичними прикладами зі змісту підготовлених автором шкільних підручників з іспанської мови.
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Рідна школа -2013г.,N 8/9
Интересные статьи :
Колегія МОН (стр.3.)
Кремень В. Проект сучасної освіти: інноваційна людина/ В. Кремень (стр.4-8)
Бех І. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського/ І. Бех (стр.9-11)
Богуш А. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського/ А. Богуш (стр.12-15)
Калініченко Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів/ Н. Калініченко (стр.16-19)
Завгородня Т. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання/ Т. Завгородня (стр.20-24)
Бондар Л. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи/ Л. Бондар (стр.25-28)
Омельчук В. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму/ В. Омельчук (стр.28-30)
Пустовіт Г. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика/ Г. Пустовіт (стр.31-38)
Гавриш І. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі/ І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков (стр.39-43)
Кравченко Т. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя/ Т. Кравченко (стр.44-49)
Редько В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі/ В. Редько (стр.50-53.)
Чернишова Є. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів/ Є. Чернишова (стр.54-59)
Цвєткова Г. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології/ Г. Цвєткова (стр.60-66)
Семінар-практикум "Сімейні цінності" (стр.66.)
Гупан Н. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації/ Н. Гупан (стр.67-70)
Шевченко С. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні/ С. Шевченко (стр.71-76)
Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі" (стр.76.)
Бондар В. "Філософія сердечності" для особливої дитини/ В. Бондар (стр.77-80.)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.2-9/Р 33
Автор(ы) : Редько, Валерій
Заглавие : Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 8/9. - С. 50-53. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/8/9). - ISSN 0131-6788
ББК : 81.2-9
Предметные рубрики: Іноземні мови-- методика навчання в ЗНЗ
Аннотация: У статті розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіативного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Іноземні мови в сучасній школі -2013г.,N 6
Интересные статьи :
Редько В. Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання іншомовного спілкування - виклики сьогодення/ В. Редько (стр.2-5.)
Полонська Т. Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови в старшій (профільній) школі/ Т. Полонська (стр.6-9)
Статкевич Є. Family Problems between Parents and Children. Part I/ Є. Статкевич (стр.10-12.)
Новіченко Н. My Future Profession/ Н. Новіченко, Л. Гресько (стр.13-18.)
Ляшко Н. Clothes/ Н. Ляшко (стр.19-21)
Лисовець Т. Knowledge is Power. Knowledge is Wealth. Knowledge is Light./ Т. Лисовець (стр.22-25.)
Сніцаренко Ю. Sports/ Ю. Сніцаренко (стр.26-29.)
Прищепа Л. Welcome to Our Game Party/ Л. Прищепа (стр.30-33.)
Яремко О. Table Manners/ О. Яремко (стр.34-36.)
Іванюк Н. Ecology. Environmental Problems/ Н. Іванюк (стр.37-41.)
Орехова С. In the Kitchen/ С. Орехова (стр.42-43.)
Чала О. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій під час введення лексичного матеріалу в молодших класах/ О. Чала (стр.44-46.)
Іванова А. Міжкультурні відносини/ А. Іванова (стр.47-48.)
Лапіна О. Благодійність у житті. Бездомні тварини/ О. Лапіна (стр.49-52.)
Орлова І. School Life/ І. Орлова (стр.53-54.)
Івкова В. Німеччина/ В. Івкова (стр.55-58.)
Коваленко М. Art as a Healing Force/ М. Коваленко (стр.59-65.)
Токарчук Б. Poems on Underground/ Б. Токарчук (стр.66-69.)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.2-9/Р 33
Автор(ы) : Редько, Валерій
Заглавие : Компетентнісно-діяльнісна парадигма навчання іншомовного спілкування - виклики сьогодення
Место публикации : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 6. - С. 2-5. (Шифр ІМВСШ-1/2013/6)
ББК : 81.2-9
Предметные рубрики: Іноземні мови-- зміст навчання-- іншомовне спілкування
Аннотация: У статті описано основні напрями трансформації змісту навчання іноземних мов відповідно до компетентнісної парадигми; розкрито цілі іншомовної освіти та особливості добору та організації змісту навчання іноземної мови.
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Рідна школа -2013г.,N 11
Интересные статьи :
Зязюн І. Історичні витоки психологічної педагогіки/ І. Зязюн (стр.3-12)
Дічек Н. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу/ Н. Дічек (стр.13-20)
Редько В. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему/ В. Редько, О. Пасічник (стр.21-30)
Грабовий А. Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах/ А. Грабовий (стр.31-35)
Бондар В. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя/ В. Бондар, І. Шапошнікова (стр.36-41)
Митник О. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу/ О. Митник (стр.42-44)
Матвієнко О. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку/ О. Матвієнко (стр.45-48)
Махінов В. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови/ В. Махінов (стр.49-51)
Кочерга О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи/ О. Кочерга (стр.52-56)
Доброханська О. . Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів/ О. Доброханська (стр.56-58)
Денисюк О. Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості/ О. Денисюк (стр.)
Затворнюк О. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності/ О. Затворнюк (стр.62-65)
Нечипоренко К. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті/ К. Нечипоренко (стр.66-69)
Полякова О. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів/ О. Полякова (стр.69-72)
Шапошнікова А. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов/ А. Шапошнікова (стр.73-76)
Крикун А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті/ А. Крикун (стр.77-80)
Отич О. Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України - 20 років/ О. Отич (стр.2-га с. обкл.)
Любченко Н. Університет менеджменту освіти НАПН України: "Плекаємо таланти педагогічних кадрів!"/ Н. Любченко (стр.3-тя с. обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.415/416/Р 33
Автор(ы) : Редько, Валерій, Пасічник, Олександр
Заглавие : Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 11. - С. 21-30: схема, табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/11). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 16 назв.
ББК : 81.415/416
Предметные рубрики: Іншомовна освіта-- наступність-- старша школа - ВНЗ
Кафедра англійської мови та методики викладання
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Рідна школа -2014г.,N 8/9
Интересные статьи :
Бех І. Групові феномени у корекційному контексті/ І. Бех (стр.3-8)
Абсалямова Я. Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ/ Я. Абсалямова (стр.9-13)
Міхненко Г. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів/ Г. Міхненко (стр.14-19)
Редько В. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення/ В. Редько (стр.20-31)
Кучук С. Теоретичні основи факультативу як форми організації навчання біології у старшій школі/ С. Кучук (стр.32-35)
Ярова О. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу/ О. Ярова (стр.36-40)
Шпарик О. Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців/ О. Шпарик (стр.41-45)
Матяш Н. Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології/ Н. Матяш (стр.46-49)
Шевченко С. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР/ С. Шевченко (стр.50-56)
Монь А. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза/ А. Монь (стр.57-60)
Моргун В. Педагогіка добра: від А. Макаренка та В. Сухомлинського до О. Захаренка й І. Зязюна/ В. Моргун (стр.61-66)
"Моє педагогічне щастя" (стр.67-68.)
Шлях "під знаком географії": від учителя-методиста до директора інституту (стр.69.)
Нова фестивальна вершина Академії дитячої творчості (стр.70-71)
Зязюн І. Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості/ І. Зязюн (стр.72-80)
"Умирають майстри, залишаючи спогад як рану..." (стр.80.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.2-9/Р 33
Автор(ы) : Редько, Валерій
Заглавие : Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 8/9. - С. 20-31: мал. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/8/9). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 81.2-9
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Аннотация: Автор статті розглядає і обгрунтовує підходи до конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов; досліджуються дидактичні та методичні положення, що можуть слугувати підгрунтям для визначення змісту уроків-параграфів як структурних компонентів шкільної навчальної літератури.
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Рідна школа -2014г.,N 11
Интересные статьи :
Кремень В. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/ В. Кремень (стр.3-7.)
Гриневич Л. Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору/ Л. Гриневич (стр.8-13)
Редько В. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики/ В. Редько, О. Пасічник (стр.14-19)
Пустовіт Г. Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання/ Г. Пустовіт (стр.20-25)
Удич О. Ціннісні орієнтації: багатогранність наукових трактувань/ О. Удич (стр.26-31)
Топузов О. Створення учнівського комплексу з географії в процесі формування гідрологічних понять у 6-му класі/ О. Топузов, В. Надтока (стр.32-36)
Кирій С. Оксана Фурса - організатор дизайнерської справи, педагог і митець/ С. Кирій (стр.36.)
Орлюк О. Поняття "регіональна історія" у контексті навчання старшокласників історії України: пошук підходів до визначення/ О. Орлюк (стр.37-41)
Кизенко В. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей/ В. Кизенко, Д. Трубачова (стр.42-46)
Андрійчук В. Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України"/ В. Андрійчук (стр.47-51)
Лицарські ідеї Тараса Шевченка і козацька педагогіка (стр.51.)
Дем’яненко Н. Становлення педагогіки в навчальному процесі університету України XIX ст. Роль особистості. С. С. Гогоцький (1813-1889)./ Н. Дем’яненко (стр.52-56)
Дічек Н. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів/ Н. Дічек (стр.57-63)
Драгоманівці допомагають дітям учасників АТО (стр.63.)
Ткаченко Л. Григорій Сковорода: екзистенційні домінанти життєтворення/ Л. Ткаченко (стр.64-69)
Бондаренко Т. Заклад нової формації - Інститут екології, економіки і права/ Т. Бондаренко (стр.70-71.)
Засєкіна Т. Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника"/ Т. Засєкіна, П. Мороз (стр.72-73.)
Пономаренко Л. Романтик бібліотечної справи/ Л. Пономаренко (стр.74-75.)
Добко Т. Павлі Іванівні Роговій/ Т. Добко (стр.76.)
Мельник Л. Романс для прекрасной дамы/ Л. Мельник (стр.76.)
Кирій С. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/ С. Кирій (стр.77-80.)
Стратегія освіти дорослих для цивілізаційного поступу України (стр.2-га с. обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(4Укр)/Р 33
Автор(ы) : Редько, Валерій, Пасічник, Олександр
Заглавие : Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 11. - С. 14-19. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/11). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.04(4Укр) + 74.202.8 + 81.2-9
Предметные рубрики: Освіта в Україні-- якість освіти-- моніторинг
Іноземні мови-- викладання в школі-- якість навчальних досягнень
Кафедра англійської мови та методики викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): якість навчальних досягнень--іноземні мови--тестові завдання--навчальні програми
Аннотация: У статті висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчання досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі.
Найти похожие

20.

Заглавие журнала :Рідна школа -2016г.,N 1
Интересные статьи :
Радул В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях / В. Радул (стр.3–10)
Редько В. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання / В. Редько (стр.11–13)
Ничкало С. Естетичне виховання школярів у контексті викликів сучасності/ С. Ничкало (стр.14–18)
Мартиненко С. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір/ С. Мартиненко (стр.19–24)
Кравчук О. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань/ О. Кравчук (стр.25–30)
Гусак Л. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови/ Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова (стр.31–36)
Бережна Т. Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв/ Т. Бережна (стр.37–42)
Костюк В. Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації/ В. Костюк (стр.43–47)
Кузьмич В. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку/ В. Кузьмич (стр.48–51)
Дем’яненко Н. "Громадівський соціалізм" М.П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей/ Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко (стр.52–56)
Березівська Л. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917-1920)/ Л. Березівська (стр.57–62)
Антипін Є. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського/ Є. Антипін (стр.63–66)
Окружная Т. Українські етнографічні дослідження народної педагогіки східних слов’ян/ Т. Окружная (стр.67–71)
Назавжди в когорті будівничих нової школи (стр.71)
Пугач А. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування/ А. Пугач (стр.72–74)
Ткаченко Л. Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку витчизняної педагогічної думки/ Л. Ткаченко (стр.75–78)
Погрібна Н. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти/ Н. Погрібна (стр.78–79)
Мануйленко А. Сільська школа України: сучасний контекст/ А. Мануйленко (стр.80)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-22 
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 93455
Число посетителей 1059
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя