Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Федоренко, О.@<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 902.7(4Укр)/З-41
Заглавие : Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства . Т. IV
Выходные данные : К.: Фоліант, 2005
Колич.характеристики :446 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства
Цена : 11.00 грн.
ГРНТИ : 03.61.91
ББК : 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
Предметные рубрики: Українознавство
Українці у світі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): українці у світі
Содержание : Національна ідея, нація, націоналізм/ П. П. Кононенко. Зміст українознавства: системно-функціональний підхід до структурування знань/ Л. К. Токар. українознавство: міфологічний аспект/ Т. П. Усатенко. Українська нація в історичному вимірі: постановка проблеми з погляду націології/ О. І. Гринів. Національне відродження в процесі утвердження суверенітету України/ І. А. Мельник. Етнонаціональна політика як чинник формування української політичної нації/ В. М. Онищук. Про комуністичні громадські об’єднання у поліетнічному селі України (20-30 рр. ХХ ст.)/ М. А. Журба. Громадянське суспільство і державні структури з регулювання нацональних відносин в Україні у 20-30- рр. ХХ ст./ О. В. Плясецький. До питання еволюції ідейно-політичних засад ОУН у роки німецької окупації України (1941-1944 рр.)/ О. Л. Ходанович. Переселенці на своїй землі (до драматичних подій переселення українців з Посяння, Підляшшя та Холмщини)/ Т. М. Гонтар. Висвітлення становища українців у СРСР у статтях шістдесятників/ В. Ф. Деревінський. Роль етнонаціональних чинників у формуванні громадянської свідомості (на матералах Дніпропетровщини)/ Л. М. Архипенко. Профспілки і страйковий рух України у політичному вимірі (1991-2000 рр.)/ Н. В. Євсюкова. Партійно-ідеологічні ніші в політико-семантичному просторі сучасного українського суспільства/ В. О. Васютинський, Л. М. Калачнікова. Проблеми прав людини в умовах трасформації політичної системи сучасної України/ О. М. Сахань. Національна самсосвідомість українців: проблема самоідентифікації/ В. В. Буяшенко. Етнічна ідентичність підлітків/ О. О. Горова. Участь Євгена Олесницького у кооперативному русі/ І. С. Чуйко. Видавнича діяльність Олександра Барвінського/ О. І. Гриб. Християнська мораль у системі погялдів Памфіла Юркевича/ Р. П. Береза. Господарська діяльність Миколи Аркаса - одна з малодосліджених сторін його життя/ О. В. Волос. Українознавчий доробок Івана Каманіна у структурі Історичного Товариства Нестора Літописця (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. Р. Нагірняк. Роль Кирила Студинського в дослідженні національного відродження на західно-українських землях/ А. Б. Кліш. Сергій Єфремов про самопізнання особистості в процесі становлення української державності/ Н. Р. Бойко. Формування світогляду майбутнього хорунжого УПА (Романа Шухевича - Тараса Чупринки)/ Г. Б. Бондаренко. Ціннісні орієнтації в освіті тва їх вплив на умови виживання українського етносу/ Л. О. Мазур. Витоки кризи в українській освіті та її зміст/ О. А. Чешков. Соціально-історичні умови розвитку українського шкільництва в Галичині кінця ХІХ - початку ХХ ст./ О. Й. Кузенко. Виховний ідеал як чинник формування цілісної системи особи громадянина України (за матеріалами дослідження з проблем виховання молоді професора Григорія Ващенка)/ Р. Д. Іванський. Освіта УСРР та її роль у денаціоналізаціцї українського народу (на матеріалах першої половини 20-х рр. ХХ ст.)/ Л. В. Дояр. Військово-патріотичне виховання особового складу Збройних Сил України на бойових традиціях армії та народу/ П. М. Котелевський. Розвиток творчих здібностей школярів як складової формування цілісної особи громадянина України/ П. І. Розвозчик. Наступність у правовійосвіті учнів як чинник формування правової держави в Україні/ О. Є. Святокум. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Миргородського полку: 1848-11111782 рр.)/ Л. І. Горенко-Баранівська. Українознавство в системі політичної культури/ В. Ф. Баранівський. Національна культура як фактор соціально-економічних перетворень в Україні/ І. В. Линник. Відображення українських козацьких традицій у народних прислів’ях і приказках/ Ю. С. Фігурний. Регіональні риси та особливості першої Національної революції і доби Руїни у "Літописці..." Ю. Єрлича/ О. Б. Ярошинський. До питання про другий зимовий похід Ю. Тютюнника (жовтень-грудень 1921 р.)/ К. В. Петриченко. Цензура друкованих видань в Україні у 80-х роках ХХ століття (За матеріалами Центрального архуву громадських об’єднань України у місті Києві)/ О. О. Федотова. Значення дослідження прадавньої історії України для самопізнання українського народу/ В. М. Грицюк. Ідейні настанови Григорія Сковороди в методологічній культурі нової філософії (до джерел історіографії філософських методологій)/ Т. П. Кононенко. Реалії спііввідношення законодавства і правового поля в умовах українського державотворення ХХ-ХХІ столітт/ Г. В. Цибуленко. Пенсійне законодаство в контексті державної соціальної політики України на початку ХХІ століття/ Н. Б. Ніколаєва. Особливості зародження та еволюції ринку праці вукраїні/ Ю. М. Маршавін. Приватні банківські та кридитові установи України 1917-1918 рр./ П. П. Гай-Нижник. Забезпечення національних інтересів України в процесі інтеграції в глобалізовану світову економіку: еколого-правові аспекти/ В. С. Лісовська. Базисні засади геополітичної ідентичності Українства/ О. А. Федоренко. Стан україни в глобальних процесах сучасності/ Є. В. Донченко. Українознавчі дослідження в системі наукових закладів України. 1918-1928 рр./ Т. Ю. Горбань.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 902.7(4Укр)/З-41
Заглавие : Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства . Т. V
Выходные данные : К.: Фоліант, 2005
Колич.характеристики :438 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства
Цена : 11.00 грн.
ГРНТИ : 03.61.91
ББК : 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
Предметные рубрики: Українознавство
Діаспора українська-- зарубіжні країни
Збройні Сили України
Географич. рубрики: Канада-- діаспора українська
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): українці у світі
Содержание : Національна ідея, нація, націоналізм/ П. П. Кононенко. Про методологію українознавства і методологічний статус української мови/ Я. К. Радевич-Винницький. Національні засади мовної стратегії вищої освіти: філософсько-світоглядні аспекти/ Т. І. Люріна. Психологічні особливості структури підготовки педагога/ Т. Д. Щербан. Актуалізація ідей українських театральних педагогів у професійній підготовці вчителя/ Л. Г. Дубина. Шкільна акмеологічна освіта як чинник формування самосвідомості українського народу/ Г. С. Данилова. Громадянська освіта та виховання учнівської молоді/ Л. І. Дух. Проблема статевого виховання в системі формування цілісної особи громадянина України/ Г. Л. Корчова. Християнська мораль як основний засіб виховання сучасного покоління/ О. І. Приставська. Екологічна освіта як складова цілісної системи гуманістичного виховання студентської молоді/ І. В. Чаус. Формування особистості в сфері української мистецької освіти/ І. І. Поп'юк. Просвітницько-педагогічна діяльність громадських товариств Волині (др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.)/ О. М. Борейко. Особовий склад армії УНР періоду Директорії як об’єкт національно-патріотичного виховання (1918-1920 рр.)/ В. К. Філіпов, А. О. Науменко. Українська етнопедагогііка як основа патріотичного виховання воїнів Збройних Сил України/ Б. Н. Рожнатовський. Військове виховання як чинник формування цілісної особи громадянина України/ О. І. Попович. Підвищення якості підготовки фахівців для структур з гуманітарних питань Збройних Сил України як фактор ефективності процесу формування цілісної особистості військовослужбовця/ В. Г. Безбах, Є. Ю. Литвиновський. Проблеми трудової підготовки молоді в творчій спадщині В. О. Сухомлинського/ Н. В. Слюсаренко. Роль української козацької культури в сучасній системі виховання молоді/ Ю. С. Фігурний. Культура української мови в системі загального українознавства/ О. С. Дьолог. Лінгводидактичні засади викладання української мови в діаспорі/ Л. М. Паламар. Інтегративний характер шляхів реалізації етнокультурознавчого (соціокультурного) компонента нового змісту навчання уукраїнської мови/ Т. Л. Груба, Г. П. Лещенко. Мотиви мови та мовлення в українській дитячій літературі/ Н. В. Науменко. Інтерпретація постатей Богдана Хмельницького та Івана Мазепи в українському козацькому фольклорі/ О. М. Гончаренко. Поетика і мова творів В. Підмогильного як відображення його епохи/ С. А. Карпова. Письменники - уродженці Центральної України в еміграції у західнослов’янських країнах/ С. І. Шевченко. "Загублена" українська людина у творчості письменників-шістдесятників (на матералі прози Г. Тютюнника)/ О. В. Чепурна. Історичні форми суспільної самосвідомості в історії української культури/ В. Ф. Ятченко, А. М. Черній. Етнотворча й етнозахисна функції культури/ М. П. Скалецький. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Прилуцького полку: 1648-1782 рр.)/ Л. І. Горенко-Баранівська. Народний іконопис північно-східного Полісся ХІХ ст. як один з аспектів вивчення духовної культури/ О. І. Пономаревська. Буковинська книжка кінця ХІХ - І пол. ХХ ст. (до 1940 р.)/ І. І. Міщенко. Відображення культурного життя в Україні в І пол. ХХ ст. у романі У. Самчука "На білому коні"/ В. І. Маключенко. Естетичний аналіз питання зв’язку орнаменту з народним мистецтвом на терені сучасної України/ Н. А. Лоліна. Формування та розвиток київської школи художнього текстилю в контксті європейської художньої традиції ХХ ст./ В. Д. Андріяшко. Український театр та його системні зв’язки з етнонаціональними цінностями (за матеріалами соціологічного аналізу публіки театру)/ К. В. Юдова-Романова. Деякі нотатки до питання про хронологічні межі та динаміку розвитку Української національної революції в західноукраїнському регіоні/ О. Б. Ярошинський. Права українців Східної Галичини: декларації та реальність (за матерілами польських військово-польових судів 1919-1925 рр.)/ Л. В. Губицький, Г. М. Мельник. Форми і засоби детермінації мудрості українського народу як феномена його пізнавального способу життя і духовної єдності/ Г. П. Макушинська. Дослідження проблем відносин колективної власності в економіці України та формування функцій відповідного власника, господаря, працівника/ О. П. Кірдан. Проблеми підготовки фахівців і використання їх потенціалу в інноваційній діяльності/ А. О. Фісун. Правове регулювання видатків місцевих бюджетів на цоіальне забезпечення/ І. І. Клімагіна. Українська православна церква: розкол доби межичасся/ В. В. Дементьєва. Релігія, церква та Збройні Сили України/ В. Ф. Баранівський. Українське козацтво - це минуле, сьогодення і майбутнє української нації/ О. А. Бухнієва. Зростання ролі політичної відповідальності в забезпеченні національних інтересів України/ В. О. Шаглі. Етнонаціональний ідеал української геостратегії/ О. А. Федоренко. Чумаки з нижньоволзьких берегів/ І. І. Шульга. Особливості формування української діаспори в історико-соціальному контексті/ К. М. Соколовська. Третя хвиля української еміграції у Сполучених Штатах Америки та внесок її представників у розвиток та збереження української національної культури/ Г. В. Саранча. Діяльність Антибільшовицького блоку народів у міжнародному/ І. О. Мамонтов. Культурна діяльність українців Канади як чинни національної десиміляції в 50-ті рр. ХХ ст./ О. Я. Головацька. Українознавчий контекст діяльності Ліги Українських католицьких жінок Канади (кінець ХХ - поч. ХХІ ст.)/ Л. В. Мафтин, Я. М. Лапко. Лазаренківщина (1996-1997) та її міжнародний відгомін/ Р. А. Офіцинський.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 902.7(4Укр)/З-41
Заглавие : Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства . Т. VI
Выходные данные : К.: Фоліант, 2005
Колич.характеристики :440 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства
Цена : 11.00 грн.
ГРНТИ : 03.61.91
ББК : 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
Предметные рубрики: Українознавство
моральне виховання
Військово-патріотичне виховання
Українська мова
Державна мова --Україна
Географич. рубрики: Ніжин, місто-- історія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): національні меншини--міжетнічні взаємини--релігія--військо українське--збройні сили україни
Содержание : Національна ідея, нація, націоналізм/ П. П. Кононенко. Українознавство як методологія національного самопізнання/ В. І. Шевченко. Релігійні чинники в системі українознавства та вищої школи України/ В. Ф. Баранівський. Скрізь, там де існує життя, є вічне: діти і педагогіка (деякі аспекти філософії української освіти)/ Г. Г. Філіпчук. Виховна роль українознавства у формуванні свідомого українського громадянина/ Т. М. Зембінська, І. В. Стремоухова. професійна культура як чинник формування цілісної особи громадянина України/ А. О. Молчанова, Л. М. Сергєєва, О. І. Зайченко. Компаративне вивчення студентами ДонНАБА української національної культури/ І. Є. Намакштанська, Ю. М. Новикова. Опредмечування абстрактних понять при викладанні дисциплін соціально-гуманітарного циклу в вищій школі (на матеріалах навчальних посібників)/ А. Р. Никифоренко. Роль учителя у формуванні цілісної особи громадянина України у процесі викладання українознавства/ К. В. Плівачук. Зміст і технологія використання сімейних традицій у моральному вихованні старшокласників/ Т. В. Вечерок. Психолого-педагогічний супровід дітей-сиріт і дітей, позбавлених баттьківського піклування, на уроках української літератури/ Н. О. Ільїна. Проблема гуманістичних засад вйськового виховання: політологічний аспект/ В. С. Клименко. Військово-патріотичне виховання захисників Вітчизни: проблеми та шляхи їх вирішення/ М. П. Ротань. Педагогічні умови духовного розвитку та соціалізації особистості в установах культури/ В. В. Мороз. Українознавчий аспект у формуванні морально-етичних цінностей засобами циркового мистецтва/ І. М. Лавриш. Мова і голос майдану/ А. Г. Погрібний. Українознавчі напрями сучасної мовної освіти/ А. Ю. Пономаренко. Мова як духовна цінність молоді: питання політики/ Й. Ю. Сележан. Проблеми державної мови в Україні (1989-2004 рр.)/ Б. І. Білик. Законодавчо-нормативні проблеми впровадження української мови як державної у сферу освіти України (на матеріалах вищих навчальних закладів. 90-ті роки ХХ ст. - початок ХХІ ст.)/ С. В. Савойська. Національний струмінь у щоденникових записах та спогадах Марка Черемшини про І. Франка як вияв самобутності письменника/ М. Р. Федунь. Антеїзм як світоглядна основа новелістичного мислення Василя Стефаника та Григорія Косинки/ Н. В. Мафтин. Українське письменництво у "портретній" есеїстиці Р. Олійника-Рахманного/ В. Ф. Погребенник. Образ Дунаю у міфологічному хронотопі українців/ В. В. Завадська-Пономаренко. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини XVII-XVIII ст. (на прикладі Гадяцького полку: 1648-1782 рр.)/ Л. І. Горенко-Баранівська. З історії та сьогодення мистецького Ніжина/ О. А. Кавунник. Роль сталих образотворчих знакових систем у формуванні колективної свідомості носіїв національної традиції у сучасному українському суспільстві/ О. П. Годенко-Наконечна. Культурологічне забезпечення Збройних сил України як чинник формування цілісної особистості військослужбовця/ Я. Я. Романовський. Українська держава в час правління Великого київського князі святослава Ігоревича через призму візантійських джерел у 60-70 роки Х століття/ В. С. Ідзьо. Спрямованість і характер визвольної боротьби середини ХVII ст. на західноукраїнських землях (за матеріалами Волинського воєводства)/ О. Б. Ярошинський. Роль товариства "Просвіта" у становленні та розвитку української молочарської кооперації Східної Галичини (1904-1914 рр.)/ Р. М. Матейко. Бойові дії козачих кавалерійських з’єднань у Корсунь-Шевченквській операції 1944 р. (до 60-річчя визволення україни)/ А. Я. Сало. Застосування принципу "цілісної людини" Г. Сковороди в історико-філософській концепції В. Соловйова/ Т. П. Кононенко. Явище російщення України у системі термінів українознавства/ О. А. Чирков. Українське наукове товариство в Києві - провідний центр українознавства (1907-1921)/ О. Є. Гомотюк. Взаємодія народних і догматичн-правослвних вірувань (за матеріалами поховальної обрядовості українців Слобожанщини)/ В. А. Сушко. До питання про причини вступу жінок до монастирів Київської єпархії в ХІХ - початку ХХ ст. (чисельність, соціальний стан, віковий ценз і освітній рівень)/ Н. П. Лобанова. Релігійний чинник в системі загальнолюдських цінностей особистості військовослужбовця Збройних сил України/ М. Т. Дзюба. Можливі шляхи пересування давньоруського війська/ В. Л. Топальский. Повітряні сполучення між україною і Західною Європою у 1918-1919 рр./ В. В. Мараєва. Ставлення Митрополита Андрея Шептицького до розбудови українських збройних сил/ Ю. С. Фігурний. Можливості використання досвіду інформаційно-психологічного забезпечення діяльності Збройних сил США у локальних війнах і збройних конфліктах у Збройних силах України/ В. М. Вилко. Геополітична проблематика в українознавстві/ О. А. Федоренко. Деякі аспекти забезпечення прав національних меншин у період відродження української державності в 1917-1918 рр. (Центральна Рада)/ К. В. Глущенко. Громадська ініціатива українського єврейства чи витвір більшовицького режиму? До питання діяльності Товариства по землеоблаштуванню єврейських трудящих в Україні в 20-30-ті роки ХХ ст./ В. О. Доценко. Екстремізація етнічної самосвідомості українського та польського населення Волині під час конфлікту 1943-1944 рр./ В. В. Гулай. Нпціональні меншини Півдня України: становище та перспективи розвитку/ В. Ю. Пилипенко. права національних меншин на сучасному етапі розвитку Української держави/ О. І. Бабіч. Проблема етнічних росіян України у програмах українських політичних партій постраданської доби: методологія вивчення питання/ В. Л. Семко. Стеретип поляка, росянина і єврея у студентів Західної України/ А. М. Козанкевич. Українські студії в університеті імені Бабеша-Боляй міста Клуж-Напока (Румунія)/ А. М. Лучканин. Українознавчий підхід до виховання/ Ю. П. Єлісовенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Українознавство -2005г.,N 3
Интересные статьи :
Кононенко П. Національна ідея, нація, націоналізм/ П. Кононенко (стр.6-50)
Сніжко В. Повітря із синього скла/ В. Сніжко (стр.52-54)
Погрібний А. Образ, увиразнений листами (штрихи до сильветки Докії Гуменної)/ А. Погрібний (стр.54-59)
Мінченко Т. Іван Бажанський - українознавець/ Т. Мінченко (стр.60-64)
Калакура О. Поляки - сусіди українців і давні жителі на їх етнічних землях/ О. Калакура (стр.80-87)
Васильчук В. Інтеграція етнічних німців в український соціум. Історіографія проблеми/ В. Васильчук (стр.88-94)
Васильчук Г. . Діяльність органів по українізації вищих ланок державного апарату УРСР (20-ті роки ХХ ст.)/ Г. Васильчук (стр.95-99)
Доценко В. Загальносоюзні кампанії щодо українського єврейства у 20-30 роках ХХ ст. та участь у них товариства по землеоблаштуванню єврейських трудящих УРСР/ В. Доценко (стр.99-102)
Хоменко І. Радіомистецтво як відповідь нації на виклики часу: лінгвістичний аспект феномена/ І. Хоменко (стр.103-105)
Шервашидзе Г. К некоторым вопросам эстетики Жана Поля Сартра/ Г. Шервашидзе (стр.106-107)
Крижанівська В. Українознавство в загальноосвітніх навчальних закладах (на допомогу вчителю українознавства)/ В. Крижанівська (стр.114-115)
Федоренко О. Геополітичні дослідження в українознавстві/ О. Федоренко (стр.116-119)
Гомотюк О. Університети як осередки українознавчих досліджень/ О. Гомотюк (стр.119-128)
Пеньковець О. Національна освіта і державна політика в українознавчо-філософському вченні С.Русової/ О. Пеньковець (стр.128-132)
Пригоровська Л. До питання про співпрацю О.П.Довженка з подвижниками дефектології/ Л. Пригоровська (стр.133-136)
Несторяк М. Відображення лексичних особливостей гуцульських говірок у повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків"/ М. Несторяк (стр.136-144)
Філіпчук Г. Мовна освітня політика - проблема України/ Г. Філіпчук (стр.149-151)
Зіневич Л. Мовна ситуація Чернігова (за результатами соціолінгвістичного дослідження)/ Л. Зіневич, В. Демченко (стр.155-157)
Яременко С. Українська мова в сучасному інформаційному просторі/ С. Яременко (стр.158-160)
Костянтинова С. Аргентинські українці або українські аргентинці: про дві батьківщини/ С. Костянтинова (стр.161-164)
Недюха М. Українське суспільство у пошуках шляхів національної єдності (з історії української духовної культури ХVІІ ст.)/ М. Недюха, Н. Петрук (стр.170-173)
Карпенко В. Інформаційний простір як чинник національної безпеки України/ В. Карпенко (стр.182-192)
Полякова А. Українська аристократія ХІХ ст. (за мемуарами П.Ламсдорфа-Галагана)/ А. Полякова (стр.219-224)
Ярошинський О. Українська національна революція середини ХVІІ ст. - історичний феномен/ О. Ярошинський (стр.240-242)
Ятченко В. Філософські аспекти вивчення духовної спадщини українського Полісся/ В. Ятченко (стр.244-247)
Завадська В. Ложка як відповідник людської душі у фольклорі та матеріальній культурі українців/ В. Завадська (стр.247-252)
Донченко Є. Історична спадщина українсько-французьких відносин/ Є. Донченко (стр.265-270)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федоренко О.
Заглавие : Геополітичні дослідження в українознавстві
Место публикации : Українознавство: Науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - К.: Науково-дослідний інститут українознавства, 2005. - N3. - С. 116-119 (Шифр Ук/2005/3)
Предметные рубрики: українознавство
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Рідна школа -2006г.,N 12
Интересные статьи :
Мамчур Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні/ Л. Мамчур (стр.3-5.)
Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки/ Т. Саєнко (стр.5-8.)
Савельєва Г. Критерії та рівні сформованості професійної майстерності студентів музичних училищ (клас фортепіано)/ Г. Савельєва (стр.12-15.)
Скрябіна Т. Об’єктивні та суб’єктивні передукмови формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії/ Т. Скрябіна (стр.15-17.)
Демченко С. Українська література: поглиблене вивчення параболічних і притчевих творів у ВНЗ/ С. Демченко (стр.17-20.)
Пахомова О. Роль дитячих громадських об’єднань у розвитку соціальності дітей підліткового віку/ О. Пахомова (стр.21-23.)
Дорохова С. Сімейне виховання дітей-сиріт в умовах дозвілля/ С. Дорохова (стр.24-26.)
Пустовіт Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання/ Г. Пустовіт (стр.27-30.)
Довбиш С. Методологія проектного підходу до навчально-виховного процесу в початкових класах/ С. Довбиш (стр.72-73.)
Кукавська І. Проектна діяльність на уроках англійської мови/ І. Кукавська (стр.71-72.)
Бондаренко Т. Розвиток навичок аналізу та рефлексії засобами проектів на уроках математики/ Т. Бондаренко (стр.66.)
Князська Л. Розвиток інтелектуальних можливостей учнів початкової школи засобами навчально-розвивальних проектів/ Л. Князська (стр.64-65.)
Прокопенко В. Застосування методу проектів на уроках англійської мови у старших класах/ В. Прокопенко (стр.60-61.)
Степаненко Т. Проектна діяльність учнів на уроках німецької мови як засіб підвищення мотивації у вивченні іноземних мов/ Т. Степаненко (стр.61-64.)
Прокопенко В. Система проектної діяльності спеціалізованої школи "Інтелект" в умовах особистісно орієнтованого навчання/ В. Прокопенко, Н. Ситенко (стр.52-58.)
Єрмаков І. Компетентнісний потенціонал освіти: проектні засади/ І. Єрмаков (стр.49-51.)
Галів М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття)/ М. Галів (стр.37-39.)
Мадзігон В. Біля витоків національної педагогічної думки: Інституту педагогіки АПН України - 80!/ В. Мадзігон (стр.35-37.)
Федоренко О. Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект"/ О. Федоренко (стр.48-47.)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федоренко О.
Заглавие : Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект"
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N12. - С. 48-47. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/12). - ISSN 0131-6788
Предметные рубрики: освіта шкільна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект
Найти похожие

8.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371/В 53
Заглавие : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 111
Выходные данные : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Колич.характеристики :408 с. ; 29 см
Коллективы : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серия: Педагогічні науки
Примечания : Фахове видання з педагогічних наук
Цена : 65.00 грн.
ГРНТИ : 14
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Педагогіка-- збірники наукових праць
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Неперервна освіта
Викладання іноземної мови
Кафедра педагогіки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-технології
Содержание : Языковая личность, прагматика и межкультурное общение/ С. Д. Алпатова. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів/ Н. П. Андронік. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст./ Г. Д. Антонюк. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа)/ В. Ф. Баньоі. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів/ І. В. Беженар. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника/ О. П. Биконя. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів/ О. А. Бичек. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов/ С. Л. Бобир. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению/ Л. И. Богатикова. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу/ О. І. Вовк. Живемо в глобалізованому селищі/ В. Вуд-Гейджер. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі/ І. О. Гаценко. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ С. М. Гергуль. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови/ Н. В. Горобченко. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах/ Л. В. Городнича. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття/ Г. В. Гриценко. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття/ С. В. Грищенко. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів/ О. О. Дідух. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми/ І. П. Єдомаха. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку/ М. А. Ерыкина. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ/ А. Р. Жаворонкова. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови/ Т. В. Жукова. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов/ І. Ф. Заваринська. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США/ Н. Г. Зайцева. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе/ Е. Л. Занина. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики/ И. В. Извольская. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов/ В. П. Іванишина. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики/ Л. В. Калініна. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови/ Т. В. Караєва. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов/ Н. М. Карпенко. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи/ О. В. Кміть. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації/ І. Ковалинська. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу/ Т. М. Колодько. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування/ Т. О. Корогод. Розвивальне навчання в молодшій школі/ А. А. Костенко. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза/ А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка/ А. К. Крупченко. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации/ А. Н. Кузнецов. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка/ Е. А. Кузьменкова. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО"/ Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации/ А. Э. Левицкий. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів/ С. В. Литвин. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку/ Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості/ В. В. Марчук. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию/ Ю. В. Маслов. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст/ О. А. Мацнєва. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу/ І. В. Мірошник. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності/ Л. М. Мороз. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения/ А. Л. Назаренко. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові/ Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов)/ А. Е. Павленко. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи/ А. М. Палієнко. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської/ О. М. Панзига. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну/ О. О. Першукова. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности/ Г. А. Петрова. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів/ Ю. А. Петрусевич. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению/ Т. В. Починок. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької)/ М. М. Прокопчук. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. Є. Ріхтер. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування/ Ю. О. Роскопіна. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана/ Д. Р. Сабирова. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою/ Н. В. Саєнко. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти/ Н. Б. Самойленко. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту/ М. Г. Семенова. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів/ Ю. О. Семенчук. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку/ В. А. Скакунова. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів/ В. В. Смелянська. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности/ С. В. Смолини. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника/ З. К. Соломко. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови/ Т. О. Стеченко. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона)/ Е. Ю. Стрельцова. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи/ С. І. Стрілець. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи/ С. В. Стрілецька. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс/ О. А. Строганова. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов/ О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. В. Тітова. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні/ Л. М. Тонконог. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму/ Ю. І. Трикашна. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів/ М. В. Труфкіна. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича/ О. М. Тютюнник. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов/ И. А. Тяллева. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики/ А. П. Умінська. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей/ О. М. Федоренко. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування)/ Н. Ю. Фоміних. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу/ Л. В. Циган. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47/ А. В. Шаронова. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови/ І. В. Шастова. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності/ Т. Д. Шмідт. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу/ О. В. Ярошенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 02(05)/Н 34
Заглавие : Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : [збірник наукових праць]. Вип. 41
Выходные данные : К.: НБУВ, 2015
Колич.характеристики :624 с
Коллективы : Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України
Примечания : Бібліогр.: с. 616-622
ISSN: 2224-9516
Цена : 89.82 грн.
ГРНТИ : 12.01.07
ББК : 78.3я54
Предметные рубрики: Інформаційні ресурси бібліотек
Бібліотечно-інформаційне обслуговування
Електронні інформаційні ресурси
Електронна бібліотека
Інформаційне забезпечення бібліотек
Інформаційна діяльність бібліотек
Інформаційний простір України
Виставкова діяльність
Бібліометрія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-інформація--віртуальні виставки--електронні бібліотеки
Содержание : Національний інформаційний простір: ресурси, трансформації, управління ; Доступ громадян до офіційної інформації у діяльності сучасних бібліотек/ О. М. Пестрецова. Електронний підручник як інструмент роботи з інформацією: функціональний аспект/ Ю. Шлапак. Інформаційно-комунікаційні аспекти розвитку наукової сфери ; Розвиток національного інформаційного простору: сучасні виклики/ Н. Іванова. Технологічні трансформації в бібліотеці: від бібліографування до наукометрії/ О. Жабін. Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті/ Г. Булахова. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у бібліотеках України/ О. Федоренко. Бібліотека в електронному середовищі: ресурси, сервіси, технології ; "Віртуальна довідкова служба" як інструмент задоволення інформаційних потреб користувачів/ О. Постельжук. Віртуальні виставки як дистантна бібліотечна послуга/ В. Бондаренко. Сучасна бібліотека в розвитку суспільної інформатизації/ В. Медведєва.
Экземпляры : всего : фб(1), ІБв(1)
Свободны : фб(1), ІБв(1)
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Особлива дитина: навчання і виховання -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Кобильченко В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору/ В. Кобильченко (стр.7–16)
Довгопола К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання/ К. Довгопола (стр.17–24)
Кравець Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями/ Н. Кравець (стр.25–35)
Соколова Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях/ Г. Соколова (стр.36–44)
Недозим І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра/ І. Недозим (стр.45–54)
Березка С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку/ С. Березка (стр.55–64)
Каплієнко А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах/ А. Каплієнко (стр.65–75)
Федоренко О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами/ О. Федоренко (стр.76–86)
Журовська Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії/ Б. Журовська (стр.87–95)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федоренко О.
Заглавие : Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 76–86. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примечания : Бібліогр.: 16 назв.
УДК : 373.3/.5.043.2-056.2/.3](477) + 376.091.26(477) + 37:001.32](477)Федоренко
Предметные рубрики: Інклюзивна освіта-- оцінювання навчальних досягнень-- діти з особливими освітніми потребами
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивна освіта--оцінювання учнів--діти з особливими освітніми потребами --оцінка--навчальні досягнення--формувальне оцінювання--самооцінювання--курикулум
Аннотация: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Особлива дитина: навчання і виховання -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Засенко В. Дорогі друзі, освітяни!/ В’ячеслав Засенко (стр.7–8.) фывфыв: особи з особливими потребами,журнальні рубрики,корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти/ [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі] (стр.9–15) фывфыв: конференції,інклюзивна освіта,інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти (стр.15–17.) фывфыв: інклюзивна освіта,реформування освіти,освітні конгреси
Колупаєва А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів/ Алла Колупаєва, Оксана Таранченко (стр.18–27) фывфыв: освітньо-ресурсні програми,інклюзивна освіта,інклюзивно-ресурсні центри
Crocker C. Політика підтримки інклюзії/ Dr. Cheryl Crocker (стр.28–34) фывфыв: інкюзія,інклюзивна освіта,Канада
Адамюк Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху/ Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко (стр.35–41) фывфыв: білінгвальний підхід,бімодальний білінгвізм,жестове мовлення
Воронська Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти/ Наталія Воронська (стр.42–51) фывфыв: спілкування,нозології,взаємодія
Боряк О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями/ Оксана Боряк (стр.52–60) фывфыв: мовлення,мовленнєвий розвиток,інтелектуальні порушення
Плужник О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи/ Оксана Плужник (стр.61–66) фывфыв: steam-освіта,мейкерство,оригамі
Бабяк О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку/ Ольга Бабяк (стр.67–75) фывфыв: комунікативна діяльність,комунікативні здібності,спілкування
Коніна Н. Інклюзивна освіта в Бразилії/ Надія Коніна (стр.76–78) фывфыв: інклюзивна освіта,інклюзія,Бразилія
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Адамюк Н., Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Заглавие : Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання]
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.: Педагогічна преса, 2019. - N 1. - С. 35–41: фото. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/1). - ISSN 2312-2781
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
Предметные рубрики: Сурдопедагогіка-- жестова мова
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): білінгвальний підхід--бімодальний білінгвізм--жестове мовлення--порушення слуху--сурдопедагогіка
Найти похожие

 
Статистика
за 05.07.2024
Число запросов 29122
Число посетителей 934
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя