Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Тонконог, Ірина Віталіївна@<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Колич.характеристики :316 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 112.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра дошкільної освіти
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві/ А. М. Аніщук. Молодий педагог – проблеми чи перспективи?/ О. К. Безсонова. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника/ Г. В. Бєлєнька. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема/ Л. В. Бобро. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень/ О. Г. Брежнєва. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України/ Л. В. Гаращенко. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища/ Л. І. Казанцева. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти/ Є. І. Коваленко. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти/ О. В. Ковшар. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів/ І. М. Козубцов. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України/ Т. Г. Коломоєць. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації/ О. Л. Кононко. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці/ В. А. Ляпунова. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу/ О. А. Маковська. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу/ Т. В. Марєєва. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи/ А. О. Міненок. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці/ Т. І. Сватенкова. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу/ Л. Ю. Султанова. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів/ С. В. Толочко. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності/ Т. О. Шахрай. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку/ Л. В. Шелестова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі/ Н. В. Білоусова. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників/ В. В. Городиська. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників/ А. В. Зозуля. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту/ О. М. Кравчук. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи/ О. В. Лісовець. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики/ О. В. Норкіна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету/ Л. В. Петько. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ/ А. В. Желан. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності/ В. І. Журавель. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку/ І. В. Казанжи. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення/ Л. В. Мороз-Рекотова. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності/ Н. Б. Пастушенко. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки/ І. М. Пащенко. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект/ Н. А. Перхайло. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки/ Н. В. Притулик. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського/ Л. Л. Савченко. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей/ П. И. Щербак, В. М. Благинин. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку/ К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття)/ І. В. Апрєлєва. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи)/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади)/ О. О. Костюк. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття/ О. Д. Літіченко. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.)/ Л. І. Меленець. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії/ Н. І. Мельник. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору/ О. В. Міщенко. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід/ Ю. Б. Назарук. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. А. Садова. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)/ І. В. Тонконог. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)/ І. Г. Улюкаєва. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу/ Н. М. Халімон. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття/ Т. Ю. Шинкар.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Тонконог, Ірина Віталіївна
Заглавие : Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 290-296 (Шифр 15/Н 34-011164)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Історія педагогіки --Україна
педагогічні курси
Географич. рубрики: Полтавщина-- Освіта. Педагогіка
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :198 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 119.50 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Взаємодія соціальних інститутів у процесі соціально-педагогічної підтримки багатодітної сім’ї/ Т. В. Букій. Морфологічна та екологічна поверхня як соціокультурна детермінанта розвитку соціальної компетентності особистості вчителя початкової школи у післядипломній освіті/ О. В. Варецька. Діагностика діяльнісно-оперативного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичного університету/ С. П. Гвоздій. Категорія екологічної відповідальності в світлі сучасних наукових досліджень/ Н. В. Граматик. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи/ І. І. Киричок, Р. В. Сопівник. До питання про особливості перекладу термінів у технічних текстах галузі машинобудування/ О. Г. Корбут. Трансформація педагогічних поглядів на проблему морального виховання підростаючого покоління/ В. Л. Короленко. Інтелектуальна антиципація в навчально-пізнавальній діяльності школярів/ В. С. Король. Особливості психофізичного розвитку розумово відсталих учнів та чинники, що ускладнюють їхню читацьку діяльність/ Н. П. Кравець. Професійна компетентність вихователя дітей передшкільного віку як фактор успішності першокласників/ Т. М. Лесіна. Результати аналізу змісту підручників з англійської мови для початкової школи/ О. Ю. Лосєва. Розвиток початкової ланки української освіти: від "Школи радості" до деградації/ Л. О. Мазур, С. М. Повторева. Фольклор як засіб формування соціального досвіду в дитини старшого дошкільного віку/ С. І. Матвієнко. Принципи самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів/ О. В. Нікулочкіна. Дослідження рівня сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: комунікативний компонент/ О. М. Тур. Магістерська підготовка диригента-педагога: особистісно орієнтований підхід/ Л. Ю. Шумська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі/ А. М. Аніщук. Міжкультурні аспекти інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови/ І. С. Бахов. Інноваційні підходи до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі/ Т. М. Дубовик, М. М. Кропта. Разработка и реализация проектов по обучению английскому языку взрослых/ А. Н. Дядечко, С. Г. Золотова. Педагогічні умови використання арт-терапії в освітньо-виховному просторі початкової школи/ Л. В. Ілійчук. Внеаудиторная работа в обучении студентов и аспирантов иноязычному общению/ Г. И. Литвиненко, С. Г. Золотова. Оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей/ Л. Г. Мовчан. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти/ С. О. Павлова. Формування знань про робітничі професії у старших дошкільників як умова їх підготовки до навчання у школі/ Л. М. Пісоцька. Формування еколого-економічних цінностей в учнів / А. О. Химинець. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи/ С. М. Мартиненко. Навчально-методичний супровід формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ М. П. Оліяр. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; В. О. Сухомлинський про естетичне ставлення учнів до природи як необхідної складової екологічного виховання/ В. Ю. Бережок. Універсальні ідеї К. Д. Ушинського на уроках трудового навчання в початковій школі/ О. В. Дідик. Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії/ Л. С. Костіна. Функціональні особливості корпоративного університету як найбільш прогресивної форми організації корпоративної освіти у США/ І. М. Литовченко. Формування інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах радянської України (друга половина ХХ століття)/ К. П. Нечипоренко. Формування здоров’язбережувального середовища – шлях до модернізації сучасної початкової освіти в світлі просвітницьких ідей Софії Русової/ Л. Б. Петренко. Музичне мистецтво у контексті естетичного виховання за педагогічними ідеями Григорія Сковороди та Рудольфа Штайнера/ С. О. Салдан. Ідеї педагогічної майстерності учителя в педагогічній спадщині М. С. Григоревського (1872–?)/ І. В. Тонконог.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Тонконог, Ірина Віталіївна
Заглавие : Ідеї педагогічної майстерності учителя в педагогічній спадщині М. С. Григоревського (1872–?)
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 2. - С. 189-194 (Шифр 15/Н 34-368924)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Педагогічна майстерність -- вчителі
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Колич.характеристики :314 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 182.25 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі/ Є. І. Коваленко. Використання діяльнісного підходу в підготовці фахівців дошкільної освіти/ А. М. Аніщук. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних/ Г. З. Бейгер. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті/ Н. О. Бугаєць. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці/ Н. І. Варга. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі"/ Т. В. Гордієнко. Соціальні контексти й практичні цілі вивчення комунікації в університетах (науковий аналіз опитування в академічних спільнотах)/ Е. У. Гуцало, О. І. Матьяш. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів/ А. В. Жданюк. Патологія родинного життя – насильство в сім’ї/ Р. Карташинська. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми/ Д. І. Конончук. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства/ М. М. Коропатник. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника/ Ю. Г. Новгородська, Л. І. Кравченко. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти/ П. Скшидлевський. Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі/ Люй Цзін. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь/ В. В. Ревенчук. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги/ А. Пашкевич. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів/ І. О. Солошич. Проектна культура керівника: сутність поняття/ М. О. Шевчук, І. В. Доліна. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу/ Л. Ю. Шумська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків/ Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики/ І. А. Дікун. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів/ 173-180. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ / А. І. Конончук. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку/ О. А. Конончук. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання/ С. І. Луців, Г. О. Філь. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка)/ С. І. Матвієнко, А. Е. Горбачева. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки/ О. С. Повідайчик. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників/ М. О. Шевчук, А. О. Ткаченко. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах/ Ю. О. Ювковецька. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології/ А. М. Абрамович, Т. Г. Чувакова. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування/ С. М. Дубовик. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення/ О. Л. Кононко. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови/ Н. М. Лавриченко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.)/ Н. В. Бхіндер. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі/ Л. Ф. Віннікова. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст./ Н. П. Дічек. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном/ О. М. Сагач. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей/ С. І. Самаріна. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.)/ І. В. Тонконог. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект)/ В. М. Шевченко. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010)/ С. М. Шевченко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Тонконог, Ірина Віталіївна
Заглавие : Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.)
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 291-298 (Шифр 15/Н 34-236407)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-- історія
Найти похожие

 
Статистика
за 29.07.2024
Число запросов 124672
Число посетителей 1276
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя