Поисковый запрос: <.>A=Рябовол, Л. Т.@<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р10 Р 98
Рябовол, Л. Т. Компетентнісно-орієнтована методична система навчання правознавства: модель, умови впровадження, практика реалізації [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 2-9.
ББК 67.0р10 Рубрики: Викладання правознавства в школі--інтегровані уроки Викладання правознавства в школі--компетентнісне навчання фывфывфыв: компетентнісно-орієнтоване навчання -- навчання правознавства -- інтегровані уроки -- міжпредметні зв’язки -- наочність у викладанні правознавства -- бесіди, розповіді у викладанні правознавства -- правова інформація -- ігри у викладанні правознавства Аннотация: У статті розкриваються рекомендації по проведенню інтегрованих уроків у ЗОШ.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.5.016:34 Р 98
Рябовол, Л. Т. Курси правознавства та громадянської освіти: роль і значення для розвитку компетентностей Нової української школи [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 25/27. - С. 4-9. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--компетентнісне навчання Викладання курсу “Громадянська освіта”--ключові компетентності фывфывфыв: громадянська освіта -- розвиток компетентностей -- ключові компетентності -- Нова українська школа -- Курс “Основи правознавства” -- Курс “Громадянська освіта” -- 9 клас -- 10 клас Аннотация: Мета статті - у результаті аналізу навчальних програм курсів “Основи правознавства” для 9 класу та “Громадянська освіта” для 10 класу встановити, наскількі засвоєння відповідного змісту дає змогу розвивати ключові компетентності.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р10 Р 98
Рябовол, Л. Т. Компетентнісно-орієнтована методична система навчання правознавства: модель, умови провадження, практика реалізації [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 33. - С. 2-9.
ББК 67.0р10 Рубрики: Викладання правознавства в школі--методична система навчання фывфывфыв: навчання правознавства -- методична система навчання правознавства -- правова предметна компетентність -- компетентнісно-орієнтоване навчання -- уроки правознавства -- лекції на уроках правознавства -- семінари на уроках правознавства -- практикуми на уроках правознавства Аннотация: Автор статті ставить за мету обгрунтувати теоретичну модель та методичні умови впровадження рівневої компетентнісно орієнтованої методичної системи навчання правознавства учнів, викласти її сутність та механізм практичної реалізації в основній і старшій школі.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р10 Р 98
Рябовол, Л. Т. Проблемне навчання правознавства: поняття та способи реалізації [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4/5. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.0р10 Рубрики: Викладання правознавства в школі--методичні рекомендації Пізнавальна діяльність учнів фывфывфыв: проблемне навчання -- задачне навчання -- правовий казус -- метод дилем -- метод інциденту -- метод проектів Аннотация: Проблемне навчання правознавства передбачає систематичне залучення учнів до розв’язання творчих завдань теоретичного і практичного характеру, що посилює їхню мотивацію, стимулює пізнавальний інтерес.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.5.016:34 Р 98
Рябовол, Л. Т. Навчальний предмет "Основи правознавства": роль та значення для розвитку цінностей НУШ [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 28/30. - С. 7-10. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--виховання на уроках фывфывфыв: основи правознавства, курс -- нова українська школа -- формування цінностей старшокласників -- становлення особистості -- виховання на уроках правознавства
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р10 Р 98
Рябовол, Л. Т. Компетентнісно-орієнтована методична система навчання правознавства: модель, умови впровадження, практика реалізації [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 6-7. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 67.0р10 Рубрики: Викладання правознавства в школі--компетентнісне навчання фывфывфыв: навчання правознавства -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- контроль навчання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 32 Ю 83
Юрченко, О. Г. Тоталітаризм: поняття і передумови виникнення [Текст] / О. Г. Юрченко, Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 13/15. - С. 5-8.
Рубрики: Політика--політичні режими фывфывфыв: тоталітарний режим -- політична влада -- політичний режим -- політико-правове життя
Доп.точки доступа: Рябовол, Л. Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.016:34 М 11
Міхневич, А. О. Державно-територіальний устрій як складник форми держави [Текст] / А. О. Міхневич, Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 16/18. - С. 29-30. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--конституційне право фывфывфыв: державно-територіальний устрій -- форма державного устрою -- унітарна держава -- федеративна держава Аннотация: У статті йде мова про різні підходи до розуміння сутності форми державного устрою і визначення відповідного поняття.
Доп.точки доступа: Рябовол, Л. Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 342.7(477) Б 11
Бєлов, Д. О. Легалізація евтаназії: оцінки науковців та зарубіжна практика [Текст] / Д. О. Бєлов, Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 6-8.
Рубрики: Право--права людини фывфывфыв: право людини на евтаназію -- легалізація евтаназії
Доп.точки доступа: Рябовол, Л. Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рябовол, Л. Т. Проблема подвійного громадянства в зарубіжних країнах [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 11-12.
Рубрики: Право в зарубіжних країнах--множинне громадянство Викладання правознавства в школі--цікаві матеріали до уроків фывфывфыв: біпатризм -- подвійне громадянство -- множинне громадянство -- особа-біпатрид
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.016:34 Р 98
Рябовол, Л. Т. Зарубіжний досвід формування правової культури учнів на уроках основ правознавства [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 22/24. - С. 14-20.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--уроки Освіта в Україні--суспільствознавча освіта фывфывфыв: правова культура учнів на уроках основ правознавства -- моральні якості людини -- суспільствознавча освіта Аннотация: Одним із завдань суспільствознавчої освіти, згідно з державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, є формування активної громадянської позиції, загальнолюдських моральних якостей, правової та економічної культури.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.5.016:34 Ч-75
Човник, А. В. Інтерактивне навчання правознавства [Текст] / А. В. Човник, Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 34/36. - С. 12-13.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--інтерактивне навчання фывфывфыв: інтерактивні методи навчання -- робота в парах/трійках -- робота в малих групах -- метод мікрофон -- ділові ігри -- уроки правознавства
Доп.точки доступа: Рябовол, Л. Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р10 Р 98
Рябовол, Л. Т. Сучасні мета і завдання шкільної правової освіти та навчання правознавства [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 13. - С. 2-6.
ББК 67.0р10 Рубрики: Освіта правова фывфывфыв: шкільна правова освіта -- духовний розвиток -- соціальний розвиток -- суспільствознавча освіта -- правова культура -- правове мислення -- правова поведінка Аннотация: В статті йдеться мова про те, що суспільствознавча освіта спрямовується на забезпечення розвитку учня як особистості, що керується гуманістичними нормами і цінностями, усвідомлює себе громадянином України та успішно самореалізується в сучасному українському суспільстві.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р10 Р 98
Рябовол, Л. Т. З історії організації шкільної правової освіти в незалежній України [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.0р10 Рубрики: Освіта правова--школа Викладання правознавства в школі фывфывфыв: програми з курсу правознавства -- правовідносини -- шкільна правова освіта -- правова культура учнів -- правосвідомість учнів Аннотация: Стаття містить матеріал про оновлені вимоги держави до рівня правової підготовки учнів та удосконалення навчальних програм з правознавства.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.5(477) Р 98
Рябовол, Л. Т. Освітній омбудсмен: місце і роль в системі освіти в Україні [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 16/18. - С. 6-9. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Освіта в Україні--освітній омбудсмен фывфывфыв: освітній омбудсмен -- права у сфері освіти -- принципи діяльності освітнього омбудсмена -- система освіти в Україні -- якісна освіта -- доступна освіта -- булінг
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р10 Р 98
Рябовол, Л. Т. З історії організації шкільної правової освіти в незалежній Україні [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 3-4
ББК 67.0р10 Рубрики: Освіта правова--історія Викладання правознавства в школі--історія фывфывфыв: шкільна правова освіта Аннотация: В статті йде мова про період становлення системи шкільної правової освіти, а саме впровадження програмних курсів "Основи держави і права України" та "Основи української держави і права".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.016:34 Р 98
Рябовол, Л. Т. Гуманістичний потенціал курсу за вибором "Досліджуємо гуманітарне право” [Текст] / Л. Т. Рябовол, К. В. Москальчук> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 31/33. - С. 5-7.
Рубрики: Право України--гуманітарне право Викладання курсу за вибором “Досліджуєм гуманітарне право” фывфывфыв: гуманітарне право -- міжнародне гуманітарне право -- гуманістичний потенціал Аннотация: У результаті засвоєння змісту курсу за вибором "Досліджуємо гуманітарне право” учні опанують основні поняття МГП, зрозуміють його зв’язок з міжнародним правом, зможуть визначити межі порушень МГП, оцінювати ситуації насильства з гуманітарної точки зору.
Доп.точки доступа: Москальчук, К. В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р10 Р 98
Рябовол, Л. Т. Контроль навчальних досягнень учнів з правознавства: поняття, види, форми [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 33. - С. 2-9. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 67.0р10 + 74.202 Рубрики: Викладання правознавства в школі--навчальні досягнення учнів--контроль Навчання учнів--навчальні досягнення--контроль фывфывфыв: навчальні досягнення учнів -- елементи контролю -- види контролю -- форми контролю -- оцінювання -- рейтингова система Аннотация: Автор статті розкриває поняття контролю у системі навчання та застосування його різних видів і форм при навчанні правознавства.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Р 98
Рябовол, Л. Т. Яким має бути результат правової освіти? [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 16/18. - С. 2-6.
ББК 74.2 Рубрики: Правова освіта Компетентністний підхід в освіті фывфывфыв: правосвідомість -- правові знання -- правова компетентність -- компетентність Аннотация: В статті зазначено, що компетентність визначено як системне володіння знаннямия. вміннями, навичками, стратегіями, іншими здатностями, потрібними для розв’язання за дач у різних сферах життя, для становлення ціннісного світогляду. Найважливішим складником компетентності є спроможність розширювати її сферу, збагачувати новими знаннями і вміннями.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ІПУ/2019/22/24 Журнал Історія та правознавство [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Выходит дважды в месяц 2019г. N 22/24
Содержание: Інтернет-марафон за системою "Все включено” або Натхнення багато не буває!. - С.4-6. Тайна вечеря - помилки Леонардо да Вінчі : інтернет-новини. - С.2. Методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного спрямування у 2019/2020 н. р. : додаток до листа... від 01.07.2019 р. № 1/11- 5966. - С.6-14. Рябовол, Л. Т. Зарубіжний досвід формування правової культури учнів на уроках основ правознавства / Л. Т. Рябовол. - С.14-20. Зімбалевська, Ю. П. Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу / Ю. П. Зімбалевська. - С.20-27. Портников, Віталій. Про історію і сучасність / В. Портников. - С.27-31. Костюк, Богдана. 100 років від проголошення Незалежності України: здобутки й спадок / Б. Костюк. - С.31-33. Щур, Марія. Україна 1991 року стала продовженням Акту про Незалежність УНР / М. Щур. - С.33-35. Немировський, Борис. Перша і найкривавіша: недооцінена війна / Б. Немировський. - С.35-38. Рубленко, В. М. Тести "Україна під час Другої світової війни 1939-1945 рр” : історія України. 10 клас / В. М. Рубленко. - С.38-40. Данилюк, К. Г. Історичні диктанти : всесвітня історія. 10 клас / К. Г. Данилюк. - С.40-55. Горбачова, Г. Г. Соціалізація особистості : громадянська освіта. 10 клас / Г. Г. Горбачова. - С.55-65. Іванішина, Т. І. Проголошення незалежності України : історія України. 11 клас / Т. І. Іванішина. - С.65-68. Болтромюк, В. В. Культура наприкінці XIX - на початку XXст. у країнах Європи та Північної Америки : всесвітня історія. 10 клас / В. В. Болтромюк. - С.68-74. Передерій, Л. М. Велика французька революція кінця XVIII ст. Європа у період наполеонівських війн : всесвітня історія. 9 клас / Л. М. Передерій ; Л. М. Передрій. - С.74-78. Забара, Т. С. Політичне становище Європи після Віденського конгресу. Національний і революційний рухи в Європі у 20-х рр. XIX ст. : всесвітня історія. 9 клас / Т. С. Забара. - С.78-84. Винник, М. В. Англія в XI-XV ст. : всесвітня історія. Англійська мова. 7 клас / М. В. Винник, Х. В. Вовчук. - С.84-87. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
|
|