Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Ястребова, Г.@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :228 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Майбутні вчителі музики
Інноваційні технології навчання
Викладання іноземної мови
Викладання біології в школі
Викладання історії
Викладання вищої математики
Викладання російської мови
Майбутні менеджери
Педагогічна творчість
Самостійна робота студентів
Фізкультурна освіта
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Содержание : Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми/ Т. В. Кушерець. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності/ В. Л. Чуйко. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу/ М. М. Сич. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні/ Н. М. Баранова. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні/ С. Л. Одерій. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах/ К. В. Корсак. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук/ З. Є. Тарутіна. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь/ Г. Ф. Ястребова. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції/ О. М. Зубрицька. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України/ А. К. Похресник. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України/ О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі/ Р. В. Бобренко. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти/ М. Ф. Димитров. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації/ З. Ф. Донець. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань/ О. Лісовець. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці/ Т. Калініченко. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі/ О. П. Грибок. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі/ О. Копіца. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах/ В. Г. Мартинюк. Розвиток суспільства та зміни в університетах/ А. В. Василюк. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури/ О. Плахотник. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів/ С. Яшник. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач/ Н. І. Лукашова. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях/ И. Драчева, Т. Попова. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія")/ Г. Й. Чудовська. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів/ М. П. Долматова. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів/ Т. Андрущенко. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки/ О. Осаволюк. Використання програми PAINT у навчанні історії/ О. Желіба. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок/ Л. В. Єрмова. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій/ Н. М. Білоусова. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів/ В. П. Антипець. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності/ Н. В. Логутіна. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам/ Н. Н. Юрченко. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді/ І. І. Заплішний. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема/ Л. В. Гусейнова. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи/ Л. Присяжнюк. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності/ О. Мантуленко. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів/ Л. Мацевко-Бокерська. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників/ О. В. Полозенко. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті/ Т. Жукова. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки/ Л. Мицик. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції/ Н. Карпенко. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.)/ І. Киричок. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід/ Н. К. Удовиченко. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект)/ І. Пасинкова. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів/ В. Ф. Панченко. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко/ Н. О. Ярмак. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. Суховєєва.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Рідна школа -2006г.,N 1
Интересные статьи :
Пустовіт Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті/ Г. Пустовіт (стр.3-6)
Галів М. Характер особистості: педагогічний контекст/ М. Галів (стр.6-9)
Скрябіна Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності"/ Т. Скрябіна (стр.10-12)
Ананьян Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти/ Е. Ананьян (стр.12-14)
Лебідь І. Цінності як категорія педагогічного дослідження/ І. Лебідь (стр.15-17)
Бейзеров В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час/ В. Бейзеров (стр.18-20)
Шелестова Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення/ Л. Шелестова (стр.20-21)
Бут А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії/ А. Бут (стр.23-24)
Ястребова Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності/ Г. Ястребова, Л. Ляшенко (стр.24-26)
Шепотько В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник/ В. П. Шепотько, І. С. Волощук (стр.27-54)
Долбенко Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури/ Т. Долбенко (стр.55-57)
Гусак Т. Методологія викладання іноземних мов/ Т. Гусак (стр.58-59)
Бродський Я. Про прикладну спрямованість навчання математики/ Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов
Теплицький І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури/ І. Теплицький, С. Семеріков (стр.63-64)
Уфімцева С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра/ С. Уфімцева (стр.65-67)
Корсак К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє/ К. Корсак (стр.68-70)
Пугач А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень/ А. Пугач (стр.71-73)
Шевченко С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко (стр.74)
Лаврова О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського/ О. Лаврова (стр.75-77)
Сбруєва А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій/ А. Сбруєва (стр.78-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ястребова Г., Ляшенко Л.
Заглавие : Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N1. - С. 24-26. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/1). - ISSN 0131-6788
Предметные рубрики: Викладання історії
мислення критичне
Найти похожие

 
Статистика
за 21.07.2024
Число запросов 81702
Число посетителей 907
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя