Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Шевчук, Марина Олександрівна@<.>
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-39 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.04(073.3)/М54
Автор(ы) : Дубровська, Лариса Олександрівна, Шевчук, Марина Олександрівна
Заглавие : Методика виховної роботи в літніх оздоровчих таборах : Програма навчального курсу (за вимогами кредитно-модульної системи)
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :16 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Бібліогр.: с. 12-15
Цена : 1.20 грн.
ГРНТИ : 14.27
ББК : 74.200.58р30-211
Предметные рубрики: Оздоровлення дітей
дозвілля дітей
Экземпляры : всего 50: фб(1), ав(1), аб(28), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(9)
Свободны : фб(1), ав(1), аб(28), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(9)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(073.3)/С91
Автор(ы) : Дубровська, Лариса Олександрівна, Солова, Валентина Миколаївна, Шевчук, Марина Олександрівна
Заглавие : Сучасні педагогічні технології : Програма навчального курсу (за вимогами кредитно-модульної системи)
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :16 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літю.: с. 14-16
Цена : 1.20 грн.
ГРНТИ : 14.35.09
ББК : 74р30-211
Предметные рубрики: Педагогічні технології
Экземпляры : всего 36: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), аб(28)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), аб(28)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/М14
Автор(ы) : Андрущенко, Тетяна Володимирівна, Осаволюк, Олександр Андрійович, Шевчук, Марина Олександрівна
Заглавие : Майстерність педагогічного спілкування у професійно орієнтованих ситуаціях : Посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :128 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 7.50, 7.50, грн.
ГРНТИ : 14.35.07
ББК : 74я73 + 74.204.2
Предметные рубрики: Педагогічне спілкування
Экземпляры : всего 70: фб(1), ав(2), Ч.З.№2(5), аб(69)
Свободны : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(5), аб(69)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.04/Ш37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна, Осаволюк, Олександр Андрійович
Заглавие : Швидше! Дужче! Вище! : Навчально-методичний посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :177 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 10.20 грн.
ББК : 74.200.8 + 74.200.54
Предметные рубрики: Фізичне виховання школярів
Методика фізичного виховання
Оздоровчий табір-- виховна робота
Сценарії спортивних свят
Экземпляры : всего 70: Ч.З.№2(5), фб(1), ав(1), аб(68)
Свободны : Ч.З.№2(5), фб(1), ав(1), аб(68)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/С 37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна, Осаволюк, Олександр Андрійович, Семенець, Любов Григорівна
Заглавие : Сім Я або Виховання в родині : Навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей університетів з теорії та практики родинного виховання
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :228 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ.: с. 226-227
Цена : 28.20 грн.
ББК : 74.9я73
Предметные рубрики: Родинне виховання
Сімейне виховання-- підручники та посібники для ВНЗ
Педагогічна культура батьків
Традиції родинні
Сценарії свят
Свята родинні
Родина (сім’я)
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): 8 березня (сценарії)--тести для батьків--анкети для батьків
Содержание : ОСНОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ; Українська родина як природний первинний осередок виховання дитини ; Мета і завдання сімейного виховання ; Правила сімейного виховання та функції сім’ї ; Причини негараздів сімейного виховання у сучасних родинах ; ШКОЛА І ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА БАТЬКІВ ; Педагогічна освіченість батьків і ефективність виховання ; Рівні сформованості педагогічної культури батьків ; Умови ефективної співпраці школи та сім’ї ; Діагностичні методи поглибленого вивчення сім’ї вихованця та орієнтовна програма вивчення сім’ї учня ; Напрямки роботи з батьками та форми співпраці школи і сім’ї ; Організація педагогічного всеобучу батьків ; РОДИННІ ВИХОВНІ ТРАДИЦІЇ ; Виховне значення та педагогічна роль родинних традицій ; Мета, функції та види родинних виховних традицій ; Свято сім’ї в школі ; ДОДАТКИ (матеріал для розробки сценаріїв виховних заходів з родинного виховання) ; Крилаті вислови, приказки, прислів’я ; Народна мудрість ; Дерево роду ; Мати - берегиня роду ; День матері ; Історія свята 8 Березня ; Батько - опора родини ; Бабуся та дідусь ; Наказ дітям ; Легенда про життєву мудрість ; Бувальщина про материнську любов ; Легенда про матір ; Вітання з жіночим святом ; Вірші про матір ; Вірші про родину ; Весняні заставки до маминого свята ; Джентльмен-шоу для дівчаток ; Конкурси ; Таблиця підсумків ; Приклади назв та девізів команд ; Обладнання до родинного свята ; Теми для розповідей членів родини на родинному святі ; Приклад оформлення виховного заходу ; Приклади сценаріїв родиних свят ; Тести та анкети для батьків ; Пісні до родинних свят ; Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення родинних свят
Экземпляры : всего 70: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), аб(56)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), аб(56)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(075.3)/Ш37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна, Андрущенко, Віктор Петрович
Заглавие : Шлях до скарбу знань : навчальний посібник з культури праці для студентів вищих закладів освіти
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :114 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 10.00 грн.
ГРНТИ : 14.35.07
ББК : 74.58.2я73
Предметные рубрики: Культура праці студентів
Пам’ять студентів
Розумова діяльність студентів
мислення студентів
Запам’ятовування
Мовлення студентів
Мотивація навчання студентів
працездатність студентів
Самостійна робота студентів
Тести психологічні
Психологія студента
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тести на визначення пам’яті
Экземпляры : всего 65: фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3), аб(57), Ч.З.№2(10)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3), аб(57), Ч.З.№2(10)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.04(070.3)/Ш 37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна
Заглавие : Літо скликає друзів : Методичний посібник для вожатих літніх оздоровчих таборів
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :50 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 8.35 грн.
ББК : 74.200.8р30
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
літні оздоровчі табори-- організація заходів
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :192 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 51.17 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогіка-- порівняльна педагогіка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Содержание : Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті/ А. А. Сбруєва. Педагогічний потенціал наукової організації праці/ О. В. Аніщенко. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу/ Н. В. Шеверун. Європейські моделі громадського управління школою/ О. С. Ковальчук. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді/ О. С. Оржеховська. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст/ Ж. Ю. Чернякова. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві/ Т. А. Радченко. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень/ І. А. Чистякова. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики/ О. І. Огієнко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів/ І. О. Ростовська. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу/ І. А. Гриценок. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців/ О. М. Блистів. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи/ М. О. Шевчук. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій/ О. Ю. Помігуєв. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки"/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи/ О. О. Максименко. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі/ Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения/ Е. В. Комиссаренко. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів/ О. С. Філоненко. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения/ О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України/ І. Ю. Гуріненко. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні/ Н. К. Удовиченко. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині)/ Т. О. Шахрай. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст./ Л. О. Дубровська. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці/ Л. М. Тонконог. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ В. В. Безлюдна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект/ Н. В. Шульга. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми/ І. Ю. Щербань. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі/ І. В. Борисенко. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії/ В. О. Бутова. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США/ Н. Г. Зайцева. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу/ В. М. Солощенко. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США/ В. Є. Балтремус. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.)/ В. О. Коваленко. Витоки становлення освіти дорослих США/ І. М. Литовченко. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США/ О. В. Михайленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.04/Ш 37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна, Осаволюк, Олександр Андрійович
Заглавие : Швидше! Дужче! Вище! : Навчально-методичний посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :178 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 15.30, 10.20, грн.
ББК : 74.200.8 + 74.200.54
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Фізичне виховання школярів
Методика фізичного виховання
Оздоровчий табір-- виховна робота
Сценарії спортивних свят
Экземпляры : всего : фб(1), аб(1)
Свободны : фб(1), аб(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :234 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 70.58 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Електронні підручники
Географич. рубрики: Німеччина-- освіта
Франція-- освіта
США-- освіта
Содержание : Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах/ О. В. Дьоміна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку/ Т. В. Зінченко. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів/ І. О. Зель. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти/ Т. П. Івахненко. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника/ А. В. Кучер. Цінності та норми хліборобського світогляду/ Н. М. Костриця. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади/ Т. І. Малюгіна. Психологічні знання як наукова категорія/ О. В. Полозенко. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала/ О. М. Попенко. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві/ Т. В. Потапчук. Проект як формаор ганізації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі/ О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. Проблема моральності у вихованні дітей батьками/ Н. М. Стрельнікова. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу/ Р. Р. Абжалов. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. І. Бондаренко. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія"/ В. Ф. Валюк. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів/ Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія/ Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей/ О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів/ Н. О. Падун. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв/ О. В. Поліщук. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії/ Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою/ О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. Сприйняття підлітками художніх образів музики/ В. С. Салій. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів/ М. О. Шевчук. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі/ А. П. Щербина, В. М. Щербина. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога/ С. В. Благініна. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині/ С. В. Бобраков. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців/ Т. К. Головань. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору/ В. В. Гура. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу/ С. С. Данилюк. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку/ В. М. Дєда. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ Н. Л. Клясен. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності/ С. В. Остапенко. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий/ Е. Л. Сидоренко-Николашина. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри/ Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку/ С. В. Харицкая. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока/ Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.)/ Я. М. Крапивний. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії/ О. А. Осаволюк. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст./ І. О. Білецька. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН/ В. А. Гаманюк. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених/ Н. А. Демешкант. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена/ І. І. Киричок. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона/ А. В. Лякішева. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова/ К. С. Ямкова. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції/ Ю. П. Радченко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.04(075.3)/Ш 37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна
Заглавие : Проект - рух вперед ! : (Новий погляд на організацію літнього відпочинку дітей) : Навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Колич.характеристики :163 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Бібліогр.: с. 53-62 ; додатки: с.63-163
Цена : 44.17 грн.
ББК : 74.200.8я73
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
навчання-- метод проектів
Проектні технології-- метод проектів
Проекти-- розробка теми-- літні оздоровчі табори
Літні оздоровчі табори-- організація заходів
Оздоровчий табір-- виховна робота
Экземпляры : всего : фб(1), каф. пед.(1), Ч.З.№2(7), ав(1), аб(1)
Свободны : фб(1), каф. пед.(1), Ч.З.№2(7), ав(1), аб(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :232 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 61.46 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Портфоліо-- вчителі
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Електронні підручники
Педагогічна майстерність
Географич. рубрики: Китай-- освіта
США-- освіта вища
Німеччина-- освіта
Содержание : Роль екологічної етики у формуванні нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем/ Н. О. Александрович. Психологічний аспект визначення дорослості/ М. Г. Гордієнко. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті/ С. В. Івашньова. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді/ О. В. Лісовець. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки/ А. В. Лякішева. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання/ М. М. Марій. Формування духовного здоров’я особистості як сучасна педагогічна проблема/ Н. В. Науменко. Проблеми формування шкільного бюджету та витрат/ С. Рамазашвілі. Портфоліо студента: дидактичний аспект/ Ю. А. Романенко. Інноваційні орієнтири менеджменту учбового процесу/ Н. М. Созашвілі. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням/ В. М. Солова. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї/ Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности/ В. Д. Черноиваненко. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект/ Г. П. Щука. Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. З чого починати навчання автономному письму (англ.)/ Н. Блуашвілі. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1/ О. В. Боднарчук. Вікові характеристики студентів 1-2 курсу та навчання англійській мові для професійних цілей (англ.)/ А. Гігаурі. Використання відео на заняття з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії/ Д. Л. Десятов. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії/ А. М. Дмитрів. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах/ М. П. Долматова, К. Г. Долматова. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін/ Н. С. Журавська. Англійські прислів’я та шляхи їх перекладу грузинською мовою (англ.)/ Е. Каціашвілі. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ/ І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації/ О. П. Мокрогуз. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Павленко. Вивчення культури на уроках бізнес англійської (англ.)/ М. Размадзе. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів/ М. О. Шевчук, В. Єршов. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах/ Т. А. Шмоніна. Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя/ Л. В. Дрожик. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя/ В. Г. Кучерявець. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв/ Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок/ С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів/ Г. І. Матукова. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект/ Л. О. Панасенко. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів/ Т. В. Ходак. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя/ І. М. Щербак. Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині/ С. В. Благініна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності/ Т. В. Гордієнко. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.)/ О. В. Давиденко. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка/ Х. І. Калагурка. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи/ Н. І. Лукашова. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.)/ Ю. М. Мачача. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии/ М. Напирели. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст./ В. В. Паржницький. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття/ Л. П. Пата. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя/ О. В. Пономаренко. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.)/ С. І. Самаріна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст./ В. Ф. Ставцева. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах/ Т. Тамарашвили. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової/ О. М. Таран. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи/ О. А. Устименко-Косоріч. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти/ Н. М. Щур. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю/ Юй Фей.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Колич.характеристики :236 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 87.46 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
навчання в початковій школі
Філософія освіти
педагогічна діагностика
Підготовка майбутніх вчителів
Проблемне навчання
Вчитель початкової школи-- культура
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів іноземної мови
Професійна компетентність педагога
Педагогіка України-- історія освіти
Освіта в зарубіжних країнах-- історія освіти
Географич. рубрики: Польща-- освіта
Японія-- освіта
Німеччина-- освіта
США-- освіта
Азербайджан-- освіта
Вірменія-- освіта
Грузія-- освіта
Китай-- освіта
Сінгапур-- освіта
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі/ І. С. Артемьєва. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов/ Г. Бейгер. Філософія освіти як педагогічна проблема/ А. В. Вихрущ. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект/ В. Л. Дубровський. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя/ Т. Г. Калюжна. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах/ Л. В. Кнодель. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти/ О. Л. Кононко. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві/ І. Ю. Регейло. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля/ Т. В. Яцула. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого/ І. Ф. Андрійко. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу/ О. В. Баніт. Формування у молодого покоління здорового способу життя/ А. А. Бобро. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти/ В. В. Борисенко, О. Ковальська. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції/ О. О. Колейчик. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі/ М. І. Кузьма-Качур. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів/ І. О. Пінчук. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів/ Я. М. Рудик. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності”/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі/ Н. В. Кожем’яко. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи/ О. М. Кочерга. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі/ О. В. Полозенко. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення/ О. М. Таран. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів/ М. О. Шевчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.)/ О. В. Давиденко. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі/ Н. А. Демешкант. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії/ Н. Б. Зброєва. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини/ Л. П. Євтушик. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття/ Є. І. Коваленко. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти/ А. В. Красуля. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст./ М. Є. Лещенко. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн/ Т. О. Логвиненко. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок/ Н. М. Малько. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів/ О. В. Орел. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії/ І. В. Федорчук. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки/ М. В. Шапаренко. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі/ Н. Г. Шарошкіна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру/ О. П. Шацька. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті)/ Н. О. Ярмак. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова/ О. В. Самойленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Колич.характеристики :274 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 92.58 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання іноземної мови
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Педагогічні конфлікти
методика навчання
Виховання учнів
Викладання хімії в школі
професійна підготовка вчителів
Підготовка майбутніх вчителів
Туризм-- менеджмент
історія освіти в зарубіжних країнах
Історія освіти --Україна
Дошкільне виховання
Географич. рубрики: Україна-- Освіта
Франція-- освіта
Великобританія-- освіта-- історія
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. Вопросы эстетики труда в марксистской теории/ В. М. Благинин. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента"/ А. А. Бобро. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів/ Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз/ О. Р. Вовк. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України/ М. М. Кудря. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов/ Л. М. Мороз. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці/ М. М. Мрачковська. Особливості виховання особистості студента-медика/ Л. Л. Примачок. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації/ С. І. Рябокінь. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів/ О. Є. Смолінська. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей/ С. В. Харицька. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування/ М. О. Шевчук. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів/ Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва/ О. А. Бичек. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ/ О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах/ Л. О. Груша. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії/ Д. О. Мельник. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ/ О. А. Палій. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов/ Є. О. Плотніков. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі/ В. В. Ревенчук. Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови/ І. В. Шарейко. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії)/ В. Ю. Бережок. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах/ Є. Є. Гончарова. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів/ Т. І. Коваль, А. О. Коваль. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво"/ Н. М. Лашук. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. І. Лукашова. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови/ Н. В. Майєр. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну"/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів/ Я. В. Окопна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери/ Я. В. Окопна, К. М. Чала. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки/ А. О. Петров. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ І. Й. Халимон. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання/ В. Яковенко-Глушенкова Є. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції/ В. Є. Абрамович. Значущі аспекти британської системи вищої освіти/ Л. Ф. Віннікова. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини/ Л. О. Дубровська. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст./ І. І. Киричок. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки/ Р. Ю. Клунко. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст./ Є. І. Коваленко. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.)/ В. В. Ковнер. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії/ І. О. Паламаренко. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині/ В. В. Пилипенко. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації/ Г. П. Щука.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2. Спецвипуск : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Колич.характеристики :175 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи .
    До 210-річчя заснування Ніжинської вищої школи .
    До 50-річчя факультету культури і мистецтв
Разночтения заглавия :Загл., сост. каталогизатором: Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 82.50 грн
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання музики
Підготовка вчителів музики
Виховання-- духовно-моральне виховання
Дошкільники-- виховання
Історія педагогіки --Україна
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): хоровий диригент
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Вербальна інтерпретація в умовах педагогічної діяльності/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Особливості освітньої соціалізації студента: профілі майбутньої життєвої перспективи/ В. М. Білодід. До питання формування духовної культури підлітків засобами української народної музики у вокальному ансамблі/ О. П. Гребенщикова. Особливості прояву звукотворчої волі у процесі інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики/ М. Г. Демидова. Психологічні особливості людей літнього віку: теоретичний аналіз проблеми/ О. С. Зінченко. Культуросообразность образования как принцип деятельности современного российского педагога профессионального обучения/ А. Ю. Иванов. Критерії та показники сформованості ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-комп’ютерних технологій/ К. В. Кабриль. Модель формирования готовности студентов университета к самообучению/ О. В. Ноговицина. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Н. І. Остапенко. Проблема формування художніх орієнтацій молоді у координатах духовності/ Л. І. Паньків. Теоретичне обґрунтування критеріїв і показників сформованості балетмейстерських умінь майбутніх педагогів-хореографів/ О. М. Пархоменко. Взаємодія різних видів мистецтв як чинник розвитку музичного мислення учнів/ В. В. Ревенчук. Виховання самостійності учнів як проблема фортепіанної педагогіки/ І. О. Ростовська. Музично-слухова активність у художньо-інтерпретаційній діяльності студентів мистецьких спеціальностей/ С. А. Сливко. Вплив трансформації тілесних характеристик підлітка на формування його образу тіла/ А. О. Тіунова. Основні захисні механізми голосової функції/ А. Б. Хоменко. Педагогічне проектування у компетентнісному вимірі/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування лінгвокогнітивних умінь майбутніх учителів російської мови / Л. В. Біденко. Вивчення біографії Михайла Коцюбинського в аспекті його мистецького феномену/ Т. А. Бронзенко. Особливості ґендерного виховання старшокласників у процесі вивчення творчості Михайла Коцюбинського/ Т. І. Бутурлим. Формування навичок сприймання творів оперного мистецтва учнями молодших класів/ О. Ю. Горожанкіна, Н. Г. Горячева. Формування професійної компетентності у системі методичної підготовки майбутнього фахівця/ В. В. Мішедченко. Особливості виховання гуманних почуттів у дітей дошкільного віку/ А. В. Пархоменко. Використання інноваційних технологій на уроках музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів: виклики XXI століття/ Т. В. Раструба. Методика формування готовності майбутнього вчителя музики до організації музично-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді/ Є. В. Чугунова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи формування хореографічної компетентності майбутніх учителів початкових класів та керівників дитячих хореографічних колективів/ В. Г. Котов. Фортепіанний ансамбль у системі музично-педагогічного навчання/ Т. В. Ляшенко. Формування у майбутніх керівників навчальних закладів професійного інтересу до управлінської діяльності/ Ю. Г. Новгородська. Методичний супровід самопроектування фахового розвитку у процесі музичного навчання у магістратурі/ О. Р. Новська. Формування образотворчої компетентності майбутніх учителів початкових класів/ О. В. Плахотський. До проблеми формування музичного слухового досвіду студента/ М. І. Сибірякова-Хіхловська, М. К. Жевердан. Формування фахових компетенцій у процесі магістерської підготовки хорового диригента/ Л. Ю. Шумська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи гуманістичного виховання у творчій спадщині вітчизняних педагогів ХХ – поч. ХХІ ст./ С. С. Горбенко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.01(075.3)/Ш 37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна
Заглавие : Проектні технології у виховній діяльності : навчальний посібник для студентів ВНЗ
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Колич.характеристики :261 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Бібліогр.: с. 65-77 ; додатки : с.78-253
ISBN, Цена 978-617-527-103-2: 50.52, 50.52, 50.00, грн.
ББК : 74.200я73 + 74.200.8
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки
Виховання-- метод проектів
Проектні технології-- метод проектів
Проекти-- розробка теми-- літні оздоровчі табори
Літні оздоровчі табори-- організація заходів
Оздоровчий табір-- виховна робота
Экземпляры : всего : ав(1), Ч.З.№2(9), аб(2)
Свободны : ав(1), Ч.З.№2(9), аб(2)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Колич.характеристики :196 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 102.25 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання іноземної мови
Освіта-- заклади освіти-- управління
Класний керівник-- виховні години
Психологія старшокласника
Оздоровчі табори-- виховна діяльність
Професійна підготовка вчителів
Вища освіта-- якість вищої освіти
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Географич. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Німеччина-- вища освіта
Прибалтика-- освіта
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Інноваційні підходи до управління загальноосвітніми навчальними закладами/ Є. І. Коваленко. Діяльнісні підходи до організації морального виховання дітей шкільного віку/ В. Л. Короленко. Асоціативність як психологічна основа монологічного мовлення/ Ю. О. Лупивовк. Сутнісні характеристики стилю життя особистості у соціальному оточенні/ А. В. Лякішева, Л. К. Грицюк. Analysis of the legal status quo fight against trafficking in human beings in Slovakia/ E. Mihokova. Моральна культура студентів: основні складові досліджуваного феномену/ Т. В. Потапчук. Еволюція ідей альтруїзму в західній філософській і психологічній думці/ Л. Л. Примачок. Моральна відповідальність і свобода: логіка взаємозв’язку/ І. В. Ратинська. Теоретико-методические аспекты актуализации синтеза искусств в процессе вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства/ О. В. Ришкевич. Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів/ Н. В. Стаднік. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку/ С. В. Сухорукова. До проблеми діагностики якості вищої дизайн-освіти/ С. В. Чирчик, С. В. Можаровський. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Changing in motivation for practising karate as individuals gain experience through training/ D. Budnik-Przybylska. Значення природоохоронної діяльності в еколого-естетичному вихованні старшокласників/ В. Ю. Бережок. Проектна методика навчання іноземної мови студентів-філологів гуманітарного вишу/ М. М. Ворник. Використання у виховній роботі з молодшими школярами родинних традицій українського народу/ Т. В. Гордієнко. Класна година в системі діяльності класного керівника/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Реалізація контрольно-результативного компонента педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів/ Г. І. Дудчак. Вплив Інтернету на морально-духовні та соціальні цінності старшокласників/ І. І. Киричок, О. С. Гармаш. Потенціал варіативної складової навчального плану в контексті виховання культури демократизму учнів старших класів/ Г. А. Назаренко. Толерантність вихователя літнього дитячого закладу оздоровлення і відпочинку у вирішенні педагогічних ситуацій/ В. М. Солова. Особливості викладання предмета "Будівельна механіка" для іноземних студентів з англійською мовою навчання/ С. А. Федак, С. І. Федак. Організаційні основи позакласної роботи з трудового навчання в початковій школі/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Готовність студентів до гуманістично спрямованого вирішення проблемних ситуацій: діагностика емоційно-ціннісного компонента/ О. Р. Вовк. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів/ Є. Є. Завгородня. Формування правової культури майбутнього вчителя як елемент підготовки до професійної діяльності/ Р. Ю. Клунко. Обґрунтування переліку навчальних дисциплін навчального плану підготовки аспірантів у системі вищої військової освіти/ І. М. Козубцов. Педагогічні умови формування культурологічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів/ О. С. Костенко. Інноваційна спрямованість діяльності викладача системи післядипломної освіти як умова професійно-педагогічної самореалізації/ І. О. Ніколаєску. Роль креативності в розвитку дидактичної культури викладача ВНЗ МВС України/ А. А. Плаксін. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Розвиток музичної освіти на Чернігівщині у I половині ХIХ ст./ С. І. Матвієнко. Професійна підготовка майбутніх вчителів у Німеччині: традиційні та інноваційні підходи/ Л. Л. Пасічник. Педагогічні та виховні ідеї В. О. Сухомлинського у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету/ Л. В. Петько. Підготовка магістрів-фінансистів у державах Балтії/ І. О. Яблочнікова.
Экземпляры : всего : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Свободны : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 6(075.3)/Ш 37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна
Заглавие : Основи трудового навчання в початковій школі : навчальний посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :112 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Бібліогр.: с. 108-111
Цена : 27.08 грн.
ББК : 30я73
Предметные рубрики: Початкова школа-- навчання-- трудове навчання
Початкова школа-- дидактика-- трудове навчання
Початкова школа-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра педагогіки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): трудове навчання
Экземпляры : всего : ав(1), аб(6), Ч.З.№2(3)
Свободны : ав(1), аб(6), Ч.З.№2(3)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 6(070.3)/Ш 37
Автор(ы) : Шевчук, Марина Олександрівна
Заглавие : Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни "Трудове навчання з практикумом" : для студентів спеціальності "Початкова освіта"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :52 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 20.33 грн.
ББК : 30р30 + 74.200.52р30
Предметные рубрики: Трудове навчання-- методика викладання
Кафедра педагогіки
Экземпляры : всего 5: ав(1), Ч.З.№2(3), каф. пед.(1)
Свободны : ав(1), Ч.З.№2(3), каф. пед.(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Колич.характеристики :304 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 140.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків/ В. О. Головня. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання/ Л. А. Гуцан. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів/ Ю. В. Ївженко. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх/ Р. В. Козубовський. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура”/ И. Н. Козубцов. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні/ Ю. В. Коргуник. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості/ О. В. Лісовець. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін/ І. О. Ніколаєску. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості/ О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі/ Ж. В. Петрочко. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом/ Л. А. Пєтушкова. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога/ Т. В. Розвадовська. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів/ Т. О. Савченко. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам/ М. С. Сидорчук. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації/ Н. Д. Сойма. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб)/ С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти/ Т. О. Атрощенко. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху/ Т. І. Бутурлим. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины/ Н. А. Ворона. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців/ Ю. М. Жданович. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі/ Т. В. Качалова. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників/ І. І. Киричок. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ/ С. М. Коляденко. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні/ М. З. Кузів. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни/ Б. П. Мисак. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників/ О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку/ О. Д. Вєтрова. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів/ О. І. Гуренко. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю/ О. М. Денисюк. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі/ Т. В. Зінченко. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери/ А. І. Конончук. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді/ В. В. Костіна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь/ Ю. Г. Новгородська. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів/ К. В. Носова. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу/ Н. С. Останіна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу/ О. І. Падалка. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії/ Л. В. Пахомова. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі/ Н. О. Сайко. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури/ Т. Р. Струтинська. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах/ І. С. Сурсаєва. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США/ О. О. Байбакова. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття)/ В. В. Безлюдна. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства/ В. Ю. Белан. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі/ С. О. Борисюк, Г. Бейгер. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні/ З. П. Кияниця. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти/ Н. П. Павлик. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії/ І. Є. Попович. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції/ Л. В. Школяр. РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ ; Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920)/ Л. Д. Березівська. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової/ І. В. Дяков. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності/ Є. І. Коваленко.
Экземпляры : всего : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Свободны : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

 1-20    21-39 
 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 64495
Число посетителей 1491
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя