Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Фортунатова, Марина@<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013г.,N 12
Интересные статьи :
Попова Ю. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську/ Ю. Попова (стр.4-8.)
Левченко Л. Телеміст як інтерактивна форма методичної роботи з педагогами/ Л. Левченко (стр.9-12.)
Кирманова Н. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості/ Н. Кирманова (стр.13-16.)
Кульчиковська Т. Формування духовності дошкільників засобами мистецтва/ Т. Кульчиковська (стр.17-20)
Фортунатова М. Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей/ М. Фортунатова (стр.21-28.)
Плотниченко Ю. Ляльковий театр руками дітей/ Ю. Плотниченко (стр.29-32.)
Путіліна А. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей/ А. Путіліна, С. Постнікова (стр.33-38)
Швайгерт Н. Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі/ Н. Швайгерт (стр.39-43)
Сахно С. Професійна складова образу Я дошкільника/ С. Сахно, І. Єршова (стр.44-48)
Мінченко Т. Значення ляльки-мотанки для формування духовних пріоритетів дітей з особливими потребами/ Т. Мінченко (стр.49-51)
Варфоломєєва Т. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення/ Т. Варфоломєєва, К. Шрамко (стр.52-56)
Білоус С. Дитячий садок і сім’я - єдиний простір дитинства/ С. Білоус (стр.57-60)
Заповіді для мами й тата (стр.61.)
Донська Г. Весняна казка/ Г. Донська (стр.64-68.)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.100.5/Ф 80
Автор(ы) : Фортунатова, Марина
Заглавие : Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей
Место публикации : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 12. - С. 21-28. (Шифр ВМДЗ/2013/12)
ББК : 74.100.5
Предметные рубрики: Дошкільне виховання-- морально-етичне виховання
Аннотация: У статті розглянуто проблему духовно-морального розвитку дітей дошкільного віку в результаті залучення їх до театральної діяльності. Підкреслено, що важливе значення у становленні особистості дитини відіграє інсценізація етичних мініатюр з дитячої жудожньої літератури. Розкрито зміст технології театру етичних мініатюр, висвітлено систему його діяльності.
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020г.,N 7
Интересные статьи :
Савінова Н. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить/ Н. Савінова (стр.4-11.)
Орієнтовний розпорядок дня на період карантину (стр.11-12.)
Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину (стр.12-13.)
Шість правил літніх прогулянок (стр.13-14.)
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень (стр.14-17.)
Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин (стр.17-20.)
Бондар Л. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року/ Л. Бондар, Н. Савінова (стр.20-24.)
Савченко А. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка/ А. Савченко (стр.24-26.)
Гурковська Т. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу/ Т. Гурковська (стр.26-32.)
Фортунатова М. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток/ М. Фортунатова (стр.32-37.)
Лахненко І. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі/ І. Лахненко (стр.37-40.)
Мій рівень стресостійкості (стр.40-42.)
Як щоденно підвищують рівень стресостійкості (стр.42-43.)
Околович О. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика/ О. Околович (стр.43-46.)
Шинкар І. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку/ І. Шинкар (стр.46-52.)
Гагаріна Н. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців/ Н. Гагаріна, Л. Сорока (стр.52-57.)
Повертаємось у дитячий садок! (стр.57-58.)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фортунатова, Марина
Заглавие : Увага, малюки: як оптимізувати розвиток
Место публикации : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2020. - N 7. - С. 32-37. (Шифр ВМДЗ/2020/7)
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- розвивальне середовище
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвивальна робота з дітьми раннього віку--мовленнєва діяльність дошкільника--мислення дошкільника--моторна активність--ігри
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2022г.,N 3/4
Интересные статьи :
Рейпольська О. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ О. Рейпольська (стр.4-9.)
Стаєнна О. Правове виховання дошкільників: як і що робити/ О. Стаєнна (стр.9-13.)
Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану (стр.13-16.)
Дистанційна робота під час воєнного стану (стр.16-18.)
План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників (стр.18-20.)
Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми (стр.20-22.)
Алгоритм підготовки освітньої гри (стр.22-23.)
Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри (стр.23-24.)
Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися (стр.24-25.)
Байєр О. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання/ О. Байєр, Г. Григоренко (стр.25-30.)
Довбня С. Аналізуємо плани роботи вихователів/ С. Довбня (стр.30-32.)
Шаплавська Л. Володар планів: методичний квест для педагогів/ Л. Шаплавська (стр.32-35.)
Безсонова О. Як організувати командну взаємодію дошкільників/ О. Безсонова, Л. Дудинська (стр.35-39.)
Бєлєнька Г. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань/ Г. Бєлєнька (стр.39-44.)
Савінова Н. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка/ Н. Савінова (стр.44-51.)
Сварковська Л. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів/ Л. Сварковська (стр.51-54.)
Фортунатова М. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів/ М. Фортунатова (стр.54-58.)
Сім ознак безстресового освітнього процесу (стр.58-59.)
Як сконцентруватись на роботі під час війни (стр.59-60.)
Трофименко К. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів/ К. Трофименко (стр.60-63.)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фортунатова, Марина
Заглавие : Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів
Место публикации : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2022. - N 3/4. - С. 54-58. (Шифр ВМДЗ/2022/3/4)
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- розумовий розвиток дошкільників
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): безстресовий освітній процес--перенавантаження дітей
Найти похожие

 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 23128
Число посетителей 723
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя