Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Ситченко, А.@<.>
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-42 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/О-72
Автор(ы) : Пєхота, Олена Миклаївна, Кіктенко, Алевтина Зосимівна, Любарська, Ольга Миколаївна, Нор, Катерина Федорівна, Олексюк О. Є., Ситченко А. Л., Тарасова Л. В., Тихонова Т. В.
Заглавие : Освітні технології : Навч.-метод. посібник
Выходные данные : К.: А.С.К., 2001
Колич.характеристики :255 с
Примечания : Літ. в кінці розд
ISBN, Цена 966-8291-22-0: 7.00 грн.
ISBN, Цена 966-539-304-9: Б.ц.
ГРНТИ : 14.15.01
ББК : 74я73
Содержание : Технологічний підхід в освіті ; Особистісно орієнтована освіта і технології ; Вальдорфська педагогіка ; Технологія саморозвитку ; Технологія організації групової навчальної діяльності школярів ; Технології розвивального навчання ; Технології формування творчої особистості ; Технологія навчання як дослідження ; Проектна технологія ; Нові інформаційні технології навчання ; Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) ; Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) ; Сугестивна технологія ; Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія ; Індивідуальність учителя і освітні технології
Экземпляры : всего 485: ав(4), фб(1), аб(450), Ч.З.№2(30)
Свободны : ав(4), фб(1), аб(450), Ч.З.№2(30)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/О-72
Автор(ы) : Пєхота, Олена Миклаївна, Кіктенко, Алевтина Зосимівна, Любарська, Ольга Миколаївна, Нор, Катерина Федорівна, Олексюк О. Є., Ситченко А. Л., Тарасова Л. В., Тихонова Т. В.
Заглавие : Освітні технології : Навч.-метод. посібник
Выходные данные : К.: А.С.К., 2003
Колич.характеристики :255 с
Примечания : Літ. в кінці розд
ISBN, Цена 966-8291-22-0: 8.50, 7.00, грн.
ГРНТИ : 14.15.01
ББК : 74я73 + 74.202
Экземпляры : всего : аб(2), фб(1)
Свободны : аб(2), фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/Г 94
Заглавие : Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник. Вип. 8 : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія
Выходные данные : Тернопіль: Астон, 2006
Колич.характеристики :600 с
ISBN, Цена 966-7053-09-1: 19.50 грн.
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Викладання зарубіжної літератури
Викладання української літератури в школі
викладання народознавства
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературна гра--аналіз художнього твору--національне виховання--вчитель літератури
Содержание : Співтворчість як мета художнього сприймання/ П. Білоус. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури/ О. Бицько. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі/ В. Братко. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця/ С. Васюта. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури/ Г. Гаврилова. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій/ А. Вітченко. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я"/ Л. Дибка. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах/ Н. Дига. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників/ О. Загарук. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня"/ І. Зарудня. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі/ О. Ісаєва. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору/ Ж. Клименко. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків/ Н. Крецул. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури/ О. Куцевол. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору/ А. Мельник. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне")/ А. Нагорна. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв/ Л. Овдійчук. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури/ І. Одинець. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок/ Н. Буркалець. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів/ Р. Радкіна. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю)/ Ю. Рибінська. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору/ А. Ситченко. Діалогічна сутність методики викладання літератури/ Г. Токмань. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас)/ В. Уліщенко. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі/ А. Фасоля. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості/ С. Бєлякова. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія"/ А. Льовочкіна. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників/ О. Руденко. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі/ М. Богданова. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка/ Е. Боєва. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору)/ П. Кириченко. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати"/ Л. Козубенко. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука/ Г. Косарєва. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка/ Л. Македон. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг/ О. Мацько. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея"/ С. Нестерук. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки"/ О. Олійник. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор"/ Т. Сагайдак. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди")/ Л. Ткаченко. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше"/ М. Турчин.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/О-72
Автор(ы) : Пєхота, Олена Миклаївна, Кіктенко, Алевтина Зосимівна, Любарська, Ольга Миколаївна, Нор, Катерина Федорівна, Олексюк О. Є., Ситченко А. Л., Тарасова Л. В., Тихонова Т. В.
Заглавие : Освітні технології : Навчально-методичний посібник
Выходные данные : К.: А.С.К., 2002
Колич.характеристики :255 с
Примечания : Літ. в кінці розд
ISBN, Цена 966-539-304-9: 9.00 грн.
ГРНТИ : 14.15.01
ББК : 74я73 + 74.202
Содержание : Технологічний підхід в освіті ; Особистісно орієнтована освіта і технології ; Вальдорфська педагогіка ; Технологія саморозвитку ; Технологія організації групової навчальної діяльності школярів ; Технології розвивального навчання ; Технології формування творчої особистості ; Технологія навчання як дослідження ; Проектна технологія ; Нові інформаційні технології навчання ; Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) ; Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) ; Сугестивна технологія ; Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія ; Індивідуальність учителя і освітні технології
Экземпляры :аб(1)
Свободны : аб(1)
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Горідько Ю. З відчуттям Великої Таємниці. До питання українського символізму/ Ю. Горідько (стр.2-7)
Прокоф’єв І. Натурфілософський зміст концептів Леоніда Талалая/ І. Прокоф’єв (стр.13-16)
Ситченко А. Тенденції розвитку методичної думки про аналіз художнього твору/ А. Ситченко (стр.17-21)
Дятленко Т. Схема-алгоритм як ефективний засіб аналізу літературного пейзажу у прозовому творі/ Т. Дятленко (стр.22-23)
Прокопова О. Казка як ефективний засіб збагачення морального досвіду школярів/ О. Прокопова (стр.24-27)
Петриченко Н. Епістолярій Тараса Шевченка і Лесі Українки на уроках української літератури у 5-8 класах/ Н. Петриченко (стр.28-32)
Фенцик О. Система образів літературного твору та прийоми її адаптації до шкільного курсу української літератури. 9-11 класи/ О. Фенцик (стр.33-36)
Савчук Н. Складання кіносценарію - інваріант моделюючої гри/ Н. Савчук (стр.37-45)
Слижук О. У світі добра. Вивчення казок Василя Короліва-Старого. 5 клас/ О. Слижук (стр.45-47)
Нечаєва І. Сторінками повісті О.Деко "Журливий заспів". Матеріали до уроку. 8 клас/ І. Нечаєва (стр.48-51)
Горячок І. Публіцистичні твори на факультативних заняттях з української літератури/ І. Горячок (стр.52-54)
Сокур-Фарина Т. Історичні передумови виникнення шкільної літературної освіти/ Т. Сокур-Фарина (стр.55-56)
Осипов П. Крилаті вислови в їх історичному розвитку/ П. Осипов (стр.3 стор. обкл. (Далі буде))
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ситченко А.
Заглавие : Тенденції розвитку методичної думки про аналіз художнього твору
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N4. - С. 17-21 (Шифр УЛЗО/2006/4)
Предметные рубрики: аналіз художнього твору
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2006г.,N 5
Интересные статьи :
Жила С. Магнетичні поля суміжних мистецтв у процесі вивчення повысты Богдана Лепкого "Мотря"/ С. Жила (стр.2-8)
Горболіс Л. Художнє осмислення сакрального у творах Михайла Коцюбинського "Intermezzo", "Тіні забутих предків": Матеріали до характеристики образів/ Л. Горболіс (стр.9-11)
Голобородько Я. Поезія Євгена Фоміна у літературному процесі 30-х років ХХ століття/ Я. Голобородько (стр.11-16.)
Ситченко А. Психологічні передумови розвивального навчання на уроках літературі/ А. Ситченко (стр.16-21)
Фенцик О. Специфіка вивчення епічного літературного твору в старших класах середньої школи: стан проблеми та методико-дидактичні перспективи/ О. Фенцик, (стр.22-25)
Петриченко Н. Організація дослідницької діяльності школярів під час роботи з письменницьким епістолярієм/ Н. Петриченко (стр.26-31)
Привалова С. Вивчення мови художнього твору на уроці літератури в старших класах/ С. Привалова (стр.32-36)
Білоус Н. Українська драматургія другої половини ХIХ-початку ХХ століття на історичному тлі театрального руху/ Н. Білоус (стр.37-39)
Бабій Т. Відеофрагмент (міні-екранізація) як структурний компонент уроку літератури/ Т. Бабій (стр.40-42)
Ткач А. Подорож у казковий світ буковинського письменника Василя Мельника: Інформаційно-технологічна модель уроку/ А. Ткач (стр.50-51.)
Юрчук О. Психологія творчості митця на тлі кризового стану в літературі/ О. Юрчук (стр.52-55)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ситченко А.
Заглавие : Психологічні передумови розвивального навчання на уроках літературі
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N5. - С. 16-21 (Шифр УЛЗО/2006/5)
Предметные рубрики: навчання розвивальне
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Зарубіжна література в школах України -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Ситченко А.Л. Методичні умови розвитку в учнів/ А.Л. Ситченко (стр.5-7.)
Гладишев В.В. Культурологічний контекст "викриває" професора Хігінса: П’єса Бернарда Шоу "Пігмаліон"/ В.В. Гладишев (стр.8-9.)
Павленко Т.М. Дукховність за доби постмодерну в інтерпретації Рея Бредбері/ Т.М. Павленко (стр.11-13.)
Чухненко Ю.М. "Душа писателя стремится к миру и отражает его..." : Использование єпистолярного наследия Бальзака при изучении жизни и творчества писателя/ Ю.М. Чухненко (стр.14-18.)
Заховайко Г. М. Урок виразного читання як засіб осягнення змісту художнього твору/ Г. М. Заховайко (стр.22-24.)
Павлухина Т.И. Человек несгибаемой воли/ Т.И. Павлухина (стр.25-26.)
Гукова О.О. Мені здається, що в мене крила : Інтегрований урок за повістю Шолом Алейхема "Хлопчик Мотл" . 8 клас/ О.О. Гукова (стр.27-29.)
Романюк З.А. Ахматова и Модильяни : Урок к изучению творчества А. Ахматовой. 11 клас/ З.А. Романюк (стр.30-31.)
Хроменко І.А. Світло Людвіга ван Бетховена/ І.А. Хроменко (стр.53-60.)
Лельохін Є. О. Жанрова специфіка творів "Остап Шаптала" В. Підмогильного і "Сторонній№ А. Камю/ Є. О. Лельохін; В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган (стр.48-50.)
Просцевичус В. Є. Судьба и жизнь : М. Шолохов "Судьба человека"/ В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган (стр.45-47.)
Конопля Т.Г. "Чудова сімка" : Інтелектуально-творча гра за творами Марка Твена. 6 клас/ Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган (стр.43-44.)
Валентинова Д.В. Суд, який міг би відбутися : Урок-інсценізація з елементами рольовї гри за оповіданням О. Генрі "Вождь червоношкірих". 7 клас/ Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган (стр.41-43.)
Кірган Л.М. Нехай пагує на землі добро : Урок вивчення казки-притчі "Маленький принц"/ Л.М. Кірган (стр.38-40.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ситченко А.Л.
Заглавие : Методичні умови розвитку в учнів умінь літературного літературного аналізу
Место публикации : Зарубіжна література в школах України/ Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та видавництво "Антросвіт". - К.: "Антросвіт", 2006. - N4. - С. 5-7. (Шифр ЗЛШУ-1/2006/4)
Предметные рубрики: аналіз художнього твору
Викладання української літератури в школі
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2007г.,N 4
Интересные статьи :
Волошина Н. Національний мислитель нашого часу: Іван Михайлович Дзюба/ Н. Волошина (стр.2-6.)
Єременко О. Типологія акцентуації народнопісенних мотивів в українській повісті другої половини XIX ст./ О. Єременко (стр.6-10.)
Лаврусевич Н. Принципи, шлях, методи і прийомии аналізу новелістики 20-30-х років XX ст./ Н. Лаврусевич (стр.11-14.)
Морміль Л. Пісні остарбайтерів - невільників XX століття/ Л. Морміль (стр.15-16.)
Розвозчик П. До питання про розвиток творчих здіберстей учнів під час аналізу художнього твору/ П. Розвозчик (стр.17-20.)
Луцак С. Використання інтерактивних методик під час вивчення у 7 класі історико-географічного тла повісті "Захар Беркут" Івана Франка/ С. Луцак (стр.21-24.)
Слижук О. Художнє сприймання художнього твору: Вивчення повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків". 10 клас./ О. Слижук (стр.28-32.)
Соловйова Н. Аналіз вольових дій та якостей героїв повісті Івана Франка "Захар Беркут": Конспект-уроку-диспуту. 7 клас/ Н. Соловйова, Л. Бучковська (стр.32-34.)
Кириленко Н. "Серцем дужчаєм в скорботі...": Літературно-музична композиція до дня Чорнобильської трагедії/ Н. Кириленко (стр.52-55.)
Кучинська І. Особливості розвитку громадянського виховання в Україні у 1920-1933 рр./ І. Кучинська (стр.46-51.)
Подранецька Н. Павло Тичина - "дивний мрійник із очима дитини...". 5 клас/ Н. Подранецька (стр.35-37)
Ситченко А. В. Коррлів-Старий. "Потерчата", "Хуха-Моховинка". 5 клас/ А. Ситченко, Н. Огренич (стр.37-40.)
Королів-Старий В. (1879-1943): Портрет (стр.Обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ситченко А., Огренич Н.
Заглавие : В. Коррлів-Старий. "Потерчата", "Хуха-Моховинка". 5 клас
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N4. - С. 37-40. (Шифр УЛЗО/2007/4)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2007г.,N 5
Интересные статьи :
Кисла Т. Специфіка маски автора фемінного постмодерністського роману ( на матеріалі О.Забужко " Польові дослідження з українського сексу", С.Пиркало " Зелена Маргарита" та Н.Зборовської " Українська Реконкіста")/ Т. Кисла (стр.11-14)
Буркалець Н. Вивчення новели як методична проблема : Жанровий аналіз новели Л.Пономаренко " Гер переможений"/ Н. Буркалець (стр.15-18)
Халін В. Методика викладання української літератури та її місце у формуванні художнього сприймання студентів - філологів/ В. Халін (стр.26-27)
Ситченко А. Дарунки долі ( за казкою Івана Липи "Близнята") 5 клас/ А. Ситченко, Н. Огренич (стр.28-29)
Надворна Є. Поетичний образ Орисі ( за однойменним твором Пантелеймона Куліша) 6 клас/ Є. Надворна (стр.30-32)
Подранецька Н. Світла нота " Сонячних кларнетів" Павла Тичини. 10 клас/ Н. Подранецька (стр.32-37)
Сергієнко А. Організація групових форм роботи під час вивчення творчості письменників-шістдесятників. 11клас/ А. Сергієнко (стр.37-40)
Привалова С. Особливості поетичної мови інтимної лірики Івана Франка ( на матеріалі вірша " Чого являєшся мені у сні? ")/ С. Привалова (стр.40-41)
Ленська С. Дитячий світ Анатолія Дімарова ( за повістю " На коні і під конем")/ С. Ленська (стр.46-49)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ситченко А., Огренич Н.
Заглавие : Дарунки долі ( за казкою Івана Липи "Близнята") 5 клас
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N5. - С. 28-29 (Шифр УЛЗО/2007/5)
Предметные рубрики: Українська література, 19 ст. кінець; 20 ст. початок
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2007г.,N 5
Интересные статьи :
Мацько Л. Новий підхід до переказу з творчим завданням/ Л. Мацько, О. Мацько, О. Калита (стр.2-5)
Тихоша В. Матеріали до уроків мовленнєвого розвитку. 11 клас, поглиблене вивчення української мови/ В. Тихоша (стр.6-9)
Ситченко А. Основи взаємодії наукових і навчальних методів літературного аналізу/ А. Ситченко (стр.14-16)
Могильницька Г. Руїна держави і руїна душі: Драма Л.Українки "Бояриня"/ Г. Могильницька (стр.17-21)
Смольницька О. Мої роздуми над новелою Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном"/ О. Смольницька (стр.21-22)
Софійчук Г. "Сміючись, говорити правду": Байки Григорія Сковороди/ Г. Софійчук (стр.23-25)
Шуляр В. Елективний принцип профільного навчання в системі літературної освіти/ В. Шуляр (стр.27-28)
Онкович Г. Засоби масової комунікації у термінологічному просторі медіа-освіти/ Г. Онкович (стр.29-31)
Тимошик М. Ідея соборності української мови на сторінках огієнкового часопису "Рідна мова"/ М. Тимошик (стр.38-44)
Кравець Л. Міфологемна мотивація метафор української поезії ХХ ст./ Л. Кравець (стр.32-37)
Бовсунівська Т. Містична домівка в поезії Емілі Дікінсон і Тараса Шевченка/ Т. Бовсунівська (стр.45-49)
Відоняк Н. Прототипи російських повістей Тараса Шевченка/ Н. Відоняк (стр.50-53)
Клочек Г. Поезія Тараса Шевченка "Мені тринадцятий минало..."/ Г. Клочек (стр.56-61)
Цурканюк О. Лев Жемчужников і його твори в музеї Тараса Шевченка/ О. Цурканюк (стр.61-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ситченко А.
Заглавие : Основи взаємодії наукових і навчальних методів літературного аналізу
Место публикации : Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - К.: Редакція журналу "Дивослово", 2007. - N5. - С. 14-16 (Шифр ДС1/2007/5)
Предметные рубрики: аналіз художнього твору
Викладання літератури
літературознавство
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2007г.,N 6
Интересные статьи :
Набок М. Своєрідність епічного героя українських народних дум у порівнянні з епосом інших народів світу/ М. Набок (стр.7-10)
Заїка О. Формування навички свідомого читання у молодших школярів як передумова успішного навчання в основній школі/ О. Заїка (стр.11-14)
Слижук О. Розвиток читацьких інтересів старшокласників (на матеріалі аналізу роману Олеся Гончара "Собор")/ О. Слижук (стр.15-21)
Семеног О. Взаємозв’язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників/ О. Семеног (стр.22-25)
Ситченко А. Якого часу чекає Михайлик? Урок з вивчення оповідання А. Лотоцького "Михайло-семиліток". 5 клас/ А. Ситченко, Н. Огренич (стр.26-28)
Головецька Н. Урок вивчення оповідання Євгена Гуцала "Олень Август". 6 клас/ Н. Головецька (стр.28-30)
Ситченко А. Варіант аналізу повісті Івана Франка "Захар Беркут". 7 клас/ А. Ситченко (стр.31-33)
Сергієнко А. Організація групової діяльності учнів на уроці за романом Павла Загребельного "Я, Богдан". 11 клас/ А. Сергієнко (стр.33-36)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ситченко А., Огренич Н.
Заглавие : Якого часу чекає Михайлик? Урок з вивчення оповідання А. Лотоцького "Михайло-семиліток". 5 клас
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N6. - С. 26-28 (Шифр УЛЗО/2007/6)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ситченко А.
Заглавие : Варіант аналізу повісті Івана Франка "Захар Беркут". 7 клас
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N6. - С. 31-33 (Шифр УЛЗО/2007/6)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Найти похожие

20.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2007г.,N 7
Интересные статьи :
Насмінчук Г. Романна історія на рубежі тисячоліть: філософська візія минулого України у творчості сучасних письменників/ Г. Насмінчук (стр.2-9)
Гурдуз А. "Чорна рада" Куліша: роман як знакова система/ А. Гурдуз (стр.10-11)
Корицька Г. Жанрова специфіка творів А.Кащенка на історичну тематику/ Г. Корицька (стр.11-13)
Казанжи О. Анакреонтичні та гораціанські оди у творчості Г.Сковороди і В.Капніста/ О. Казанжи (стр.14-17)
Розвозчик П. Особливості аналізу верлібру у старшій школі/ П. Розвозчик (стр.18-21)
Горячок І. Шкільна лекція як ефективний метод вивчення публіцистики у старших класах/ І. Горячок (стр.22-25)
Гордієнко О. Проблема порівняльного вивчення творів зарубіжної та української літератури/ О. Гордієнко (стр.26-29)
Ситченко А. Борці за долю України: Вивчення казки І.Нечуя-Левицького "Запорожці". 5 клас/ А. Ситченко, Н. Огренич (стр.30-33)
Головецька Н. Два уроки з вивчення "Казки про яян". 6 клас/ Н. Головецька (стр.33-36)
Стефанович Т. Художній дивосвіт Анатолія Дімарова: Урок-зустріч з письменником/ Т. Стефанович (стр.36-41)
Семеног О. Інноваційні тенденції у професійній підготовці майбутнього вчителя рідної мови і літератури в Росії/ О. Семеног (стр.47-50)
Сохацька Є. У боротьбі за самовизначення України (Іван Огієнко у "Новій раді" 1917-1919 рр.)/ Є. Сохацька (стр.51-55)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-42 
 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 169755
Число посетителей 1276
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя