Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Тимошко, Г.@<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Колич.характеристики :162 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 11.90 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Педагогічне дослідження
Моделювання-- діяльність вчителя
Педагогічна творчість
Менеджмент-- педагогічний
Виховання-- виховання здорового спосібу життя
Виховання-- національне виховання
Педагогічна практика
Виховання-- естетичне виховання
Громадянське виховання
Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок;
Дошкільна освіта в Україні-- історія
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- Ніжинський історико-філологічний інститут
Географич. рубрики: Чернігівщина-- дошкільна освіта-- історія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільне виховання--мовлення--вільне виховання--українські педагоги--жіноча професійна освіта--вільна українська школа, часопис
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження/ В. П. Курок. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів/ О. Р. Копієвська. Педагогіка свободи як оснащення для життя/ А. М. Растригіна. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді/ Ю. В. Локарєва. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя/ М. А. Михаськова. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів/ О. В. Коваль. До суті поняття "педагогічна взаємодія"/ В. В. Ревенчук. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості/ С. Г. Іващенко. До сутності поняття "естетичний досвід особистості"/ М. П. Долматова. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами/ Г. М. Тимошко. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності/ М. М. Солдатенко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти/ С. Р. Хлєбік. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі/ О. М. Грисюк. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет/ О. М. Базар. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі/ В. Ю. Кузьменко. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури/ Н. В. Голуб. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури/ В. Ф. Лащенко. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні)/ Т. Г. Зякун. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ О. Квак. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ/ Т. М. Турчин. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів/ В. М. Семикліт. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів/ В. М. Благінін, С. В. Павлюк. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка/ Є. І. Коваленко. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть/ О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді/ О. А. Кавунник. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм/ Г. Ю. Ніколаї. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди/ І. О. Кулик. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця/ Р. Г. Новгородський. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916)/ О. В. Аніщенко. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа"/ О. А. Барило. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття/ Н. С. Останіна. Уроки історії музичної педагогіки/ О. Я. Ростовський. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології/ Н. В. Коваленко.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Колич.характеристики :142 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 10.60 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчитель музики-- підготовка
Вчитель початкової школи-- підготовка
Музичне мистецтво
Фортепіано-- навчання гри
Диригент хору
Вчитель хореографії
Управління школою-- кадри
Репертуар хору
Естетичне виховання-- майбутні вчителі
Музичне сприймання-- підлітки
Здоровий спосіб життя-- формування
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи/ О. Я. Ростовський. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики/ В. І. Дряпіка. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи/ Т. А. Смирнова. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді/ Т. Г. Дашківська. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера)/ А. Ф. Кречківський. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи/ О. П. Хижна. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу/ Л. І. Резан. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва/ О. М. Арделян. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці/ Н. В. Свещинська. Диригент хору: комунікативний аспект/ Л. А. Бірюкова. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі/ О. Д. Бузова. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик/ В. Г. Дорохін. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії/ В. Г. Ростовська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою/ Г. М. Тимошко. Репертуар як основа діяльності хорового колективу/ І. П. Заболотний. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки/ В. М. Крицький. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів/ Н. В. Абдуліна. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків/ О. В. Єременко. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики/ І. О. Ростовська. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики/ М. І. Фалько. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом/ С. В. Скрипець. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики/ І. В. Баладинська. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій/ К. І. Станіславська. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона/ Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів/ М. П. Долматова. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики/ З. В. Хоменко. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури/ В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики/ О. В. Маруфенко. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи)/ К. О. Салан, О. П. Петрикова. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки/ Г. Г. Кондратенко. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Витоки підготовки учителів музики в Україні/ Ю. Є. Юцевич. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века/ Л. А. Дорохина. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа/ В. М. Новікова. Особистість Каменяра у спогадах сучасників/ Н. М. Баленко. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики/ І. А. Малашевська. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917)/ І. І. Киричок. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая/ О. В. Коваль.
Экземпляры : всего : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Свободны : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Колич.характеристики :156 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 8.50 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Музична педагогіка-- викладання
Екологічна освіта-- школа
освіта неперервна
Дидактична гра-- дошкільнята
Соціальне виховання-- історія, 20-і рр. ХХ ст.
Підготовка спеціалістів-- історія-- Ніжинська вища школа
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Післядипломна освіта-- вчителі --Польща
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Методологічний аналіз основних категорій управління загальноосвітніми закладами/ Г. М. Тимошко. Підготовка керівника системи освіти/ А. А. Петренко. Теоретичні основи методики викладання музичної педагогіки майбутнім учителям музики/ О. Я. Ростовський. Методологічні аспекти есетичного виховання словом/ М. М. Лисенко; А. О. Соя; Ю. О. Ростовська; В. Н. Федорченко; В. В. Червонецький; А. В. Василюк; О. П. Щотка; С. І. Шевченко; Л. П. Бойко; Н. С. Ярослав; О. І. Остапенко; О. С. Рега; Н. М. Баленко; Н. Л. Кротік. Нетрадицийні перешкоди на шляху до ефективної інформатизації освіти України/ М. М. Лисенко. Значення екологічної аксіоматики для практики навчання та виховання старшокласників/ А. О. Соя. Теоретичне обгрунтування критеріїв показників сформованості професійних переконань майбутніх учителів/ Ю. О. Ростовська. Оновлення змісту професійного навчання фахівців туристського профілю/ В. Н. Федорченко. Дидактичні засоби оптимізації екологічної освіти в школі/ В. В. Червонецький. Неперервна освіта/ А. В. Василюк. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток професійно-управлінського самовизначення студентів в умовах навчально-виховного процесу педагогічного університету/ О. П. Щотка. Організація навчання майбутніх вчителів іншомовного спілкування з використанням фонограм і відеофонограм/ С. П. Литвиненко. Результати експериментальної перевірки методики навчання швидкого іншомовного читання майбутніх філологів за допомогою комп’ютерних технологій/ С. І. Шевченко. Особливості формування когнітивного компоненту соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Шляхи розуміння усного повідомлення/ Л. П. Бойко. Модульно-розвивальне навчання як умови створення розвивального простору для учнів при вивченні органічної хімії/ Н. І. Лукашова, Н. О. Падун, С. М. Лукашов. До проблеми методики проведення основних форм навчальних занять з психології/ Н. С. Ярослав. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності/ Л. О. Ярослав. Особливості формування у старших підлітків інтересу до фізичної культури/ О. І. Остапенко. Вивчення сучасного досвіду використання дидактичної гри у процесі навчальної діяльності дітей 5-6 років/ О. Квак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління в період національного відродження 1905 - 1914 років/ О. С. Рега. Дещо про феномен креативності у науковій спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Оцінка педагогічних ідей Дж. Дьюї українськими педагогами 20-х років/ В. О. Коваленко. Проблема підвищення професійної кваліфікації викладачів вищої школи України ( др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Олександр Залужний про дитячий колектив як соціалізаційний чинник особистості/ Р. Г. Новгородський. Підготовка спеціалістів у Ніжинській вищій школі до здійснення соціального виховання: історико-педагогічний аспект/ Н. М. Суховєєва. Єврейська освіта в Україні 20-х - 30-х рр. ХХ ст.: погляди та джерела/ Н. Л. Кротік. Еволюція розвитку ідей вільного виховання у контексті сучасності/ О. А. Барило. Про особливості врахування сучасного зарубіжного досвіду при визначенні завдань вищої школи у підготовці вчителів ХХІ ст./ Н. І. Яковець. Сучасні проблеми базової і післядипломної совіти вчителів у Польщі/ М. С. Шиманський.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(2), фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :182 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 11.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес
Кредитно-модульна система
Викладання іноземної мови в школі
викладання психології
Викладання зарубіжної літератури в школі
Викладання біології в школі
Профорієнтація
Екологічна освіта
Мотивація творчості
Підручникотворення
Професійна підготовка
Майбутні вчителі літератури
Інноваційна діяльність
економічна культура
Підготовка викладачів
Содержание : Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг/ К. М. Лубинець. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства/ М. М. Солдатенко. Виховання і медії/ Танась Мацей. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови/ Г. П. Татаурова. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ/ О. О. Безносюк. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів/ Н. А. Побірченко. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів/ А. П. Щербина. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості/ В. В. Синявський. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності/ О. В. Сватенков. Мистецькі технології навчання французької мови/ О. І. Авксентьєва. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури/ Ю. А. Глєбова. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції/ Л. Светенок. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти")/ А. Нагорна. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту/ Л. Б. Лук’янова. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю/ М. І. Михнюк. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості/ Н. І. Литвинова. Аналіз як вид дослідницької діяльності/ В. Г. Базелюк. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем/ І. М. Чемерис. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини/ К. Дубич. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки/ С. Д. Булавенко. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації/ Л. Р. Алексюк. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури/ Ю. Г. Новгородська. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології/ О. В. Комарова. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів/ О. М. Семеног. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури/ Т. Чередник. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля/ Г. Л. Омельченко. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя/ С. В. Тезікова. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності/ О. А. Грищенко. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу/ В. В. Пилипчук. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання/ М. Піддячий. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер/ Ю. Е. Лавриш. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей/ Л. В. Тандир. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання/ В. М. Солова. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми/ Г. Л. Черепанова. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду/ Н. Абашкіна. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії/ Н. М. Авшенюк. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції/ Н. О. Постригачь. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді/ І. В. Гушлевська; Н. Олійник. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії/ Н. Олійник; Н. Стукало. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст./ Н. Стукало; Н. М. Баленко. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :196 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.10 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підвищення якості освіти
Содержание : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :192 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 27.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення/ Г. М. Лактіонова. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники/ Т. Ф. Алексєєнко. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді/ О. В. Плахотнік. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід/ О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук/ В. М. Оржеховська. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя/ В. І. Костів. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки/ Н. М. Суховєєва. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків/ І. А. Гайдамашко. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя/ Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів/ О. О. Федій. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти/ Г. М. Тимошко. Проблеми психічного здоров’я старшокласників/ О. Тур. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я/ О. І. Максак. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника/ В. М. Гусак. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини/ П. Д. Марущак. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ/ М. О. Колесник. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія/ І. Д. Звєрєва. Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді/ О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці/ І. Лисенко. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я/ В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики/ Н. И. Приходько. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії)/ Л. М. Завацька. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя/ В. М. Приходько. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя/ Л. В. Тарасюк. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів/ І. М. Палько. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх/ Л. В. Рень. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді/ Л. Сливка. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів/ Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору/ Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя/ О. Євсєєва. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії)/ Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя/ О. М. Полякова, Н. О. Штика. Соціально-просвітницька робота з діабетиками/ І. Кравченко, Є. Головченко. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині/ О. М. Зубко. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків/ С. М. Сергієчко. Умови формування способу життя сучасних школярів/ Н. В. Сисоєнко. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів/ С. М. Соболєва. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект/ М. О. Семенова. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів/ В. Г. Грановський. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя/ О. К. Книш. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді/ А. О. Ільїнський. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості/ І. Богданцева. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів/ О. В. Мельничук. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності/ Т. Г. Веретенко. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті/ Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів/ С. О. Омельченко. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект/ Т. В. Янченко. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді/ І. І. Чернишенко.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

7.

Заглавие газеты: Психологі(и)я -2002г.,N 8-9
Интересные статьи :
Губерная Г.К. Наследованные признаки власти и их роль в управлении/ Г.К. Губерная (стр.3-4) фывфыв: Конерватизм
Гаврилов Н.И. Управление как форма государственной власти народа/ Н.И. Гаврилов (стр.5-6)
Косуля И.О. Паблик рилейшинз в системе социально-адекватного муниципального менеджмента/ И.О. Косуля (стр.7-8)
Григорьев Г.Н. Кибернетический подход к теории управления организацией/ Г.Н. Григорьев (стр.9-11)
Гаврилова Е.В. Определение акцентуации характера как проблема управления персоналом/ Е.В. Гаврилова (стр.12)
Алексеенко Т.А. Социализация управления образованием как условие свободы творческого развития специальности/ Т.А., Сушанко В.В. Алексеенко Т.А. (стр.13-14)
Кіпень В.П. До методологічних підстав проектування регіональних освітніх систем/ В.П. Кіпень (стр.15-17) фывфыв: Доктрина розвитку освіти ХХІ ст.
Кияшко О.О. Методологические и психологические проблемы категорий взаимодействия в педагогическом менеджменте/ О.О. Кияшко (стр.18-19) фывфыв: Управление школой
Батченко Л.В. Особенности формирования устойчивости потенциальных качеств менеджеров в высшей школе/ Л.В. Батченко, Е.Г. Ткаченко (стр.20-21)
Тимошко Г.В. Предпосылки и механизмы самообразования руководителя педагогического коллектива школы/ Г.В. Тимошко (стр.23-24)
Активные методы обучения в высшей школе/ (стр.25-26) фывфыв: Тренинг
Білецький В.В. Соціально-філософські аспекти управління процесом впливу на девіантну особистість/ В.В. Білецький (стр.27-28) фывфыв: Девіантна поведінка
Журавлева О.И. "Нравственный императив" личности в системе церковно-государственных отношений современного мира/ О.И. Журавлева (стр.29-30) фывфыв: Религия
Карида В.А. Камни преткновения на пути к храму: Заметки социального психолога о состоянии религиозности на Украине/ В.А. Карида (стр.31-32)
Ромэк В.Г. Агрессия на экране и в жизни/ В.Г. Ромэк (стр.33-34) фывфыв: Средства массовой информации
Интересные статьи :
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тимошко Г.В.
Заглавие : Предпосылки и механизмы самообразования руководителя педагогического коллектива школы
Место публикации : Психологі(и)я: Загальнодержавна науково-популярна газета. - Донецк: Элис- Телеком, 2002. - N8-9. - С. 23-24 (Шифр ПС1/2002/8)
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.4
Предметные рубрики: Самоосвіта
Керівник школи
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Освіта і управління -2006г. т.9,N 1
Интересные статьи :
Білецький В. Схід України в інтегративних процесах сучасного державотворення/ В. Білецький (стр.7-20)
Андрос Є. Українські селяни: цілковита безвихідь і проблиски надії/ Є. Андрос (стр.21-31)
Сурмін Ю. Метод аналізу ситуацій (case studi) та його навчальні можливості/ Ю. Сурмін (стр.32-50)
Пивоварова О. Аналіз деяких особливостей діяльності вищих навчальних закладів США/ О. Пивоварова, О. Романовський (стр.51-60)
Калініна Л. Автоматизована система управління "Школа": моделювання і технологія використання/ Л. Калініна (стр.61-70)
Тимошко Г. Про деякі аспекти підготовки керівників загальноосвітнього навчального закладу до управління якістю освіти/ Г. Тимошко (стр.71-77)
Мудрік В. Функції педагогічного управління фізичним вихованням студентів/ В. Мудрік (стр.78-83)
Федько А. Якість освіти як об’єкт управління/ А. Федько, Ю. Федько (стр.84-87)
Корнєєва Л. Якість освітніх послуг з позицій міжнародних стандартів серії ISO 9000:2000/ Л. Корнєєва, М. Сіницький (стр.87-90)
Бабкіна О. Проблеми підвищення якості вищої освіти в Україні у контексті болонських реформ/ О. Бабкіна (стр.91-94)
Островерхова Н. Морфологія аналізу якості уроку/ Н. Островерхова (стр.95-102)
Фатєєва Е. Особливості управління навчальним процесом у центрі довузівської підготовки/ Е. Фатєєва (стр.103-110)
Липова Л. Профільне навчання: до питання становлення/ Л. Липова, В. Малишева (стр.111-116)
Кнорр Н. Технологія оцінювання ефективності функціонування обласного ліцею/ Н. Кнорр (стр.117-122)
Роджерс К. Діалог з проблемами зла і злої поведінки/ К. Роджерс, Р. Мей (стр.123-136)
Ельбрехт О. Проблеми розвитку професійної відповідальності викладача/ О. Ельбрехт (стр.137-144)
Морс Д. Пропущена ланка між теорією доброчесності та етикою бізнесу/ Д. Морс (стр.145-155)
Александров В. Освітня послуга: суть та моделі якості/ В. Александров (стр.156-164)
Струк Н. Загальноосвітня школа в нових умовах господарювання/ Н. Струк, В. Курець (стр.165-168)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тимошко Г.
Заглавие : Про деякі аспекти підготовки керівників загальноосвітнього навчального закладу до управління якістю освіти
Место публикации : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - К.: Освіта і управління, 2006. - Том9, N1. - С. 71-77 (Шифр ОІУ/2006/9/1)
Предметные рубрики: управління школою
якість освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління якістю освіти
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Освіта і управління -2007г. т.10,N 1
Интересные статьи :
Осадчий І. Проектно-цільове управління навчальним закладом: предметні цільові проекти/ І. Осадчий (стр.33-36)
Тимошко Г. Організація самоменеджменту в процесі підготовки керівника ЗНЗ до управління якістю освіти/ Г. Тимошко (стр.37-40)
Липова Л. Профільне навчання: проблеми, перспективи, досвід/ Л. Липова, В. Малишев, Т. Паламарчук (стр.49-56)
Губачов О. Побудова структурно-функціональної моделі індивідуалізації допрофільної підготовки учнів основної школи: дидактичні аспекти/ О. Губачов (стр.57-62)
Кравченко Т. Взаємодія сім’ї і школи: принципи реалізації/ Т. Кравченко (стр.63-67)
Чобітько М. Особистісні компоненти у професійному становленні майбутнього вчителя/ М. Чобітько (стр.70-74)
Потапчук Т. Молитва - засада формування духовних цінностей української людини/ Т. Потапчук (стр.75-80)
Лук М. Феномен ментальності народу в історіософських концепціях українських романтиків (М. Костомаров і П. Куліш)/ М. Лук (стр.81-88)
Постовий В. Національна ідея в освіті й вихованні дітей і молоді в Україні/ В. Постовий (стр.89-97)
Волинський В. Ліцензійні операційні системи MICROSOFT для персональних комп’ютерів/ В. Волинський, Г. Кондратюк (стр.98-100)
Вірування, традиції, символи (стр.105-115)
Тур О. Взаємодія школи і сім’ї у подоланні негативного впливу телебачення на здоров’я дітей та підлітків/ О. Тур ; О. Пивоварова (стр.116-120)
Пивоварова О. Організаційно-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах США/ О. Пивоварова (стр.121-128)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тимошко Г.
Заглавие : Організація самоменеджменту в процесі підготовки керівника ЗНЗ до управління якістю освіти
Место публикации : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - К.: Освіта і управління, 2007. - Том10, N1. - С. 37-40 (Шифр ОІУ/2007/10/1)
Предметные рубрики: Керівник школи
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 7
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :210 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 55.75 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування-- німецька мова
Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Тестування-- хімія
Тестування-- аналіз результатів
творчі здібності-- розвиток
оцінювання знань -- хімія
компетентність вчителя інформатики
Електронні підручники
Якість освіти
Викладання математики в школі
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів англійської мови
Підготовка майбутніх вчителів фізики
компетентність вчителя екології
компетентність вчителя математики
викладання фізики в школі
Інтерактивні технології навчання-- іноземна мова
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-тестування--електронні лекції--вебінари в освіті--комп’ютерна математика--система комп’ютерної математики--обдаровані учні
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теорія валідації вимірвань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторинг якості освіти"/ Ю. Г. Ковальчук. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови/ Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів/ Г. С. Кашина. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів/ Є. О. Плотніков. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії/ С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики/ Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. Якими мають бути електронні підручники/ Н. А. Абишов. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства/ Л. Ю. Благодаренко. Програмні засоби для аналізу результатів тестування/ Т. В. Лісова. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики/ Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства/ Г. М. Тимошко. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування/ В. В. Колотій, З. П. Халецька. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань/ В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові/ Т. В. Сіткар. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті/ Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання/ С. П. Ткаченко. Деякі проблеми моніторингу якості освіти/ Є. І. Коваленко. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності/ С. О. Шара. Якість освіти та тестування/ Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США/ С. В. Тезікова. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Попенко. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога/ Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики/ І. А. Сліппухіна. Використання програм для тестування у навчанні фізики/ В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей/ В. Д. Залізко. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти/ В. В. Котяк. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру/ В. О. Болілий, В. В. Копотій. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології"/ І. В. Лупан. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторингу якості процесу навчання/ І. Є. Макаренко. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної/ М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання/ П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. Інтерактивні технології навчання іноземних мов/ Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкина. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики/ В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики/ Ю. А. Пасічник. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки/ О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики)/ Ю. А. Пасічник. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст./ О. В. Орел. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості/ В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання/ Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 27.06.2024
Число запросов 45994
Число посетителей 917
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя