Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Фролов, П. Д.@<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Заглавие журнала :Практична психологія та соціальна робота -2004г.,N 6
Интересные статьи :
Татенко В.О. Ще раз про предмет психологічної науки/ В.О. Татенко (стр.6-8)
Донченко О.А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання/ О.А. Донченко (стр.9-12)
Васютинський В.О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії/ В.О. Васютинський (стр.13-15)
Позняк Д.В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців/ Д.В. Позняк (стр.16-18)
Найдьонова Л.А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот/ Л.А. Найдьонова (стр.19-22)
Петрунько О.В. Умови поширення політичних чуток/ О.В. Петрунько (стр.22-25)
Хаирова С.И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей/ С.И. Хаирова (стр.26-29)
Слюсаревський М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації)/ М. Слюсаревський (стр.30-32)
Жадан І.В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій/ І.В. Жадан (стр.33-35)
Горностай П.П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай (стр.36-38)
Фролов П.Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку/ П.Д. Фролов (стр.39-42)
Булка Н.І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність/ Н.І. Булка (стр.43-53)
Титаренко Т.м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя/ Т.м. Титаренко (стр.65-68)
Шаповаленко И.В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания/ И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова (стр.68-75)
Казміренко В.П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії/ В.П. Казміренко (стр.76-78)
Моляко Р.В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці/ Р.В. Моляко (стр.78-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фролов П.Д.
Заглавие : Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2004. - N6. - С. 39-42 (Шифр ПП/2004/6)
ГРНТИ : 15.81
ББК : 88.4
Предметные рубрики: практична психологія
психологічний вплив
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9/М 74
Заглавие : Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу : [Монографія]
Выходные данные : Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013
Колич.характеристики :312 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN (в опр.), Цена 978-966-189-224-7: 77.39 грн.
ББК : 88.5 + 60.56
Предметные рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
Соціальна психологія-- освіта
Психологія освіти
Суспільство
Освітні реформи
Модернізація
Громадська думка
Освіта-- інновації
Інноваційні процеси
Содержание : Соціальна психологія модернізаційних процесів ; Психотехнологічний супровід освітніх та суспільних реформ ; Інтегрована система технологій творення образу інновацій та її основні елементи
Аннотация: У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), аб(3), НМК ф-т ПСР(2)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), аб(3), НМК ф-т ПСР(2)
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15/В 53
Заглавие : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 114
Выходные данные : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Колич.характеристики :228 с. ; 29 см
Коллективы : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серия: Психологічні науки
Примечания : Фахове видання з психологічних наук
Цена : 40.00 грн.
ГРНТИ : 15
ББК : 88я5
Предметные рубрики: Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Діти з особливими потребами
Агресія-- діти
Психологія спілкування
Психологія особистості
Девіантна поведінка
Соціальний інтелект
Соціалізація молоді
Здібності-- психологія
Кафедра психології
Содержание : Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії/ Н. М. Білоусова. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах/ О. І. Бондарчук. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами/ О. О. Буковська. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї/ Н. П. Веселова. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації/ І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри/ С. А. Ворожбит. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії/ В. Ю. Гавриленко. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології/ О. Л. Гірченко. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен/ А. А. Губко. Здатність до інтимності як особистісна властивість/ В. А. Гупаловська, І. Гапон. Феномен гендерної ідентичності в психології/ Т. В. Данильченко. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями/ С. П. Дерев’янко. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців/ О. Ю. Дроздов. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів/ М. А. Дроздова. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження/ О. І. Жорнова. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів/ О. І. Жорнова. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності/ Т. І. Корж. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб/ П. В. Коротков. Соціальні уявлення як психологічний феномен/ О. В. Кравчук. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу/ А. О. Куліш. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні/ А. О. Лісневська. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності/ В. Г. Лашук. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Р. С. Лимар. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура/ Л. О. Ляховець. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості/ М. М. Махній. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів/ Д. Д. Отич. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології/ В. Г. Панок. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається/ Т. С. Панченко. Розвиток креативних здібностей особистості/ Т. М. Позняк. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї/ Ю. В. Примак. Особливості оцінки студентами особистості викладача/ Н. О. Прядко. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування/ З. Ф. Сіверс. Особливості комунікативної толерантності студентів/ А. Г. Скок. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного/ С. В. Солдатова. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень/ П. Д. Фролов. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми/ К. Ф. Халепа. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників/ І. Г. Чистенко. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості/ В. М. Шмаргун. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15/В 53
Заглавие : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2
Выходные данные : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Колич.характеристики :221 с. ; 29 см
Коллективы : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серия: Психологічні науки
Примечания : Фахове видання з психологічних наук
Цена : 35.00 грн.
ГРНТИ : 15
ББК : 88я5
Предметные рубрики: Психологія-- збірники наукових праць
Конфліктологія
Психологія студента
психологія молодшого школяра
"Я-концепція"
Аутизм дитячий
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ризиконебезпечні професії--насильство--лідерство--чуйність--копінг-поведінка--психічне здоров’я
Содержание : Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій/ С. М. Миронець. Типологія політичних конфліктів/ О. О. Мисюра. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій/ А. С. Москальова. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей/ М. І. Мушкевич. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій/ О. О. Нагірна. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес/ О. О. Нежинська. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових/ Н. О. Никончук. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці/ В. П. Олефір. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості/ В. В. Омельяненко. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич. Тілесність як цілісна характеристика людини/ Ю. Г. Павлік. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця/ О. М. Паламарчук. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності/ О. К. Папакиця. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення/ Г. О. Печерська. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри)/ А. Подорван. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю/ С. В. Поклад. Особистість політичного лідера/ В. М. Половець. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності/ Ю. В. Примак. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості/ І. В. Прокопчук. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження/ В. М. Радчук. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі/ Х. Г. Рахубовська. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи/ Г. В. Руда. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці/ О. М. Савиченко. Вчинкова сутність людської чуйності/ Г. М. Свідерська. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом/ Г. А. Семешко. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки/ А. А. Сімак. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання/ А. Г. Скок. Принятие решений в управленческой деятельности/ Н. А. Скок. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки/ М. М. Скорик. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я/ В. О. Скребець. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність"/ І. М. Тичина. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції/ Н. М. Фалько. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості/ Н. В. Федорченко. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища/ П. Д. Фролов. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками/ К. Ф. Халепа. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації/ Н. В. Цумарєва. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках/ К. О. Черемних. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці/ Н. М. Чижиченко. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації/ А. О. Чхаідзе. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості/ Т. В. Шелег. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами/ К. І. Шкарлатюк. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі/ О. А. Шолох. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя/ О. С. Штепа. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення/ І. М. Щербакова. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства/ З. В. Юрченко. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін/ І. М. Ющенко. Психологічні особливості сприйняття часу людиною/ Л. Б. Яковенко. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках/ Н. П. Ярощук.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 76451
Число посетителей 1519
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя