Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Токмань, Г.@<.>
Общее количество найденных документов : 45
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.
83.3(4Укр)р
Т 51


    Токмань, Г.
    Євген Плужник (1898-1936) [Текст] / Г. Токмань // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2009. - N 11. - С. 49-56 . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Українська література--20 ст.
   Кафедра української літератури



Доп.точки доступа:
Плужник, Євген Павлович (укр. поет, перекладач) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

2.


    Токмань, Г.
    Вікова психологія як наукове джерело методики викладання літератури [Текстььь] / Г. Токмань // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2003. - N6. - С. 23-29.
ГРНТИ
ББК 88.374 + 88.834
Рубрики: Психологія підлітка
   вікова психологія

   психологія навчання

фывфывфыв:
підлітки


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

3.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Содержание:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

фывфывфыв:
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Доп.точки доступа:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

4.
Шифр: ДС1/2007/1
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текстььь] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2007г. N 1
Содержание:
Омельчук, С. Комунікативно-функційний підхід до вивчення синтаксису / С. Омельчук. - С.2-9.
Панченко, В. Після "Собору" / В. Панченко. - С.15-18.
Загарук, О. "Гей, розіллялось ти, руськеє горе, геть по Європі і геть поза море!": Семінар з опзакласного читання в 10 класі за поетичним циклом Івана Франка "До Бразилії" / О. Загарук. - С.19-23.
Куцевол, О. Портрет творчого вчителя літератури / О. Куцевол. - С.24-29.
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури / Г. Токмань. - С.30-34.
Калита, О. Реалізація іронії через горизонтальний контекст / О. Калита. - С.35-39.
Тимошик, М. Життєвий подвиг Івана Огієнка як взірець для наслідування / М. Тимошик. - С.40-44.
Барабаш, Ю. Франкові причинки до української гоголіяни / Ю. Барабаш. - С.45-49.
Поліщук, Я. Псевдонім, маска, гра: На прикладі творчості Юрія Шереха / Я. Поліщук. - С.57-60.
Марко, В. Особливості внутрішнього монологу у творах Павла Загребельного: "Я, Богдан", "Тисячолітній Миколай", "Гола душа" / В. Марко. - С.53-56.
Куценко, Л. Володимир Сосюра і Євген Маланюк: історія творчого діалогу / Л. Куценко. - С.49-53.
Дзюба, І. Живек співвідношення між людиною й природою: 14 січня Євгенові Гуцплу виповнилося б 70 років / І. Дзюба. - С.60-62.
Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3)
Свободны: Ч.З.№3 (3)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: ДС1/2010/9
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текстььь] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2010г. N 9
Содержание:
Фасоля, А. Як читати постмодерну поезію / А. Фасоля. - С.24-28
Токмань, Г. Мотив смерті коханої людини в поезії Івана Франка, Лесі Українки, Володимира Свідзинського / Г. Токмань. - С.29-37.
Стефанович, Т. Спорідненість українських і зарубіжних літературних казок / Т. Стефанович, Л. Гулак-Артемовська. - С.38-42.
Мельник, Л. Повтор як засіб зображення трагічного у збірці Василя Стуса "Палімпсести" / Л. Мельник. - С.44-46.
Вознюк, Т. Граматичні групи авторських метафор / Т. Вознюк. - С.47-50.
Тарнашинська, Л. Цілюща алхімія Ірини Вільде / Л. Тарнашинська. - С.51-55.
Микитюк, В. Позакурікулярна педагогічна діяльність Івана Франка / В. Микитюк. - С.56-61.
Гринь, Т. Музей Любомудра на його батьківщині / Т. Гринь. - С.62-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: ДС1/2006/12
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текстььь] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2006г. N 12
Содержание:
Горбачук, Д. Звертання як елемент ділового мовлення / Д. Горбачук. - С.2-4
Бондаренко, Ю. Про першопочатки історії людства у повісті "Тіні збутих предків" Михайла Коцюбинського: Розвиток історичної свідомості школярів засобами літератури / Ю. Бондаренко. - С.4-10
Мимоход, М. Джерело пізнання Івана Франка: Використання мемуарів на уроках літератури / М. Мимоход. - С.11-14
Куцевол, О. Особливості творчої методичної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С.17-22
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі / Г. Токмань. - С.23-26
Харчук, Р. Юрій Андрухович не для дітей?: Про творчість видомого українського письменника / Р. Харчук. - С.27-30
Андрухович, Ю. Ерц-Герц-Перц / Ю. Андрухович. - С.30-32
Ткач, Л. Агатангел Кримський і Микола Лукаш: спільні риси художнього лексикону / Л. Ткач, О. Федунович-Швед. - С.33-39
Кучерук, О. Образна природа семпнтики кольороназв в українських фразеологізмах / О. Кучерук. - С.40-42
Зборовська, Н. Григір Тютюнник як національний письменник доби колоніалізму: психоісторичний аспект / Н. Зборовська. - С.43-47 : портр
Лавренюк, В. Образ гетьмана Івана Мазепи - історичний і літературний / В. Лавренюк. - С.48-51
Александрова, Г. "В добрий час почнемо листуватися": Листи Олександра Кониського до Ганни Берло / Г. Александрова. - С.52-60
Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№3

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: ДС1/2009/11
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текстььь] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2009г. N 11
Содержание:
Федоренко, В. Роман-хроніка, роман-сага, роман-спалах... Вивчення твору "Марія" Уласа Самчука в 11 класі / В. Федоренко. - С.14-20
Онищенко, В. Проблема національної самосвідомості в поемі Івана Франка "Мойсей" : Урок-дослідження з української літератури у 10 класі / В. Онищенко. - С.21-23
Павлів, Л. Проблема особистого щастя у драмі Івана Франка "Украдене щастя" / Л. Павлів. - С.24-26
Петраш, О. Іван Франко у школі : Коментарі та зауваги джо шкільних програм / О. Петраш. - С.29-32
Юносова, В. Варіантні закінчення іменників у "Словарі..." Б. Грінченка і сучасні нормативні процеси / В. Юносова. - С.39-44
Коваленко, С. Жити віч-на-віч зі словом. Роксані Зорівчак -75 / С. Коваленко. - С.45-48
Токмань, Г. Євген Плужник (1898-1936) / Г. Токмань. - С.49-56
Осьмак, Н. Особливості художньої трансформації образу пісні в поезії Олександра Олеся та Грицька Чупринки / Н. Осьмак. - С.57-60
Сипливець, С. Ураїнська культура в художній рецепції Володимира Самійленка-поета / С. Сипливець. - С.61-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: ДС1/2007/2
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текстььь] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2007г. N 2
Содержание:
Ющук, І. Тести з правопису : За посібником І.П.Ющука " Практикум з правопису української мови" / І. Ющук. - С.6-9
Дибка, Л. Урок - гендерне дослідження / Л. Дибка. - С.12-17
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі / Г. Токмань. - С.35-40
Бондаренко, А. Художнє новомислення у текстах Віктора Домонтовича / А. Бондаренко. - С.42-47
Мосенкіс, Ю. Трипільська культура й українська мова / Ю. Мосенкіс. - С.47-50
Пастух, Б. Рання романістика Володимира Винниченка-складотворчий елемент українського модерну / Б. Пастух. - С.50-52
Стусенко, О. Іронія як модус метатексту / О. Стусенко. - С.52-55
Проценко, О. Євген Пашковський і його проза / О. Проценко. - С.58-62
Юкало, В. Музей-садиба славетного засновника " Тернопільських театральних вечорів" і " Березоля" / В. Юкало. - С.63-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3)
Свободны: Ч.З.№3 (3)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: ДС1/2007/3
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текстььь] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2007г. N 3
Содержание:
Уліщенко, А. Діалогічна спрямованість уроків української літератури у пропедевтичному курсі ( На прикладі використання робочого зошита з друкованою основою) / А. Уліщенко. - С.11-14
Смольницька, О. Тарас Шевченко і німецька та російська літератури / О. Смольницька. - С.14
Шуляр, В. Структура профільної диференціації літературної освіти школярів / В. Шуляр. - С.15-17
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі / Г. Токмань. - С.18-22
Фаріон, І. Франкова візія суспільного статусу руської мови в Галичині ( Друга половинаXVIII-початок XX ст.) / І. Фаріон. - С.23-27
Тимошик, М. Шевченкіана Івана Огієнка / М. Тимошик. - С.33-37
Дзюба, І. "Шевченко захистить себе сам" / І. Дзюба. - С.38-40
Даниленко, І. Шевченків молитовний триптих 1860 року: від поетики до світогляду / І. Даниленко. - С.43-47
Федоренко, В. Людина світла : Олексію Гальонці-55 / В. Федоренко. - С.63-64
Мацько, Л. Проблеми мовної культури вчителя у спадщині Олександра Захаренка ( До 70-річчя від дня народження педагога-академіка) / Л. Мацько, О. Семеног. - С.58-62
Клочек, Г. Поезія Тараса Шевченка " Мені тринадцятий минало..." / Г. Клочек. - С.48-53
Святовець, В. Переяславські заповіти Тараса Шевченка / В. Святовець. - С.53-57
Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3)
Свободны: Ч.З.№3 (3)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: ДС1/2006/3
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текстььь] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2006г. N 3
Содержание:
Токмань, Г. Україна як простір мови і політичного виховання / Г. Токмань. - С.4-9
Кручко, Н. Планування і моделювання уроків з української літератури : 5 клас / Н. Кручко. - С.10-16
Ліпінська, Н. Тарасові світанки : Урок з елементами рольової гри. 6 клас. / Н. Ліпінська. - С.16-18
Куцевол, О. Методика літератури-наука, заснована на творчості / О. Куцевол. - С.19-24
Тоцька, Н. Ділове українське мовлення : методичний аспект / Н. Тоцька. - С.25-27
Пентилюк, М. Традиційність? Модернізація! / М. Пентилюк. - С.30-32
Мовчун, А. Етика. 5 клас: Розробка уроків / А. Мовчун, Л. Хоружа. - С.35-43
Гнатюк, Л. То якою ж мовою писав Григорій Сковорода? / Л. Гнатюк. - С.44-48
Харчук, Р. Проблема прототипу в творчості Тараса Шевченка / Р. Харчук. - С.49-54
Александрова, Г. "Портрет" Миколи Гоголя і "Художник" Тараса Шевченка: загадка таланту і світу мистецтва / Г. Александрова. - С.55-58
Скоць, А. До проблеми періодизації творчості Тараса Шевченка / А. Скоць. - С.58-62
Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3)
Свободны: Ч.З.№3 (3)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 2385
Число посетителей 255
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя