Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Фурман, А.@<.>
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.35)/П 69
Заглавие : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : Навчально-методичний посібник. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :220 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Разночтения заглавия :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Цена : 15.90, 0070214, грн.
ГРНТИ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметные рубрики: Дистанційна освіта
Модульно-рейтингові технології навчання
Інтерактивне навчання
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Содержание : ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ; Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій ; Проблеми дистанційної освіти ; Адаптивна система навчання ; Інтерактивні технології навчання ; Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів ; Модульно-розвивальне навчання ; Проектні технології в процесі становлення школи ; Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації/ І. Бех. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання/ Л. Хоружа. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання/ О. Столяренко. Реалізуємо метод проектів/ Л. Стеців. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра/ С. Дичковський. Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки ; Про переваги модульно-рейтингової технології навчання/ М. П. Власко, О. В. Устименко. Від творчої особистості - до нових технологій навчання/ В. Паламарчук, С. Рудаківська. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості/ Л. М. Волобуєва. До проблеми модульних технологій навчання/ В. Строганов. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога/ І. Бідюк, Г. Лабузна. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів/ С. Г. Крамаренко. Інтерактивність у навчальному процесі/ Л. Ампілогова. Інтерактивне навчання як сукупність технологій/ О. Пометун, Л. Пироженко. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання/ А. М. Мартинець. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі/ Л. Лівандовська. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти/ М. А. Волосюк. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження/ П. І. Сікорський. Модульно-тьюторська технологія/ Л. Дерев’янко. Індивідуальна освіта: принципи і рішення/ Н. Крилова. Технологія креативного навчання/ А. Сологуб. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність?/ Н. Мірошкіна. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності/ М. Гриньова, К. Вовк. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Общие основы технологий развивающего обучения ; Система развивающего обучения Л. В. Занкова ; Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова ; Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности ; Личностно ориентированное развивающее обучение ; Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) ; Что такое ровивающее обучение?/ В. Репкин. Сучасна школа в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики/ О. Дусавицький. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Навчаючи, розвивати й виховувати/ В. Паламарчук, Л. Данилевська. Розвивальне навчання: психологічне дослідження/ Л. Мар’яненко. Диагностика и развивающее обучение/ М. А. Мартинович. Учитель в системе развивающего обучения/ Б. Репкин. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення/ А. Фурман. Що радує в дітях?/ Н. Мазур. Взаємозв’язок навчання і розвитку/ С. Максименко. Урок в VII классе по системе развивающего обучения/ О. Н. Вележева.
Экземпляры : всего 92: Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Свободны : Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2002г.,N 3/4
Интересные статьи :
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема/ А. Фурман (стр.20-58) фывфыв: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин/ О. Гуменюк (стр.59-82) фывфыв: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Комісаров В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування/ В. Комісаров (стр.83-104) фывфыв: модульно-розвивальна система,інноваційні моделі,ЗДІБНОСТІ
Тімотін А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі/ А. Тімотін (стр.105-123) фывфыв: ПОВЕДІНКА,НАВЧАННЯ,СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/ Н. Бамбурак (стр.124-141) фывфыв: психосоціальний розвиток
Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі/ Я. Бугерко (стр.142-159) фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ,МИСЛЕННЯ,УЯВЛЕННЯ
Ященко Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання/ Е. Ященко (стр.160-169) фывфыв: ПАРАДИГМА
Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/ А. Лазарук (стр.170-186) фывфыв: ЦІННОСТІ,аксіогенез,емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти (стр.277-284)
Бригадир М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак (стр.187-200) фывфыв: ІННОВАЦІї,ДІАГНОСТИКА
Ребуха Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак (стр.201-216)
Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/ А. Гірняк ; С. Сівак (стр.217-241) фывфыв: Психодидактика
Сівак С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи/ С. Сівак (стр.242-262) фывфыв: психопрактика,КОНСУЛЬТУВАННЯ,МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік (стр.286-290)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А.
Заглавие : Теорія освітньої діяльності як метасистема
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 20-58. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 15.81.21 + 14.15
ББК : 88.840 + 74
Предметные рубрики: освітні технології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): парадигма--модульно-розвивальна система
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Практична психологія та соціальна робота -2003г.,N 4
Интересные статьи :
Бондаренко О.Ф. Психологічні особливості сучасної студентської молоді та проблеми професійної підготовки психологів-практиків/ О.Ф. Бондаренко (стр.8-11)
Коломінський Н.Л. Методологічні засади професійної підготовки практичного психолога/ Н.Л. Коломінський (стр.12-13)
Панок В.Г. Основні напрями професійного становлення особистості практичного психолога у вищій школі/ В.Г. Панок (стр.14-17)
Радчук Г.К. Підготовка особистості майбутніх практичних психологів: із досвіду роботи кафедри практичної психології Тернопільського державного педагогічного університету ім.В.Гнатюка/ Г.К. Радчук, І.П. Андрійчук (стр.18-20)
Титаренко Т.м. Життєві домогання і професійне становлення особистості практичного психолога/ Т.м. Титаренко (стр.21-23)
Фурман А.В. Вітакультурне обгрунтування практичної психології/ А.В. Фурман (стр.23-27)
Цыбур Е.Н. Сравнительный анализ феноменов инфантильной и зрелой зависимости в эмоциональных отношениях (в концептуальном пространстве психологии объектных отношений)/ Е.Н. Цыбур (стр.28-33)
Мізерна О.О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків/ О.О. Мізерна (стр.37-43)
Гольдштейн А.П. Тренінг контролю гніву/ А.П. Гольдштейн (стр.61-76)
Сидоров В.Н. Теория и практика групповой социальной работ. Деятельность социального работника в групповом контексте: учебно-методические материалы для тренинга/ В.Н. Сидоров (стр.44-50)
Савчук О.М. Стратегії роботи зі співзалежними жінками, які зазнають насильства в сім’ї/ О.М. Савчук (стр.51-60)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А.В.
Заглавие : Вітакультурне обгрунтування практичної психології
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота. - К.: Компанія "СОЦИС", 2003. - N4. - С. 23-27 (Шифр ПП/2003/4)
ГРНТИ : 15.41
ББК : 88.5
Предметные рубрики: практична психологія
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Ткаченко О. Психологічне дослідження феномена Майдану/ О. Ткаченко (стр.20-30)
Роменець Володимир Андрійович: До 80-річчя від дня народження (стр.31-32)
Титаренко Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання/ Т. Титаренко (стр.33-53)
М’ясоїд П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця)/ П. М’ясоїд (стр.54-77)
Фурман А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання/ А. Фурман (стр.78-92)
Мединська Ю. Міфологія та міфологічний дискурс/ Ю. Мединська (стр.115-122)
Синєокий О. Поняття і зміст насильницьких злочинів, які вчиняються на сексуальному грунті: системний аналіз проблеми/ О. Синєокий (стр.141-147)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А.
Заглавие : Типологічний підхід у системі професійного методолуговання
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2006. - N2. - С. 78-92. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2006/2). - ISSN 966-654-090-8
Предметные рубрики: методологія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--типізація
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Максименко С. Психологія особистості: парадигма життєстворення/ С. Максименко (стр.8-52)
Шандор Ф. Секуляризація як соціальний механізм розвитку соціальних систем/ Ф. Шандор, Ю. Яковенко (стр.53-72)
Гуменюк О. Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін/ О. Гуменюк (стр.73-80)
Ковальова О. Визначення типів іміджу вчителя і вчителя-адміністратора/ О. Ковальова (стр.81-85)
Синєокий О. Соціокультурна матриця норм сексуальної поведінки як джерело формування правових засад/ О. Синєокий (стр.86-91)
Мазур В. Структура психологічної готовності майбутніх психологів до використання комп’ютерних технологій/ В. Мазур (стр.105-110)
Білінська Т. Особливості уваги та оперативної зорової пам’яті осіб 21-46-річного віку/ Т. Білінська (стр.111-114)
Луковенко Ю. Сума технологій: до нового змісту освіти/ Ю. Луковенко (стр.115-120)
Семенчук Ю. Психолого-педагогічні передумови формування лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей/ Ю. Семенчук (стр.121-126)
Фурман А. Програма авторського курсу "Гуманістична психологія"/ А. Фурман, І. Ревасевич (стр.127-137)
До 60-річчя Б.Й.Цуканова, доктора психол.наук, професора (стр.144-145)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А., Ревасевич І.
Заглавие : Програма авторського курсу "Гуманістична психологія"
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2006. - N4. - С. 127-137. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2006/4). - ISSN 966-654-090-8
Предметные рубрики: викладання психології в ВНЗ
психологія гуманістична
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2007г.,N 1
Интересные статьи :
Фурман Анатолій Васильович ( до 50-річчя від дня народження) (стр.5-8)
Фурман А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання/ А. Фурман ; О. Гуменюк; І. Ревасевич; Я. Бугерко (стр.9-80)
Гуменюк О. Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу/ О. Гуменюк ; І. Ревасевич; Я. Бугерко (стр.86-108)
Ревасевич І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання/ І. Ревасевич ; Я. Бугерко (стр.109-127)
Бугерко Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання/ Я. Бугерко (стр.128-135)
До 85-річчя Олександра Васильовича Скрипченка (стр.136)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А.
Заглавие : Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2007. - N1. - С. 9-80. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2007/1). - ISSN 966-654-090-8
Предметные рубрики: Психодидактика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне пізнання
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Освіта і управління -2007г. т.10,N 2
Интересные статьи :
Дробноход М. Академія наук вищої школи України у контексті проблем освітньої і наукової сфер держави: (Доповідь на звітно-виборчій конференції АН ВШ України 21 квітня 2007 року)/ М. Дробноход (стр.6-17.)
Позняк-Хоменко Н. Нащадок князівського роду: До 100-річчя з дня народження Олега Ольжича/ Н. Позняк-Хоменко (стр.18-23.)
Задорожна М. Національна свідомість як основа гуманістичного потенціалу суспільства/ М. Задорожна (стр.24-30.)
Вірченко Н. Про заборону української мови (XVII-XX ст.)/ Н. Вірченко (стр.31-40.)
Копилос С. Соціально-психологічні аспекти системних трансформацій в освіті/ С. Копилос (стр.41-49.)
Фурман А. Сфера психології у вітакультурному парадигмальному обгрунтуванні/ А. Фурман (стр.50-56.)
Клочек Г. Про деякі проблеми "стратегії і тактики" реформування вищої педагогічної освіти/ Г. Клочек (стр.57-61.)
Саєнко С. Економічні аспекти сучасної системи вищої освіти: стан і проблеми розвитку/ С. Саєнко (стр.62-72.)
Сапронов О. Автомобільний транспорт як складова міського пасажирського транспорту у контексті енергетичної, соціальної, економічної та екологічної безпеки/ О. Сапронов (стр.152-158.)
Бондар С. Термінологічний аналіз понять "компетенція" і "компетентність" у педагогіці: сутність та структура/ С. Бондар (стр.93-99.)
Казновецька О. Ненасильство як моральне заперечення насильства/ О. Казновецька (стр.87-92.)
Сазоненко Г. Зовнішнє незалежне оцінювання як фактор розвитку сучасної школи/ Г. Сазоненко (стр.79-84.)
Ольжич О. О. Націоналістична культура: До 100-річчя з дня народження Олега Ольжича/ О. Ольжич
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А.
Заглавие : Сфера психології у вітакультурному парадигмальному обгрунтуванні
Место публикации : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - К.: Освіта і управління, 2007. - Том10, N2. - С. 50-56. (Шифр ОІУ/2007/10/2)
Предметные рубрики: психологія-- розвиток науки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вітакультурна
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2008г.,N 1
Интересные статьи :
Фурман А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов]/ А. Фурман (стр.5-8)
Рибалка В. Микола Грот: теоретичні питання філософії і психології особистості: До 155-річчя від дня народження/ В. Рибалка (стр.9-24)
Морщакова О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури/ О. Морщакова (стр.25-34)
Карпенко З. Предмет і метод аксіопсихології особистості/ З. Карпенко (стр.35-62)
Надвинична Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології/ Т. Надвинична (стр.63-87)
Яценко Т. Об’єктивність на об’єктність у глибинно-психологічному пізнанні/ Т. Яценко (стр.88-92)
Бугерко Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості/ Я. Бугерко (стр.93-105)
Андрух А. Соціальний механізм сприяння здоров’я'ю в умовах медичного страхування/ А. Андрух (стр.106-114)
Когутяк Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концепуальна модель/ Н. Когутяк (стр.115-126)
Авдєєва І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти/ І. Авдєєва (стр.127-129)
Сціборовська Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі/ Н. Сціборовська (стр.130-133)
Городецька Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема/ Н. Городецька (стр.134-137)
Гірняк А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників/ А. Гірняк (стр.151-157)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А.
Заглавие : Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов]
Место публикации : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2008. - N1. - С. 5-8: портр. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2008/1). - ISSN 1810-2131
Предметные рубрики: Літературознавство-- персоналії літературознавців України
Психологія-- персоналії українських психологів
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2008г.,N 2
Интересные статьи :
Глузман О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти/ О. Глузман (стр.8-44)
Фішман І. Постання методософії/ І. Фішман (стр.45-51)
Фурман А. Категоріогенез як напрям професійного методологування/ А. Фурман (стр.53-58)
Кубаєвський М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі/ М. Кубаєвський (стр.59-64)
Гуменюк О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення/ О. Гуменюк (стр.65-74)
Ситнікова Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника/ Н. Ситнікова (стр.75-104)
Гірняк А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника/ А. Гірняк (стр.116-138)
Туз Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура/ Л. Туз (стр.140-147)
Педченко О. Проблема релігійної віри у глибинній психології/ О. Педченко (стр.151-153)
Наукова школа Тамари Яценко: Добірка статей (стр.139-188)
Усатенко О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика/ О. Усатенко (стр.168-172)
Євтушенко І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах/ І. Євтушенко (стр.176-179)
Святка О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору/ О. Святка (стр.179-182)
Калашник І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика/ І. Калашник (стр.183-185)
Бондаревська Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигорання/ Л. Бондаревська (стр.185-188)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А.
Заглавие : Категоріогенез як напрям професійного методологування
Место публикации : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2008. - N2. - С. 53-58. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2008/2). - ISSN 1810-2131
Предметные рубрики: Наука
філософія і наука
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наукова школа--методологія науки--генезис
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2009г.,N 2
Интересные статьи :
М’ясоїд П. Сергій Рубінштейн: життя висхідною/ П. М’ясоїд (стр.7-36)
Фішман І. Сума методів/ І. Фішман (стр.37-53 (далі буде))
Савчин М. Віра в Бога як духовний стан людини/ М. Савчин (стр.54-59)
Завгородня О. Моральність як психологічна проблема/ О. Завгородня (стр.60-77)
Пилипенко Н. Мотиваційні механізми професійної адаптації/ Н. Пилипенко (стр.78-83)
Сірий Є. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз/ Є. Сірий (стр.84-92)
Мединська Ю. Досвід смерті та жіноча ідентичність/ Ю. Мединська (стр.99-103)
Синєокий О. Системні медико-психологічні підходи до мінімізації патосексуальних проявів в Інтернет-просторі/ О. Синєокий (стр.122-127)
Москаль Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації/ Ю. Москаль (стр.128-135)
Фурман А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза/ А. Фурман (стр.136-164)
Іваненко Б. Пізнання несвідомої сфери психіки в українському психоаналізі початку ХХ століття/ Б. Іваненко, Н. Холоденко (стр.165-170)
До 60-річчя Олексія Яковича Чебикіна [академік, ректор Південноукраїнського державного пед.ун-ту ім. К.Ушинського] (стр.179-182)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А.
Заглавие : Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза
Место публикации : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2009. - N2. - С. 136-164. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2009/2). - ISSN 1810-2131
ББК : 74.58
Предметные рубрики: навчання студентів
навчання кредитно-модульне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): граф-схема
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 151/П 86
Заглавие : Психологія : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.31
Выходные данные : К.: Радянська школа, 1988
Колич.характеристики :120 с
Коллективы : Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР
Цена : 0.50 крб.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88
Предметные рубрики: Процес навчання
Молодші школярі-- психологія
Шестирічні школярі
Содержание : Методологічні аспекти психології навчання/ С. Д. Максименко. психологічні умови оптимізації розумового розвитку школярів/ А. В. Фурман. Вплив самооцінки вчителя на ефективність педагогічного спілкування/ Л. В. Змієвська. Кооперативно-динамічна концепція та проблема навчання колективної діяльності/ Є. Д. Маргуліс. Система пізнавальних завдань як метод розвитку мислительних операцій у молодших школярів/ Л. М. Бутівщенко. Операційна структура мовного узагальнення/ П. В. Лушин. Формування в учнів уявлень про себе у процесі навчання/ Г. В. Куценко. Стиль керівництва вчителя як фактор розвитку пізнавальної мотивації шестирічних школярів/ Н. В. Пророк, О. І. Пенькова. Особливості оцінювання педагогом навчальної діяльності шестирічних дітей/ Н. П. Зубалій.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(2), фб(1)
Найти похожие

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 05.08.2024
Число запросов 68105
Число посетителей 1231
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя