Поисковый запрос: <.>A=Хом’як, Іван@<.> |
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Хом’як І. Атрибутивна функція мови/І. Хом’як // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2020,N N 9.-С.41-46.
|
>2.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2019г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>3.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2015г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>4.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>5.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2016г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>7.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2014г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2012г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>10.
| Хом’як І. Класифікаційний аналіз уроків мови/І. Хом’як // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 10.-С.2-7
|
>11.
| Хом’як І. Компетентнісний підхід до навчання лексики в загальноосвітніх навчальних закладах/І. Хом’як, І. Каркіч // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2019,N N 10.-С.2-6.
|
>12.
| Хом’як І. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови/І. Хом’як // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2017,N N 11.-С.17-21.
|
>13.
| Столяр З. Любити українську мову – стан душі, якісно робити улюблену справу – кредо життя/З. Столяр // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2021,N N 5/6.-С.67-68.
|
>14.
| Хом’як І. Методика мови/І. Хом’як // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2016,N N 5.-С.20-24.
|
>15.
| Хом’як І. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів/І. Хом’як // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2017,N N 3.-С.7-12.
|
>16.
| Хом’як І. Мовленнєва компетентність викладача вищої школи/І. Хом’як // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2014,N N 1.-С.13-18.
|
>17.
| Хом’як І. Мовленнєва культура безпечної життєдіяльності/І. Хом’як // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2018,N N 4.-С.32-37.
|
>18.
| Хом’як І. Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості/І. Хом’як // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2015,N N 11.-С.2-6.
|
>19.
| Хом’як Іван Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності/Іван Хом’як // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2018,N N 2.-С.8-13
|
>20.
| Освіта України - 2016г.,N 3 (25 січня) (Введено оглавление)
|
|
|