Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Хоружа, Людмила@<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/Х 82
Автор(ы) : Хоружа, Людмила Леонідівна
Заглавие : Етичний розвиток педагога : Навчальний посібник
Выходные данные : К.: Академвидав, 2012
Колич.характеристики :206 с
Серия: Альма-матер
Примечания : Бібліогр.: с. 198-205
ISBN, Цена 978-966-8226-89-2: 45.00 грн.
ISBN, Цена 978-617-572-034-9: Б.ц.
ББК : 74я73 + 74.204.2
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагог
Педагогічна етика
Етика педагога
Етика вчителя
Педагогічні ситуації
педагогічна взаємодія
Методики діагностичні
Содержание : Теоретичні засади етичного розвитку педагога ; Навчально-виховний потенціал етико-педагогічної поведінки вчителя ; Етичний практикум педагога
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Рідна школа -2013г.,N 4/5
Интересные статьи :
Табачник Д. Дмитро Табачник: "Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей"/ Д. Табачник (стр.3-6.)
Кремень В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти/ В. Кремень (стр.7-12.)
Слюсаревський М. Медіаорієнтаційна фукція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби/ М. Слюсаревський (стр.13-19)
Бех І. Ідентифікація у вихованні особистості/ І. Бех (стр.20-25)
Хоружа Л. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення/ Л. Хоружа, В. Киричок (стр.26-32)
Кириленко С. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти/ С. Кириленко (стр.33-40)
Редько В. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов/ В. Редько (стр.41-52)
Гупан Н. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень/ Н. Гупан (стр.53-56)
Решетова І. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ/ І. Решетова (стр.57-62)
Онищенко Н. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір/ Н. Онищенко (стр.63-67)
Рудько С. IV Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013"/ С. Рудько, В. Сокол, Л. Харитонова (стр.68-73.)
Кирій С. Через синтез мистецтв і наук/ С. Кирій (стр.74.)
Півстоліття - на педагогічній ниві (стр.75.)
Вчений, викладач, дослідник, лідер!. (стр.76-77.)
Розвиток творчих здібностей школярів/ [упоряд. С. В. Кирій] (стр.78-79.)
Гардашук С. "Колись прадавня оріянка вмістила Всесвіт на яйці. Й тепер сучасна оріянка прадавні створює взірці"/ С. Гардашук (стр.80.)
Ткаченко Л. Інноваційні проекти співробітництва тривають/ Л. Ткаченко (стр.3-тя с. обкл.)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хоружа, Людмила, Киричок, Віра
Заглавие : Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 4/5. - С. 26-32. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/4/5). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.200.5
Предметные рубрики: Моральне виховання-- школярі
Християнська етика-- зміст освіти
Аннотация: У статті проаналізовано особливості впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах України курсів духовно-морального виховання школярів з етики та християнської етики. Визначено суперечності, проблеми цього процесу та перспективи їх подолання.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.584р/Х 82
Автор(ы) : Хоружа, Людмила
Заглавие : "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці?
Место публикации : Вища школа: наук.-практ. видання. - К.: Т-во "Знання", 2016. - № 6. - С. 30-39. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2016/6). - ISSN 1682-2366
Примечания : Бібліогр. в кінці ст. 12 назв
ББК : 74.584р
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні-- підготовка педагогічних кадрів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна наука--педагогічні закономірності--педагогіка дозвілля--ціннісно-смислові орієнтації--педагогічна підготовка фахівця--нормативні зміни--вилучення педагогіки
Аннотация: Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за яким здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти".
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Вища школа -2016г.,N 6
Интересные статьи :
Русаловський В. Одеська національна академія зв’язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес/ В. Русаловський (стр.7-12)
Воробієнко П. Компетентнісний підхід у вищій освіті - від теорії до практики/ П. Воробієнко, А. Ложковський (стр.13-20)
Греба Р. Децентралізація освіти та освітні фінанси/ Р. Греба (стр.21-29)
Хоружа Л. "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці?/ Л. Хоружа (стр.30-39)
Кірик Т. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей/ Т. Кірик (стр.40-49)
Дударенко Л. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти/ Л. Дударенко (стр.50-59)
Політова О. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі/ О. Політова (стр.60-68)
Лякішева А. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів/ А. Лякішева, Л. Грицюк (стр.69-78)
Артюх С. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних ВНЗ на прикладі курсу "Психологія"/ С. Артюх, Сапельникова (стр.79-88)
Войціх І. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів/ І. Войціх (стр.89-96)
Кучер А. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю/ А. Кучер (стр.97-107)
Мисник О. Ензими - біохімічний фундамент життя на Землі/ О. Мисник (стр.108-117)
Клименко С. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів/ С. Клименко (стр.118-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371/Ш67
Заглавие : Школа першого ступеня: Теорія і практика : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10
Выходные данные : Переяслав-Хмельницький; Київ: СПД "Самойлова І. П.", 2004
Колич.характеристики :304 с
Коллективы : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
ISBN, Цена 966-308-021-3: 35.00 грн.
ГРНТИ : 14.15
ББК : 74.20я43
Предметные рубрики: Диференційоване навчання
Педагогічні технології
Початкова школа
Учнівське самоврядування
Підготовка вчителів
Сучасний педагог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): диференціація освіти--молодші школярі--учні початкових класів--сільські школи--конкурентоспроможні педагоги--комунікативна компетентність--самовдосконалення вчителя--дидактична діяльність вчителя
Содержание : Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку)/ В. П. Коцур. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів/ Н. М. Бібік. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування/ С. П. Бондар. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки/ Л. А. Липова, С. М. Ренський. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання/ О. В. Барановська. Профільне навчання в умовах сільської школи/ Г. О. Васьківська. Особливості організації повторення в початкових класах/ О. В. Вашуленко. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів/ Н. В. Ігнатенко. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва/ О. С. Монастирська. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів/ Р. І. Осадчук. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах/ А. В. Лопухівська. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема/ Н. І. Коцур. Психічне здоров’я молодших школярів/ Л. С. Гармаш. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти/ О. Я. Савченко. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ/ В. І. Бондар. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки/ Л. Я. Бірюк. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя/ Л. Л. Хоружа. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму/ Д. С. Мазоха. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації/ О. Г. Коханко. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології/ Ю. М. Криворучко. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект/ А. П. Лозенко. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ О. Д. Замашкіна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів/ Н. І. Опанасенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 16110
Число посетителей 598
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя