Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Семенюк, Наталія@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Суліма Є. М. Партнерство і співпраця - нагальне веління часу/ [Є. М. Суліма] (стр.5-8)
Андрущенко В. П. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти/ Віктор Андрущенко (стр.9-12)
Куляс П. П. Вся і давність, і обнова - українська мова/ Павло Куляс (стр.13-24)
Косова Б. Кризис образования и задача университетов и общественных наук/ Беата Косова (стр.25-30)
Майборода В. К. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України/ Василь Майборода (стр.31-36)
Бутівщенко С. В. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою/ Станіслав Бутівщенко (стр.37-43)
Гончаров В. І. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя/ Володимир Гончаров (стр.44-51)
Яременко Л. А. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність/ Лілія Яременко (стр.52-58)
Блохін О. В. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способу життя особистості/ Олег Блохін (стр.59-71)
Шугалій Н. Є. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих/ Наталія Шугалій (стр.72-78)
Чорнойван Г. П. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні/ Ганна Чорнойван (стр.79-85)
Дебич М. А. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття/ Марія Дебич (стр.86-91)
Зварич І. М. Тестування педагогічної компетентності викладачів США/ Ірина Зварич (стр.92-99)
Семенюк Н. В. Безперервна освіта: світова практика й Україна/ Наталія Семенюк (стр.100-106)
Стеценко К. В. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/ Катерина Стеценко (стр.107-111)
Конончук А. І. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя/ Антоніна Конончук (стр.112-113)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.4/С 30
Автор(ы) : Семенюк, Наталія Вікторівна
Заглавие : Безперервна освіта: світова практика й Україна
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 100-106: табл. (Шифр В551/2012/4)
Примечания : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.4
Предметные рубрики: Освіта-- неперервна освіта
Освіта дорослих-- конкретизація ідеї-- пріоритетне завдання-- важливість
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
Європа-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): безперервність--система освіти--навчання протягом життя--освіта дорослих
Аннотация: Аналізується проблема організації безперервної освіти, яка спрямована на постійне вдосконалення і цілісний розвиток людини протягом усього її життя, на підвищення можливостей її трудової й соціальної адаптації у мінливому світі і є одним із вагомих чинників економічного та соціально-культурного прогресу.
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2013г.,N 2
Интересные статьи :
Андрущенко В. Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)"/ Віктор Андрущенко (стр.5-7)
Кремень В. Що робить державу успішною в пору глобалізації?/ Василь Кремень (стр.8-10)
Обговорюємо проекти Закону України "Про вищу освіту"/ Леонід Губерський, Євген Суліма, Лілія Гриневич, Володимир Луговий, Віктор Андрущенко, Ростислав Рижков, Єлизавета Шепетильнікова, Володимир Литвин, Віль Бакіров, Петро Таланчук, Михайло Згуровський (стр.11-12)
Коцан І. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири/ Ігор Коцан (стр.13-19)
Василюк А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ/ Алла Василюк (стр.20-25)
Семенюк Н. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти/ Наталія Семенюк (стр.26-32)
Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості/ Лілія Куліненко (стр.33-39)
Скиртач В. Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади/ Віолета Скиртач, Олександр Періг (стр.40-47)
Шугалій Н. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL/ Наталія Шугалій (стр.48-53)
Морозов В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс/ Володимир Морозов (стр.54-58)
Олексенко Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти/ Роман Олексенко (стр.59-67)
Петько Л. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів/ Людмила Петько (стр.68-74)
Лук’янченко О. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії/ О. Лук’янченко ; Ольга Лук’янченко (стр.75-78)
Кузьмінський Є. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України/ Євген Кузьмінський, Катерина Щурська (стр.79-84)
Шаповал В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення/ Володимир Шаповал (стр.85-88)
Поляк О. Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг/ Ольга Поляк (стр.89-94)
Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти/ Світлана Калашнікова (стр.95-101)
Гаращук О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки/ Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль (стр.102-108)
Майборода В. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 рр.)/ Василь Майборода, Ганна Лесик (стр.109-113)
Кравчук В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ/ Віра Кравчук (стр.114-119)
Волинка Г. "Велич духовності"/ Григорій Волинка (стр.120-121)
Бойченко М. Рецензія на монографію В. Андрущенка "Світанок Європи : проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття". - К. : Знання України, 2011. - 1099 с./ Михайло Бойченко (стр.121-122)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Семенюк, Наталія
Заглавие : Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 2. - С. 26-32 (Шифр ВОУ1/2013/2)
Примечания : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.5
Предметные рубрики: Професійна освіта-- неперервна освіта-- нормативно-правовий базис-- проблеми формування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інноваційний розвиток--безперервна освіта--суперечність--нормативно-правове забезпечення--освіта дорослих--післядипломна освіта--підвищення кваліфікації--освіта впродовж життя
Аннотация: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання.
Найти похожие

 
Статистика
за 30.06.2024
Число запросов 78752
Число посетителей 882
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя